Pełna prędkość rozkładowa pociągów na odcinku Dzierżoniów - Bielawa

czwartek, 9.1.2020 11:00 63110 165

W związku z zakończoną próbną eksploatacją samoczynnych urządzeń przejazdowych, od dnia 11 stycznia 2020 r. pociągi kursujące na odcinku Dzierżoniów Śląski - Bielawa Zachodnia przyśpieszą do pełnej prędkości rozkładowej tj. do 80 km/h.  Dotyczy to przejazdów :

1. km 0,912 - ul. Włókniarzy

2. km 2,507 - ul. Rolna

3. km 2,690 - ul. Ceglana

Od poniedziałku 13 stycznia 2020 r. pociągi przyspieszą również na przejeździe przy ul. Bohaterów Getta.

Dolnośląska Służba Dróg i Kolei we Wrocławiu APELUJE O ZACHOWANIE SZCZEGÓLNEJ OSTROŻNOŚCI  !!!

Przeczytaj komentarze (165)

Komentarze (165)

konduktor środa, 15.01.2020 09:46
TRĄBIENIE POCIĄGU .
Mieszkam przeszło kilometr a może i więcej od torów . Mam pytanie czy ten debil za sterami stalowego potwora musi non-stop trąbić . Od godz 5.40 rano do 23.30 słychać trąbiący pociąg . Współczuje społeczności mieszkającej blisko torów . Na tej trasie jest więcej trąbienia niż na stacji w Koluszkach największej nastawni w Polsce .
środa, 15.01.2020 18:00
A co wspólnego ma z tym portal?, te pytanie do przewoźnika.
wtorek, 14.01.2020 14:08
Znaki STOP przed przejazdem na ul. Boh. Getta (Bielawa-Pieszyce) są tak ustawione, że zatrzymując się zgodnie z przepisami NIC NIE WIDAĆ.
Jakim cudem ma tam nie dochodzić do tragedii.....?
kolejarz szaleniec piątek, 10.01.2020 11:44
EXPRES CITY Bielawa - DZierzoniów . DALEJ OSOBOWY, STREFA norumalnych ludzi
Git! piątek, 10.01.2020 20:23
Żal ściska , że można dotrzeć w 7min ?
PODRÓŻ BEZ CELU piątek, 10.01.2020 22:11
I CO DALEJ HULAJ NOGA, MPK
Git! wtorek, 14.01.2020 14:56
Nie wystarczy ci własny wysiłek ?taki przemęczony jesteś , ile ci zajmie przejść na rynek czy osiedla ?
Wiadomo , że z domków , pojadą lub podjadą samochodem.
Nie mieszkamy w metropoliach.
Szyna czwartek, 09.01.2020 13:56
Kolej odcięła dojście emerytom i rencistom do działek w DDZ od strony Bat. Chłopskich.
Dzielna PKP. Komu to było potrzebne !!!
czwartek, 09.01.2020 13:59
Politykierom z Bielawy
Jan czwartek, 09.01.2020 14:04
Pociągi będą jeździły, a co dalej z obwodnicą? Dzierżoniów się korkuje w godzinach szczytu i soboty!!! 1/3 zabudowanej obwodnicy sytuacji nie rozwiązuje!!!!
Mieszkaniec 3miasta. czwartek, 09.01.2020 15:32
Pierwsza nitka miała być już dawno otwarta , a nie wiadomo kiedy , bo jest problem.
A drugiej jest przetarg, więc spokojnie.
Zbyt długo zastanawiali się z budową, więc teraz trzeba poczekać.
autor czwartek, 09.01.2020 14:16
Przecież to był i jest teren PKP. Ciekawe czy emeryci byliby zadowoleni gdyby ktoś przechodził przez ich działkę?. To nie PKP im zabrała to oni urządzili samowolkę.
czwartek, 09.01.2020 17:31
Dla wygody kilku osób miasto ma ma się nie rozwijać? Puknij się w ten zakuty łeb!
Sa wtorek, 14.01.2020 09:38
Jak spojrzymy na mapę Bielawy czy Dzierżoniowa to miasta te rozwijają się akurat, ale jak najdalej od linii kolejowej. Nikt nie chce budować niczego przy torach lub jego bliskości. Dlatego jest ona niekorzystna dla rozwoju np. Bielawy. Może służy głównie, by tanio zawieść pracowników do Wrocławia lub ich centr handlowych, ale tutaj tez nasze miasto na tym traci. Natomiast samo zbudowanie linii jak się planuje dookoła jeziora, w Bielawie zniszczy te klimatyczne miejsce całkowicie. Kto przyjedzie do hotelików na jeziorem 20 m od torów kolejowych lub zatrzyma się na campingu dla kamperów przy torach? Sam odpoczynek nad jeziorem z bardzo ładnym widokiem na góry, a co chwila przejeżdżającym pociągiem dookoła jeziora raczej zniszczy to miejsce.
piątek, 10.01.2020 12:54
Okoniewskim chyba?
czwartek, 09.01.2020 18:35
Za Obwodnica w Bielawie oraz miedzy ulica Szewska w Bielawie a Bielawska Obwodnica stoi setki pustych i opuszczonych dzialek! Chcesz siedziec caly dzien na dzialce zglos sie po jedna czy nawet 10 istniejacych tam dzialek i bedziesz tam tyral od rana do rana! Nawet mozesz tam spac bo wiele z tych opuszczonych dzialek posiada nawet wszelkiego rodzaju domki i altanki!
