Znaki jedno, kierowcy po swojemu... [ZOBACZ WIDEO]

czwartek, 7.2.2019 14:00 71312 89

Od końca 2018 roku obowiązuje nowe oznakowanie przy Sowiogórskim Centrum Przesiadkowym w Dzierżoniowie. Kierowcy nie przyjęli do wiadomości wprowadzonych zmian i wjeżdżają pod zakaz, który obowiązuje na ul. Sienkiewicza, tuż przy samym dworcu PKP. Prowadzący pojazd skręcając z ul. Kilińskiego w ulicę Sienkiewicza powinni stosować się do nakazu jazdy w lewo w kierunku ul. Kolejowej. Funkcjonariusze policji i straży miejskiej, którzy patrolują opisywany teren na razie pouczają osoby łamiące przepisy ruchu drogowego, choć w niektórych przypadkach nie obyło się bez mandatu. Zapraszamy do obejrzenia materiału wideo.

Przeczytaj komentarze (89)

Komentarze (89)

Jan poniedziałek, 11.02.2019 19:51
Chodzi o pasażerów ktorych podwozimy na pociąg , autobus lub odbieramy z dworca ! Zdrowych człowiek podejdzie kilkanaście metrów ale stary niepełnosprawny już nie ! I co mamy zrobić ????? Ktoś nie pomyślał ale wszystko można naprawić .
pol piątek, 08.02.2019 23:17
Jadąc od ronda i skręcając na wysokości myjni w lewo mamy nakaz skrętu w lewo i następnie zakaz wjazdu kretyństwo
poniedziałek, 11.02.2019 21:31
Zgadzam się z Tobą......Ale było powiedziane w wypowiedzi pana Policjanta że też tam będzie znak .......zobaczymy. Póki co ci co dostali mandat jadąc tamtędy mogą się odwołać od mandatu...
Pozdrawiam
Zięć niedziela, 10.02.2019 12:08
Mam nadzieję ,ze wyborcy odpowiednio docenia Pana Kucharskiego za utrudnianie zycia mieszkańcom a tym samym faworyzowanie TAXI. Jak mozna było wymślić cos takiego??? Tam jest poczta , i dlaczego starsza osoba która przyjedzie do Dzierzoniowa musi targać bagaż dobry kawałek do parkingu lub z parkingu do dworca jesli odjezdza??? Tyle lat był normalny dojazd do dworca teraz zrobiono zakaz . Panie Kucharski .Bardzo proszę o odpowiedż dlaczego nie ma np pozwolenia na wjazd na czas wyjecia bagazy czy wyladowania paczki ????
poniedziałek, 11.02.2019 21:16
Kucharski to spec od utrudniania życia mieszkańcom. Wszystkie remonty dróg były organizowane w taki sposób żeby maksymalnie utrudnić i jak najdłużej zablokować ruch w mieście. Jakim cudem on wygrał drugą kadencję? Wyłącznie dlatego, że praktycznie nie miał rywali. Czarno widzę przyszłość w tym miasteczku ciężko doświadczanym przez los.
sobota, 09.02.2019 22:19
Kierowcy jadą prawidłowo, to znaki są źle ustawione. Kto tu jest dla kogo? Znaki dla ludzi czy ludzie dla znaków? Ktoś to głupio wymyślił i teraz będzie się przy tym upierał żeby nie wyszło na to że pomysł był do niczego.
fun niedziela, 10.02.2019 21:50
Mądre i pouczające. I takie właśnie powinny być komentarze. Brawo dla autora!!!
Tomasz niedziela, 10.02.2019 11:56
Gratuluje temu co projektował i Panu Kucharskiemu ,ze to zaakceptował . Jak można było utrudnić zwykłym pasażerom podjazd pod dworzec na odebranie bądz podwiezienie osoby z ciężkim bagażem ?????? Zamiast pomagać mieszkańcom to Pan Kucharski robi utrudnienia . A zapewne Taxi może podjechać. Porażka bardzo proszę by Pan Kucharski się wypowiedział na ten temat . I tu nie chodzi o parking dla wszystkich pod samym dworcem ale o podjazd do kilku minut na wypakowanie bagażu.
