To oni stoczą bój o fotel burmistrza i wójta!

czwartek, 1.1.1970 01:00 166188 295

26 września o północy minął termin na zarejestrowanie kandydatów na wójtów, burmistrzów i prezydentów miast. Swoich kandydatów mogły zgłaszać tylko te komitety, które zarejestrowały listy w wyborach do rad w co najmniej połowie okręgów wyborczych w danej gminie.

W powiecie dzierżoniowskim zostali zarejestrowani następujący kandydaci:

Wybory Burmistrza Dzierżoniowa:

1) KOWALSKI Paweł Maciej 46 lat, KOMITET WYBORCZY OBYWATELSKI BLOK SAMORZĄDOWY, Miejsce zamieszkania: Dzierżoniów;

2) KRESA Jarosław 48 lat, KOMITET WYBORCZY PRAWO I SPRAWIEDLIWOŚĆ, Miejsce zamieszkania: Dzierżoniów;

3) KUCHARSKI Dariusz 49 lat, KOMITET WYBORCZY NOWOCZESNY DZIERŻONIÓW DARIUSZA KUCHARSKIEGO, Miejsce zamieszkania: Dzierżoniów.

Wybory Burmistrza Miasta Bielawa:

1)  FLORCZAK Jarosław Zdzisław 51 lat, KOMITET WYBORCZY WYBORCÓW JAROSŁAWA FLORCZAKA, Miejsce zamieszkania: Bielawa;

2) HORDYJ Andrzej Ireneusz 43 lata, KOMITET WYBORCZY WYBORCÓW ANDRZEJA HORDYJA, Miejsce zamieszkania: Bielawa;

3) ŁYŻWA Piotr Jan 57 lat, KOMITET WYBORCZY WYBORCÓW PIOTRA ŁYŻWY „SUKCES BIELAWY”, Miejsce zamieszkania: Bielawa;

4) MASYK Marta Maria 38 lat, KOMITET WYBORCZY WYBORCÓW MARTY MASYK, Miejsce zamieszkania: Bielawa;

5) RAK Marcin Dominik 35 lat, KOMITET WYBORCZY WYBORCÓW MARCINA RAKA, Miejsce zamieszkania: Bielawa.

Wybory Burmistrza Miasta i Gminy Pieszyce:

1) KONIECZNA-ENÖZEL Dorota  42 lata, KOMITET WYBORCZY WYBORCÓW DOROTY KONIECZNEJ-ENÖZEL, Miejsce zamieszkania: Kamionki;

2) OBAL Mirosław Janusz 54 lata, KOMITET WYBORCZY WYBORCÓW NASZA GMINA PIESZYCE, Miejsce zamieszkania: Pieszyce.

Wybory Wójta Gminy Dzierżoniów:

1) CHMIELEWSKI Marek Jan 56 lat, KOMITET WYBORCZY WYBORCÓW MARKA CHMIELEWSKIEGO, Miejsce zamieszkania: Piława Dolna;

2) WALENDOWSKI Dariusz 57 lat, KOMITET WYBORCZY WYBORCÓW DARIUSZA WALENDOWSKIEGO, Miejsce zamieszkania: Włóki.

Wybory Burmistrza Piławy Górnej:

1) BIELAWSKA Zuzanna 53 lata, KOMITET WYBORCZY PRAWO I SPRAWIEDLIWOŚĆ,  Miejsce zamieszkania: Piława Górna;

2) CHUDYK Krzysztof 56 lat, KOMITET WYBORCZY OBYWATELSKI BLOK SAMORZĄDOWY,  Miejsce zamieszkania: Piława Górna;

3) PIECH Tomasz 36 lat, KOMITET WYBORCZY WYBORCÓW TOMASZA PIECHA,  Miejsce zamieszkania: Piława Górna.

Wybory Burmistrza Miasta i Gminy Niemcza:

1) MIELNIK Edyta Marta 36 lat, KOMITET WYBORCZY WYBORCÓW EDYTY MIELNIK-NOWE SPOJRZENIE, Miejsce zamieszkania: Podlesie;

2) SITNIK Andrzej Romuald 59 lat, KOMITET WYBORCZY POLSKIE STRONNICTWO LUDOWE, Miejsce zamieszkania: Niemcza;

3) SZYMAŃSKA-ŚLEDŹ Monika Magdalena 40 lat, KOMITET WYBORCZY WYBORCÓW POROZUMIENIE 2018, Miejsce zamieszkania: Niemcza;

4) WĘGŁOWSKI Jarosław 55 lat, KOMITET WYBORCZY PRAWO I SPRAWIEDLIWOŚĆ, Miejsce zamieszkania: Kietlin.

Wybory Wójta Gminy Łagiewniki:

1) ĆWIK Emilia 56 lat, KOMITET WYBORCZY WYBORCÓW EMILIA ĆWIK, Miejsce zamieszkania: Łagiewniki;

2) KULI Waldemar Artur 41 lat, KOMITET WYBORCZY MIŁOŚNICY ZIEMI ŁAGIEWNICKIEJ, Miejsce zamieszkania: Kiełczów;

3) NAJDEK Cristina Daniela 45 lat, KOMITET WYBORCZY WYBORCÓW CRISTINY NAJDEK, Miejsce zamieszkania: Łagiewniki;

4) SZCZURKOWSKI Artur 42 lata, KOMITET WYBORCZY WYBORCÓW ARTURA SZCZURKOWSKIEGO, Miejsce zamieszkania: Łagiewniki;

5) TYNIEC Jarosław Piotr 52 lata, KOMITET WYBORCZY WYBORCÓW JAROSŁAW TYNIEC, Miejsce zamieszkania: Łagiewniki.

 

Przeczytaj komentarze (295)

Komentarze (295)

