Komentarze (119)

Sprawiedliwy wtorek, 08.01.2019 19:19
Człowiek widmo czyli złodziej rusza do akcji daj daj.Będzie się bawił za waszą kasę na MOJORCE .50% dla dzieci a reszta dla frajera.Nawet się przestał jąkać.
sobota, 12.01.2019 21:53
Oj oj żebyś jeszcze nie prosił o sprzęt z WOŚP jak ci dziecko zachoruje.ty głupio sprawiedliwy
piątek, 04.01.2019 17:44
Jeszcze wczoraj był tutaj komentarz opisujący nieudolna próbę zastraszenia blogera MatkaKurka przez Pana Owsiaka. Ktoś z moderatorów go skasował. Jest to bardzo przykre że niektórzy ludzie mają klapki na oczach i nie potrafią krytycznie spojrzeć na sprawy społeczne. Proces był wielką kompromitacją prezesa WOŚP który nie zastosował się do poleceń sądu i nie przedstawił faktur i transferów pieniężnych w celu zestawiania ich z opinią pozwanego blogera. WOŚP jako fpp ma obowiązek być transparentnym podmiotem dla każdego. Niestety mamy do czynienia z człowiekiem który manipuluje i opluwa chowając się za kurtyną zbiórki na chore dzieci.
@ niedziela, 06.01.2019 22:54
Dokladnie,
8 procesow, wszystkie J.O. przegral. Daje do myslenia.... Pomijajac ze cham I jego prostackie komentarze uszami ludziom wychodza. Ale czego sie spodziewac po czlowieku wywodzacym sie z domu MO. Zignorowac pozostaje.
zorientowany poniedziałek, 07.01.2019 10:57
Wszystkie te procesy są wygrane. A chamem jest ten który obraża innego człowieka posiłkując się tym co znalazł w internecie. Mówi się, że papier przyjmie wszystko, w dzisiejszych czasach internet przyjmuje wszystko. Ktoś coś napiszę i miliony się łapią. Fundację się rozlicza, Fundacja jest kontrolowana. Jak do tej pory żadne z zarzutów wobec Fundacji się nie sprawdziły. I to są fakty !!!. A każda złotówka jest rozliczona. Jeśli ktoś się wypowiada na jakiś temat najpierw niech sprawdzi fakty a nie plotki.
@ poniedziałek, 07.01.2019 11:25
Hola hola, czy ktos mowi o fundacji?? Mowa jest o JERZYM O. najstarszym gowniarzu w Polsce ktory przegral wszystkie 8 procesow, ktore mu wytoczono. Prosze nie improwizowac I nie wprowadzac opinii publicznej w blad I sledzic procesy. Tych faktow nie da sie podwazyc, tak jak transparentosci J.O nie da sie obronic.
zoreintowany poniedziałek, 07.01.2019 20:51
Opinia publiczna jest zalewana pomyjami i stekiem bzdur. Gratuluję chłonności i wysoki stopnia schamienia, bo jak nazwać inaczej wypowiadanie się "najstarszy gówniarz" o innym człowieku, nie ważne czy jest to Jerzy Owsiak czy ktokolwiek inny. Bo w internecie można ? Brzydzę się tym zalewem hejtu. Nikt nie jest idealny, nie robi błędów tylko ten co nic nie robi.
poniedziałek, 07.01.2019 07:12
ale będziem ćpać na woodstocku za te wasze pieniądze z serduszek :)
Pan Jurka poniedziałek, 07.01.2019 11:04
Ows-Iak Złodziej największy ! Nie dajcie się nabrać !
piątek, 04.01.2019 08:42
ZDECYDOWANA WIEKSZOŚĆ WPISÓW POTWIERDZA ŻE POLACY SĄ JEDNYMI Z NAJDURNIEJSZCH NARODÓW EUROPY.
