Śmiertelne potrącenie rowerzysty w Dzierżoniowie

sobota, 20.6.2015 08:15 289899 162

- 20 czerwca o godzinie 8.10 na skrzyżowaniu ulicy Świdnickiej z ulicą Szkolną w Dzierżoniowie doszło do wypadku drogowego ze skutkiem śmiertelnym. Jak ustalili dzierżoniowscy policjanci, rowerzysta wyjeżdżając z ulicy podporządkowanej nie udzielił pierwszeństwa przejazdu prawidłowo jadącemu samochodem renault , w wyniku czego doszło do potrącenia rowerzysty. Niestety 66 - letni rowerzysta zmarł w karetce pogotowia ratunkowego. W miejscu zdarzenia policjanci wykonywali czynności procesowe pod nadzorem prokuratora. Kierujący renault, obywatel Bułgarii mieszkający w Strzegomiu był trzeźwy - powiedział Doba.pl podinsp. Mariusz Furgała z Komendy Powiatowej Policji w Dzierżoniowie

Foto.: Doba.pl i Czytelnik - Doba.pl

Przeczytaj komentarze (162)

Komentarze (162)

anna piątek, 17.07.2015 21:42
Kochany człowiek ........
uzytkownik sobota, 27.06.2015 06:52
Czy wiadomo już jakie jest stanowisko policji w tej sprawie?
niedziela, 21.06.2015 19:17
Byl zwyklym chamem ten facet ze szkolnej.
niedziela, 21.06.2015 19:27
A JESZCZE ZWYKLEJSZYM CHAMEM TO JESTEŚ TY BURAKU!!!!!!!!!!!!! TO BYŁ DOBRY POCZCIWY CZŁOWIEK.
niedziela, 21.06.2015 19:54
Nie znałeś dobrze CZŁOWIEKA, więc nie wiesz co piszesz. Panie Ryszardzie spoczywaj w pokoju. SZACUN.
ddddd niedziela, 21.06.2015 20:54
Ty podła kreaturo jak można takie rzeczy pisać o osobie zmarłej.Ja pracowałam z Panem Ryszardem w Diorze i wiem, że był porzadnym człowiekiem!!! Niech odpoczywa w spokoju!
piątek, 26.06.2015 10:01
Każdy sądzi według siebie !!!!
piątek, 26.06.2015 10:10
Każdy sądzi według siebie !!!!
Chciałabym usłyszeć opinie o tobie .
poniedziałek, 22.06.2015 12:16
ale żonka chyba nie przejęta tym.......
piątek, 26.06.2015 10:07
Zbędny komentarz .Zacznij krytykę od siebie.Złośliwość ludzka nie zna granic .Człowieku czy ty jeszcze masz serce .
Gienek czwartek, 25.06.2015 13:31
Ogromne wyrazy współczucia dla rodziny.Jest mi niezmiernie przykro,że zginął wspaniały człowiek i kolega, przez wielu lubiany i szanowany.
sobota, 20.06.2015 12:40
Smutne to jest. Miałam podobnie, tyle że z motorem. Niestety motocyklista przeżył
??? środa, 24.06.2015 20:01
Motocyklista jechal na motocyklu cza na motorze??? A moze motorowy jechal na motorze poniewaz motocyklisci jezdza na motocyklach!!! Pojazdy dwukolowe posiadajace SILNIK nazywaja sie motocyklami a motor to niemiecka nazwa silnika po polsku!!! Ponimajesz po polski???
środa, 24.06.2015 00:02
Wałęsy syn spowodował 2 wypadki śmiertelne w odstępie 2 tygodni.Pierwszy wypadek;2,4 promile alkocholu,jechał z prędkością w mieście 160km/h,wjechał na chodnik,wjechał na chodnik i zabił nauczycielkę,podobny wypadek po 2 tygodniach i nikt nie komentował bo to syn prezydenta,a tu wieszacie psy i na kierowcy samochodu i na rowerzyście,opamiętajcie się bajkopisarze.
środa, 24.06.2015 19:25
Co ma piernik do wiatraka ?
(*) środa, 24.06.2015 16:17
Ś.P. Ryszard Krawczyk
J wtorek, 23.06.2015 23:40
Jak ten rowerzysta miał na imie ????
(*) wtorek, 23.06.2015 17:07
Kierowca pojazdu też jest wspaniałym mężem ,ojcem ,wujkiem. Więc nie wieszajcie na nim całą wine tylko dla tego ze jest obywatelem Bułgarii. " rasizm w Polsce jest przecież obalony ...... " to był wypadek ,przykry dla obu rodzin . Zostawmy całą sprawę policji i prokuraturze. Kondolencje dla rodziny zmarłego.
wtorek, 23.06.2015 22:36
Bardzo mądrze napisane,kierowca mieszka w naszym kraju,skoro jest podane gdzie mieszka,nie jest to Rumun żebrający na ulicach wrocławia,nie mieszka w mieszkaniu zrobionym z kartonów,więc uszanujmy to.Jest człowiekiem jak wszyscy i kierowcą jak większość z nas.Jednemu uda się uniknoc wypadku,tu się nie udało i doszło do tragedii.Wyrazy współczucia dla obu rodzin tej tragedii.
wtorek, 23.06.2015 17:45
Pogrzeb odbędzie się w czwartek, tj. 25.06 o godzinie 14 na cmentarzu komunalnym w Dzierżoniowie.
wtorek, 23.06.2015 10:48
Czy wiadomo kiedy będzie pogrzeb?
poniedziałek, 22.06.2015 12:26
Ludzie jak mozna, takie rzeczy wypisywac?