mieszkanka czwartek, 27.09.2018 11:37
Walendowski ? znowu? to już było i dobrze że się skończyło
rob czwartek, 27.09.2018 22:52
Dla Gminy Wiejskiej Dzierżoniów nie ma dobrego kandydata. Kto by nie został, to kolejne 5 lat zmarnowane. Ale dla higieny, dla przewietrzenia "salonów", rozbicia betonu w niektórych miejscach, lepszy będzie Walendowski.
czwartek, 27.09.2018 23:26
Walendowski przynajmiej coś robił dla gminy nie to co obecny
anioł stróż niedziela, 14.10.2018 19:21
Może raczej dla siebie, a jak wystarczyło czasu to coś am dla gminy, przy okazji.
mieszkanka piątek, 28.09.2018 17:43
oczywiście że robił - brał łapówki za co dostał wyrok Sądu !!! i szkolił się na koszt mieszkańców gminy nie pamiętacie ? LECYTYNAAAAA pomoże
piątek, 28.09.2018 20:12
za POmówienia można skończyć w pace, nie było wyroku.
anioł stróż niedziela, 14.10.2018 19:22
sklerotyk
poniedziałek, 01.10.2018 13:31
Walendowski miałeś wyrok prawomocny.W styczniu2007r poleciałeś z wójtowania ,mieliśmy 3 m-ce komisarycznego wójta a od maja 2007 z wyboru Marka Chmielewskiego
anioł stróż niedziela, 14.10.2018 03:18
Wyrok był...skazujący, ale zatarcie skazania powoduje to, że Walendowski może startować w wyborach, bo przecież nie ma honoru i ambicji...
piątek, 28.09.2018 19:48
A co takiego zrobił czego inni nie zrobili? Przez chyba 16 lat był wójtem to coś niecoś musiał w końcu zrobić. Ale bez szczególnych sukcesów prócz podstawowych zadań. Wszyscy pamietają go jako zadufanego w sobie człowieka, dla którego szczególne znaczenie miały znajomości, poczucie władzy i własny wizerunek, bo był człowiekiem bardzo zakochanym w sobie. Może kiedyś tak było można, teraz niestety już trochę inna era.
sobota, 29.09.2018 16:26
Nie zgadzam się. W tym przypadku niestety mniejszym złem będzie Chmielewski. Przynajmniej dokonczy to co zaczął. A Walendowski co by zrobił, to już nie jego czasy i nie ten styl rządzenia, zastraszania i popisywania się. Dawny nauczyciel, który nawet na tym polu nie miał sukcesów. A co robił przez te lata, uprawiał pole? Przez moment był kierownikiem zakładu komunalnego w sąsiedniej gminie i co nie dał rady z podstawowym tematem jakim jest gospodarka komunalna. To jak ma dać radę zarządzać w gminie, w której to podstawowy problem. Przygrania koło siebie naiwnych ludzi obiecując im gruszki na wierzbie. Jak słyszę co się dzieja na wsi to żal. Łatwo jest manipulować ludźmi nie grzeszącymi inteligencją, ale chamstwem jest ich wykorzystywanie. Wstydu oszczędź!
wyborca sobota, 29.09.2018 18:55
mądry komentarz nic dodać nic ująć
sobota, 29.09.2018 21:56
I bardzo TRAFNY!!!
czwartek, 04.10.2018 21:36
przecież pan Walendowski był karany..
anioł stróż niedziela, 14.10.2018 03:26
To, że był karany to mało, istotne jest to, co w trakcie postępowania prokuratorskiego mu udowodniono, niestety miał szczęście. Z kilkudziesięciu zarzutów większość się przedawniła, ale to nie wymazuje tych skaz z jego sumienia...jeśli w ogóle je ma...w co wątpię...
piątek, 05.10.2018 09:56
może nastąpiło zatarcie a wtedy uznaje się za osobę niekaraną
wtorek, 02.10.2018 11:43
Któremu z kandydatów na wójta jest bliżej do PiS Walendowskiemu czy Chmielewskiemu?
środa, 03.10.2018 18:44
Żadnemu nie jest po drodze. Ale chyba dalej Walendowskiemu, próbował się wcisnąć, ale nawet tam go nie chcieli!
Autor poniedziałek, 08.10.2018 16:34
Dziwne byłby u swoich. Zbaczy z Manieckim.
A.S niedziela, 14.10.2018 03:20
PIS może żałować tej kandydatury, jak kiedyś PO...także cała gmina...
Ajrna piątek, 12.10.2018 16:51
Pamiętajmy, że każdy głos jest ważny. Nie powinniśmy tego bagatelizować.
środa, 10.10.2018 18:50
Co tu niektórzy nie mają rozumu głowie Pan wegloski to najlepsza partia na Burmistrza
Zdegustowany środa, 10.10.2018 13:07
Wszyscy tylko pisze o budownictwie komunalnym a MŁODZI ludzie chcieliby mieszkać jak wypada naXXl w domkach chce się budować ale działek po atrakcyjnych cenach brak chyba że zakładamy że w Bielawie ma mieszkać tylko biedota czynszowki i emeryci dajcie ludziom wedke a nie rybe wielu jest młodych przedsiebiorczych dac im szansę .Na zachodzie w takich małych miasteczkach ludzie mieszkają w domkach o tym nikt nie myśli aby pomagać młodym zaradny ciągle tylko te czynszowki o które potem mieszkańcy nie chcą dbać bo niektórym to się w życiu tylko należy. Miasto da mieszkanko zrobi podworeczko lekkie życie na codzy koszt .To jest popularne
sobota, 06.10.2018 15:46
W Łagiewnikach tylko Najdek
max poniedziałek, 08.10.2018 18:08
Tak na soltysa...
wyborca ddz czwartek, 27.09.2018 12:25
CHARAKTERYSTYKA PRAWIE WSZYSTKICH KANDYDATÓW na stanowisko burmistrza Bielawy. FLORCZAK - Elek zajmij się proszę kulturą. Ona nie ma nic wspólnego z polityką. Nie nadajesz się do tego. HORDYJ - odnoszę wrażenie obserwując kampanię, że pan Andrzej raczej chce wrócić na dobrą posadkę do Wrocławia niż zostać burmistrzem Bielawy. Może nadał by się na... wiceburmistrza. Dźwiniel na zastępcę panie Andrzeju? ŁYŻWA - jako człowiek ok, za mocno związany z kościołem. To w końcu wciąż nauczyciel, który niewiele wie o zarządzaniu. Ma Runowicza i to go ratuje (a może i kiedyś zniszczy). Raczej w drugiej turze. MASYK - baba z jajami. Urosła na piersi Łyżwy. Blisko ludzi. Merytoryczna, ale jeszcze musi się dużo nauczyć - kandydatka do II tury. RAK - duże parcie na szkło, na władzę. Pomysłowy, kreatywny, ale skoncentrowany na sobie. Słabe zaplecze. Tomuś T. i małżeństwo z PiSem robi panu zły PR.
Bielawianin czwartek, 27.09.2018 12:38
To chyba twoje marzenia o II turze niestety NIETRAFIONE. IITura Rak Hordyj
czwartek, 27.09.2018 12:44
Pomimo, że w urzędzie miasta gotują się niektórym kompy, to II tura dla Andrzeja.
Bielawianin czwartek, 27.09.2018 12:45
Na zastępcę trzeba miec wyzsze wykształcenie tak mówi ustawa ,na burmistrza niekoniecznie bo jest to funkcja z wyboru ludu .A więc Dzwiniel nie może być zastępca. Tak w kwestii formalnej.
realista czwartek, 27.09.2018 12:49
Kandydat bez poparcia rządu czyli PiSu to kiepski wybór, czyt. ni ma piniążków. Zatem wybór jest prosty :)
Bielawianin czwartek, 27.09.2018 12:55
Dokładnie w punkt
głęboka analiza czwartek, 27.09.2018 13:43
Rak wie co robi. Hordyj musiałby mieć wicka z pisu. Łyżwa może śnić o poparciu pisu. Resztę sobie darujmy, bo uprawiają pozerkę.
Bielawianin czwartek, 27.09.2018 14:39
Hordy i Rak to dobry byłby tandem
wyborca czwartek, 27.09.2018 22:14
Albo jeden, albo drugi z wickiem z pisu.
czwartek, 27.09.2018 23:31
Skibniewska "załatwiła " PiS w Bielawie. Wyborcy i zwolennicy PiS nie mają na kogo glosowac. Wstyd dla PiS w bielawie
pis piątek, 28.09.2018 07:47
Nie ściemniaj, PiS idzie z Rakiem do wyborów, a nazwę miasta pisze się dużą literą.
Autor poniedziałek, 08.10.2018 16:41
Za rok już PiS nie będzie. Czyli dobry.
piątek, 28.09.2018 17:13
Bedzie pierwszym doradca Pana dr Hordyja .
piątek, 28.09.2018 07:41
Tomuś liczy na wicka albo szefa rady a dostanie takiego kopa, że OBSra się po gaciach tak, że po nogach poleci.
An sobota, 29.09.2018 19:30
Tkacz pisze "kocham Bielawe" tylko że Bielawa nie kocha Tkacza
czwartek, 27.09.2018 14:33
Runowicz ratuje Łyżwę? Żarty sobie robisz? To jest kamień który ciągnie na dno i Bielawę i Łyżwę.
piątek, 28.09.2018 11:06
Źle go wspominam jako nauczyciela,masakra!!!!!!
sobota, 29.09.2018 00:36
Łyzwa-nieweiele zrobił dla miasta. Przez te 4 lata stracił zaufanie wielu osób. Otacza się ludźmi zawistnymi. Rozdaje pieniądze na lewo i prawo (extra premie dla komendanta straży miejskiej) a dofinansowan nie pozyskuje.
Florczak-miły człowiek ale niestety fotel burmistrza nie jest dla niego. Dlaczego? Bo ludzie bardziej go kojarzą z seriali telewizyjnych i z tokienowskich zabaw niż z polityką.
Hordyj-ma 10 lat doświadczenia jako burmistrz, wykrztalconenie ekonomiczne, ekspert w dziedzinie pozyskiwania środków unijnych. Ma duże szanse
Masyk--bardzo się stara, wszędzie bywa, każdego klepie po plecach ale to trochę za mało. 4 lata bycia radną to za mały staż i za małe samorządowe doświadczenie żeby zostać burmistrzem.
Rak- wykształcony konkretny człowiek ale na rzecz Bielawy pracował tylko 3 lata jako dyrektor osiru powołany przez Lyzwe. Ma poparcie PiS o OBS co miało pomoc a raczej zaszkodziło. Wśród swoich kandydatów do rady ma za mało konkretnych ludzi więc nie bardzo wiem z kim chciałby stworzyć zespół do zarządzania miastem.
sobota, 29.09.2018 11:08
Trafna analiza, tylko Andrzej Hordyj ma szansę postawić Bielawę na nogi. Reszta startuje bo ma parcie na władzę albo z innych wątpliwych pobudek typu zawiść lub zemsta. Najgorzej przy tym wygląda mi działalność Masykowej bo u niej widać wyraźnie zwykły populizm i różne pozorowane działania pod publiczkę. Myślę że jeszcze nie pokazała swojej prawdziwej twarzy. Chodzą też słuchy o powiązaniach jej komitetu z komitetem Łyżwy. Jeśli to prawda to strzeliła sobie w stopę już na starcie. Takie są moje wnioski na temat kandydatów. Ciekawe co zrobią wyborcy?
sobota, 29.09.2018 11:21
W stopę to strzelił sobie Hordyj z całym "sprawdzonym" zespołem... oderwali wyborcy od stołków cztery lata temu ale oni tego nie przyjmują do wiadomości? trzeba wiedzieć kiedy ze sceny zejść... tym bardzie, po 10 latach "stawiania na nogi"...
sobota, 29.09.2018 11:35