Montreal poniedziałek, 07.01.2019 00:00
Klamstwo. Najbardziej madrym i pracowitym narodem, moge smialo powiedziec na calym swiecie.
piątek, 04.01.2019 12:07
Czemu tak sądzisz?
piątek, 04.01.2019 12:13
Poczytaj sobie o jego szwindlach i oszustwach.
piątek, 04.01.2019 12:19
Nieprawda. Oszczerstwa piszą ludzie dobrej zmiany i KK i inkasują odpowiednie kwoty. W Fundacji Owsiaka były kontrole i nieprawidłowości nie stwierdzono. Ciekawi mnie cel Twoich wypowiedzi a czemuś przecież służą.
piątek, 04.01.2019 12:32
To poczytaj sobie o" Złotym Melonie"Owsiaka to Ci włosy dęba staną.
piątek, 04.01.2019 13:20
Gdyby Owsiak skręcił chociaż jednego grosza z kasy orkiestry płonął by na stosie podpalonym osobiscie przez ministera Żebro a zgromadzone wokół klechy wyły by dziękczynne pieśni.
piątek, 04.01.2019 13:29
Poczytaj sobie o "Złotym Melonie " Owsiaka i nie pisz bzdur!

'
piątek, 04.01.2019 16:20
złoty melon to ci klechowska propaganda ze łba zrobiła
piątek, 04.01.2019 12:18
ile ma spraw sądowych i jak się na nich zachowuje.
piątek, 04.01.2019 20:08
Świry go ciągają po sądach
niedziela, 06.01.2019 12:53
świrem jest twój guru w kretyńskich okularkach
Montreal niedziela, 06.01.2019 21:49
Never Again !!!!!!!!!!!
sobota, 05.01.2019 05:28
Coraz więcej negatywnych komentarzy na FB o Dzierżoniowskim Sztabie WOŚP. Ludzie widzą w nim polityczną przybudówkę burmistrza z PO. I jak widać po wynikach wyborów mają niestety rację.
Xxx sobota, 05.01.2019 13:20
DZIĘKUJĘ za ten komentarz jest trafiony w 100. WOŚPem w Ddz zajmują się nie odpowiedni ludzie.
sobota, 05.01.2019 13:33
Zjedz snickersa, bo gwiazdorzysz. Załóż swój sztab, postaraj się o dotację i sponsorów i rób swój Finał. Czy ktoś Ci broni? Męczysz druta tymi swoimi wypocinami. Kiedyś w Świdnicy działały dwa sztay i było ok. Niech w Dzierżoniowie będzie tak samo. Będziecie wtedy szczęsliwi, bo zrobicie coś po swojemu.
sobota, 05.01.2019 18:02
Nerwóweczka w rudy's teamie? Bilety na kabarety nie poszły?
sobota, 05.01.2019 19:41
Chciałbyś, żeby nie wyszło co? I znów będzie psikus. Przejmuj organizacje WOŚP za rok. Przypomnisz sobie jak było fajnie!
sobota, 05.01.2019 22:05
Widać zużycie obecnego sztabu. Buta, buta i jeszcze raz wypalenie i nerwówka.
sobota, 05.01.2019 23:29
Buta? Przyjdź i przejmuj organizację Finału. Przecież to miód, cud i orzeszki.
Ela Ś niedziela, 06.01.2019 21:55
To co tu piszecie jest chore! Po pierwsze czas się przyznać że w Ddz polityka i WOŚP w DDz są że sobą ściśle powiązane. Po drugie obrażanie siebie wzajemnie jest czymś słabym. Niektórym jak naplukesz w oczy to powie że deszcz pada. Pracowałam w tym sztabie i było fajnie ale nie chciałabym już nic w nim robić bo nie ma sensu pracować z ludźmi którzy nie kochają pomagać. Robię co lubię pomagam z sercem bez help Ddz. A co do namawiania ludzi do innego sztabu Panie Radku myślę że jak by ktoś chciał założyć sztab nawet ja czy inni mieszkańcy którzy kochają pomagać mieli by wielkie schody że strony władzy. A poziom tych komentarzy spadł do poziomu zera. A ha i ja się podpisze pod tym. Komentarzem i należy pomyśleć czy odpowiadało się właściwej osobie. Bo sktiny tych są już zrobione i zobaczą je odpowiednie osoby. Pozdrawiam Miłego finału
sobota, 05.01.2019 10:03
Doba kasuje komentarze, nie jest bezstronnym portalem a tego wymaga prawdziwe dziennikarstwo. Widać jakie poglądy mają ludzie w redakcji i jak bardzo ich boli czyjeś zdanie