Jull niedziela, 10.02.2019 18:03
To jest naprawdę złe oznakowanie. Zamiast karać lepiej byłoby to przemyśleć jeszcze raz- nie zza biurka, tylko się przejechać i sprawdzić. Sam się dałem złapać na te znaki.
Ojciec Dyrektor niedziela, 10.02.2019 15:03
Jak zwykle znajdą się matoły którym nic nie pasuje
czwartek, 07.02.2019 21:30
Burmistrza nie było na otwarciu dworca ? Dlaczego ? W mediach cicho, niema żadnego video ? Jak tak to zawsze wszędzie go pełno, nawet jak Polonia się paliła to pofatygował się by po 23 przyjechać i przy straży pożarnej się pokazać, a tutaj dworzec otwarty i Cisza, Wstyd się pokazywać przed taką kompromitacją jaką jest ten dworzec, Brak parkingu dla odwożących ludzie osoby na pociąg, autobus, brak miejsca parkingowego by móc wysłać paczkę, brak dostosowania peronu do wysokości pociągów, 7 stanowisk na autobusy ? ale po co ? na autobusy które jeżdżą tylko do Wrocławia ? ahh ZKM, nie widziałem jeszcze takiej sytuacji w zatoczce autobusowej by w jednej godzinie spotkały się więcej jak 3 autobusy. Brzydki blaszak szepczący tak ładny dworzec. A droga i slalom jaki trzeba pokonać by to objechać ? poco takie komplikacje, co za totalny brak jakiejkolwiek logiki w zorganizowaniu ruchu dookoła dworca. Ahhh i najlepsze plac zabaw dla dzieci, pomiędzy dwiema ruchliwymi drogami, ahh... ręce opadają.
normalny czwartek, 07.02.2019 21:49
Nie wiem w czym masz problem. Wielki parking jest w miejscu dawnych przystankow. Blachy sa po to zeby do jasnej cholery nikt nie musial stac pod golym niebem podczas przyjazdu autobusu. Takia pieprzona wygoda jak slonce pali albo deszcz siapi. Tak ciezko to zrozumiec. Dwie ruchliwe ulice? No tragedia jak autobus co 15minut przejedzie! To co moze dzieciom zrobmy piaskownice przy skupie zlomu? Tam nie ma ruchu. Cos jeszcze? Moze nastepny co ma za daleko z pieprzona paczka na poczte? To jedz do rynku, zapłać bilet i masz pod nosem. Ale janusze nie beda ekstra placic za parking skoro na kolei mozna prawie na peron wjechac nie? Same marudy! Niech sie kuzwa sypie miasto to wtedy wam bedzie najlepiej!
Tak czwartek, 07.02.2019 21:54
Wszystko i na temat janusze i grazynki tego nigdy nie zakumaja
niedziela, 10.02.2019 10:58
Sam(a) jesteś Januszem lub Grażyną. Albo nie masz samochodu lub nie wiesz do czego on służy.
czwartek, 07.02.2019 22:31
Niby sztandarowa inwestycja a spieprzona w każdym detalu. Nic dziwnego że ojciec tej porażki się od niej dystansuje. Ona nie nadaje się do lansu, można tylko ujemnych punktów nazbierać.