Chciałeś coś napisać tylko zdolności zabrakło? Nic nie rozumiem z tego bełkotu. Masz jakiś kompleks na punkcie Hordyja i utknales w cieniu przeszłości. A Andrzej Hordyj to przyszłość Bielawy. Kiedyś rządził Dźwiniel a nie Hordyj. Pewnie nie zawsze się zgadzali i Hordyj robił co musiał. Teraz sytuacja się zmieniła i nie można jej przyrównywać do tego co było kiedyś. Fakt że Dźwiniel startuje na radnego może wiele osób razić ale nikt ich nie zmusza żeby na niego głosować. Wolna wola. Są inni kandydaci do wyboru.
Rtx niedziela, 30.09.2018 09:17
Hordy juz "stawiał" Bielawe na nogi wraz z Dzwinelem...wystarczy.
niedziela, 30.09.2018 10:41
Pan Hordyj był już w samorządzie i nic nie zrobił dla Bielawy poza nabiciem własnej kabzy ( mieszkania we Wrocławiu itp.)
niedziela, 30.09.2018 11:28
Czy to prawda że na 7 mieszkań we Wrocławiu? A udaje biedaka z Tbsu....
niedziela, 30.09.2018 11:28
Ma
Bielawianin niedziela, 30.09.2018 13:00
A Ty byś chciał żeby burmistrza dostawali golodupce .Jak ma to znaczy że jest dobrym ekonomistom .
niedziela, 30.09.2018 14:35
Bielawianie, po co obrzucacie się nieładnymi wyrazami. Wybory i tak wygra Pan Hordyj.
k czwartek, 27.09.2018 14:28
Dlaczego nie ma wypowiedzi z Pilawy Górnej?Ja oddam głos na ZUZANNĘ.
niedziela, 30.09.2018 17:38
Ja na Pana Chudyka
pg piątek, 28.09.2018 19:22
Również głosuję na p. Zuzannę.
niedziela, 30.09.2018 17:39
A ja zagłosuję na K. Chudyka
Mieszkanka PG czwartek, 27.09.2018 19:21
Masz prawo.Ja jestem za zmianą - zagłosuję na Pana Chudyka,podoba mi się jego wizja rozwoju Piławy.
AAA czwartek, 27.09.2018 21:39
Zmiana nie zawdze jest dobra, czasami warto doceniać to co sie ma. Obecna Pani Burmistrz może i nie każdemu się "podoba" ale jest bardzo dobrym gospodarzem. Uważam, ze Ons jak i Jej maz sa bardzo emocjonalniezwiazani z tym miastem i nic złego, ze oboje dzielaja w naszym wspolnym interesie. A jak ktos porowadzi dzialalnosc gospodarvza to czy nie lepiej jak ma poparcie i pomoc małżonka? Pozdrawiamy i życzymy Pani Burmistrz sukcesu i zwycięstwa w wyborach.
Autor poniedziałek, 08.10.2018 16:29
Znasz hasło PiS dobra zmiana.
czwartek, 27.09.2018 19:41
W panu Chudyku najlepszy jest szacunek dla innych osób tzn,brak szacunku
czwartek, 27.09.2018 22:22
To jest prawda ,pan Chudyk szanuje sam siebie i tyle .Jeżeli ludzie go wybiorą szybko się przekonają jak obchodzi się z ludżmi .
Piławianin niedziela, 30.09.2018 17:28
Skoro tak dużo mowy o szacunku, to nic nie macie na Pana Chudyka. A bzdety o szacunku? Wyssane z palca. Jaki szacunek do ludzi ma Obecna władza w Piławie? Szkoda gadać. Dobrze zorientowany.
niedziela, 30.09.2018 17:15
Zastanawiam się nad jednym, skoro tyle wiesz o panu Chudyku i tylko tyle złego napisałeś, to znaczy że go nie znasz. Wg mnie to jedyny kandydat, który uspokoi życie w Piławie.
autor czwartek, 27.09.2018 19:46
Zuzanna Bielawska kandyduje na burmistrza Piławy, jej mąż na radnego powiatowego, babcia na radną gminną. A gdzie dzieci kandydują ? Co to dzieciom się już nic nie należy ?
Aaa czwartek, 27.09.2018 21:43
To, ze razem dzialaja w polityce to tylko moze mam wyjsc na dobre. Pozdrawiam
niedziela, 30.09.2018 17:29
Już niektórym wychodzi hehehe
czwartek, 27.09.2018 23:28
Brawo pani Zuzanno, Piława nie jest zadłuzona jak inne gminy patrz Bielawa, Dzierzoniów, tylko Pani Bielawska, Piława zyskuje.Precz z OBS i PO
Rowerzysta piątek, 28.09.2018 17:15
A czy Pani Bielawska zrobi ścieżkę rowerową do Dzierżoniowa? Bo Pan Chudyk zrobi.
poniedziałek, 08.10.2018 16:18
ponoć córka kandyduje do gminy
czwartek, 04.10.2018 14:00
A co z trzecim kandydatem tj. Panem Piechem? Hmm.. Trudno się zdecydować na kogo oddać głos, zarówno Pani Bielawska jak i Pan Chudyk obiecują Piławie Górnej basen letni.. Ciekawe jaki program wyborczy ma Pan Piech....
piątek, 05.10.2018 10:01
Zagłosuję na tego kto rozwali klikę w pinb i urbanistyce i wprowadzi tam ludzi logicznie myślących i znających się na swojej pracy i nie podatnych na różnego rodzaju naciski.
piątek, 05.10.2018 20:48
Łamiesz prawo a oni nie poddali się twoim naciskom i groźbą to jesteś niezadowolony.
poniedziałek, 08.10.2018 14:24
a jak jest odwrotnie?
poniedziałek, 08.10.2018 13:23
Tylko nie Florczak i jego ekipa... wstyd będzie.....
niedziela, 07.10.2018 08:55
Oj barany. Tak na spokojnie pomyślcie czy cokolwiek będziecie mieli jak któryś z tych ludzi adopcha się do władzy.
czwartek, 27.09.2018 21:17
Czy to prawda że komitety Łyżwy i Masykowej działają w cichym porozumieniu i tylko udają rywalizację? Ktoś zna jakieś szczegóły?
Mieszkaniec czwartek, 27.09.2018 21:27
Dokładnie tak tak się zabezpieczają wzajemnie
Bielawianin czwartek, 27.09.2018 21:29
2 szanse dla Runowicza
czwartek, 27.09.2018 21:49
Masakra tylko nie to
Klementyna piątek, 28.09.2018 11:07
Oby szanował ludzi lepiej niż UCZNIÓW w LO
Absolvent piątek, 28.09.2018 11:57
O tak, cham, burak, a uważał się za wielkiego humaniste i człowieka kulturalnego..również nie wspominam dobrze.
Mieszkaniec czwartek, 27.09.2018 21:35
Nikt Ci nie da tyle ile Masykowa Ci obieca .Runowicz jej ufa Ha ha ja
autor piątek, 28.09.2018 11:03
Ani Masyk ani Łyżwa i po kłopocie, niech się waflują w zaciszu domowym.
piątek, 28.09.2018 11:16
Nie kombinuj jak by tu się pozbyć konkurencji :) Nie ma żadnego porozumienia
niedziela, 30.09.2018 16:53
Przecież widać że coś tu nie gra, razem się pokazują na festynach i po szkołach, moim zdaniem to jest podejrzane, masykowa jeszcze twierdzi jak słyszałem że wszyscy nauczyciele z sp10 na nią głosują.To też podejrzane bo ileż tych naiwnych nauczycieli może być? Kilku ok, ale żeby cała szkoła dała się tak omamić tej pozorantce? To by bardzo, bardzo źle świadczyło o tej szkole i jej kadrze niestety :(
niedziela, 30.09.2018 18:09
Nie panikuj, jeden nauczyciel na Andrzejka na pewno zagłosuje :) A tak poważnie, nie ma żadnego porozumienia, jest przewodniczącą rady i to naturalne że uczestniczy w tych samych uroczystościach co burmistrz. Gdyby byli w zmowie to nie startowaliby przeciwko sobie, logiczne? Tylko dał by jej przyrzeczenie stanowiska zastępcy i oboje pracowaliby na jego wizerunek. Ale logicznego myślenia panikarzom brakuje, to nie nowość.
niedziela, 30.09.2018 19:08
Gdyby nie było porozumienia to byś się tu głupio nie tłumaczył. Moim zdaniem Łyżwa knuje z Masyk i zdania nie zmienię. Uważam że ludzie glosujacy na Masyk nieświadomie poprą Łyżwę i wiadomo kogo.
niedziela, 30.09.2018 21:26
Celowo siejesz zamęt i tyle w temacie, na szczęście ludzie mają rozum i wiedzą, że nikt o zdrowych zmysłach nie startował by przeciwko komuś, jeśli miałby z nim układ. Konkurencja w Bielawie jest ogromna i Łyżwa świadomie oddawałby głosy Masykowej? Bez sensu totalnie
niedziela, 30.09.2018 23:24
A ja się zgadzam że to wygląda na układ taki że Marta startuje dla picu a dwa komitety wcisną więcej radnych niż jeden. Później jakieś stanowisko dla Masyk i gra. Możliwe są też inne scenariusze tak czy siak coś tu jest nie halo
środa, 03.10.2018 18:58
Strategia jest taka, aby głosy rozłożyły się na ich oboje, oby tylko nie trafiły na Hordyja. A potem już rozdzielą stanowiska między sobą. Jedno burmistrzem, drugie zastępcą.
Bielawianin środa, 03.10.2018 20:33
W punkt
wyborca środa, 03.10.2018 20:45
Nie rób curvy z logiki - jeśli głosy mają rozłożyć się na Łyżwę i Masyk, to każde z nich ma mniejsze szanse na przejście do drugiej tury.
Żadnego z tego pożytku i ogromne ryzyko dla obu na wcześniejszy 'gejmower'
Tylko nie wiem po co ci to tłumaczę - w końcu pieniacze Hordyja wyklepią wszystko co klawiatura i zlecania przyniosą, byle tylko koryto otwarło się ponownie dla starej sprawdzonej ekipy, która przez 16 lat czuła ciepełko pod dupami i tak kręciła, żeby nic w papierach nie zostało.
Każdy ogarnięty, który miał styczność z jedną i drugą ekipą, doskonale wie, po której stronie stoją cwaniaki, a po której uczciwi ludzie.
eot
czwartek, 04.10.2018 21:44
Lepiej bym tego nie ujęła :)
olek sobota, 29.09.2018 18:08
Przecież Kucharski to mieszkaniec Włók, i na burmistrza Dzierżoniowa startuje i należy do PO!
Wkurzony kierowca czwartek, 04.10.2018 18:24
Co Pan Kucharski ma do powiedzenia mieszkańcom na temat przedłużającego się mostu na Sienkiewicza - przecież remont zakończony lampy świecą tylko nie wiadomo dla kogo no i oczywiście miasto za to płaci - kiedy ten most zostanie otwarty ?? Co z remontem ul. Kolejowej który maił być zakończony do 30 września 2018 r a z jakich powodów został przedłużany termin do kończ roku ?? Może Pan Kucharski zechce wytłumaczyć się wyborcom i czy dalej tak ma zamiar rządzić gdy wygra wybory. Czy wykonawcy ponieśli stosowne kary za nie dotrzymanie terminu ?? OCZEKUJE ODPOWIEDZI CHYBA ŻE STOKŁOSA WYRZUCI TEN KOMENTARZ TAK JAK TO JUŻ NIEJEDNOKROTNIE ROBIŁ
wiem niedziela, 30.09.2018 15:40
Kucharski mieszka w Dzierżoniowie
urzędnik wtorek, 02.10.2018 12:10
A w tle cichy konkurs na stołek dyrektorski jednostki samorządowej w Dzierżoniowie.Kto na pewniaka?
Wyborca czwartek, 27.09.2018 12:00
Panie Hordyj czy to prawda, że zwolniono Pana z Nowej Rudy z powodu braku zaufania (czytaj z powodu urządzenia sobie prywatnego folwarku)?
oki piątek, 28.09.2018 00:23
Oj nie ładnie takie bzdury pisać ,bo to ani mądre ani zabawne.
autor piątek, 28.09.2018 10:58