Jj sobota, 05.01.2019 10:43
Owsiak oddaj kase ty melonie
sobota, 05.01.2019 12:43
podstrarzały fircyk przypominający gargamela
sobota, 05.01.2019 13:45
Unikałem jak ognia wchodzenia w dyskusję ideologiczną, estetyczną i moralną w związku z publiczną działalnością Jerzego O. W ostatnim programie Anity Gargas, gdzie rozmawialiśmy o „Przystanku Woodstock” powiedziałem nawet, że mnie te aspekty nie interesują, ponieważ młodzi ludzie będą się upadlać, jak i ja się swego czasu upadlałem, bez względu na miejsce i organizatora spędu. Zwracałem za to baczną uwagę na bezpieczeństwo i finanse przy organizacji festynu zalewanego tonami wodnistego piwa. „Zabawa” odbywa się na polu minowym pozbawianym barierek, a 700 tysięcznego tłumu upojonego i będącego pod innym wpływem, pilnuje 1000 dzieci plus firma ochroniarska stosująca bandyckie metody. W przeciwieństwie do najpodlejszej grupy wyznawców Jerzego O., która atakowała moją rodzinę i nazywała mnie pedofilem, nigdy nie pisałem o sferze intymnej życia „dyrygenta”, jego żony, czy tym bardziej dzieci i wnuczek. Nie zamierzam rezygnować z jednego i drugiego standardu, ale dłużej nie będę tolerował powtarzających się łgarstw Jerzego O., które wprowadzają w błąd rodziców i narażają na niebezpieczeństwo nieletnich. Póki organizator tandetnej imprezy muzycznej i jeszcze większego chłamu towarzyskiego, zachęca i poleca zbiegowisko osobom dorosłym, nie widzę problemu etycznego, ale brak gustu, kpinę z celów statutowych i łamanie ustawy o organizacji imprez masowych.

Znacznie poważniejszy problem zaczyna się wówczas gdy słyszymy, że ta alkoholowa i seksualna orgia jest „podziękowaniem dla wolontariuszy”, czyli 12-14 letnich dzieci z puszkami. Mało tego, Jerzy O. nie raz i nie dwa razy, ale kilkadziesiąt razy zachęcał rodziców do puszczania dzieci na „Przystanek Woodstock”, a także namawiał do rodzinnych wyjazdów. Czas najwyższy zweryfikować kłamstwa na temat bezpieczeństwa i realizacji celów statutowych WOŚP, które odnoszą się do ochrony zdrowia, szczególnie dzieci. Istnieje bardzo prosty test na szczerość słów Jerzy O., wystarczy pokazać, że dziadek „Jurek” bierze pełną odpowiedzialność za swoją nieletnią wnuczkę na organizowanej przez siebie „zabawie”. Skoro „Przystanek Woodstock” zdaniem organizatora jest imprezą, dla takich dzieci:

arkanoego-640x399.jpg
sobota, 05.01.2019 22:29
Kwestia czasu aż skasują ten komentarz
P sobota, 05.01.2019 20:19
Najlepiej byłoby zakazane 1% podatku dla chorych darowizny dla poszkodowanych w kataklizmach i żywiołach i najlepiej byłoby pracować za michę wodzianki
Ogon niedziela, 06.01.2019 00:09
Wszystki dzieci maja badany słuch dzieki wośp mamy 2 miejsce na świecie ,w wykrywaniu wad u noworodków ,zawsze daje ,a na kościół to ...
niedziela, 06.01.2019 08:12
Tylko po co komu takie badanie ? Ono jest niemiarodajne u noworodków. Pic na wodę fotomontarz.
sobota, 05.01.2019 23:47
PISiory won!!!!!!!
niedziela, 06.01.2019 08:18
Te Pisiory położyły lewaków na łopatki na wyborach !
niedziela, 06.01.2019 08:35
Dlatego jureczek tak ujada bo frukta się skończyły.
Miroslaw 57 sobota, 05.01.2019 20:50
Ludzie! Przeciez nikt nikogo nie zmusza. Jak nie pasuje dac na WOSP, to dajcie plebanowi na tace. I problem z glowy.
piątek, 04.01.2019 15:37
Kościół pomaga cały rok ludziom wszędzie.Jest nieoceniony!A Owsiak raz w roku.Nie ma porównania.