Nie zyje wspanialy maz, ojciec, brat, dziadek i wujek...
Troche szacunku dla innych!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
wtorek, 23.06.2015 06:34
Pod takimi tragicznymi wydarzeniami nie powinno być możliwości komentowania!!!
poniedziałek, 22.06.2015 19:06
Co się stało już sie nie odstanie. Teraz można tylko mówić" gdyby..." Napewno nikt nie chciał żeby doszło do wypadku, to był nieszczęśliwy wypadek. Szkoda wcale nie stary mężczyzna zginol być może przez własną nieuwagę, a mlody człowiek do końca życia będzie żył z myślą że zabił człowieka. Współczucia dla sprawcy i rodziny najszczersze kondolencje.
poniedziałek, 22.06.2015 12:45
Ty stary z 50 letnim stażem pewnie też jesteś z tego CYGAŃSKIEGO KLANU.bo wiesz wszystko lepiej od policji i prokuratora,pomyliłeś zawody,ale jesteś za stary i za głupi żeby zmienic zawód
Aneta poniedziałek, 22.06.2015 14:29
Taki cwany jestes? Obrazac innych?? Miej tyle godnosci i podpisz sie wlasnym imieniem i nazwiskiem anonim bez twarzy i godnosci
Obiektywny wtorek, 23.06.2015 07:02
Gdy słuchasz rydzykowego radyja ma ryja gdzie co pare sekund obrażani są Żydzi oraz Polacy z obecnym prezydentem na czele to cię to podnieca i wcale nie protestujemy, zakłamany,obłudny i perfidny katotalibie! Bulgar był ciemny i posiadał wygląd Cygana, wiec się odp...... zawistny katotalibie i drzyj kapcie do Lichenia bądź Torunia rydzykowi srake lizać!
Aneta poniedziałek, 22.06.2015 14:34
Najlepiej bedzie jak wszyscy zostawia to Policji i technikom rodzinie
poniedziałek, 22.06.2015 14:57
Dokładnie tak,nie można obrażać ani zmarłego,ani żyjącego,to był nieszczęśliwy wypadek,wyrazy współczucia dla rodziny zmarłego.Ja napisałam ten komentarz o tym starym wszechwiedzącym cwaniaku i się tego nie boje,jak bedzie trzeba mogę podać swoje dane,nie nam osądzać i oceniać,od tego są odpowiednie władze.
Od 50 lat za kierownica poniedziałek, 22.06.2015 19:00
Daj namiary ty niedodymana parówo i knocie w puzon dety a zobaczymy czy jestes ura bura albo wiraszka na pól ch... i pól ptaszka!!! Gdyby ten bulgarsko, turecki cygan jechal prawidlowo nie zabil by czlowieka - nawet jesli wyjechal on jemu niespodziewanie ze Szkolnej!!! Nie wpi....... sie na afisz jak nie potrafisz, niedodymany nygusie i zadzumiony tyfusie!!!
poniedziałek, 22.06.2015 19:22
Dała bym ci namiary,ale jesteś za stary,bo 50 lat kierowca plus 20 to 70 lat,a słownictwo jak 20to latek.Boże jesteś a nie grzmisz,jak można to tragedia dla obydwu rodzin,nie nam oceniac i krytykowac,jak rowerzyste tak i kierowce samochodu,obaj to tylko ludzie,ten nie popełnia błędu,co nic nie robi,stało sie i co byśmy nie pisali i tak życia nie przywrócimy zmarłemu,a młody człowiek bedzie żył z poczuciem winy ze stała się tragedia,okropny wypadek.
Nie 50 latek poniedziałek, 22.06.2015 19:44
Widzialem Bulgara - byl ciemny jak Cygan! Nie wiesz wiec nie wcinaj sie na afisz jak nie potrafisz! namiary mozesz dac to przyjdziemy we trójke...
Andrzej poniedziałek, 22.06.2015 09:31
Ona przychodzi chytrze,bez ostrzeżeń i gróźb. Jacku szczere wyrazy współczucia składa Andrzej,Ania,Weronika.