autor czwartek, 09.01.2020 14:21
Dużo osób korzysta z przejazdu z Bielawy do Wrocławia. W czym problem,bilet tańszy od PKS i jest o wiele wygodniej a zawsze ktoś ma pretensje. Uruchomienie tej linii to trafiony pomysł. A malkontenci co nie korzystają niech zamilkną.
czwartek, 09.01.2020 21:03
Biadoli garstka osób jak zawsze, bo mają w tym interes. A to na działkę trzeba chodzić na około, bo zamknięto samowolę budowlaną, a to hotel, a to że głośno trąbi i takie tam inne bzdety. To są chorzy ludzie, co tylko patrzą na siebie, a nie dobro ogółu.
BIELAWA piątek, 10.01.2020 12:52
Chory to ty jesteś, nie znasz praw logicznego myslenia ani ekonomi związanymi zkosztami tej bzdurnej inwestycji , które nigdy się nie zwrócą . Przez jednego MANIAKA KOLEJARZA
sobota, 11.01.2020 13:23
Kolej to nie sklep mięsny BARANIE! Tutaj nie chodzi o zwrot inwestycji, bo na żadnej linii kolejowej on się nie zwraca. Wszędzie przewozy pasażerskie są dotowane podobnie jak i komunikacja autobusowa. Bzdurna jest nie ta inwestycja, ale twój komentarz.
BIELAWA sobota, 11.01.2020 15:26
Zapytaj romanczuka o dotacje baranie , potem śie wypowiadaj
niedziela, 12.01.2020 05:30
A co ma do tego prywatna firma przewozowa? Normalnie nie dość, że argument z dupy to jeszcze problem z czytaniem ze zrozumieniem.
mały czwartek, 09.01.2020 15:01
Kiedy będą sprawne rogatki na Bohaterów Getta bo ani świateł ani szlabanów a to należało wykonać w pierwszej kolejności
czwartek, 09.01.2020 21:05
Tauron ma podłączyć. Niestety nie spieszy im sie
Pada czwartek, 09.01.2020 15:25
W przyszłym tygodniu.
Jurek czwartek, 09.01.2020 16:39
Zgadzam się z Tobą a ludzie znak stop totalnie Olewaja!
czwartek, 09.01.2020 16:48
Znalazły się pieniądze na tory a miejsc w szynobusie za mało, garść osób tylko jeździ. Nie przemyślane uruchomienie linii
autor czwartek, 09.01.2020 23:02
Piszesz, że miejsc w szynobusie jest za mało, ale też tylko garstka osób jeździ więc co? za mały szynobus czy za mało ludzi bo coś mętne twoje tłumaczenie.
Rafał piątek, 10.01.2020 00:39
Czego tu wymagasz. Przecież to prosty człowiek jest.
czwartek, 09.01.2020 17:21
40 osób to garść? Ciekawe spostrzeżenie :D Jak masz pisać bzdury, to lepiej nic już nie pisz malkontencie :D
czwartek, 09.01.2020 22:45
40 osób to mniej niż jeden autokar, który jest wielokrotnie tańszy od szynobusu.
autor czwartek, 09.01.2020 23:05
Bilet w obie strony szynobusem 19 zł, a PKS chyba 37,38 złotych. To co jest tańsze dla pasażera? Piszesz bzdury i tyle w temacie. Szynobus Bielawa Wrocław jest super.
piątek, 10.01.2020 06:36
Trolluje po to, żeby trollować. Taki już los trolla powiatowego.
bielawianin czwartek, 09.01.2020 17:38
popieram i z toalety mozna skorzystac a nie jak w autobusie.
czwartek, 09.01.2020 17:40
Bilet jest tańszy bo Koleje dostają dopłaty do biletów dla niepełnosprawnych i dla sutdentów od Urzędu Marszałkowskiego, a PKSowi i Romańczukowi to odebrano. Stąd taka różnica cen. Po prostu faworyzowanie Kolei
czwartek, 09.01.2020 21:00
A co powiesz na to, że np. w Lubiniu komunikacja miejska jest za darmo. Ponadto jaki jest komfort w nowym szynobusie, a jaki jest komfort u Romańczuka? Dodatkowo na ósemce średnio co tydzień jest poważny wypadek i permanentne korki. O czym Ty w ogóle piszesz?
czwartek, 09.01.2020 21:14
KGHM do Lubinia wpłaca bardzo wysokie podatki, stać ich na darmową komunikację. Podobnie jest w Kobierzycach, nie mają pomysłu na co wydawać kasę, wszystko odnowione, chociaż komunikacja jest płatna. Nie można porównywać najbogatszych gmin, których jest niewiele z resztą kraju.
czwartek, 09.01.2020 21:20
W Legnicy i powiecie dzieci do szkół jeżdżą za darmo.Uwierz że KGHM nie ma większego wpływu na MPK Legnica i nie pisz głupot.