sobota, 05.01.2019 22:32
Żenujące jest to jak zakompleksione ludziki wszędzie próbują obrazić kościół katolicki. Coś wam zdradzę ateusze opluwając kościół nie jesteście wyzwoloną elitą, dalej jesteście niedouczonym plebsem z prowincji bez kasy na żałosnym etacie bez celu w życiu, internetowymi trolami i zatruwaczami życia publicznego
obiektywna sobota, 05.01.2019 23:01
Biada wam, uczeni w pismie faryzeusze, obludnicy, bo zamykacie krolestwo niebieskie przed plebsem. Wy sami nie wchodzicie i nie pozwalacie wejsc tym, ktorzy probuja sie tam dostac.
piątek, 04.01.2019 17:51
Kościół pomaga ???? Komu i gdzie ?????
niedziela, 06.01.2019 09:57
Widzisz tylko to co chcesz widzieć, wmówiłeś sobie prawdę o świecie i panicznie jej bronisz
niedziela, 06.01.2019 10:02
A może Ty panicznie bronisz swojej "prawdy" o świecie ??
Wim, ale nie powim piątek, 04.01.2019 18:01
Kościół pomaga? Hahaha, same grubasy w nowych samochodach l, którzy żebrają na każdym kroku. A zapomniałem jeszcze uciekają z zakonnicami, czego przykładów w Dzierżoniowie jest wiele
sobota, 05.01.2019 13:27
wiem ale nie powiem- zapewne nie chodzisz do Koscioła, nie rozumiesz słowa Bozego i jesteś wysłannikiem diabła,i oszczercą
czwartek, 03.01.2019 17:26
Pieniądze z WOŚP wpłacane są na lokatę a odsetki z tych pieniędzy służą do finansowania szkodliwego Przystanku Woodstock, teraz PolAndRock. Gdyby takim Owsiakom zależało na dzieciach to pieniądze z odsetek wykorzystali by na pomoc dla dzieci. Kostrzyn w teorii ma być "podziękowaniem" dla wolontariuszy a w rzeczywistości jest zlotem ćpunów, wykolejeńców i patusów którzy nigdy z puszką nie stali. Nie wspominając już o tym że pranie mózgu młodzieży odbywa się tam w najlepsze, nihilizm, rupta co hceta
czwartek, 03.01.2019 19:05
Nie krytykuj Przystanku Woodstock można to porównać z pielgrzymką i nocami spędzonymi po stodołach po trasie.
sobota, 05.01.2019 22:36
Śmieszny jesteś człowieczku. Porównywanie pielgrzymek do spędu ćpunów to aberracja. Woodstock miał być podziękowaniem dla WOLONTARIUSZY. Ktoś kto nie pomagał w organizowaniu WOŚP nie powinien mieć tam wstępu. Prawda jest taka że to ogólnopolski zlot patologi która wmawia sobie że jest rzekomą elitą porównując się do osiedlowych sebastianów. Każdemu kto jeździ na ten "festiwal" tapla się w błocie, ćpa i chleje w umór daleko do normalnego człowieka
sobota, 05.01.2019 16:14
Nie dawajcie na owsiaka!!! Zakładajcie swoje fundacje, to niezły patent na życie!!
czwartek, 03.01.2019 16:52
Zaraz rozlegnie się krzyk pedofili i ich zwolenników,nie dawać na dzieci dać nam,to nam się należy,nam ciągle mało kasy.
sobota, 05.01.2019 10:05
Według badań większość pedofili to geje. Pozdrawiam
ps. Tak proszę skasować ten komentarz, tak was boli prawda
Ela Ś piątek, 04.01.2019 14:50
Mas wątpliwości do tego co robi Jurek o sztab ludzi w całej Polsce?? Jedz do Warszawy na Dominikaną oni mają tam dokumenty i nie kryją ich przed ludźmi jak Kler.
Idź do szpitala najbliżej w Ddz na oddział dziecięcy np. Zobacz łóżka. Czy Twoje państwo czy nowoczesny Ddz kupi do szpitali taki sprzęt?? Może tak na jeden DIen zabrać ze spirali sprzęt WOŚP ciekawa jestem co by w nich zostało. Który szpital funkcjonował by normalnie.