lepiej pisać, że baner ukradli a Pan Hordyj nie zna prawa? nie wie że nie można wieszać na nie swoich budynkach żadnych reklam? Chroń nas panie Boże przed łyżwą i Hordyjem
WYBORCA piątek, 28.09.2018 11:15
Pan Łyżwa jest najlepszym Burmistrzem w historii bielawskiego samorządu. Łatwo było rządzić kiedy w Bielawie kwitł przemysł włókienniczy, później nastał Dźwiniel, zakłady padły i zaczęła się powolna degradacja miasta. Cztery lata temu, pan Łyżwa zastał budżet z ogromnym długiem 43 milionów, zbiornik Sudety za który trzeba było bulić ogromną dzierżawę a mimo to był suchą niecką zamkniętą na kłódkę, drogi, chodniki, budynki... szkoda gadać. MZBM zamiast inwestować w budownictwo komunalne dofinansowywało Bielawiankę? Dzisiaj sytuacja jest o niebo lepsza, Bielawa wypiękniała, zbiornik już nie straszy ale jest najlepszą atrakcją w okolicy, w upalne lato ludzie mieli dostęp do basenu, plaży i jeziora a dzieci bezpiecznego Parku Wodnego. Rozgrzebany i w sporze sądowym z inwestorem Park Miejski został szybko ukończony i wyposażony w rowery wodne i kajaki. Nie sposób wymienić wszystkiego a przecież to TYLKO 4 lata!!! Nie ma porównania a pan Hordyj Panu Łyżwie do pięt nie dorasta w skuteczności działania.Wybieramy Piotra Łyżwę!!!
piątek, 28.09.2018 12:39
Popieram! bardzo trafna ocena
piątek, 28.09.2018 12:46
Mimo że nie jestem entuzjasta obecnego burmistrza trudno nie przyznać racji.
Bielawianin piątek, 28.09.2018 13:20
Agitatorzy dajcie sobie spokój. Wygra Marcin Rak :)
piątek, 28.09.2018 14:09
Bo wrzuca fotki na fb i udaje sportowca? padłem ze śmiechu
niedziela, 30.09.2018 10:53
W 100 % trafione . Jedyny słuszny kandydat w Bielawie
poniedziałek, 01.10.2018 19:39
No chyba jednak wolę zagłosować na Pana Hordyja
niedziela, 30.09.2018 16:37
A co z tymi 20 bańkami obligacji? Czy ŁYŻWA chce dobić Bielawę? Kto to będzie spłacał pytam? Niewiele zrobił a wszystkim się chwali precz z Łyżwą!
niedziela, 30.09.2018 16:32
Ten baner znowu wisi w tym miejscu zatem rozumiem że miał prawo a ci co go zdjęli zrobili to niezgodnie z prawem w takim razie
niedziela, 30.09.2018 16:42
A to zdjął mzbm jak słyszałem widać jak znają przepisy hehe ciemnota
Gustavv poniedziałek, 01.10.2018 19:22
TO CO BYŁO NIECH NIE WRÓCI WIĘCEJ.Myślmy o sobie a nie o nich,głosujmy z głową,pragmatycznie.Kasę trzymają w chwili obecnej ci a nie inni więc namiestnik z opcji by się lepiej sprawdził.Ku chwale miasta i mieszkańców,dajcie spokój z nielotami..
autor czwartek, 27.09.2018 19:44
Głupia sprawa. Chciałam głosować na PiS ale.... Kresa wygłupia się z mundurkiem a Maniecki , czekaj , czekaj to ten co mu zabrali prawko w zeszłym roku za jazdę po pijaku ?
piątek, 28.09.2018 01:37
Ale jak Olek Kwaśniewski startował drugi raz na prezydenta to w Dzierżoniowie zdobył prawie 80% poparcia a przecież wszyscy widzieli jak po pijaku zataczał się na grobach w Katyniu. Jakoś to Wam nie przeszkadzało.. a inni (nie swoi) do końca życia będą wytykani...
Autor piątek, 28.09.2018 05:23
Gratuluję dobrego samopoczucia. To tak jak czasami mówimy " a on też kradnie" ale czy to rozgrzesza zlodzieja ?
obiektywna piątek, 28.09.2018 10:42
Olka, jeszcze w samolocie, nawalil arcyczcigodny Slawoj. Ten od wykletych pierscionkow. Tak, jak pisalam wczesniej, pic to trzeba umiec ;)
Smakosz piątek, 28.09.2018 12:49
Kochanie, pić to trza.
obiektywna piątek, 28.09.2018 13:24
A czy to ja ci zabraniam, czy sw. Zuzanna? O ile dobrze pamietam to, na baletach jeszcze razem nie bylismy, wiec zbastuj troche z tymi amorami, sommelierze.
Smakosz piątek, 28.09.2018 13:27
O key sorry zbladzilem a ta Zuzanna to jeszcze daje w palnik?
obiektywna piątek, 28.09.2018 14:08
Nie wiem. Musisz zapytac ks. proboszcza. Ja kiedy pilam z Irla to wiedzialam wszystko, a nie bylo wtedy internetu. Wszystko chcecie miec teraz podane na tacy.
piątek, 28.09.2018 17:25
Niestety nie mam dojścia do proboszcza...
niedziela, 30.09.2018 15:29
Olek rozgrzeszony, winny Sławoj, pewnie wlewał mu z butelki do gardła. Oj biedny Olek! A słyszała Pani o jego chorobie filipińskiej, o wykładzie w Kijowie? Proszę nie winić za to Sławoja, on " grzał" przy każdej okazji... Ostatnio ogłosił że jest abstynentem.
obiektywna poniedziałek, 01.10.2018 14:34
Nie jestem klecha, zeby bawic sie w rozgrzeszanie doroslych facetow. Niech kazdy, sam bierze odpowiedzialnosc za wlasne bledy. Poczekaj troche, niech oficjalnie oglosza, ze Guastar donosil na naszego ukochanego papieza, wtedy ten prosty i skromny pracownik winnicy panskiej zacznie jeszcze na starosc grzac dopalacze.
adam piątek, 28.09.2018 08:12
a wiceburmistrz hasał w hajduszoboszlo i dalej wiceburmistrz
poniedziałek, 01.10.2018 13:17
Ma jeszcze inne grzeszki; seks z uczennicą,picie z uczniami, itd.itd
Mat czwartek, 27.09.2018 11:03
Pani Szymanska-Sledz radna za czasów Pana Kosowskiego Burmistrza Niemczy z PO , a wiec kontynuacja zadluzania Niemczy.
Jadzia czwartek, 27.09.2018 12:48
Znaczy ze Pan Weglowski z PiS nie bedzie zadluzal Niemczy?
Czy liczysz na darmowa kielbase?
Mat czwartek, 27.09.2018 14:30
Licze na jakas zmiane w dobrym kierunku. Poparcie obecnej wladzy nie wiaze sie z niczym dobrym. Ten rzadzil 3 kadencje I trzeba tej wladzy powiedziec w koncu STOP.
Franciszek poniedziałek, 01.10.2018 06:58
Oczywiscie, ze STOP! Wybierzcie PiS i Pana Weglowskiego. Jakby ten Pan byl Taki dobry, to startowal by bez PiS-u !!! Bedzie jak Premier Morawiecki zadluzal gmine. PiS to potrafi?
Pat czwartek, 27.09.2018 14:34
To głosuj na Edytę Mielnik. Dziewczyna ma inicjatywę i dobrą opinię wśród mieszkańców...
czwartek, 27.09.2018 17:07
Pewnie tak... Bez komentarza
czwartek, 27.09.2018 19:46
Chyba nie mieszkasz w Podlesiu,że wypisujesz takie brednie
poniedziałek, 01.10.2018 13:08
Andrzj Sitnik to też wieloletni aktywista PiS-u Czyżby teraz wstydził się pisu czy robi za V kolumnę pisu
czwartek, 27.09.2018 20:01
Pani Edycie I Pani Monice dziękujemy. Szkoda Niemczy
poniedziałek, 01.10.2018 00:27
W Niemczy niestety słabeusze bez szkoły eksperyment dla miasta niebezpieczny to się może skończyć tylko źle dla Niemczy ktokolwiek z nich wygra
Antek poniedziałek, 01.10.2018 09:42
„Trzeba zlikwidować patologie, które są w samorządach i podnieść jakość rządzenia. Sprawowanie przez tą samą osobę funkcji wójta (burmistrza, czy prezydenta miasta) przez 8, 12, a nawet ponad 20 lat prowadzi do powstawania spetryfikowanych układów władzy, sprzyjających różnym nieprawidłowościom” – kto to powiedział? – PREZES Jarosław Kaczyński. Zasada ta zostanie wprowadzona od kadencji 2018 roku. Dziwne jednak jest to, że w naszym powiecie PIS popiera lub deleguje osoby na kandydatów na burmistrza osoby które mają za sobą trzy ( PIŁAWA GÓRNA) a nawet cztery kadencje ( PIESZYCE). Jak to się ma do cytowanej wypowiedzi pana prezesa?. Widać, że ta wypowiedź to tylko mamienie Polaków. Gdyby pan prezes był w porządku, to przynajmniej w stosunku do popieranych przez PIS kandydatów na burmistrza………….. zastosował by tą zasadę od kadencji 2018 roku. Rzadko zgadzam się z wypowiedziami prezesa, ale w tym wypadku postawił właściwą diagnozę – cytuję ją jeszcze RAZ - „Trzeba zlikwidować patologie, które są w samorządach i podnieść jakość rządzenia. Sprawowanie przez tą samą osobę funkcji wójta (burmistrza, czy prezydenta miasta) przez 8, 12, a nawet ponad 20 lat prowadzi do powstawania spetryfikowanych układów władzy, sprzyjających różnym nieprawidłowościom.
Ale to WYBORCA może tą zasadę wprowadzić– nie głosuję na kandydatów, którzy przywiązali się do SWOICH STOŁKÓW.
czwartek, 27.09.2018 08:54
Przecież Pan Kresa nie mieszka w Dzierżoniowie, tylko w Pieszycach
ANA piątek, 28.09.2018 18:33
Może na czas wyborów zameldował się w DzierŻoniowie.Przecież Żygadło też nie mieszka w Dzierżoniowie, a na czas wyborów melduje się u rodziców na Błękitnym.Poprzednio też tak zrobił ...
Jan poniedziałek, 01.10.2018 07:42
Dla mnie w takim razie taki kandydat jest niewiarygodny.Koniec kropka,szkoda glosu,nie ufam.Podobnie jak ci co na plakatach umieszczaja foto sprzed dekady.Wstydzisz sie jak dzis wygladasz? Jeden z drugim.STOP malym kombinatorkom u zrodla
czwartek, 27.09.2018 16:38
Czy tego zabrania prawo? Czy taki jest wymóg?
Jeśli tak to zgłoś to do PKW. Jeśli nie to mordka w kubeł. Bo mieszkając w tak "odległym i wielkim mieście jak Pieszyce" nie można znać problemów Dzierżoniowa? A co z posłami?
piątek, 28.09.2018 09:11
ŻADNA MORDKA W KUBEŁ DLACZEGO JUZ OD SAMEGO POCZATKU PISZE SIE NIEPRAWDE CZY TOKŁAMSTWO JUZ JEST WPISANE W PARTIE PIS
niedziela, 30.09.2018 01:39
Ta " mordka w kubeł" to takie alegoryczne stwierdzenie aby nie zajmować się duperelami (patron)ale kwalifikacjami kandydatów. Czy oni są przygotowani do takiej funkcji a nie gdzie mieszkają. Przecież podobno Kucharski mieszka we Włókach i nikomu to nie przeszkadza, mnie też. Pozdrowienia i mniej zaciskania pięści życzę wszystkim
obiektywna niedziela, 30.09.2018 10:49
Dla nas ogromnie wazne jest sprawdzenie sie takze w okresach trudniejszych. Te wszystkie osoby, ktore znalazly sie w kierownictwie partii, maja tego rodzaju doswiadczenie. To nie jest tak, ze mozna byc w naszej partii, w kierownictwie, tylko na zasadzie, ze sie jest chwalonym, lubianym, a ci inni to sa be, a ja to jestem dobry… Trzeba przejsc troszke przez ogien. Kilka razy mocno po glowie dostac...