dróżnik piątek, 10.01.2020 06:09
Przede wszystkim w Lubinie a nie w Lubiniu. Odmienia się tak jak " doba " w dobie a nie w dobiu. Po drugie, Plany Zagospodarowania Przestrzennego to dla Samorządowców i Urzędów z Dzierżoniowa i Bielawy to tyle warte co papier na którym je sporządzono. Wydano zezwolenia na budowę różnych obiektów w bezpośredniej bliskości nieczynnej od lat linii kolejowej / PKP zamierzało jej likwidację / z kolizyjnym wobec torowiska planem dróg dojazdowych do tych obiektów. Obiekty wybudowano, rozbudowano i stał się problem. Winnych po stronie Urzędów nie będzie.........
piątek, 10.01.2020 06:30
Przede wszystkim po przecinku pisze się małą literą, bo to nie początek zdania Panie Miodek. Także nie poprawiaj innych jak sam walisz byki mądralo.
dróżnik sobota, 11.01.2020 06:11
Widzisz, coś tam słyszałeś, nawet o panu profesorze Miodku. To cieszy. Ale nie zwróciłeś uwagi na to, że Plan Zagospodarowania Przestrzennego jest nazwą własną dokumentu i jako taki powinien być wyróżniany poprzez pisanie go z dużej litery lub używanie znaków " ......... " . Ponadto, domniemywać należy, że jesteś z kręgów decyzyjnych więc nie dziwi wcale, że nie odniosłeś się do treści merytorycznej wypowiedzi. Zająłeś się tym, na czym według Ciebie się znałeś.Pozdrawiam
niedziela, 12.01.2020 09:32
Goowno prawda! Plan to plan bez nazwy własnej. Nie jest to nazwa np. Góry Sowie, czy coś podobnego. Sam nie wiesz, i się wymądrzasz pajacu! I nie jestem z kręgów decyzyjnych. Z resztą oni nie czytają takich wypocin lemingów powiatowych.
dróżnik wtorek, 14.01.2020 05:43
Ponieważ sprowadziłeś dyskusję do Twojego naturalnego środowiska czyli pajaców i lemingów taplających się w goownie pozwolę sobie ją zakończyć. Wybacz, nie gustuję w inwektywach. Dla Twojej wiedzy, na przyszłość, ten jeden wyraz " przestrzennego " tworzy ze zdania Plan Zagospodarowania Przestrzennego nazwę własną, odróżniającą go od innych planów. Jak widać, przeceniłem Ciebie plasując Twoją osobę w kręgach decyzyjnych. Ale i tak pozdrawiam.
Git! piątek, 10.01.2020 20:26
Mają dopłaty i bardzo dobrze , można bezpiecznie , szybko i wygodnie dotrzeć do celu za mniejsze pieniądze.
Jestem zadowolony z tego pomysłu!
Wolę jechać szynobusem niż samochodem.
ola czwartek, 09.01.2020 23:07
Tak się kształtuje rynek. PKS i Romańczuk nie wiedzieli już ile mają brać za przejazd. A teraz mają konkurencję i może zejdą na ziemię.
piątek, 10.01.2020 10:33
To prawda, pewnie 4 przewoźników, pewnie ktoś zrezygnuje, obstawiam Pks, bo mają nową flotę która pewnie troche kosztuje jej utrzymanie, Romanczuk ma stare autobusy to jakoś się utrzyma, a p. Świątek ma niższe ceny ale i autobus stary i tylko dwa kursy.
niedziela, 12.01.2020 09:41
PKS Globogranit ma wsio z leasingu, także wątpię że się wycofają. Pewnie pierwsza wpłata na pojazdy była spora bo to konkret autobusy. Ponadto firma dobrze przędzie w innych dziedzinach jak transport. Prędzej Romańczuk się zwinie z naszego terenu jak Globogranit. Szczególnie jak odbudują linię kolejową nr 310 z Piławy Górnej do Kobierzyc.
piątek, 10.01.2020 11:29
Wskrzeszenie czegoś co nie działało od kilkudziesięciu lat jest beznadziejnym pomysłem. Poza komplikacjami związanymi z obwodnicą i innymi budowami zastanawiam się co z ludźmi którym pociąg przejeżdża teraz pod domem - o nich nikt nie mówi a jest ich sporo. Mam nadzieję, że za to "dziadostwo" burmistrza rozliczą ludzie przy wyborach.
RAFAŁ sobota, 11.01.2020 11:43
Jeden szynobus przeszkadza ludsiom a tysiące samochodów nie przeszkadzają? Widzę że analizy to Twoja specjalność.
M@ti sobota, 11.01.2020 17:46
Pociąg (szynobus) przeszkadza ludziom!!! Jak można puścić coś takiego mieszkańcom pod nosem i się jeszcze tym chwalić. Budzi mi dzieci przejeżdżając pod domem ale przecież pseudo rozwój jest ważniejszy niż ludzie. Zgadzam się z gościem od posta. Przy wyborach ludzie się wypowiedzą na temat "inwestycji".
Git! niedziela, 12.01.2020 11:17
Jeżeli ktoś się wybudował blisko torowiska , to nie ma problemu, że tym ludziom szynobus przeszkadza!