Idź do szpitala. I powiedz matce która urodziła wczesniaka i POWEDZ że WOŚP to dno!!! Patrząc jej w oczy gdy jej dziecko leży na intensywnej terapii a przy życiu utrzymuje Go sprzęt WOŚP. Może To Tu kiedyś będziesz tego sprzętu potrzebował. I oby Ci sluzyl
Do końca świata i jeden dzień dłużej.
piątek, 04.01.2019 15:05
To jest skórka za wyprawkę.Ten sprzęt i tak by był i to dużo lepszy.
piątek, 04.01.2019 17:09
Ta ciekawie ? Z rządu czy używane z za granicy. To czemu nie kupią tego sprzętu?? Bo wiedzą że kupi go Jurek. Widziałeś kiedyś jak wygląda zakup sprzętu WOŚP?? Proszę się na poczatku dowiedzieć i poczytać
Mimo piątek, 04.01.2019 10:46
Macie racje wpłacajcie najlepiej po tysiacu od łepka
piątek, 04.01.2019 11:38
wpłacajta ale o żadne rozliczenia nie pytajta!!
olo piątek, 04.01.2019 11:57
Dałbym ale nie mogę znieść że Owsiak miesza się do polityki.
piątek, 04.01.2019 14:31
Widzisz...mamy podobnie
Teraz kwestia tylko,czy to Owsiak wmieszal sie do polityki,czy moze od poczatku był wytworem jakis politycznych grup,co wyszło teraz
Oko proroka piątek, 04.01.2019 19:25
Doba szmacieje z dnia na dzien coraz bardziej.90% komentarzy jest cenzurowanych.
Ddz piątek, 04.01.2019 12:49
Skoro zdania są podzielone to trzeba zrobić referendum czy mają być w Polsce fundacje i zbiórki pieniężne dla potrzebujących bo sądząc po wpisach wszystkie fundacje to bandy złodziei pasibrzuchów i pasożytów
piątek, 04.01.2019 13:09
A Owsiak szczególnie powinien być zdemaskowany,bo żeruje na ludzkiej naiwności.
Wolontariusz piątek, 04.01.2019 13:20
Dzień dobry.
W sztabie w Dzierżoniowie odbywa się dużo dość fajnych imprez Nie w dniu finału. Takie jak minifinały, turnieje, kabarety, i czy sztab ma zgodę na imprezy tego typu??
Regulamin wolontariusza 27. Finału WOŚP:

Pkt. 2. Każdy wolontariusz zbiera pieniądze tylko w dniu wyznaczonym przez Fundację i nazwanym 27.
Finałem WOŚP, który odbędzie się 13 stycznia 2019 r. w godz. 00:00 – 24:00.

Pkt. 3. Prowadzenie zbiórki pieniężnej przez Wolontariusza do puszki kwestarskiej w innym terminie możliwe jest tylko w ramach Imprezy Zamkniętej 27. Finału WOŚP organizowanej przez Sztab, który
otrzymał zgodę na organizację takiej imprezy.

I czy puszki w szkołach na minifinalach, imprezach są puszkami zarejstrowoanymi jak dodatkowe puszki stacjonarne?? Czy znowu to puszki które powinien dostać każdy wolontariusz mający id. pójdą na szkoły nią mające id. (potem brakuje puszek dla wolontariuszy i dostaje ją co drugi wolontariusz!) liczymy na odpowiedź
piątek, 04.01.2019 14:28
co to znaczy "gramy dla dzieci małych i bez focha"?
piątek, 04.01.2019 14:45
Tak z Owsiaka wyszła Hanka Gronkiewicz i Bolek :)
stop DOPALACZOM! piątek, 04.01.2019 15:24
Do Krytyków WOŚP:

Nawet jeśli Owsiak to oszust, łajdak i krętacz (nie wiem tego, ale przecież może tak być) to FAKTem jest , że on i jego WOŚP pomogli tysiącom ludzi, dzieci itd. To chyba niezaprzeczalne, co?!
Czy FAKT, że pomógł, pomaga i dalej chce to robić dalej (nawet gdyby oszukiwał, kręcił i kradł przy tym) jest argumentem na to, by tylko i wyłącznie oczerniać, skoro robi coś dobrego i ba, robi 1000 RAZY więcej dobrego niż np.cały polski kościół katolicy razem wzięty? Czy / komu i ile pomógł ludziom np. toruński wielbiciel rent i emerytur?!
Czy podpisaliście już sobie takie pismo (np. w razie nieszczęścia Twojego czy np. Twoich bliskich): "Nie przyjmuję pomocy ani sprzętowej ani innej od WOŚP?