Od 50 lat kierowca poniedziałek, 22.06.2015 10:30
Jest rzecza niemozliwa ze rowerzysta wjechal ze Szkolnej na Swidnicka i upadl po okolo 25 metrach - jak mozna po obejrzeniu zdjec i miejsca lezacego rowerzysty!!! Gdyby Bulgar uderzyl rowerzyste na wysokosci Szkolnej nigdy by uderzony nie spadl 25 metrów od miejsca uderzenia - chyba ze Bulgar jechal okolo 100-120 km/h i ta nadmierna szybkosc spowodowala odrzut rowerzysty na kilkadziesiat metrów!!! Przypuszczam ze Bulgar byl zajety rozmowa telefoniczna a nie jazda samochodem i obserwacja podczas jazdy - szybkosc jaka jechal tez byla dla niego obca poniewaz na 100% byl Cygan zainteresowany telefonem i sie spieszyl na targ gdzie czekali pozostali handlarze z jego bulgarsko-cygansko-tureckiego klanu!!! Specjalisci na 100% stwierdza ze rozmawial przez telefon podczas jazdy i dlatego jechal z nadmierna szybkoscia i nie zareagowal na rowerzyste - nawet jesli ten wyjechal nagle ze Szkolnej!!! Pozycja samochodu Cygana i miejsce w którym sie zatrzymal samochód Cygana takze potwierdzaja fakt ze jechal bardzo szybko i dlatego gwaltowanie hamujac postawil samochód w takiej pozycji jak na zdjeciach!!!
pracujący i nie wywyższający się poniedziałek, 22.06.2015 23:45
no faktyczni,e strasznie jesteś uzdolniony - pisać to umiesz - tylko nie wziąłeś pod uwagę, że może bułgar przewiózł biedego człowieka na masce te kilka metrów - bo nie wszyscy tak jak ty cwaniaczku reagują w stresowych sytuacjach naciskając na hamulec - nie życzę Ci uderzyć w człowieka na swoim rowerze bo pewnie sam byś nie widział jak zareagować - nie chceę tutaj nikogo bronić ani obwiniać ale myślę, że bułgar przed uderzeniem w rowerzystę jeszcze próbował go ominąć - stąd fakt ze jego auto stoi bokiem - moze i jechał za szybko ale nie mnie to oceniać - życie to nikomu nie przywróci... pozdrowienia dla wszystkich utalentowanych geniuszy internetowych.....
Z Dzowa i bez pracy środa, 24.06.2015 19:56
Ciesz sie robolu ze masz prace ale nie wcinaj sie w sprawy które ciebie nie dotycza chyba ze jestes synem bylego znajducha-ormowca to masz juz we krwi wiec nie wpierd.... sie na afisz jak nie potrafisz i zajmij sie swoja rodzina i praca albo rydzykowym radyjem ma ryja ofiaro peknietego erosa zza Buga!!!
poniedziałek, 22.06.2015 13:12
Człowieku nie ubliżaj innym, po co ta agresja, nie byłeś tam nie widziałeś zdarzenia , a wyjaśnienie tej tragedii pozostaw Policji .
Od 50 lat za kierownica poniedziałek, 22.06.2015 19:06
Trzymaj swoja parchata i bezzebna morde niedodymana parówo!!! Bulgary to mieszanina z Turków i Cyganów a czesciowo z owiec które turecki pastuch pasal i bumsowal! Bulgar czy Cygan jechal za szybko i zabil czlowieka! Gdyby Bulgar nie jechal szybko rowerzysta by nie lazal 25 metrów od miejsca zdarzenia a samochód cyganskiego Bulgara nie stal by w takiej pozycji!!! Nie widzi ci sie gnoju pryszczaty co pisze to nie czytaj i drzyj kapcie!!! Kumasz chamski ryju!!!
tragedia poniedziałek, 22.06.2015 23:46
następny baran....
poniedziałek, 22.06.2015 18:46
Dlaczego baranie ubliżasz człowiekowi i go osądzasz,chyba z nim jechałeś skoro wiesz że rozmawiał przez telefon i uciekłeś z miejsca wypadku żeby zdąrzyć na targ jak to opisujesz.
Spadaj! poniedziałek, 22.06.2015 19:45
Nikomu nie ublizam! Widzialem Bulgara i byl ciemnej cery jak Cygan turecki...
Aneta niedziela, 21.06.2015 08:14
Boze dlaczego ludzie sa tak podli czy to wazne kto to byl?ile przejechal kilometrow? Co robil? To byl czlowiek i zamiast tych glupich,bezsensownych komentarzy niech Ci co widzieli zglosza sie na Policje zloza zeznania, dla obu stron wypadku to wielka tragedia, a jezeli Bulgar zawinil powinien ponisc surowa kare takie wypadki powinny dac do myslenia rzadowcom swiatla to nic innego jak droga do smierci ale tu nie ma co gdybac roztrzasac rzeczy ktorych wiekszosc nie widziala ja rowniez znalam dobrze ofiare i szczerze wspolczuje Pani Halinie i calej rodzinie dlatego przestance pisac bzdury tylko pomozcie rodzinie dojsc do prawdy zgloscie sie skoro ktos to widzial
poniedziałek, 22.06.2015 00:02
A co to jest prawda w tym brutalnym karierowiczowskim swiecie
niedziela, 21.06.2015 20:54
Na zdj.2,13,14 widać że rower dostał w przednie koło. Z tego wniosek że albo rowerzysta skręcając w prawo na Świdnicką wymusił pierwszeństwo albo rowerzysta bedąc już na Świdnickiej (na prawym pasie) został potrącony przez pojazd samochodowy . Wyrazy współczucia dla rodziny.