Proste.
piątek, 10.01.2020 11:34
Dokładnie, bezsensowna inwestycja... Pociąg caały czas jeździ pusty... Widzę z pracy każdy przejazd i ludzi ZERO. A dodatkowo zaczną się wypadki, zwłaszcza na Bohaterów getta, gdzie w rogatki już zainwestować się nie chciało, a totalnie nic nie widać
any lechia piątek, 10.01.2020 16:06
to pracujesz czy ogladasz pociagi?Moze zatrudnij sie do PKP.
Yu! piątek, 10.01.2020 20:20
Głupoty piszesz, że nie chce się nawet czytać.
A jeśli chodzi o rogatki to już dawno była mowa , że będą w połowie stycznia!
sobota, 11.01.2020 12:46
Przestań bezczelnie kłamać! Ludzie wrzucają na fejsa zdjęcia ze stacji Bielawa Zachodnia i na każdych jest po 30-40 osób. Dodatkowo KD opublikowały film ze standardowego przejazdu, gdzie można zobaczyć to samo. Na dowód Twojego łgarstwa filmik: https://www.youtube.com/watch?v=_eUQpc3p
WbI (od 1h29min).
piątek, 10.01.2020 11:56
Na Boh. Getta faktycznie jak się jedzie w kierunku Pieszyc widzialność z lewej strony jest zerowa, porażka
sobota, 11.01.2020 07:56
Dlaczego przez Dzierżoniów? Na obwodnicy Bielawie nie zależało..
Pa piątek, 10.01.2020 14:40
TO JEŻDZIJ DO PIESZYC PRZEZ DZIERŻONIÓW
piątek, 10.01.2020 12:11
Chłopie pi.... lisz głupoty pewnie wiecznie z pracy wracasz pijany ja jechałem dwa razy i ludzi z Bielawy jechało dość duz0
piątek, 10.01.2020 12:45
Dobrze obrońcy pociągu :) poprosimy po 3 miesiacach od uruchomienia linii zestawienie: ilośc przejazdów, liczbę osób , koszty esploatacji ws przychody z linii
piątek, 10.01.2020 15:28
A jakie przychody są z Centrum Przesiadkowego w Dzierżoniowie za 20 mln? Raptem jak już się spotka to parę osób na krzyż
autor sobota, 11.01.2020 11:52
Przestań pisać głupoty, nie jeździsz szynobusem to się nie wypowiadaj.
piątek, 10.01.2020 12:49
W jakim celu? Przecież koleje regionalne nie mają za zadanie generować zyski, ale służyć lokalnym społecznościom. Tak jest w całej Europie, więc po co siejesz ferment? Bardzo dobrze, że kolej wróciła do Bielawy, bo w jakimś stopniu zyskała ona dzięki temu na znaczeniu w regionie.
unia dla myslących sobota, 11.01.2020 15:14
O Bielawie W REGIONIE to mogą być tylko negatywnie opinie .KOLEJKĄ JEŻDZI garska ludzi .A z funduszy inwestycje rozliczyc trzeba, a tam zapytają o cel ekonomiczny jaki miała budowa kolei, skoro z góry zakładany jest deficyt i nie manic to wspulnego z poprawieniem bezpieczenstwa w transporcie, w recz przeciwnie stwarza wiele zagrożeń w zaludnionym terenie i blokuje kluczowe dla regionu inwestycje drogowe
autor poniedziałek, 13.01.2020 14:14
Mądra odpowiedź.
tak jest w EUROPIE piątek, 10.01.2020 13:49
Jak byś je nie nazywał, regionalne, bielawskie, puste wagoniki kiedyś sie skonczą. Tak jak puste autobusy, szkoły; etcera
piątek, 10.01.2020 16:11
Ale tu aktywni obrońcy relikta przeszłości...(Chociaż chyba raczej jeden nadaktywny). Nikt z tego nie korzysta panie...A jak komuś przed oknami w pracy przejeżdża składzik to i zerknie mimowolnie
Git! piątek, 10.01.2020 20:21
Nie skończą się a powiekszą i wydłużą do Srebnej Góry!
Edyta sobota, 11.01.2020 08:06
A dlaczego do Srebrnej Góry nie zrobią pociągu z Ząbkowic przez Stoszowice gdzie jest tylko 10 km i z Wrocławia bliżej tylko z Bielawy gdzie jest do Srebrnej góry 20km?Było by to dużo taniej.A w ogóle to od jeziora Bielawskiego chyba nie ma już linii kolejowej ,wiec będzie to budowa, a nie remont.
sobota, 11.01.2020 10:24
Trafiony w punkt głos rozsądku
ZACHCIEWAJKA sobota, 11.01.2020 11:52
Ząbkowicami mądrzejsi kierują ,anie Horda , dziecinada
sobota, 11.01.2020 13:15
Po pierwsze nie głos, a idiotyczny wpis. Po drugie jak widać po frekwencji, Bielawianom kolej przypasował. Na nic Wasze tępe ujadanie malkontenci!
sobota, 11.01.2020 13:13
Odpowiem na twoje głupie pytanie. Dlatego, że docelowo pociągi mają jeździć na relacji Wrocław Główny-Srebrna Góra przez Kobierzyce, Jordanów Śląski, Łagiewniki Dzierżoniowskie, Przerzeczyn Zdrój, Niemczę, Piławę Górną, Dzierżoniów Śląski, Bielawę Zachodnią. Poza tym nie będzie to budowa, bo w papierach linia owa istnieje i to będzie jej rewitalizacja. Z resztą to nie ma większego znaczenia, bo w przypadku rewitalki i tak się ryje wszystko do gołej ziemi, poprawia odwodnienie i takie tam. Jak widzę niektórzy z Bielawian nie patrzą że większe miejscowości naszego powiatu będą miały bezpośrednie połączenie kolejowe, ale widzą tylko czubek własnego nosa i wszystko sprowadzają do polityki. Tylko głupole tak postępują.