Blondynka niedziela, 10.02.2019 12:07
A tymczasem nie umiemy czytać znaków jeździmy niestety na pamięć. Trudno o lepsze stwierdzenie, byłam specjalne tam wjeżdża się na gazie to o czym wy tu piszecie. Nikt i nic wam nie dogodzi. Startuj w wyborach i pokaż jeden z drugim jacy to jesteście kozacy.
czwartek, 07.02.2019 22:40
Dokładnie
Pracownik Strefy piątek, 08.02.2019 09:07
Jeżdżą jak tępe dzidy... przed otwarciem drogi po komunikacie i mapce na dobie wiedziałem już jak trzeba się będzie poruszać i do tej pory mnie skręca jak widzę baranów ładujących się pod zakaz... Walić mandatami i bardzo dobrze albo wysyłać na płatne kursy doszkalające z zakresu wiedzy o ruchu drogowym, może wtedy barany się nauczą.
niedziela, 10.02.2019 10:33
pracowniku strefy to nie jest twój prywatny kawałek asfaltu..przejeżdżają też obcy kierowcy którzy nie dostali wytycznych do durnego oznakowania, ale to tacy jak ty jadąc np z Bielawy do DDZ zajmują od razu lewy pas bo przecież z lewego będziesz wjeżdżał za 2 km do DDZ
Mandat sobota, 09.02.2019 19:00
Jakie są zasady,że jedni są pouczani a inni karani mandatami.Nie ma czegoś takiego jak przyzwyczajenie.Mówi się że wszyscy są równi według prawa ale chyba tylko na papierze.
autor piątek, 08.02.2019 17:20
Znaki mają być czytelne a nie bezsensowne. Czy to tak trudno poprawić głupotę . Są stawiane jakby na złość kierowcą. Jadąc autem mam szybko rozumieć sens znaku a nie zastanawiać się o co tu chodzi .Logika panowie logika .Skoro są uwagi to znaczy że coś jest nie tak i na co czekacie na wypadki czy mandaty . To się nie ma co mądrzyć tylko czytelnie i widocznie ze zrozumieniem oznakować drogę
Kierowca sobota, 09.02.2019 07:42
Bardzo mądrze napisane
xxl piątek, 08.02.2019 21:53
To ty gościu jesteś ślepy czy głupi? Co jest nie zrozumiałego dla kierowcy w znaku nakazu skrętu? Co jest niezrozumiałego w znaku zakazu ruchu? Co za bzdury piszesz!!!
kierowca sobota, 09.02.2019 07:53
Kubeł zimnej wody dla takich systemów oznakowania. Buta i cwaniactwo nic dla czytelności znaków. Tyle w temacie. Skoro tyle osób tak wykonuje manewr to chyba wszyscy są głupi tylko znaki idealnie ?
sobota, 09.02.2019 09:47
To chyba za jajka macie prawo jazdy, najpierw naucz sie czytac znaki ze zrozumieniem a pozniej patrz, popatrz to zrozumiesz, przez takich kierowcow sa kolizje bo na znakach sie nie znaja
autor sobota, 09.02.2019 15:30
Patrzymy i podziwiamy takich nieuków przy stawianiu znaków.
Uzytkownik drogi sobota, 09.02.2019 10:33
Odbierajac kogos z podrozy z walizka nie ma gdzie stanac, trzeba bylo przeniesc taxi tam gdzie parking a parking zrobic przy pkp blizej, nie stosuje sie do znakow bo sa c***owe..
kolo rolo czwartek, 07.02.2019 21:43
od dziesieciu lat wysyłam na tej poczcie dużo paczek to jest szczyt wszystkiego przez dzierzoniowskie władze prawa konsumenckie tej poczty zostały odcięte od świata dla wielu firm które wysyłały tam paczki jestem ciekawy jaki utarg by miały sklepy w rynku gdyby tam postawili zakaz wjazdu nie widziałem tam oznaczenia że przysługuje wjazd radiowozom które stoją koło poczty jakie oni maja uprzywileje inne niż potencjalny klijent poczty dojazd do poczty powinien być przywrucony dla klientów skoro dojazd ma taksi policja to klienci poczty bezdyskusyjnie powinni go miećrównież chyba że blokada dojazdu jest po to aby tą placówkę zamknąć
Ja sobota, 09.02.2019 09:45
Są osoby co przez 40 lat chodzili do pracy do Silesiany, Diory, Bielbawu. Dziś nie chodzą..... Zmienili przyzwyczajenia.....