Zbigniew niedziela, 21.06.2015 09:45
Żegnaj Rysiu. Całą Europę zjeździłeś na tym rowerze. Co za pech, kilkanaście metrów od domu. Widocznie tak Ci było pisane. Wieczny odpoczynek racz mu da Panie.
Zmiana prd sobota, 20.06.2015 15:42
Obecne przepisy tylko w niektórych przypadkach pozwalają na jazdę po chodniku. Postulujcie aby można było jeździć po chodnikach z zachowaniem pierwszeństwa pieszych.
.. niedziela, 21.06.2015 09:12
Postulujcie by wszystkie chodniki przerobić na drogi rowerowe , bo piesi mogą chodzić po nich pod warunkiem zachowania pierwszeństwa dla rowerzystów.
Z.F niedziela, 21.06.2015 08:39
Nie widziałem tego wypadku. Jeśli to zginął R.Krawczyk,to serdeczne kondolencje dla rodziny! "były Diorowiec"
sobota, 20.06.2015 22:35
Mamy świadków zdarzenia, którzy potwierdzają, że ofiara niczym nie zawiniła. Proszę nie bać się przedstawić prawdziwej wersji w obliczu prawa.
niedziela, 21.06.2015 07:45
Panie Jacku proszę pomyśleć, to pana ojciec wyjechał z podporządkowanej, a nie ten Bułgar więc kto jest winien tej tragedii?
niedziela, 21.06.2015 08:19
Pozwolę sobie odpowiedzieć na to pytanie ..kto jest winny ... pojazd poruszający się ze znacznie większą prędkością niż dozwolona w terenie zabudowanym dokonujący najechanie rowerzysty prawidłowo poruszającego się w ruchu drogowym takie są zeznania świadków naocznych tego wypadku (nie jednego) Policja Dzierżoniowska jeszcze nie podała mi oficjalnego stanowiska w tej sprawie (poniedziałek).
Odnośnie doświadczenia mego ojca ...posiadał wszystkie kategorie prawa jazdy za wyjątkiem tramwajów , na rowerze przejechał całą Europe.
Ja nie oczekuje zemsty tylko prawdy.
Jeszcze raz serdecznie dziękuję za tak wielką ilość telefonów oraz sms wspierających mnie oraz serdecznie podziękowania za tak wielką ilość ludzi którzy zaangażowali się w to by odnaleźć i dotrzeć do świadków tego zdarzenia . Serdeczne podziękowania .
Jacek Krawczyk
niedziela, 21.06.2015 19:09
... posiadał wszystkoe rodzaje prawajazdy ? zdane w wojsku za 1 zamachem zapewne jak wiekszść starszych osób . Sam jestme kierowcą jak i rowerzystą ale to co widze doprowadza mnie do gorączki jadą jak świete krowy droga bo wstyd jechać drogą rowerową ! moze jeszcze powiedz ze winny gosciu z auta bo twoj ojceic wyejchał na droge bo nie wiedziałz ze istnieje taki coś jak droga rowerowa ?
niedziela, 21.06.2015 23:54
Nie szukaj w tym złodziejskim bezprawiu prawdy i nie patrz na ludzi ludzie są okrutnie podli i bezczelni dzisiejszy model człowieka plujesz mu w slip a on mówi ze pada deszcz ale taki człowiek to super model tej poje........ niby demokracji
poniedziałek, 22.06.2015 09:22
Gdyby najechał od tyłu to zniszczone byłoby tylne koło a nie przednie. Co do uprawnień to większość sprawców wypadków ma wymagane uprawnienia, ich posiadanie niczego nie przesądza. Zresztą kierowca samochodu zapewne też ma uprawnienia i też przejechał kawałek Europy. Poczekajmy na ustalenia specjalistów. Tak czy siak stała się tragedia, bardzo współczuję.
niedziela, 21.06.2015 08:44
Zdechł kur
niedziela, 21.06.2015 00:48
Taki pomysł, jest pewnie w calym ddz moze z 20 newralgicznych punktów. Moze jakis projekt na zakup kamer do monitorowania?
niedziela, 21.06.2015 07:04
Tu niczego nie wskórasz, pisz do burmistrza.
sobota, 20.06.2015 19:18
Szanowny pismaku z Doby zanim cokolwiek napiszesz pomyśl 100 razy i nie pisz bajek!!! Jedyną informacją zgodną z prawdą jest tutaj jedynie fakt śmierci rowerzysty w tym nieszczęśliwym dla Niego wypadku. Mało tego, rowerzysta nie wymusił żadnego pierwszeństwa, jechał prawidłowo i został rozjechany przez pędzącego idiotę z Bułgarii!!