Ed sobota, 11.01.2020 14:14
Każdy pomysł turystycznego ożywienia Srebrnej Góry jest świetny, jednak czy to nie jest przerost formy nad treścią? Możemy zacząć budować oczywiście połączenia nawet lotnicze z Wrocławia do Koziej Wólki, za państwowe pieniądze tylko po co ?. Chciałam również zauważyć, że remont, a budowa to się trochę różni od siebie między innymi, tym iż są różne koszty finansowania tej inwestycji. Dalej nikt nie odpowiedział, dlaczego nie może być połączenie Wrocław -Srebrna Góra przez Ząbkowice Stoszowice, która jest dużo tańsza w budowie. Ludzie z Wrocławia do Srebrnej Góry jechaliby szybciej i taniej. Pytanie niby głupie, ale dalej bez odpowiedzi.
niedziela, 12.01.2020 09:50
A jakie masz miejscowości po drodze Wrocław- Ząbkowice Śląskie? Sam sobie odpowiedz. Lepiej jechać przez takt jaki napisałem, czy przez Ząbkowice? Gdzie mieszka więcej mieszkańców? To jest takie trudne do zrozumienia? Jak czytam niektóre komentarze, to aż się płakać chce z głupoty ich autorów.
Ed niedziela, 12.01.2020 20:21
Bardzo dziękuje za odpowiedz ,niezwykle mądry, inteligentny i kulturalny osobniku. Twoje komentarze są tak wspaniale, że wszystkie inne ci do pięt nie dorastają. Wytłumacz mi jeszcze wybitnie mądry człowieku, dlaczego osoby z Jemnej i Ostroszowic czy Bielawy mieliby jechać do Srebrnej Góry? (nalezę też do osób, które jeździły na tej linii dawno temu pociągiem) Dzisiaj akurat tam byłam i ludzie oczekują tam głównie turystów co ,przyjeżdżają suwami, a nie biednych co liczą na zniżki kolejowe.Turysta który liczy na tanią jazdę pociągiem nie kupi miejsca w hotelu, nie zostawi pieniędzy w tej miejscowości i wątpię by kupił bilet, na zwiedzanie twierdzy za 25 zł.Do tego za taxi, które go podwiezie w okolice fortu, bo akurat dworzec PKP jest dość daleko od twierdzy. Czekam niezmiernie na twój odpis, bo tak wybitne komentarze, jakie ty piszesz to ,aż chce się czytać.
poniedziałek, 13.01.2020 09:25
Już odpisałem kilka razy - dlaczego. Jak dalej z uporem maniaka zadajesz to samo pytanie, to nie można tego inaczej nazwać jak tylko głupotą. Pociąg będzie relacji Wrocław-Srebrna Góra, a nie tylko Bielawa-Srebrna Góra. Tego albo nie przeczytałeś, albo nie zrozumiałeś.
Ed poniedziałek, 13.01.2020 22:46
Pytam, bo taki wybitnie mądry człowiek jak ty, z uporem potrafi wyłącznie obrażać innych i wyzywać od idiotów, a nie potrafi odpowiedz, dlaczego musi być pociąg i to koniecznie relacji Wrocław -Srebrna Góra i do tego, jak najdłuższą i droższą trasa, czyli przez Bielawę, a nie Ząbkowice. Czy Srebrna Góra to jakaś wielka aglomeracja, by do niej prowadzić kolej za państwowe i publiczne pieniądze? Na tej trasie budowano już 2 razy kolej i dwa razy ją rozbierano. Dlatego pewnie zbudowana zostanie 3 raz i za jakiś czas znowu rozebrana.
autor poniedziałek, 13.01.2020 14:20
W Szwajcarii ogrom ludzie dojeżdża do pracy pociągiem czy metro i nie sądzę że jeżdżą ludzie biedni. A porównanie że samochód to gość ma kasę i weźmie hotel czy zje obiad?! Gdzie ty żyjesz?
CHMIT sobota, 11.01.2020 12:35
Ztej kolejki to smieja się w EUROPIE
ola poniedziałek, 13.01.2020 14:20
To pośmiej się razem z nią.
Yu! sobota, 11.01.2020 17:22
Błędnie określiłeś znaczenie.
Nie śmieją się a cieszą i podziwiają że można w Polsce przywrócić połączenia kolejowe.
CHORY NARÓD sobota, 11.01.2020 15:57
ZA 100 mylona. to będę woził smigłowcem do tej S REBNNEJ JÓRY KOMU SIĘ ZACHCE
niedziela, 12.01.2020 09:51
Po pijaku to możesz sobie powozić butelki do skupu.
autor poniedziałek, 13.01.2020 14:12
A kto im kazał budować się przy terenach kolejowych.