PS
Prosze potraktowac to, jako aluzje historyczna, niedomowienie, metafore albo jakas inna figure stylistyczna. Twoje, ‘przeciez podobno Kucharski mieszka we Wlokach’ jest niezwykle modnym ostatnio, przykladem takiej figury, ktora wy nazywacie chwytem retorycznym, a ja po prostu klamstwem. Pozdrawiam tradycyjnym: Spieprzaj dziaduniu!
niedziela, 30.09.2018 15:58
Obiektywna, zTwojego wywodu wynika że kandydat najlepszy to człowiek kliki urzędniczej: sprawdzony, zaprawiony w boju (najlepiej zwycięskim),z przejściami, który nieraz dostał po głowie (Albercik?)W taki sposób nikt z poza układu nie sięgnie po władzę ( to przecież takie polskie...) Chyba jesteś mocno zakotwiczona w "czerwonym Dzierżoniowie"? Tylko jak dlugo jeszcze? Pozdrawiam tradycyjnie: precz z komuną!!!
obiektywna niedziela, 30.09.2018 19:43
Takie to polskie, powiadasz? Tylko, ze to sa slowa waszego kulawego melepety, o wiernej Kluzik-Rostkowakiej, kiedy przestala juz byc mu potrzebna w 2010 roku. Moze sciagnijcie te helmy na moment, zeby wam sie mozgi poprzewietrzaly, bo wyraznie tracicie kontakt z rzeczywistoscia. Jakis program wyborczy lepiej napiszcie, zeby ludzie mieli pewnosc na kogo nie glosowac. Tylko bez tych waszych chwytow, bo zart powtarzany w kolo, po jakims czasie, zwyczajnie przestaje smieszyc. Powtarzam po raz kolejny, ze nigdzie nie jestem zakotwiczona, ale skoro juz robisz ze mnie komunistke, to przytocze ci jeszcze jeden cytat. Zgadnij czyj. ‘Uwazam, ze jestem potrzebny prawicy. Oni po prostu potrzebuja uosobienia wroga, tak jak kosciol katolicki potrzebuje diabla. Czyli mnie. Jestem, w ich rozumieniu, komunista, a przy tym ateista, hedonista, kosmopolita, cynikiem.’