piątek, 08.02.2019 19:27
Polecam DHL - przyjadą i zabiorą
piątek, 08.02.2019 12:54
SPT - Sowio-górska Porażka Turystyczna
Rozczarowany piątek, 08.02.2019 13:52
Organizacja ruchu przeczy logice wiec ludzie sie do niej nie stosuja. Jak mozna zakazac podjazdu pod dworzec? Zamiast wymuszac ruch, misto powinno przemyslec organizacje I dostosowac do realiow. Panie Burmistrzu i Rzeczniku: mozna sie przyznac do bledu w projekcie, “it’s OK” : ) ostatnie stanowisko pod wiata powinno byc tzw. drop-off. Uczcie sie od kolegow z Zachodu - tam architekci maja chyba wieksza wyobraznie... niestety
Maniek piątek, 08.02.2019 15:38
Taki mandacik 500 zł przywróci pamięć lepiej niż tabletka.
kierowca piątek, 08.02.2019 17:09
jeszcze tak durne oznakowania nie widziałem !
Expert piątek, 08.02.2019 20:49
Trzeba był zrobić rondo zamiast dwóch skrzyżowań i na rondzie w Sienkiewicza jeden zjazd tylko dla autobusów oznaczony z obu stron zakazem wjazdu nie dotyczy autobusów. Koniec
autor piątek, 08.02.2019 20:03
A MNIE INTERESUJE TEN SAMOCHÓD W ROWIE NA PIESZYCKIEJ
piątek, 08.02.2019 22:00
Weź się za robotę
mieszkaniec piątek, 08.02.2019 07:13
No więc jak to "coś "się w końcu nazywa, Sowiogórskie Centrum Przesiadkowe, czy Sowiogórskie Centrum Komunikacyjne ? Zdecydujcie się w końcu. I co najważniejsze, trudno o bardziej bezsensownie użyteczny obiekt. Nie ma dojazdu ani do UP ani do samych Dworców PKS czy PKP. Te ostanie są obiektami komunikacji międzymiastowej, przeważnie udajemy się w podróż z jakimiś bagażami. I niestety, trzeba je taszczyć te paręset metrów. Zamiast więc płacić bezrobotnym za friko zasiłki, zatrudnić ich jako bagażowych peronowych. Albo zmienić projekt i wygenerować jakieś parkingi " na czas " przy obiektach.
xy piątek, 08.02.2019 07:30
Z parkingu do dworca jest niecałe 200 m, a jak pojedziesz do jakiegokolwiek większego miasta to po peronie zrobisz więcej. I jakoś nigdzie nie widziałem peronowych.
To tyle piątek, 08.02.2019 13:55
Jak chcesz w deszczu dreptac albo dzwigac ciezkie paczki na poczte to prosze bardzo. Parking jest ok ( the. Comuter parking) ale drop off tez musi byc mozliwy
ddz piątek, 08.02.2019 09:26
panie rzeczniku filozofie jak projekt jest taki dobry to co żeście zrobili z drogą koło basenu nowa droga i co może ktoś za darmo to teraz naprawi ?
czy może z naszych podatków ? bo na pewno nie z pana pieniędzy
fajnie się wydaje pieniądze nie swoje bez konsekwencji?
jest problem są pieniądze w kasie nie ma tematu ciemny naród wszystko kupi jeszcze zbiórkę zrobi
RAFAŁ piątek, 08.02.2019 05:14
Na budynku dworca już pęka tynk od strony peronów nad oknami NOWOCZESNY DZIERŻONIÓW
piątek, 08.02.2019 07:09
Stary lecz swoje obsesję.
Paczki piątek, 08.02.2019 00:08
Nikt nie zwròcił uwagi ze tam jest poczta.
Brak dojazdu dla klientow.
Jaka jest mozliwosc nadania paczek do 15_20 kg.