Jeśli nie, zróbcie to niezwłocznie i wrzućcie jeszcze więcej $$$ na tacę , co by mieli więcej kasy na Mercedesy i inne takie, ci Wasi uczciwi pasterze
Pozdrawiam!
piątek, 04.01.2019 15:31
Kościoł robi dużo dużo więcej dobra tylko jest cichy i pokorny.I nie trąbi wszędzie tak jak Owsiak!
stop DOPALACZOM! piątek, 04.01.2019 15:40
Dobre!!!! Zapomniałeś/aś dodać, że o tych cichych, dobrych i pokornych i jakże SKROMNYCH pasterzach tyle się teraz w mediach mówi i pisze... Ale to przecież propaganda obcych mediów, co nie?!
piątek, 04.01.2019 15:48
Ja w swoim życiu nie spotkałam złego księdza.Wręcz przeciwnie jestem Im wdzięczna.I nie wierzę w tą nagonkę.
stop DOPALACZOM! piątek, 04.01.2019 16:04
Wierzę Ci. Ale ja napiszę coś o swoich prywatnych doświadczeniach z księżmi: wyobraź sobie, że ja spotkałem w swoim życiu dokładnie takich księży, o których traktuje film "Kler". I co Ty na to?
Moim zdaniem ludzi dobrzy i źli są w każdej grupie społecznej (czy to będzie ksiądz, dyrektor, policjant, czy nauczyciel) i dalece upraszczasz temat na zasadzie "Wszyscy księża i cały kościół są super i pomagają na potęgę". Otóż nie, bo są wśród nich też łajdacy, tak jak w całym społeczeństwie, jw. Zgadzam się natomiast, że są i fantastyczni księża, którzy pomagają i niosą wyłącznie dobro. Nie można uogólniać i wrzucać wszystkiego i wszystkich do jednego worka.
piątek, 04.01.2019 16:09
Jak bym spotkała zagubionych księży to bym się za nich modliła.I starałabym się im pomóc.Oni są przecież dla nas.
stop DOPALACZOM! piątek, 04.01.2019 16:16
Oni powinni być dla nas, a niestety często nie są. A Szkoda i nie wiem, czy coś "wymodlisz", ale próbuj!
piątek, 04.01.2019 16:23
A kto Cię wyspowiada jak nie kapłan?I co tak będziesz żył w grzechach cieżkich i nie boisz się ?Przecież nikt nie jest wieczny.
stop DOPALACZOM! piątek, 04.01.2019 16:36
Nie rozumiemy się. Dla Twojej informacji: nie potrzebuję kapłana ani kościoła absolutnie do niczego i tym bardziej nie będę się im na żaden temat zwierzał. Tacy jak oni tłumaczą nam (=wmawiają nam), że "bez nich się nie da", a efektem jest myślenie, jak Twoje, dla mnie naiwne niczym mało rozgarniętego dziecka (wybacz!).
piątek, 04.01.2019 17:07
No faktycznie dwa światy.Rozumiem Cię już.
piątek, 04.01.2019 17:17
Bardzo inteligentna i kulturalna dyskusja.pozdrawiam.
piątek, 04.01.2019 17:22
Tak. Mamy odmienne poglądy,a potrafimy porozmawiać.To budujące :)
Wim, ale nie powim piątek, 04.01.2019 18:03
No tak bo kradzież pieniędzy wiernych którzy wpłacali księdzu na wycieczkę do Jerozolimy + ucieczka z zakonnica to normalka...
piątek, 04.01.2019 18:02
Cichy to jest wtedy, kiedy w grę wchodzi pedofilia. Ocknij się dzbanie
Oko proroka czwartek, 03.01.2019 23:36
Komunisci rozkrecili wiele szwindli i to jest jeden z ich majstersztykow.
piątek, 04.01.2019 11:39
matka Kurka juz wielokrotnie w sądzie udowodniła ze WOSP i jureczek to przekret na skalę swiatowa
czwartek, 03.01.2019 19:17
A ja ufam, że pieniądze podarowane WOŚP nie są sprzeniewierzane. Już tyle prześwietleń i kontroli tej akcji i NIC!!! Popierałam, popieram i mam nadzieję, że tak zostanie. Najbardziej podoba mi się to pospolite ruszenie młodych różnej maści zimową porą. P. S zakupiony sprzęt widziałam, a nawet go dotykałam:)(Już czytam te sprośne komentarze prymitywów).
piątek, 04.01.2019 15:28
Nie ufaj tylko sprawdż.Ale wtedy cała Twoja naiwność Cię powali.