PS
O Bolisedze i Blacharzu pisalam dlugo przed tym, zanim jeszcze ten drugi dostal po glowie. Jezeli Kucharski, jeszcze raz wywinie taki numer ze swoim zastepca, to popelni polityczne harakiri. Z bogiem!
czwartek, 27.09.2018 19:01
tą mordą w kubeł mnie przekonałeś :(
sobota, 29.09.2018 00:53
"Mordka w kubeł" - brawo. Nakaz partyjny, by takimi argumentami odpowiadać? Czy może tym razem z własnej inicjatywy?
czwartek, 27.09.2018 09:02
A do tego PiS-owiec.
czwartek, 27.09.2018 11:21
Boli że z porządnej partii...
autor czwartek, 27.09.2018 15:33
Porządnej wg wyznawców tej partii !Uchowaj nas Boże,od Pis-u.!
piątek, 28.09.2018 07:31
Ból dooopy jak nic...
piątek, 28.09.2018 20:14
akurat Prawu i Sprawiedliwości blisko do Boga bo w Biblii dziesiątki razy wymieniono Prawo i Sprawiedliwość a innym ???? chyba do gender
piątek, 28.09.2018 21:47
Te wzmianki o PiS-ie to w tym miejscu gdzie mowa o Sodomie i Gomorze czy tam gdzie o Marii Magdalenie?
sobota, 29.09.2018 00:18
Widać to zwłaszcza po ich zachowaniu: pełnym miłości do bliźnich, współczującym, przepełnionym wyrozumiałością i chęcią przebaczania. Typowa głoszona przez nich postawa katolicka charakteryzująca się przede wszystkim (głoszeniem) mówieniem prawdy i dbaniem o to, by nie urazić innych. Przykłady takich osób w tym ugrupowaniu można mnożyć. Wystarczy wspomnieć takich idoli jak Pawłowicz, Tarczyński czy Maciarewicz. Santo subito.
czwartek, 27.09.2018 11:34
Mnie boli to, że tych łotrów nazywasz porządnymi.
piątek, 28.09.2018 01:27
Widać że dla Ciebie to "porządni" to byli komuniści (tak wynagradzani w czerwonym Dzierżoniowie) no i złodzieje i pseudobiznesmeni z PO co okradali przez lat 8 Polaków i robili ich niewolnikami zachodnich koncernów. Gratuluję głupoty...
piątek, 28.09.2018 21:45
Skoro piszesz "złodzieje z PO co okradali przez lat 8 Polaków" to wytłumacz dlaczego jeszcze nie ma ani jednego wyroku, ani jednego aktu oskarżenia? Ja ci powiem dlaczego: bo to gadanie o okradaniu to zwykłe łgarstwo.
sobota, 29.09.2018 00:21
To, że nie lubię PIS nie oznacza, że lubię komunistów czy PO. Nie bądź aż tak ograniczony w myśleniu.
Dulszczyzna czwartek, 27.09.2018 09:05
To jest własnie moralność PiS... mieszkam w PIeszycach ale zmeldowany jestem w Ddz ale ciiiiiiii
Donald czwartek, 27.09.2018 09:20
A pani Enozel mieszka we wsi Kamionki a kandyduje na burmistrza miasta Pieszyce zamiast na sołtysa Kamionek! To jaka to moralność
czwartek, 27.09.2018 09:41
Pani Enozel mieszka w gminie miejsko-wiejskiej i kandyduje na urząd burmistrza gminy miejsko-wiejskiej Pieszyce.
Mewa czwartek, 27.09.2018 10:30
Wychował się w Dzierżoniowie chodził do szkoły i zna miasto jak własną kieszeń
czwartek, 27.09.2018 12:23
Wychował się w Dzierżoniowie chodził do szkoły i zna miasto jak własną kieszeń - takich są tu tysiące
Jan piątek, 28.09.2018 07:48
dziesiatki tysięcy..a propos,wiecej zalet poprosimy
piątek, 28.09.2018 11:33
a będzie jakiś program, oferta czy chodzi o krzesło w gabinecie?
Autor piątek, 28.09.2018 05:32
Co to za aluzje do kieszeni? Dobrze że chodzi już w długich spodniach chłopczyk.
czwartek, 27.09.2018 10:34
Kieszeń. Słowo-klucz.
czwartek, 27.09.2018 12:17
Strzał w 10-tke.
JJ czwartek, 27.09.2018 15:25
Proszę jaśniej z tym słowem klucz.Co masz do zarzucenia panu Kresie?Bądź kozak do końca
sobota, 29.09.2018 00:06
"Chodził do szkoły" - szacun.
czwartek, 27.09.2018 12:06
Kiedy poznamy program wyborczy, przed czy po wyborach?
piątek, 28.09.2018 12:20
??????
Wyborca niedziela, 30.09.2018 20:37
Nie do końca jestem zwolennikiem Pana Hordyja śledzę blogi każdego kandydata i z całym szacunkiem to co pisze Pan Hordyj jego program to profesjonalizm widać wykształcenie inni niestety delikatnie mówiąc wypadają blado.
niedziela, 30.09.2018 14:40
W Pieszycach burmistrzem będzie Pani Konieczna , w Bielawie Pan Hordyj, w Dzierżoniowie Pan Kucharski.
niedziela, 30.09.2018 16:25
Też tak uważam
czwartek, 27.09.2018 21:12
Tylko Pan Andrzej Hordyj!!! Jedyny wybór dla Bielawy
Nie niedziela, 30.09.2018 09:03
Ten jedyny wybór juz byl w zeszłej kadencji..i niewiele zrobił dla Bielawy wraz ze swoją "ekipa"...dlatego ja podziękuję Panu i nie skorzystam.
niedziela, 30.09.2018 10:45
Tylko i wyłącznie Pan Łyżwa, dobry skromny człowiek, pracowity i nie pazerny jak ta reszta hien
oddaje swój głos czwartek, 27.09.2018 09:01
Pan Łyżwa zrobił bardzo dużo dla miasta Bielawa od kiedy jest Burmistrzem.
wyborca piątek, 28.09.2018 17:27
Łyżwa lubi pieniądze, ponoć przyjął 10 000zł za załatwienie stanowiska Januszowi Cąber. Nie potrafi pozyskać środków unijnych, gdzie poprzednik zdobył więcej środków w jeden rok niż ten obecny w cztery lata.
Liczba mieszkańców miasta spadła,a dług się powiększył. Mam serdecznie dosyć tego nieudacznika
sobota, 29.09.2018 00:10
Łyżwy już ludzie w Bielawie nie chcą
wyborca czwartek, 27.09.2018 09:11
Dużo ... zadłużył?
czwartek, 27.09.2018 12:23
Zastał długu 42 mln, zostawia długu 32 mln - czyli oddłużył miasto o 10 mln mimo kupienia mieszkańcom Jeziora za 6 mln...
mieszkaniec bielawy czwartek, 27.09.2018 12:56
Dokladnie tak jak jest napisanie a nie jak poprzednie wladze. Zadluzyly miasto i jeszcze nic nie zrobily. Tak ze widac gospodarza tz burmistrza i z-cow jaka prace wykonali.
X czwartek, 27.09.2018 23:14
To się mylisz wczoraj radni zgodzili się na emisję obligacji 21 milionów. Czyli zadłużenie jest ponad 50 milionow
Mieszkaniec sobota, 29.09.2018 19:33
Nie wszyscy 9 za 8 przeciw
Za byli Molasy Dragan Kusmierek Masykowa Tkacz Raganowicz Jonczak Gajda Kroczak proszę pamiętać przy urnie
Qaq niedziela, 30.09.2018 09:09
.....a jednak można i to tylko podczas jednej kadencji..cud czy dobra praca na ze rozwoju miasta?
Mieszkaniec czwartek, 27.09.2018 12:11
Łyżwa tak a jeszcze więcej Runowicz
elektorat czwartek, 27.09.2018 15:31
Pan Kresa,Pan Maniecki etc.etc.to jakiś ponury żart z wyborców!
czwartek, 27.09.2018 16:48
Odezwał się miłośnik dawnych układów a może zwolennik czerwono i różowych towarzystw wzajemnej adoracji co okradali przez lata Polskę i robili niewolników na potrzeby zachodnich korporacji. Taki " elektorat" to poddaństwo wobec Niemiec
czwartek, 27.09.2018 17:01
Odezwał się miłośnik nowych układów, co nie tylko okradają Polskę ale jeszcze przerabiają ją na reżim podobny do KRLD.
piątek, 28.09.2018 01:17
Okradają Polskę i reżim cha cha śmiechu warte gdzie ty zyjesz że takie głupoty w tej główce przechowujesz? Chyba oprócz tvn-nu nic nie oglądasz i z ludźmi nie masz kontaktu. Obudź się człowieku, żal mi Ciebie Polaku
sobota, 29.09.2018 00:04
Nie trzeba oglądać TVN-u, a wystarczy trochę myśleć. Nagrody, które "się należały", w wysokości przekraczającej dochód ROCZNY wielu Polaków; rozmontowywanie praworządności - pod pozorem reformy sądów wymienianie kadr "na swoich" (nie chcę się domyślać jak ma to usprawnić wydawanie wyroków); obsadzanie spółek skarbu państwa i zakładów zależnych swoimi "profesjonalistami", by też mogli się nachapać; łamanie prawa bez konsekwencji (np. zakup samolotów z pieniędzy przeznaczonych dla wojska); nie wspominając o najróżniejszych opłatach, dotacjach i darowiznach dla Rydzyka (a może tylko spłacanie zobowiązań za głosy?); utrzymywanie partyjnej tuby propagandowej nazywanej TVP. To wszystko za NASZE pieniądze. Miasto, gmina czy powiat to kolejny cel, by jeszcze większej ilości "swoich" zapewnić intratne posady. W zamian muszą tylko być wierni i posłuszni, potakiwać wszystkiemu co "góra" nakaże. Mogą też "z własnej inicjatywy" zmienić parę ulic czy placów na te im. Kaczyńskiego/Kaczyńskich ewentualnie któregokolwiek z wyklętych. W końcu to i tak nie za ich pieniądze.
niedziela, 30.09.2018 01:29
Zobacz budżet państwa teraz i za ministra z PO który latał budżet okradając Polaków z funduszy emerytalnych i sprzedając za bezcen majątek państwowych spółek, a jego słynne "piniędzy na 500+ nie ma" ale kolesie na VAT okradali nas na miliardy to było okey. Jakoś złodziejstwo przyhamowano i są finanse dla rodzin i mną rozwój? Nie mieszaj grochu z kapustą... Ulice z komunistycznymi nazwami odpowiadają Ci? Widocznie to Twoi idole. Nie gratuluję. O praworządności to się nie wypowiadaj bo to Twoja komromitacja. 80% ludzi w kraju chce reform, niech z sądów wyjdzie komuna. Pozdrawiam, pomyśl troszkę inaczej
autor czwartek, 27.09.2018 19:40
Kresa to ten przebieraniec co z drewnianymi karabinami chodzi ? Ale obciach. A Maniecki to ten co po pijaku jeżdził i teraz chodzi piechotą ? Ale obciach.
piątek, 28.09.2018 17:27
To ten były milicjant?
sobota, 29.09.2018 00:59
Są tacy, którym strach dać prawdziwą broń. Niech sobie strzela z tej drewnianej, przynajmniej nikomu krzywdy nie zrobi w ten sposób.
Btw. zawsze sądziłem, że w pewnym wieku chłopczyk zamienia się w mężczyznę. Są jednak i tacy, którzy całe życie bawią się w Piotrusia Pana i boją się dorosnąć. Niech się bawi w żołnierzyka (czy żołnierzykami) jak lubi :)
Zaniepokojony sobota, 29.09.2018 11:43
Panie Łyżwa czy to prawda że chce Pan zadłuzyć Bielawę obligacjami na ponad 20 milionów tuż przed wyborami i w razie przegranej zostawić następcę i mieszkańców z tym problemem? Niewiele Pan zrobił a tyle pieniędzy panu zabrakło? Jak to możliwe pytam? Płacę podatki w tym mieście i nie życzę sobie takich działań. Jak można być takim nieudacznikiem? Ludziom należy się wyjaśnienie o co w tym wszystkim chodzi. Bo raczej nie o dobro Bielawy
sobota, 29.09.2018 14:07
ŁYŻWA po co ci 20 melonow pożyczać sam sobie je spłacaj z bezrobocia bo kto cie zatrudni takiego nieroba!@
sobota, 29.09.2018 17:51
Popieram
czwartek, 27.09.2018 17:05
Szkoda Pieszyc. Pani Konieczna I pan Obal po jednych pieniądzach. Myślą tylko o kasie dla siebie... A Pieszyce zamieniają się w zapadła dziurę.
piątek, 28.09.2018 08:36
Od kiedy Burmistrz Konieczna rozbudowuje przychodnie dr Westera?
sobota, 29.09.2018 17:32
To jest Przychodnia Miejska. Dr Wester jest dyrektorem.
czwartek, 27.09.2018 19:03
nie myśl o kaśe pomyśl o zdrowiu
czwartek, 27.09.2018 20:58
Zobacz tluku co w Pieszycach się zmieniło przez ostatnie 4 lata. Bardzo wiele, znacznie więcej niż przez 16 lat pod rządami smutnego Pana m.o.
Tu nie ma co porównywać wogole . Wybór jest tylko jeden .
czwartek, 27.09.2018 21:54
Tłuku? Elektorat Enozel, buta i słoma z butów. Co sie takiego zmieniło? Inwestycje na sile pod koniec kadencji, byle sie pokazać, zaplecze polityczne z łapanki. Ogrodowa wyremontowana bo to droga powiatowa, reszta to improwizacja pani burmistrz. I to jej powtarzanie słów w wywiadach co by wyglądało ze niby sie znam, a to zwykły, pusty słowotok.
czwartek, 27.09.2018 23:48
Nawet jeśli to co ? Obal nawet pod koniec kadencji nie potrafił tyle zrealizować
piątek, 28.09.2018 08:37
I niszczone place zabaw, które zagrażają życiu i zdrowi dzieci.
sobota, 29.09.2018 11:25
Przecież place zabaw użytkują głównie dorośli z piwkami i wódeczkami.
Emeryt czwartek, 27.09.2018 21:02
BO W PIESZYCACH RZĄDZI DZIK
czwartek, 27.09.2018 22:59
W Łagiewnikach potrzebny jest ktoś taki jak Najdek.
Rumun sobota, 29.09.2018 13:27
Bedzie tragedia w Lagiewnikach jak ta kobitka zostanie wojtem.Od jakiegos roku wszedzue jej pelno,wszystko chce nagle robic.Gdzie kobieto bylas 3,4,5,6,7 lat temu.Pytam sie gdzie???
sobota, 29.09.2018 16:01
A gdzie Ty byłeś człowieku jeśli uważasz, że nic się nie działo? A w Rumunii....
Kusy:) czwartek, 27.09.2018 23:55
Proszę Cię, nie żartuj...
Ktoś kto jest dobry od promocji, reklamy, nie będzie dobry w zarządzaniu Gminą....życie to nie serial Ranczo:):):):)
vrrrrr sobota, 29.09.2018 16:00
Haha, znowu Obal, wstydu nie ma. To chodząca makabra.
Realistka czwartek, 27.09.2018 10:09
Zanim zacznie się jazda chciałbym zapytać kto będzie wiceburmistrzami Dzierżoniowa u poszczególnych kandydatów. Programy i plany to jedno. Drugie to godna reprezentacja naszego miasta. Od tego m.in. uzależnia swój głos w wyborach.
czwartek, 27.09.2018 21:48
słusznie
ANA piątek, 28.09.2018 18:45
Najpierw, trzeba wybrać burmistrza. Choć nie po drodze mi z PO, to zagłosuję na Kucharskiego. Bo co by nie mówić, jest on dobrym gospodarzem i powinien realizować to co zaczął. Żeby tylko przestali zatrudniać kumpli, kolegów, rodziny i dali szanse wyksztalconym mieszkancom. Dotyczy to całej budżetówki, zatrudniają swoich ze średnim wykształceniem, a mają zarejestrowanych mieszkańców po studiach....
sobota, 29.09.2018 09:56
Co mają studia wspólnego z fachowością, znajomością zagadnień, aparycją i innymi cechami potrzebnymi urzędnikowi. 20 lat temu zrobione technikum jest więcej warte niż obecny mgr robiony zaocznie.
czwartek, 27.09.2018 11:12
Racja.
piątek, 28.09.2018 13:04
W Pieszycach Burmistrz jest jeden Pani Konieczna! Pan Obal juz pokazał na co go stac przez 16lat!!!
sobota, 29.09.2018 09:25
Film wam się zaciął w kółko jedno i to samo
sobota, 29.09.2018 08:06
Nie prorokuj. Każdy ma swoje zasługi.
piątek, 28.09.2018 09:05
Panie Hordyj. Mam nadzieje, że wynik będzie adekwatny do przekrętu z Jeziorem, który obecnemu burmistrzowi przyszło odkręcać. Tyle w temacie.
piątek, 28.09.2018 09:45
...i do ściemy o pozyskaniu środków w przyszłości...
sobota, 29.09.2018 08:39
Prosięta widać tęsknią za korytem (nie mylić z ich jedynką)
piątek, 28.09.2018 15:38
Jak ten Obal ma czelność kandydować na Burmistrza.
Przez 16 lat niewiele zrobił.
sobota, 29.09.2018 08:01
Dziś mało kto pamięta co zrobił.
czwartek, 27.09.2018 18:36
Kresa nie kłam przecież mieszkasz w Pieszycach. Kłamiesz Jak cały PiS.
sobota, 29.09.2018 00:50
Przykład idzie z góry :)
Autor piątek, 28.09.2018 05:29
To są nieudacznicy. Nawet baneru nie potrafią powiesić. Na Ząbkowickiej powiesili jednego dnia a następnego już z podnośnikiem zdejmowali. I taki ma rządzić miastem? Wybudują drogę a następnego dnia zwiną asfalt ?
piątek, 28.09.2018 10:31
A ja słyszałam, że " platmorsfersi" ze szpitala zagrozili facetowi, że jak go nie zdejmie to zerwą z nim kontrakt na pracę. Czy to prawda?
sobota, 29.09.2018 00:10
Szczucie pomówieniami - uczą was tego przed czy po przyjęciu do partii?
ds piątek, 28.09.2018 08:12
Przeciesz Pan Kucharski mieszka we Włókach i do tego z PO
piątek, 28.09.2018 16:26
Może jakiś Kucharski mieszka we Włókach, ale na pewno nie ten.
henia piątek, 28.09.2018 09:39
Doba nie lubi Kresy? komentarz sztucznie trzymany na samej górze?
piątek, 28.09.2018 00:15
Pani Enozel zmasakrowała Pana Obala. Tyle jej rzeczy wytka, a sam nic nie zrobił np. w Kamionkach. Teraz chce realizować swoje postulaty mimo, że miał na to 16 lat.
zaniepokojony czwartek, 27.09.2018 17:14
Czy to prawda, że wczoraj radni zgodzili się na obligacje 20 mln dla burmistrza Łyżwy? Czy to nie powiększy gigantycznego zadłużenia miasta?
czwartek, 27.09.2018 19:15
Jezeli tak jest to moim zdaniem jasne że powiększy i całe te niby 10 mln oszczędności Łyżwy szlag trafi a kolejne 10 będzie miasto w plecy. Cały czas czułem że Łyzwa coś kombinuje :(
zaniepokojony czwartek, 27.09.2018 22:11
Czyżby dla Bielawy szykował się zarząd komisaryczny?
Pieszyce czwartek, 27.09.2018 09:39
W Pieszycach starcie gigantów ! Mirosław vs Dorota !!!!!!!
czwartek, 27.09.2018 09:43
Mirosław !!! Stanisław !!! Jak u was problem ptaki mieszkań dla mieszkańców ? Temat poważny który jest powodem uciekania z pieszych młodych i ambitnych ludzi obecna władze to nie obchodzi mają hotel a to że jednostka nie ma gdzie mieszkać to nie ich problem ? Właśnie ich obowiązek jako władzy !!!!
czwartek, 27.09.2018 21:04
Co to za bełkot???
XX czwartek, 27.09.2018 17:32
Konieczna przez 4 lata zrobiła więcej niż Obal
TikTak czwartek, 27.09.2018 17:33
Przez 16
czwartek, 27.09.2018 17:49
Zarządzanie gminą to nie pensjonat mało doświadczenia p.enozel
czwartek, 27.09.2018 21:00
Wystarczy żeby ruszyć miasto po wieloletniej stagnacji
czwartek, 27.09.2018 18:41
Kto usunął słowo PiS z końca zdania mojego komentarza.
czwartek, 27.09.2018 14:43
Dlaczego nie piszą Piławianie ?
Bielawianin czwartek, 27.09.2018 14:46
Może nie chodzili do szkoły i technologia ich przerosła
czwartek, 27.09.2018 17:39
heh, dobre :)
Lider czwartek, 27.09.2018 17:25
Florczak będzie remontował podwórka hahahahahahahahahaha niech wyglądnie przez okno swojego mieszkania i spojrzy na swoje podwórko przynajmniej by się nie wygłupiał, lepiej dalej bądź wodzirejem to ci najlepiej wychodzi i to nie zawsze !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zorientowany czwartek, 27.09.2018 09:10
Bielawa dnia 26.09.2018r.



Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych Sp. z o.o.
Ul. 3 Maja 48
58-260 Bielawa


KWW Andrzeja Hordyja
Osiedle Europejskie 47
58-260 Bielawa

Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych Sp. z o.o. jako zarządca Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Waryńskiego 1 informuje. Umieszczenie jakichkolwiek banerów na elewacji budynku, która jest częścią wspólną nieruchomości, wymaga zgody Wspólnoty Mieszkaniowej wyrażonej w formie uchwały. Ponieważ Wspólnota Mieszkaniowa przy ul. Waryńskiego 1 takiej zgody nie wyraziła, baner reklamowy KWW Andrzeja Hordyja został przez zarządcę budynku zdemontowany i jest do odbioru w siedzibie MZBM Sp. z o.o. po wcześniejszym umówieniu terminu.
BWA czwartek, 27.09.2018 12:23
Sankcje za umieszczanie plakatów w niedozwolonych miejscach

Zgodnie z art. 63a kodeksu wykroczeń, każdy kto umieszcza w miejscu publicznym do tego nie przeznaczonym ogłoszenie, plakat, afisz, apel, ulotkę, napis lub rysunek albo wystawia je na widok publiczny w innym miejscu bez wymaganej zgody właściciela lub zarządcy budynku, ogrodzenia, latarni itp., podlega karze ograniczenia wolności albo grzywny. Wobec takiej osoby można również orzec przepadek przedmiotów stanowiących przedmiot wykroczenia oraz nawiązkę w wysokości do 1.500 złotych lub obowiązek przywrócenia do stanu poprzedniego. Egzekwowanie odpowiedzialności za powyższe wykroczenie nie jest jednak łatwe
czwartek, 27.09.2018 09:15
Na swoim sklepiku niech wiesza.
BWA czwartek, 27.09.2018 09:19
Czy prawdą jest że żona kandydata na burmistrza Bielawy Andrzeja Hordyja bezprawnie zajmuje grunt będący własnością spółki TBS Bielawa pod kiosk przy TBSach przy ul. Grota Roweckiego?

Czy prawdą jest że sprawa to została skierowana przez spółkę TBS do sądu w celu usunięcia kiosku który stoi na bezprawnie zajmowanym gruncie będącego własnością spółki TBS Bielawa?

Czy prawdą jest że pełnomocnik Pani Hordyj Pan Andrzej Hordyj skierował pozew przeciwko spółce TBS Bielawa bo jak ponoć twierdzi to on może decydować co robić z własnością spółki czyli gruntem pod kioskiem Pani Hordyj?