Czy U.M.moze wyjasnic plan dojazdu do poczty dla klientow
piątek, 08.02.2019 00:51
Bo powinni oni zrobić parking na przeciwko dworca. Tam jest tyle miejsca, a plac zabaw tam gdzie były stanowiska przed remontem, a jest teraz parking i tyle :)
123 piątek, 08.02.2019 08:40
znak mało czytelny i niewidoczny, bo zasłania go latarnia i znak przejścia dla pieszych dlatego ma taką "wysokość" i stąd ten problem,
Pasazer piątek, 08.02.2019 09:32
Dzierżoniów to nie Wrocław gdzie zakaz parkowania przy samym dworcu byłby uzasadniony. Faktycznie aż tylu ludzi tam nie będzie na o dzień. Rozumiem parking oddalony od dworca przy dłuższym parkowaniu, ale powinien być również w okolicy poczty np. do 15 minut. Zatoki autobusowe, z których trzeba wycofać, gdy poprawnie się do nich wjedzie to inna historia, nie dziwi fakt że komunikacja miejska woli zatrzymać się na ulicy zamiast do nich wjechać. Brak przemyślenia projektu w tych dwóch istotnych sprawach.
Czytelnik piątek, 08.02.2019 09:46
Na parę dni postawić tam patrol drogówki i wszystkim łamiących przepisy tłumaczyć zgodnie z taryfikator co robią źle.Przypuszczam że pomoże.
piątek, 08.02.2019 10:21
Cała ta infrastruktura i cała ta organizacja przy dworcu to jedna wielka PORAŻKA !!! Kto to zaprojektował w ogóle ? ktoś kto w ogóle niema pojęcia o funkcjonalności, o tym co dzieje się w naszym mieście, ktoś kto na pewno nie był stąd. I najważniejsze pytanie, kto z tych którzy są stąd złożył pod tym swój podpis ???
piątek, 08.02.2019 11:09
Najlepsi są kierofffffcy parkujący pod basenem na Sienkiewicza - miszczowie .
czwartek, 07.02.2019 22:18
Wystarczy zostawić sam zakaz wjazdu (nie dotyczy autobusow , pojazdow dostawczych, kurierow i obslugi poczty) bez znaku nakaz jazdy na wprost. Dlatego ludzie sie mylą , bo widzę nakaz jazdy na wprost a potem nakaz jazdy w lewo . Wystarczy pomyśleć o zlikwidować ten jeden nakaz jazdy na wprost. Pomyślcie!!! Szkoda , że nie zrobiłam zdjęcia od początku otwarcia drogi, bo były inne znaki i też ludzie źle jeździli więc zostały zmienione na te co teraz są. Nie wszyscy jezdza na pamięć. Pozdrawiam. Proponuje zrobic konkurs na prawidłowe oznaczenie drogi. Chyba , że moje rozwiązanie już wygrało.
R.J. piątek, 08.02.2019 04:41
Nie wygrał, bo jak widać nie znasz się na znakach drogowych. Ten znak, o którym piszesz nakaz jazdy prosto, to w rzeczywistości znak "droga jednokierunkowa". Radzę się doszkolić, bo przez nieznajomość przepisów mamy później wypadki i kolizje.
kierowca czwartek, 07.02.2019 20:01
może w końcu ktoś się nad tym zastanowi dlaczego w 40 tysięcznej społeczności kierowcy ciągle mylą się i wjeżdżają tam pod zakaz. może to rozwiązanie nie jest dobre może ktoś źle to zaprojektował, może znaki wprowadzają ludzi w błąd, może nie do końca są jasne i czytelne. No oczywiście postawienia tam patrolu i codziennie wręczenie 50 mandatów z pewnością rozwiąże problem i komendant będzie szczęśliwy , że mandatów jest więcej. Ludzie nie doszukujcie się tu logiki i rozwiązania problemu to jest Polska. Tutaj problemów się nie rozwiązuje tylko przykrywa sukcesami. Spójrzcie jakie piękne kolory ma nowy dworzec. A rondo jakie wspaniałe jest. No. i już sprawa załatwiona. a kierowcami to się nie przejmujcie. nauczą się w końcu. ( po trzecim mandacie na pewno ).