sobota, 20.06.2015 19:31
Od kiedy pojazd wyjeżdżajacy z ulicy podporządkowanej ma pierwszeństwo? Czy coś się zmieniło w przepisach, czy sam sobie ustalasz przepisy wygodnie dla Ciebie?
niedziela, 21.06.2015 22:21
Czytanie ze zrozumieniemto chyba twoja pięta Achillesa to rowerzysta wyjechał z podporządkowanej i nie udzielił pierwszeństwa pojazdowi baranie
sobota, 20.06.2015 19:35
Szanowny komentujący, czy ty skończyłeś minimum szkołę podstawową? Tam uczyli czytania ze zroumieniem, w artykule masz napisane kto udziela informacji - jest to policja jakbyś nadal miał problemy z czytaniem. Czy ty myślisz że pismak sobie prowadzi dochodzenie i powołuje techników biegłych? To jest komunokat policji to czyj mają dać komunikat?
niedziela, 21.06.2015 01:28
Człowieku, to jest WYPOWIEDŹ POLICJI...
mieszkanka Dzierżoniowa niedziela, 21.06.2015 00:38
ulica Świdnicka = ulica Śmierci
smutny sobota, 20.06.2015 11:59
Ludzie dajcie spokój na miłość boską, znałem człowieka, to był niesamowity facet z ogromnym sercem, dzięki takim ludziom ten świat jest lepszy, wielka tragedia ;( ;( ;( RIP [*]
Kierowca niedziela, 21.06.2015 00:26
Sądząc po zdjęciach policji kierujący samochodem jechał ponad dozwolona prędkość w terenie zabudowanym nie zauważył wlaczajacego się do ruchu rowerzysty!!! Po za tym mijając pierwsze skrzyżowanie już powinien zwolnić!!!!! Dojeżdżać do świateł Ale nie mi osadzac?
sobota, 20.06.2015 13:56
Smutne to jest i wyrazy współczucia, ale myślę, że szukanie świadków niczego tu nie zmieni... NIe trzeba szukać winy u kierowcy, jest obok świetna ścieżka rowerowa, domyślam się, że rowerzysta jak wiele osób (zwłaszcza niestety starszych) chciał bokiem, bez ustępowania pierwszeństwa przejazdu, wjechać na drogę główną.. Tak niestety robią starsi ludzie, jestem kierowcą i krew mnie zalewa... Rozumiem, że jest im może ciężko się zatrzymać, zsiąść z roweru i ustąpić pierwszeństwa, że łatwiej jest bokiem wjechać na główną, bo CHYBA się zmieści obok pojazdu i polscy kierowcy o tym wiedzą. Jak widać jednak w Bułgarii panuje większa roztropność rowerzystów, którzy wiedzą, że trzeba ustąpić pierwszeństwa i obywatel Bułgarii nie spodziewał się, że w Polsce takie cuda się wyprawia i że Polak za kierownicą musi drżeć na widok każdego starszego rowerzysty zmierzającego z drogi podporządkowanej.. Taka smutna prawda niestety
Dzów sobota, 20.06.2015 23:02
Nie widziałeś nie osądzaj rowerzysta jechał prawidłowo nie wymusił pierszeństwa. Bułgar go stratował.
sobota, 20.06.2015 23:21
Widziałeś to, zgłoś na policje, na co czekasz?
Dzów niedziela, 21.06.2015 00:08
Zgłoszę się, już w tej sprawie się kontaktowałem i apeluję do innych jak byliście świadkami zeznawajcie. Nie można tego tak zostawić, zginął człowiek i na pewno nie ze swojej winy.
ratna sobota, 20.06.2015 22:20
Smutna, ale prawdziwa prawda ...
sobota, 20.06.2015 22:41
Zamknij się człowieku. Po prostu się zamknij.
sobota, 20.06.2015 22:58
Tu się pomyliłeś. "Ta starsza osoba' jak napisałeś na rowerze przejechało ponad pół Europy. Może więcej niż nie jeden kierowca samochodem
sobota, 20.06.2015 20:49
kiedys nie bylo sciezek rowerowych i nie bylo tyle wypadkow z udzialem rowerzystow tylko teraz nalezy nalac oliwy kierowcom ze nie sa jedynami na drogach i nich troche mysla boinni tez maja jakies problemy ?
K sobota, 20.06.2015 20:18
[*]
Nuka sobota, 20.06.2015 17:01
Czy to ten Pan,ktory kiedys dawno mial przy ul.Swidnickiej sklep ze sprzetem rtv ?