PĘPEK SWIATA BIELAWSKA pkp czwartek, 09.01.2020 19:38
Ponoć od 15 stycznia miały być rogatki na przejazdach. ROZPEDZANIE TEJ CIUCHCI DO BISKO 100 KM /H WTYCH WARUNKACH PRZECZY ZDROWEMU ROSĄDKOWI PANIE WILD KOMU CHCE PAN ZAINPONOWAĆ SWOJĄ GŁUPOTĄ
Yu! czwartek, 09.01.2020 19:53
Rogatki będą w połowie miesiąca.
Prędkość jak najbardziej zaakceptowana.
Szacun!
BIELAWA czwartek, 09.01.2020 20:30
W POŁOWIE KTÓREGO MIESIACA ZAPOMIAŁES DODAĆ
Yu! poniedziałek, 13.01.2020 19:13
Jeżeli w temacie jest napisany styczeń to nie muszę się już powtarzać!
niedziela, 12.01.2020 05:39
Mają być - to mają być, nie musisz przypominać im co pół roku
czwartek, 09.01.2020 20:52
A którego mamy dzisiaj hejterze powiatowy? Do połowy miesiąca jeszcze jest czas, a sam montaż rogatek to kwestia jednego dnia. Głupotą to Ty imponujesz, tylko nie wiem komu.
... poniedziałek, 13.01.2020 14:30
A mnie się śniło że ta kolej jest elektryczna
Git! poniedziałek, 13.01.2020 19:08
W przyszłości może będzie hybrydowa
Bielawianin piątek, 10.01.2020 11:00
Bardzo dobrze że jest szynobus z Bielawy do Wrocławia. Jest tanio. Będę korzystał
piątek, 10.01.2020 11:35
to zacznij korzystać i namów znajomych, bo na dzień dzisiejszy ZERO pasażerów
piątek, 10.01.2020 14:23
Chyba w Twoim hotelu
Mieszkaniec 3miasta. piątek, 10.01.2020 20:22
Dobre!
Yu! piątek, 10.01.2020 20:30
Ten pseudo hotel , nie powinien tam istnieć, jest tyle innych terenów ciekawych , to wymyślono budowę przy linii kolejowej, zasłaniając działki.
Buhaha
niedziela, 12.01.2020 05:35
Mówisz o tym domku jednorodzinnym, który magicznie, bez pozwoleń budowlanych, stał się wielką betonową, szarą maszkarą, i dostał nakaz rozbiórki w trybie natychmiastowym i doprowadzenia do wyglądu zgodnie z projektem?
czytelnik sobota, 11.01.2020 16:16
Mysle,, ze sciezka rowerowa Dzierzoniow-- Bielawa Jezioro wzdluz torow kolejowych byloby dorbrym rozwiazaniem , jak Myslicie
czwartek, 09.01.2020 19:15
w imieniu działkowców serdecznie dziękuję za zablokowanie dojścia i dodam ,że nie tylko emeryci mają tam działki,ludzie z małymi dziećmi też,ludzie ,którzy pracują też,kiedyś tam pociąg jeździł i dojście do działek było,noooo ale po co spędzać czas na świeżym powietrzu-lepiej siedzieć z nosem w kompie,ludzie zainwestowali w te działki mnóstwo czasu i pieniędzy,szkoda,że nikt tego nie docenia,dla niektórych to sens życia
KOLEJARZ sobota, 11.01.2020 12:19
SZACUNEK DLA TYCH STARSZYCH DZIAŁKOWCÓW . DO WIADOMOŚCI DLA . WŁODARZY, DZIAUKI TO ZIELONE OSTOJE FAUNY I FLORY DLA MIASA, ZDROWE WARZYWA DLA WŁASCICLELI , ZA CIĘŻKĄ PRCE NIE POWINNI BYC TAK TRAKTOWANI
sobota, 11.01.2020 13:17
A co? Mają działki zaorać i zrobić stację przeładunkową? Tak poza tym, to klawisz "shift" Ci się zaciął.
elo czwartek, 09.01.2020 19:35
proszę bardzo. jeszcze grób sobie tam wykop jak tak ci się podoba
... czwartek, 09.01.2020 20:55
Jeżeli chcesz spędzać czas na świeżym powietrzu to przejdź sie na nogach nie musisz jechać autem pod samą działkę. Nie ma płotu na całej długości torów można obejść i bez problemu tam wejść auto Ci nie jest potrzebne
czwartek, 09.01.2020 21:02
ale tam na temat auta mowy nie było-czytanie ze zrozumieniem się kłania
czwartek, 09.01.2020 21:07
Przestań biadolić! Kiedyś pociąg tam się toczył jak żółw a nie jechał 80km/h jak będzie za niedługi okres czasu. Tak poza tym, jak się przejdziesz na około, to nic Ci się nie stanie.
autor czwartek, 09.01.2020 23:11
PKP nie zablokowało przejścia bo tam go nie powinno być. PKP mają swoje tereny i mogą robić z nimi co chcą.
piątek, 10.01.2020 00:29
Masz autobus przed 20 , ale masz problem
czwartek, 09.01.2020 15:32
Czy ktoś z Bielawy mógłby zrobić porządek w tamtejszym wydziale meldunkowym. Interesanci traktowani są jak intruzi. Butne i chaskie "kobiety" wystające z za biurka zachowują się jakby pracowały w prywatnym biurze. Utrudniają załatwienie spraw i żądają więcej dokumentów niż wskazują przepisy.