obiektywna piątek, 08.02.2019 00:08
A to Polska wlasnie. Tutaj sypie sie proszki holi i wszyscy sa pozytywnie zakreceni. Wierze, ze jak nasz etatowy globtrotter powroci ze swoich kolejnych wojazy, to pochyli sie nad tym problemem.
czwartek, 07.02.2019 16:32
Ja proponuje tym naszym komuchom z urzedu, wyjechac za granice i zobaczyc jak oznaczane sa linie dla autobusów lub sciezki rowerowe na ktorych NIE MA ŻADNYCH latarni czy znakow drogowych.
tak tak czwartek, 07.02.2019 16:36
oznakowanie jest Ok tylko jezdza jak kiedys bo tak niby szybciej
szofer czwartek, 07.02.2019 16:38
W Dzierżoniowie kierowcy jeżdżą jak chcą parkują nawet na przejściu dla pieszych np na ul Grota Roweckiego 13 i nie tylko a przepisy ruchu drogowego mają w poważaniu nic więc dziwnego że znaki są im obce
czwartek, 07.02.2019 16:57
Bo jest debilnie zrobione po co nakaz jazdy prosto ( i pod nim kto może ) a potem zakaz wjazdu ( i pod nim kto może ) przecież to nie da sie jechać i czytać tony informacji niech dadzą na odwrót zakaz wjazdu i potem nakaz jazdy prosto .. wiadomo ze pod zakaz sie nie wjedzie a jak już ktoś widiz nakaz jazdy prosto a zaraz zakaz wjadu to mysli ze coś jest nie halo ...
czwartek, 07.02.2019 17:02
Ten znak o którym piszesz, że nakaz jazdy na wprost, to znak który mówi iż jest to droga jednokierunkowa. A reszta się zgadza. Powtórka ze znaków się kłania:-)
czwartek, 07.02.2019 17:21
znak " zakaz ruchu " postawiony po mistrzowsku ! Lepsze miejsce to za torami.
czwartek, 07.02.2019 17:24
mam kilka paczek do wysłania po 7-10kg, jak mam wjechać pod pocztę?
MTL czwartek, 07.02.2019 21:18
To jest jakieś nieporozumienie,całe życie wysyłałem tam duże paczki,a teraz nie można legalnie podjechać pod pocztę czy z wielkimi walizkami pod dworzec.Może po prostu zezwolić na wjazd na czas wypakowania paczek lub bagażu (5-10 minut)
Panie Burmistrzu jest Pan inteligentnym człowiekiem więc proszę o rozwiązanie tego problemu, żeby nowy dworzec służył ludziom a nie był problemem.
maro czwartek, 07.02.2019 22:01
Dokładnie masz racje to ma słurzyć ludziom a nie stwarzać komplikacje dojazd na 5 10 min na zozładowanie towaru bagarzy powinien być dostawcy sklepów dookoła rynku mimo zakazu mają to a tu zrobili blokadę ciekawe dlaczego a może ktoś chce wykupić plac gdzie się znajduje poczta myślę jak nie będzie dojazdu do tej placówki to ona się długo nie utrzyma zsamych listów jak nadal będzie blokada dojazdu dla firm które wysyłają tam paczki tylko podziękować za takie utrudnienia
czwartek, 07.02.2019 22:14
„ słuRZyć” ???? „bagaRZy” ????
!!!!!!!!!!!!!!!
czwartek, 07.02.2019 22:31
A tak może słownik ortograficzny poczytać.
pocztowiec czwartek, 07.02.2019 17:39
Rynek 38 jest urząd zapraszmy
czwartek, 07.02.2019 18:32
Żartujesz? Tam jest dom wariatów. Wolę te paczki taszczyć w zębach po jednej na dowolną inna pocztę. Ale po co burmistrz utrudnia mi życie to jest dla mnie niepojęte.
czwartek, 07.02.2019 20:36
Pełna zgoda. Poczta w rynku to jedno wielkie nieporozumienie i jeszcze jak widzę Panie pisząc na klawiaturze dwoma palcami to mnie...