Od ponad 50 lat za kierownica i sobota, 20.06.2015 18:13
Bulgar na 100% winny!!! Jechal na 100% 80 km/h co widac po uszkodzonym samochodzie! W takiej pozycji znajduja sie samochody jadace na wysokich szybkosciach po gwaltownym hamowaniu!!! Od ulicy Szkolnej do momentu zatrzymania sie samochodu Bulgar "potrzebowal" okolo 40 metrów co dodatkowo pedkresla jego wine i fakt ze napewno jechal okolo 80-90 km/h!!! Ten rowerzysta zostal uderzony z ogromna sila co widac na uszkodzona krawedz dachu srebrengo samochodu!!! Rowerzysta nawet jesli wjechal pod samochód to nie wjechal nagle jak samobójca i gdy wjezdzal to Bulgar byl napewno 10-20 metrów ponizej Szkolnej!!! Upadek i miejsce - okolo 20 metrów powyzej Szkolnej gdzie rowerzysta lezal - jest dodatkowym faktem stwierdzajacm ze Bulgar jechal bardzo szybko i dlatego ponosi calkowita wine za smierc tego czlowieka!!!
Dzów sobota, 20.06.2015 19:15
Dokładnie tak było jechał 80 km na pewno i jeszcze przyspieszał.W 100% winny.
bez odbioru sobota, 20.06.2015 16:45
do autora: chodnik - debilku jak jets i chodnik i droga dla rowerow to powinno się jezdzic po drodze dla rowerow bo chodnik jest dlka pieszych! wine ponosi rowerzysta sam jest sobie winien nie dość ze - najsłabsze ogniwo na drodze w dodatku wymusil pierwszeństwo i tyle w temacie
sobota, 20.06.2015 11:41
Coś dziwne to stanowisko Policji.Krew i torba po prawej stronie ulicy od wyjazdu ze Szkolnej w odległości około 100m. Ile jechał samochód skoro wyjeżdżającego ze Szkolnej samochod przewiózł na druga stronę ulicy w tekiej odległości.?
sobota, 20.06.2015 16:16
też mi się to wydaje dziwne,chyba kierowca uderzył w niego już na środkowym pasie bliżej kościuszki ,ewidetnie jechał za szybko,jak go tak podczas hamowania postawiło,co z hamulcami,wyrazy współczucia,dla rodziny.autor
sobota, 20.06.2015 18:03
komunikat rzecznika Policji brzmi jak wyrok skazujący na rowerzystę - to nieładnie tak informować , a sytuacja na zdjęciach daje wiele wątpliwości, ciekawe czy Policja dokładnie i bezstronnie wszystko wyjaśni
Dzów sobota, 20.06.2015 16:01
Wypadek miał miejsce wcześniej ok 7:43, kierowca zapierdzielał jak szalony, chciał chyba zdążyć przed zmianą świateł, rowerzysta nie miał szans dosłownie wyleciał w powietrze po uderzeniu. Wyrazy współczucia dla rodziny.
Asia sobota, 20.06.2015 15:39
przykre jest to że doszło do takiej tragedii niema co ,,gdybać,, jakby kierowca i rowerzysta zachowali ostrożność pewnie by do wypadku nie doszło
.. sobota, 20.06.2015 15:35
Pierdzielicie z tą "ścieżką rowerową". Ścieżka na Świdnickiej biegnie może w innym kierunku niż chciał jechać. Art. 33 ust. 1 prawa o ruchu drogowym. A daną ścieżką to tłumy pieszych paradują i nikomu w głowie ustąpić rowerzyście pierwszeństwo, o skrzyżowaniu z Diorowską nie wspomnę gdzie dla kierowców czterech kółek jest się niewidzialnym.
sobota, 20.06.2015 15:32
Na Świdnickiej i Rzezniczej jest duży ruch a policji nigdy niema np. Kolo kina .
sobota, 20.06.2015 15:15
i znów ulica świdnicka...
sobota, 20.06.2015 15:09
Ciekawe jak szybko Bułgar jechał tym autem.Pewnie na monitoringu będzie widać kto miał rację powinni opublikować film z monitoringu i by było wiadomo kto zawinił,słyszałem,że to auto jechało około 90-100 km/h -pędzą i zabijają.A w tamtym roku był na tej samej ulicy podobny wypadek-może zrobic ograniczenie prędkości tego pechowego odcinka?
sobota, 20.06.2015 14:44
ciekawie czy stwierdzili ze za szybko jechał przy ograniczeniu do 40 tki by nie doszło do tego
sobota, 20.06.2015 15:04
Dokladnie, gdyby jechal 40 to napewno nie skoczyloby sie to tak tragicznie. Pewnie zasuwal idiota.
Pieszy sobota, 20.06.2015 19:14
Ludzie! Piszecie głupoty. Jadąc nawet 40 km na godz,a ktoś wyskoczy ci na jezdnie żadne auto nie zatrzyma się w miejscu.