Taki urzędnik powinien dostać kopa z roboty.
Jest wiele skarg na prace w tym wydziale.
piątek, 10.01.2020 12:02
Idź się poskarżyć Burmistrzowi a nie zaśmiecasz komentarze, możesz też stać z transparentem na pl. Wolności pod urzędem jak wolisz
piątek, 10.01.2020 12:08
Skarżenie się w obecnym PRL-u nic nie daje, wywołuje jedynie usmieszek na facjacie. Dopóki sprawa nie zrobi się medialna - zero reakcji
piątek, 10.01.2020 12:53
prawda
piątek, 10.01.2020 18:57
prawda
piątek, 10.01.2020 19:23
prawda
piątek, 10.01.2020 18:17
Hahahahahaha. Apelują o zachowanie ostrożności. Może w końcu ktoś rogatki ogarnie. Postawienie znaku stop na przejeździe i utrudnianie ruchu to nie rozwiązanie.
piątek, 10.01.2020 16:13
Obyśmy tylko nie musieli zdrapywać trupów z torów na Boh Getta... słabo widzę ten przejazd
czwartek, 09.01.2020 14:30
Bilet w dwie strony na trasie Bielawa-Wrocław kosztuje 19zł i jest mozliwy do kupienia tylko na tym adresie
https://bilet.kolejedolnoslaskie.eu klikasz "jednorazowy" a potem "w dwie strony",ważny przez cały dzień.

Nie przepłacajcie,nie kupujcie osobno w dwie strony i nie kupujcie u konduktora wsiadajac na stacji na ktorej byla kasa lub automat,bo złodzieje doliczają 8zł za wydanie biletu i się kończy atrakcyjna cena.
A. czwartek, 09.01.2020 16:35
dzięki :-)
piątek, 10.01.2020 11:40
Widzę tu nadaktywność jednego z "twórców" tego dzieła, typowa mowa tego pana
piątek, 10.01.2020 10:56
Obwodnica kończy się w polu i dalej tiry na furmanki !!!!!
piątek, 10.01.2020 11:19
ale teraz furmanek brak , może premier uruchomi program FURMANKA +
A czwartek, 09.01.2020 18:52
Aż wydaży się wypadek bo sam znak stop nic nieda
Jurek piątek, 10.01.2020 09:38
Da jak. Się idioci tacy jak ty będą tam zatrzymywać
piątek, 10.01.2020 00:13
Przydalby sie posiag z Wroclawia ok. 20.duzo osob konczy prace o 18-19 i musza czekac na pociag az do 20.50i sa wBielawie dopiero o 23
piątek, 10.01.2020 00:29
Masz autobus przed 20 ,ale. Maszz problem
piątek, 10.01.2020 08:15
W sumie moge tez wrocic taksówką. Mowimy o tym ze pociagi sa dobrym rozwiazaniem. Sa tańsze. Chce wiec jeździć pociagiem. Dla mnie w skali miesiaca to duza oszczędność. Mam schorowana mame na utzymaniu. Chce więc wracac szybciej i taniej. Mogę chciec? Czy znowu mnie shejtujesz nie znajac mojej sytuacji?
Yu! piątek, 10.01.2020 04:45
Jakiej 23 ?
22.12 jesteś na miejscu.
czwartek, 09.01.2020 15:36
PRZEZ TEN POCIĄG BUDOWA OBWODNICY DZIERŻONIOWA WSTRZYMANA DO 2023R!!!!!
BRAWO BIELAWA
czwartek, 09.01.2020 20:49
Przestań trollować pajacu! Przetarg już ogłoszony. Powodem wstrzymania otwarcia pierwszego odcinka jest kolizja linii energetycznej (jest za nisko nad jezdnią) i potrzeba jej podniesienia przez firmę energetyczną, a to nie jest inwestycja w stylu postawienia altanki. Szkoda tylko, że wcześniejszy samorząd (PO/PSL) nie ujął tego w planach, bo to za ich rządów projektowano ten odcinek. Na drugim odcinku już rozwiązano problem kolizji z linią kolejową (którą wcześniej PO/PSL spisało na straty podobnie jak wiele w Polsce) i ponownie rozpisano przetarg. Także trollu strzeliłeś kulą w płot :D
czwartek, 09.01.2020 22:50
Teraz to już miała trwać budowa a nie przetarg. Jest duże opóźnienie i duży wzrost kosztów. A to wszystko z powody fanaberii jednego czy dwóch podstarzałych dzieciaków.
Mieszkaniec 3miasta. piątek, 10.01.2020 04:48
Wymyślasz!
Nie miało być już budowy...
dopóki nie otworzą pierwszej nitki.