Ii czwartek, 07.02.2019 21:23
Dokladnie
mieszkanka czwartek, 07.02.2019 18:32
Witam ,niech Urząd Miasta odpowie co mają zrobić podróżni jak mają ciężki bagaż lub chcą nadać paczkę ,jeżeli nie można podjechać tam samochodem ,czy urzędnicy się zastanawiali nad tym projektem ,chyba nie niech podróżny tacha walizę sam jak słoń ,urząd ma to gdzieś////
XYZ czwartek, 07.02.2019 18:53
Możesz wjechać od lokomotywowni prawie pod sam dworzec
Delegat czwartek, 07.02.2019 21:59
Prawie- robi wielką różnicę. Rozwiązanie w sam raz odpowiednie dla tego kretyńskiego miasteczka wraz z częścią jego pensjonariuszy (vide; posty poniżej)
Dsw czwartek, 07.02.2019 19:36
O rany te ddz'ety to zawsze maja problem jak nie znają sie na znakach to pieszych rozjezdzaja. Kto was szkoli na prawojazdy ? Jakis soltys wydawal czy jak?
Wujekb czwartek, 07.02.2019 18:17
PROBLEM JEST W UŻYTKOWNIKACH DRÓG,KAŻDY PATRZY TYLKO NA SIEBIE I BYLE DO PRZODU. LUDZIE ZACZNIJCIE MYŚLEĆ CO ROBICIE !!! A NIE WYPISYWAĆ DURNE KOMENTARZE ....
czwartek, 07.02.2019 18:12
Czytelniejsze oznakowanie tego miejsce rozwiąże problem.
www czwartek, 07.02.2019 18:08
Tych znaków droga jednokierunkowa nie powinno tam być. Zamiast tego powinny być własnie zakaz ruchu. I po sprawie. A pod spodem na tabliczce możecie sobie wymienić kogo nie dotyczy zakaz.
autor czwartek, 07.02.2019 18:06
Wystarczyłby znak zakaz ruchu jazdy na wprost. A te dwa znaki w lewo prosto ogłupiają kierowców.
B czwartek, 07.02.2019 17:45
Gdzie jest ulica Sienkiewicza w Bielawie ?
czwartek, 07.02.2019 19:08
jadąc obwodnicą do końca i na ostatnim rondzie prosto
czak nerwus czwartek, 07.02.2019 17:34
Walić mandaty matołom! To jest najlepszy sposób na brak pamięci i ślepotę drogową.
czwartek, 07.02.2019 18:27
Matoły już dostały mandat - to wynik ostatnich wyborów. I będziemy się z tymi matołami męczyć przez kilka lat.
Autor czwartek, 07.02.2019 18:18
Jeżdżą jak Barany
czwartek, 07.02.2019 18:25
Baran wymyślił taka organizację ruchu. I jak osioł uparł się żeby to trwało. Ludzie sobie, a władza sobie. Władza, która odkleiła się od życia.
Lilka czwartek, 07.02.2019 18:29
A mnie się podobają autobusy, które nie wjeżdżają na stanowiska tylko stają normalnie na ulicy.. i po co tyle tych bud tam..
czwartek, 07.02.2019 18:35
nie płacz kup se łechtacz
czwartek, 07.02.2019 19:09
JAKA JEST INFORMACJA POD ZNAKIEM NAKAZU ? NIE DOTYCZY......
czwartek, 07.02.2019 19:35
Patrz na oznakownia a jest pierwszy znak nakazu skrętu w lewo.
czwartek, 07.02.2019 20:48
Będzie Tvn-Absurd drogowy.
Wyborca czwartek, 07.02.2019 19:47
Średnio mnie obchodzi jakie Pan RZECZNIK ma zdanie. I nie do niego należy ocena tej sytuacji. Ale cóż...jak widać jemu wolno wszystko. Rozwiązanie jest ZŁE i można tylko się dziwić jak zostało to zaakceptowane.