Grzesiek sobota, 20.06.2015 14:47
[*]
sobota, 20.06.2015 14:20
Na też jest informacja o tym tragicznym wypadku ale bez zbędnych komentarzy i drastycznych zdjęć z miejsca zdarzenia. Wyrazy współczucia panie Jacku.
sobota, 20.06.2015 13:19
kIEROWCA PEWNIE ZAPIRDALAL A NIE JECHAL; DUPEWK; NIECH MA TERAZ CZLOWIEKA NA SUMIENIU:
AsD sobota, 20.06.2015 13:42
Byłeś/aś widziałeś/aś i masz radar w oczach pewnie
krzysiek sobota, 20.06.2015 15:03
Przeglądając te zdjęcia łatwo zauważyć że pojazd poruszał się z prędkością większą niż dozwolona.Uszkodzenie samochodu i odległość w jakiej się zatrzymał po uderzeniu w rowerzystę.Oczywiście POLICJA jest od tego aby to wyjaśnić ale moim zdaniem kierowca jechał gdzieś ok 70/80km/h.
sobota, 20.06.2015 17:35
Niekoniecznie. Asfalt był mokry i to wydłużyło drogę hamowania, poza tym kierowca nie spodziewał się pewnie, że ktoś wtargnie na jezdnię, jak widać uderzenie było z prawej strony, więc hamowanie też się opóźniło. pewnie chciał zdążyć przejechać na zielonym w tym cyklu, więc może i trochę przycisnął.
sobota, 20.06.2015 13:10
Ryszard był Moim kolegą,bardzo mi przykro
sobota, 20.06.2015 11:04
Usuńcie zdjęcia z krwią !!
sobota, 20.06.2015 12:02
Przecież to tylko krew
sobota, 20.06.2015 13:05
A Ty jesteś tylko kretynem, który nie potrafi uszanować pamięci i godności człowieka, który zginął i masz gdzieś uczucia rodziny i znajomych zmarłego!!!
sobota, 20.06.2015 11:16
Dokładnie! Cmentarne hieny!
Alek sobota, 20.06.2015 11:47
Racja przecież te zdjęcia może oglądać rodzina ofiary a Doba szuka sensacji trochę pokory.
sobota, 20.06.2015 11:59
A niech wszyscy ogladaja i naucza sie jezdzic lub chodzic.
Ada sobota, 20.06.2015 09:27
No jakos coś zrobiłam w przeciwieństwie do cb.
sobota, 20.06.2015 12:01
Chyba komuś loda.
xxx sobota, 20.06.2015 11:29
Kochani pamiętajcie, że jadąc rowerem, czy przechodząc przez jezdne was też obowiązują przepisy drogowe! Użycie mózgu! czasem właśnie to może uratować życie!
sobota, 20.06.2015 11:31
użyj tez mózgu i trochę zwolnij
kierowca sobota, 20.06.2015 12:55
Logika podpowiada, że rowerzysta lub pieszy w starciu z autem jest zawsze na straconej pozycji, tym bardziej, że auto nie zatrzymuje się w miejscu. Dlatego apel do wszystkich pieszych i rowerzystów: NIE EGZEKWUJCIE SWOJEGO PIERWSZEŃSTWA ZAWSZE I WSZĘDZIE!!! Posłuchajcie swojego instynktu, a może będzie mniej takich wypadków. Piszę z doświadczenia, bo często spotykam się na drodze z różnymi sytuacjami, w których muszę pomyśleć za innych... Wyrazy współczucia dla rodziny zmarłego.
rowerzysta sobota, 20.06.2015 15:29
Jestem ciekawy co robisz jak widzisz tira na drodze , masz przecież świadomość że twoje osobowe auto nie ma z nim żadnych szans . Liczysz na to że kierowca ciężarówki nie złamie przepisów , czy używasz swojej logiki hamujesz gwałtownie ( stwarzając zagrożenie dla innych uczestników ruchu ) bo zobaczyłeś tira na ulicy podporządkowanej ?
sobota, 20.06.2015 16:35
Jak już pisałem: myślę za innych i staram się nie egzekwować mojego pierwszeństwa za wszelką cenę. poczytaj ze zrozumieniem zanim skomentujesz!
rowerzysta niedziela, 21.06.2015 11:55
Czyli nie zawsze stosujesz się do przepisów o ruchu drogowym , stosujesz metodę wiem lepiej od innych ? Czyli jesteś w grupie 99 % osób które wcześniej czy później spowodują wypadek ?
sobota, 20.06.2015 11:30
Każda śmierć jest tragedią. Tylko dlaczego nie jechał ścieżką rowerową?
sobota, 20.06.2015 11:03
Może tak wkońcu władza wzięła by się za pieszych i rowerzystów którzy NOTORYCZNIE łamią wszystkie przepisy ruchu drogowego(przejścia w niedozwolonym miejscu, przejazdzanie rowerem przez pasy, nie przestrzeganie znaków drogowych itd) i czują się jak bogowie
Rowerzysta sobota, 20.06.2015 11:29
A może kierowcy samochodów zaczną wolniej jeździć i zauważyć, że nie są jedynymi użytkownikami dróg
sobota, 20.06.2015 11:32
święte słowa ,w głowach im się jebie !!!