Na to wychodzi że Pan Andrzej Hordyj jeszcze nie otrząsnął się po przegranych wyborach 4 lata temu i myśli że dalej jest Panem na włościach i może robić w Bielawie wszystko co mu się podoba. Szkoda słów na takiego kandydata byłego Wice Wójta Gminy Nowa Ruda.
czwartek, 27.09.2018 10:01
Ty, znający tak przepisy odpowiedz, jakim cudem facjata Łyżwy jest prezentowana na terenach, gdzie stoją bloki spółdzielcze? Tam współwłaścicielami gruntów są też tzw notarialni właściciele mieszkań. Czy ich pytał ktoś o zgodę?
Zorientowany czwartek, 27.09.2018 10:17
Proszę szanownego Pana znam temat i chętnie odpowiem a zatem:
Grunt jest własności miasta nie spółdzielni. KWW Piotra Łyżwy wystąpił do właściciela o dzierżawę gruntu pod reklamę. Otrzymał pozwolenie oraz zapłacił za dzierżawę. Więc proszę nie pisać głupot jeżeli nie zna się sprawy pozdrawiam
Wyborca czwartek, 27.09.2018 10:20
Szach mat
czwartek, 27.09.2018 10:30
Z twojego pisania wynika, że kandydat Łyżwa sam sobie wydał zgodę.jako Burmistrz Łyżwa na zajęcie terenu. Kolego patrzę na swój akt notarialny i widzę że jestem użytkownikiem wieczystym części gruntów na których stoją budynki spółdzielcze wspólnie z dziwnym tworem jakim jest SM (jeszcze, bo od stycznia mogę tę formę własności zamienić na inną). Tak,że twój wywód kupy się nie trzyma. Ktoś chyba tutaj złamał prawo?
czwartek, 27.09.2018 12:57
Kłamiesz. W Bielawie nie ma takiego przypadku, w którym bloki spółdzielcze stałyby na gruncie w użytkowaniu wieczystym. Gdybyś chodził na zebrania, to byś wiedział. Ktoś tutaj chyba zagalopował się w kłamaniu?
czwartek, 27.09.2018 10:40
Każdy komitet jest traktowany tak samo możesz tylko spytać czemu twój wspaniały kandydat nie wpadł na taki pomysł jak sztab wyborczy Pana Łyżwy a mąceniem nic nie uzyskasz więc uspokój się bo ci żyłka pęknie
czwartek, 27.09.2018 17:12
A może byłoby lepiej i transparentniej jakby komitety licytowały miejsca na bilbordy które powstały z udziałem publicznych pieniędzy. Wydaje się jednak, że pierwszy kombinator w urzędzie woli jak może coś załatwić lub zakombinować. To nie za tej władzy. A i media nie będą ciągnęły tematu wykorzystywania stanowiska do osiągania prywatnych korzyści bo są bardzo 'niezależne'.
czwartek, 27.09.2018 10:50
Ja jestem spokojny, tylko jak ktoś kit wciska to mi to nie pasuje. A od wciskania kitu i kombinowania to u Łyżwy jest jedna persona, zresztą wszystkim znana. Myślę, że te wybory zmiotą mu stołek spod d..... i więcej o nim nie usłyszymy.
BWA czwartek, 27.09.2018 11:00
Ale co ci nie pasuje ? Jakie masz IQ bo może to dla ciebie za trudne i nie ma co dalej prowadzić konwersacji.
Wyborca czwartek, 27.09.2018 09:18
Kandydat na burmistrza powinien chyba wiedzieć że na wieszanie banerów na nie swojej nieruchomości potrzebna jest zgoda właściciela/i a nawet jak on tego nie wie to jego pełnomocnik wyborczy Daniel Dubas był przez kilka lat prezesem MZBM w Bielawie jawne robienie sobie z ludzi jaj i próba zrobienia z siebie męczennika. Panie Andrzeju wyborcy to już nie hołota jak za komuny że we wszystko uwierzą chociaż patrząc na komentarze na facebook-u to zaczynam się zastanawiać łykają wszystko jak młode pelikany
Wyborca czwartek, 27.09.2018 09:41
Hordyj myśli że dalej jest panem i władcą Bielawy i jego prawo i przepisy nie obowiązują. Brawo dla zarządcy że tak szybko zareagował. A Hordyj niech się pali ze wstydu za takie numera a nie robi z siebie męczennika
czwartek, 27.09.2018 10:42
Cenna uwaga
Wyborca czwartek, 27.09.2018 10:06
Panie kandydacie na burmistrza jak Pan zaczyna od takich numerów to co będzie później. Nieładnie. Pokazuje to całą prawdę o Panu maska na chwilę opadła. Buta arogancja i chamstwo ot cały kandydat na burmistrza Bielawy.
Bielawianka czwartek, 27.09.2018 11:49
No to szczał w kolany Panie Hordyj
Bielawianin czwartek, 27.09.2018 11:52
Analfabeta chyba strzał się pisze .
czwartek, 27.09.2018 13:21
To Ty jesteś analfabetą.Strzał jest z broni,a nie z ,,ptaszka".
J.G. czwartek, 27.09.2018 12:07
Dlaczego nie startuje na burmistrza Bielawy Mariusz G.?
Sebek czwartek, 27.09.2018 16:46
A co to za gość ten Mariusz G ? Nie słyszałem o nim
HEHHE czwartek, 27.09.2018 12:09
Żona mu zabroniła nawet na radnego startować bo wstyd przed ludźmi
wyborca czwartek, 27.09.2018 10:39
Dlaczego Kucharski kryje się za jakąś Nowoczesną. Dlaczego nie przyznaje się do swojej ukochanej Platformy Obywatelskiej. Przecież jest jej szefem powiatowym.
WOLNA EUROPA czwartek, 27.09.2018 14:41
PO to obciach , wstyd się przyznawać ... Jak dobrze pamiętam korzeniami PO była KLD i Unia Wolności pogrzebane przez wyborców w latach 90 -tych . To nikt inny tylko gdańscy liberałowie doprowadzili ZR " Diora " i multi innych do bankructwa sprzedając je łapami Janusza Lewandowskiego i Balcerowicza za psi grosz .... NIGDY WIĘCEJ WOJNY i PARTII PaO !!!!
we czwartek, 27.09.2018 15:21
uwaga... szczur kanałowy wolna europa na wolności, pis-doludki w natarciu.
czwartek, 27.09.2018 14:48
Co innego jest nowoczesna, a co innego jest stowarzyszenie Nowoczesny Dzierżoniów, jak się takich rzeczy nie rozumnie to się nie bierze za pisanie.
czwartek, 27.09.2018 16:30
PO to szczury które kryją się pod innymi szyldami, sam przewodzi PO ale nie chce być kojarzony z tymi szumowinami pseudo biznesmenami cha cha
czwartek, 27.09.2018 14:33
PAN KRESA STARTUJE W DZIERZONIOWIE A ZAMIESZKAŁY W PIESZYCACH
czwartek, 27.09.2018 14:24
PAM KRESA STARTUJE W DZIERZONIOWIE A ZAMIESZKAŁY W PIESZYCACH
Janek czwartek, 27.09.2018 13:38
Tylko Hordyj!!!!
Cybern-bojówkarz czwartek, 27.09.2018 11:43
Pytanie do kandydata na burmistrza Andrzeja Hordyja. Czy prawdą jest że atakują Pana cybern-bojówkarze ? Jeżeli tak to czy widzi Pan zielone ludziki?
Buhaha dawno się tak nie uśmiałem cybern-bojówkarze w Bielawie to brzmi jak obcy wywiad może to Rosja chce Pana zniszczyć albo wywiad innego mocarstwa.Kończ waść wstydu oszczędź
Zdegustowany czwartek, 27.09.2018 11:47
A kto będzie zastępca u łyżwy bo wieść gminna niesie ze pani Masyk taki układ?
Zdegustowany czwartek, 27.09.2018 11:48
U Hordyja będzie ponoć będzie niesławny Dubas, tzn. sławny w gronie płci pięknej.
Zoroentowany czwartek, 27.09.2018 11:55
A to się mylisz .
Wyborca czwartek, 27.09.2018 11:57
No to podaj kto żebyśmy wiedzieli czy głosować na niego czy nie
Zorientowany czwartek, 27.09.2018 12:01
Wykształcony młody człowiek godny tej funkcji
Wyborca czwartek, 27.09.2018 12:09
No dobrze nazwisko podaj bo to ja jako wyborca będę oceniał więc proszę odkryć karty a nie że po wyborach wyskoczy Pach Dźwiniel Dubas Siódmak itp.
Bielawianin czwartek, 27.09.2018 13:10
Dzwinel nie wyskoczy na zastepce braki w wykształceniu.
senior czwartek, 27.09.2018 12:18
Łyżwa przegiął z banerami. Są praktycznie wszędzie. Boję się otwierać lodówkę ;)
KE czwartek, 27.09.2018 12:13
Patrząc na niektórych kandydatów, nie tylko na burmistrza, człowiek zastanawia się o co chodzi...
Niejaki Pan Janusz Maniecki z PIS kandyduje na radnego, aby świecić przykładem.
Pewnie tak samo jak wtedy, kiedy zrobił dziecko licealistce ze swojego liceum...
Wstyd, że tacy ludzie chcą nas reprezentować...
Ale jaka partia tacy kandydaci.
Mieszkaniec czwartek, 27.09.2018 11:28
W Bielawie tak się boją o stołku że zaraz sobie oczy wydrapia.Zal mi na was patrzeć zachowanie jak z buszu,ale gdzie się 2 bije trzeci korzysta .To chyba wygra Rak .
Autor czwartek, 27.09.2018 10:42
A maze name soltysa Kamionek Debra zmiana
BEZ KOMENTARZA czwartek, 27.09.2018 09:50
PAN SZCZURKOWSKI POCHODZI Z ŁAGIEWNIK ALE NIE MIESZKA