Popieram WOŚP czwartek, 03.01.2019 22:22
Popieram. Dziękuję za ten mądry wpis.
piątek, 04.01.2019 09:40
Popieram!
Ddz czwartek, 03.01.2019 18:55
Ojciec dyktator to dopiero mega wał i nikt o tym nie mówi.
piątek, 04.01.2019 11:59
Ociec Dyrektor to jest świety człowiek jestem o tym przekonana.
czwartek, 03.01.2019 19:44
Wieczne porównywanie Rydzyka do Owsiaka, bezcenne. To nie tak że ja nie kradne, ale oni kradno wincyj !!!!
czwartek, 03.01.2019 19:50
BO RYDZYK TO POSPOLITY KNUR NIC NIE ROBIACY OBLES A JUREK TRZYMAJ TAK DALEJ WIEKSZOSC ZA TOBA I Z TOBA BRRRAAAAAAAAAWWWOOOOOOO JUREK
piątek, 04.01.2019 09:44
a wystarczylo siedziec cicho i nie wypowiadac sie ma tematy polityczne
piątek, 04.01.2019 08:35
Owsiak to krętacz.
P piątek, 04.01.2019 08:47
Skoro każda fundacja kradnie to polikwidować wszystko i wtedy Polaczki będą zgodne
piątek, 04.01.2019 08:55
Nie denerwujcie jureczka bo się wnerwi i zacznie skakać po stole jak małpa!!
zgoda czwartek, 03.01.2019 22:50
Tuż przed kolejnym finałem Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy Łukasz Foltyn postanowił opisać sposób funkcjonowania fundacji Jerzego Owsiaka a także mechanizm dzięki któremu Polacy uważają, że działalność ta ma ogromny wpływ na polską służbę zdrowia.

Twórca komunikatora Gadu-Gadu podkreśla, że Narodowy Fundusz Zdrowia wydaje na ratowanie życia i leczenie Polaków blisko 1000-krotnie więcej niż WOŚP. "Tyle że nie kupuje za to sprzętu ani nic innego dla służby zdrowia, tylko płaci szpitalom za konkretne procedury medyczne- zabiegi itp... Z tych pieniędzy, czyli z NFZ, szpitale same kupują wszystko co niezbędne do leczenia - sprzęt, leki, materiały, opłacają rachunki za prąd, ogrzewanie, oraz - co najważniejsze, bo stanowi aż 80% kosztów leczenia szpitalnego - płacą pensje lekarzom, pielęgniarkom, i pozostałemu personelowi szpitala" – pisze Foltyn. Jak zauważa, na wszystkim tym nie ma żadnego znaczka NFZ, choć zostało to przez ten fundusz, czyli nas wszystkich płacących składki zdrowotne, sfinansowane. "I wtedy w szpitalu, który ma kontrakt z NFZ- a jest to warunek otrzymania sprzętu z WOŚP- pojawia się WOŚP z propozycją przekazania szpitalowi jakiegoś sprzętu..." – dodaje.

Wskazując, że żaden szpital nie odmówi przyjęcia sprzętu otrzymywanego za darmo, podkreśla że jest to - wbrew powszechnej opinii - sprzęt tani i drobny. Jako przykład podaje tu kardiomonitory po kilka tysięcy zł za sztukę. "Droższy np tomograf został zakupiony chyba jeden w całej historii WOŚP, na kilkaset takich urządzeń pracujących w placówkach medycznych w Polsce... Ale to z WOŚP kojarzą się Polakom tomografy... Tak to działa... Podobnie z inkubatorami dla wcześniaków itp... Wraz ze sprzętem z WOŚP przy wejściu do szpitala zawisa logo fundacji, które zwykle jest większe a przynajmniej bardziej widoczne niż znaczek NFZ symbolizujący że w danym szpitalu leczy się za pieniądze NFZ. Ale odtąd ludzie uważają że to dzięki WOŚP szpital leczy i ratuje życia. Takiej opinii sprzyja wszechobecna propaganda medialna, na przykład reportaże zatytułowane „WOŚP uratował życie mojemu dziecku”. Za to na temat NFZ mediach są wyłącznie negatywne materiały... Utrwala się wiec mit ze WOSP ratuje życie a NFZ nic nie robi i nie wiadomo na co idą składki, ale na pewno nie na leczenie i ratowanie życia... To zapewnia bicie rekordów zbiorek każdego roku a z Jurka Owsiaka czyni wręcz świętego (świeckiego)... Ludzie zaś czuja się bohaterami, wrzucając do puszki średnio, na każdego obywatela- 3 zł..." – podkreśla Foltyn.