A to jeszcze potrwa!
piątek, 10.01.2020 06:33
Doczytałeś do końca, to co wyżej napisałem? Chyba Ci się nie chciało, bo byś tego komentarza nie napisał.
piątek, 10.01.2020 06:40
Kolizja linia energetyczna to prawda ale za sprawdzanie projektów dróg i linii energetycznych i ich zgodności z przepisami nie odpowiadaja PO czy PSL tylko urzędnicy w odpowiednich urzędach a ci z reguły trwają na swych stołkach niezależnie kto rządzi i często niezależnie od posiadanych kompetencji. Podam przykład dzierżoniowskiego PINB gdzie szef pasuje swój urząd chyba od 1998 r , niektore postepowania toczą się przewlekłe i trwają nawet po kilka lat bez uzasadnionej przyczyny na co wskazał NIK w protokole ostatniej kontroli.
piątek, 10.01.2020 06:41
Miało być sprawuje swój urząd
Git! czwartek, 09.01.2020 15:42
Buhaha , nie prawda
w I lub II kwartale będzie przetarg.
czwartek, 09.01.2020 16:22
Przetarg już się odbył, trwa bodajże rozstrzygnięcie. W budżecie województwa pieniądze na obwodnicę również są zapisane
czwartek, 09.01.2020 16:43
O budżecie, którego roku wspominasz? Sam twierdzisz, że nie ma jeszcze rozstrzygnięcia, do tego firmy mogą się odwoływać, co też trochę potrwa, następnie muszą wykonać projekty , uzyskać pozwolenia i uzgodnienia i od tych procedur też są środki odwoławcze a w przetargu ani innych dokumentach nie ma wzmianki o terminie ukończenia i oddaniu do użytkowania II etapu obwodnicy . Jak za komuny realizowane są jedne inwestycje podczas gdy inne stoją rozgrzebane. Budżet , to tylko zapis i plan który może zostać zmieniony a także niewykonany. Przy tym "zrównoważonym " budżecie państwa wiele inwestycji stanie wiele nie zostanie rozpoczętych, chyba że wzorem Gierka będziemy zadłużać kraj , ale co można wymagać od historyków od których zaroiło się na różnych szczeblach władzy.
Jurek czwartek, 09.01.2020 16:38
Haha czyżby zwolennik Pana Lyzwy?
czwartek, 09.01.2020 17:38
Ruch przez miasto znacząco rozładowałaby ta część obwodnicy którą już wybudowano. Dlaczego jej nie otworzą ?
czwartek, 09.01.2020 17:39
ponoć koliduje z liniami energetycznymi
czwartek, 09.01.2020 19:12
ale to chyba nie wina Bielawy ?
Wiem czwartek, 09.01.2020 18:45
Przetarg w toku po przestań gadać głupoty:
https://dsdik.wroc.pl/przetar
gi/roboty-budowlane/3181-2019-12-31-10-0
9-03.html
Kolejarz kolega Stasia czwartek, 09.01.2020 20:27
Stasiu zapisał nawet bez błędu mu się udało napewno będzie jak resztę problemów uda się załatwić KD i stacja Bielawa niczemu nie jest winna :-)
piątek, 10.01.2020 07:22
Te loczek, przestań błaznować a te twoje 5 minut minie szybko i bezpowrotnie ;))) na szczęście dla społeczeństwa
PKP czwartek, 09.01.2020 20:43
Szlabany już działaja na Pieszyce?
piątek, 10.01.2020 07:13
Najpóźniej od poniedziałku będą działać.
piątek, 10.01.2020 00:31
A obwodnicę otworzom w okolicy kwietnia-maja 2020.
czwartek, 09.01.2020 14:27
Dojdzie jeszcze do niejednej tragedia na torach przez ten pociąg
piątek, 10.01.2020 06:41
Wprowadźmy zakaz ruchu pojazdów na terenie całej Bielawy, bo non stop dochodzi w niej do wypadków drogowych.
czwartek, 09.01.2020 14:54
Nazekasz jak baba jaga
Baba Jaga czwartek, 09.01.2020 18:09
Zejdź że mnie.
Yu! czwartek, 09.01.2020 15:26
Każdy ma rozum , więc nie dojdzie do tragedii , chyba że ktoś to nie ma, wtedy ma problem !
J czwartek, 09.01.2020 19:28
Jak ktoś kocha działkę to nawet przez Rzym tam dojedzie!!!!
Ewelina.z. czwartek, 09.01.2020 19:21
To się rzeczywiście w głowie nie mieści. Tu się wypowiadają raczej mobilni ludzie a i tak ciężko to zrozumieć. Pani burmistrz powinna się spotkać z tymi starszymi schorowanymi i najbiedniejszymi i pomagac im w tym dowożeniu śmieci do kontenerów. Stawki to kpina i dyskryminacja
Jo czwartek, 09.01.2020 19:15
Emeryci na obwodnice !
Ciuchcia czwartek, 09.01.2020 18:36
-puk puk
-kto tam ?
-napewno nie obwodnica
czwartek, 09.01.2020 14:05
O czym dobo piszesz??No o czym? O kolejce zabawce z bielawki do dzierzoniówka.
czwartek, 09.01.2020 14:18
Naucz się czytać lub zakup okulary ślepaku
ola czwartek, 09.01.2020 14:22
Nikt ci nie każe jeździć!
czwartek, 09.01.2020 14:24
Ola Ola spadła ze stoła
Git! czwartek, 09.01.2020 15:27
Masz problem z pisownią to
i pewnie z tekstem!
czwartek, 09.01.2020 14:21
PUK PUK KTO TAM
czwartek, 09.01.2020 14:17
Co mnie to obchodzi
Yu! czwartek, 09.01.2020 15:29
Jak nie obchodzi to po co otwierasz ten link?