sobota, 20.06.2015 13:32
Zarówno jestem kierowcą samochodu - mam prawo jazdy. Ale również jeżdżę rowerem. Niestety zarówno kierowcy samochodów nie przestrzegają przepisów - nie zauważają rowerzystów, wymuszają pierwszeństwo. I odwrotnie. Rowerzyści czasami nie znają przepisów. A należy zachować ostrożność w każdym przypadku. I mieć dużo refleksji i jeździć z wyobraźnią i rowerzyści i kierowcy samochodów. .
sobota, 20.06.2015 13:44
Zarówno jestem kierowcą samochodu - mam prawo jazdy. Ale również jeżdżę rowerem. Niestety zarówno kierowcy samochodów nie przestrzegają przepisów - nie zauważają rowerzystów, wymuszają pierwszeństwo. I odwrotnie. Rowerzyści czasami nie znają przepisów. A należy zachować ostrożność w każdym przypadku. I mieć dużo refleksji i jeździć z wyobraźnią i rowerzyści i kierowcy samochodów. .
sobota, 20.06.2015 13:56
Zarówno jestem kierowcą samochodu - mam prawo jazdy. Ale również jeżdżę rowerem. Niestety zarówno kierowcy samochodów nie przestrzegają przepisów - nie zauważają rowerzystów, wymuszają pierwszeństwo. I odwrotnie. Rowerzyści czasami nie znają przepisów. A należy zachować ostrożność w każdym przypadku. I mieć dużo refleksji i jeździć z wyobraźnią i rowerzyści i kierowcy samochodów. .
sobota, 20.06.2015 14:06
Zarówno jestem kierowcą samochodu - mam prawo jazdy. Ale również jeżdżę rowerem. Niestety zarówno kierowcy samochodów nie przestrzegają przepisów - nie zauważają rowerzystów, wymuszają pierwszeństwo. I odwrotnie. Rowerzyści czasami nie znają przepisów. A należy zachować ostrożność w każdym przypadku. I mieć dużo refleksji i jeździć z wyobraźnią i rowerzyści i kierowcy samochodów. .
kierowca sobota, 20.06.2015 13:01
Może w ogóle wysiądziemy z aut i będziemy je pchać?! Ja proponuję, żeby i piesi i rowerzyści ograniczyli swoją obecność na jezdni do niezbędnego minimum. Jest coraz więcej ścieżek rowerowych, a korzystają z nich piesi, a rowerzyści zamiast po ścieżkach, jeżdżą po ulicy. Nie byłby to duży problem, gdyby rowerzyści znali i stosowali się do przepisów o ruchu drogowym, ale niestety jest inaczej.
sobota, 20.06.2015 11:27
Niue o 8:10 tylko przed 8 rano. Jechałem do pracy na 8 i już było po wypadku.
sobota, 20.06.2015 10:57
Usuncie zdjęcia z krwią
w sobota, 20.06.2015 09:52
Bardzo latwo jest osadzac innych. Troche pokory. Zginol czlowiek.
sx sobota, 20.06.2015 10:16
Zajrzyj do słownika przed napisaniem
sobota, 20.06.2015 10:24
Niby kto ma zajrzeć do słownika?
Ada sobota, 20.06.2015 10:04
Dokładnie. Najlepiej im osądzać tylko co by powiedzieli gdyby to któryś z nich był na miejscu tamtych osób......
sobota, 20.06.2015 10:11
Każda śmierć jest tragedią. Tylko dlaczego nie jechał ścieżką rowerową?
sobota, 20.06.2015 10:15
Dlatego że drogą jedzie sie szybciej, dlatego że drogą jedzie sie bardziej komfortowo niż po nie równej, frezowanej kostce.
khkb sobota, 20.06.2015 10:48
Nie prawda, po kostce jeździ sie równie komfortowo ale przede wszystkim bezpiecznie i to jest najśilniejszy argument wyboru ścieżki rowerowej.
Na strefie po ulicy jeźdżą na rolkach i rowerami- a tak nie powinno być, rowerzyści są sami sobie winni.
Gdyby ten Pan jechał ścieżka rowerową by żył.
sobota, 20.06.2015 12:49
a może ten pan właśnie zmierzał w kierunku ścieżki rowerowej.
sobota, 20.06.2015 09:46
ehh i pomyśleć że ktoś wstał rano i nie wiedział jeszcze że to jego ostatnia godzina życia... takie życie kruche jest niestety.
Ada sobota, 20.06.2015 08:42
Straszne to było. A Najgorsza jest znieczulica ludzka
sobota, 20.06.2015 09:17
A Ty Ado co zrobiłaś będąc na miejscu? Pewnie nic poza napisaniem tego komentarza.
sobota, 20.06.2015 12:10
A co miała zrobić? Cofnąć czas czy uzdrowić faceta?
sobota, 20.06.2015 09:45
Najgorsze jest to, że ludzie nie myślą.
chodnik sobota, 20.06.2015 09:07
Jak jest chodnik to powinno się po nim jeździć a nie. ..
sobota, 20.06.2015 09:22
A nie co ???
sobota, 20.06.2015 09:29
Powinno się jeździć po drodze rowerowej, a nie po chodniku, zwłaszcza, że taka tam jest.