Zdaniem informatyka tylko pacjenci nie mają żadnej korzyści z działania fundacji Owsiaka, ponieważ nie w braku sprzętu jest problem, ale w braku środków na większą ilość etatów dla lekarzy i pielęgniarek. "Rozwiązywanie nieistniejącego problemu i nazywanie tego ratowaniem życia- coś takiego tylko w Polsce!" – dodaje.

Foltyn nazywa Jerzego Owsiaka największym szkodnikiem służby zdrowia i chorujących.

"
piątek, 04.01.2019 09:25
Bzdury.nie masz swojego zdania i kogoś cytujesz.W każdym oddziale dziecięcym jest sprzęt od WOŚP i może jeszcze ma wypłaty pielęgniarką płacić?
zainteresowana piątek, 04.01.2019 07:42
Sie ma od 27 lat wpłacam pieniążki na szczytny cel Jakim jest WOSP i będę wpłacac do końca świata i jeden dzien dłużej pozdrawiam
piątek, 04.01.2019 08:28
Brawo Ty. Płać więcej.
.... piątek, 04.01.2019 06:41
Zawsze popierałem fundacje i dzielnie broniłam a teraz czas to skończyć i powiedzieć otwarcie ZE TO NIE JEST TAK KOLOROWO JAK SIE TO BARWI TAK NAPRAWDE TO ZERO POMOCY I INICJATYW, NAJLEPIEJ CHOWAC SIE WSROD TECZY TYLKO JEDNA SZAROSCIA (ZBIERANIE FUNDUSZY I ODKUPYWANIE ZA GROSZE ) I POROWNYWAC SIE DO TECZY JEST NAJLEPIEJ, ALE ZEBY TA TECZA I OKAZEM DOBROCI BYC TRZEBA ROBIC COS JESZCZE..
piątek, 04.01.2019 07:42
Nie mam nic przeciw temu by głupki płaciły. Nawet zachęcam, ale samorząd i rząd niech nie uczestniczy w tej żebraninie.
Popieram WOŚP czwartek, 03.01.2019 22:21
Wpłacałam i będę wpłacać. Wstrętne wpisy. Takie skandaliczne wpisy potrafią wklejać ludzkie z frustrowani, nieudacznicy, którzy nic dobrego w życiu nie zrobili i nie osiągnęli.
czwartek, 03.01.2019 22:46
Nie popieram. Uważam, że to są machloje i kombinacje.
czwartek, 03.01.2019 19:29
A wystarczyło pokazać wszystkie przepływy kasy w orkiestrze i był by bohaterem na miarę Bolka.
czwartek, 03.01.2019 19:51
róbta co cheta ale o kase nie pytajta
czwartek, 03.01.2019 20:54
Wszystkie złotuwy, stare panny , kawalerzy po 50-ątce, mochery 13.01.2019 Stańmy do apelu!!!!
czwartek, 03.01.2019 21:10
Człowieku ty też będziesz stary i będziesz Mocherem Pytanie czy doczekasz tych lat
czwartek, 03.01.2019 15:53
dać dla pogorzelców z Rościszowa a nie owsikowi
czwartek, 03.01.2019 16:26
Kazdemu byle nie rydzykowi:0
JOLA czwartek, 03.01.2019 18:34
racja
Jjj czwartek, 03.01.2019 16:25
Przecież to jest jeden wielki Wał
czwartek, 03.01.2019 19:42
wał to jestes ty i obys musiał a nie mógł korzystac z tego co zakupił do szpitali jurek TY PUSTE DZBANIE
czwartek, 03.01.2019 16:26
wal to jestes ty:0
H czwartek, 03.01.2019 16:05
Ty i tak nic nie dasz więc po co piszesz.
czwartek, 03.01.2019 16:18
nie róbcie jaj , w dupie mam owsiaka - ale dzieciom pomóc trzeba
czwartek, 03.01.2019 19:08
Jurij Owsienko