Marta Masyk pierwsza kobieta przewodniczącą bielawskiej Rady Miejskiej

piątek, 24.8.2018 21:30 66841 276

Rozmowa z Martą Masyk, przewodniczącą Rady Miejskiej Bielawy.

Jak pani ocenia mijające cztery lata?
Cztery lata temu rozpoczęłam pracę w Radzie Miejskiej pełna ideałów i pomysłów, które sukcesywnie wprowadzałam w życie. Nie byłoby to możliwe gdybym na swojej drodze nie spotkała ludzi, z którymi wspólnie stworzyliśmy Klub Radnych Niezależnych. Połączyła nas pasja, energia i doświadczenie. Wiedzieliśmy, że podejmując nowe działania, uda nam się osiągnąć wiele dobrego dla mieszkańców. Dodatkowo w ciągu ostatnich lat poznałam szereg inspirujących osób, w tym przedstawicieli lokalnych stowarzyszeń, z którymi wspólnie zrealizowaliśmy wiele inicjatyw. Co najważniejsze, będąc radną nie traktowałam siebie jako część opozycji czy koalicji w Radzie Miejskiej. Klub Radnych Niezależnych popierał bowiem tylko te projekty, które służyły Bielawie i jej mieszkańcom. Zawsze uważaliśmy, że dialog i wzajemna współpraca to podstawa bycia samorządowcem.

Czy postrzega pani te cztery lata tylko w kategoriach sukcesów?
Każda kadencja samorządu składa się z sukcesów i niekiedy porażek. Podobnie sprawa wyglądała w Radzie Miejskiej. Z jednej strony wśród radnych były osoby otwarte na nowe pomysły i współpracę, ale wielu było też takich, którzy koncentrowali się na kreowaniu nieporozumień. Jako radna chciałam współpracować i tworzyć coś ważnego dla ludzi, ponieważ właśnie po to otrzymałam od mieszkańców mandat zaufania. Poza tym każdy kto mnie zna to wie, że lubię zarażać swoimi pomysłami innych i zachęcać do wspólnego tworzenia. Dzięki temu udawało się odsuwać na bok różnice poglądowe i koncentrować się tylko na wspólnym mianowniku, jakim jest Bielawa i jej mieszkańcy.


A jaki jest Pani idealny samorząd?
Taki w którym osoby, które chcą pełnić funkcję radnego wiedzą po co tu idą. Co istotnie, nie może kierować nimi chęć osiągania własnych korzyści, bo wtedy dochodzi do samorządowej patologii. Marzy mi się samorząd, w którym radni po objęciu funkcji nie zaczynają być kimś ważniejszym czy lepszym od innych. Wręcz przeciwnie, radni mają mieć świadomość, że stanowią część lokalnej społeczności, a swoją pracą mają udowadniać, że są z mieszkańcami i rozumieją ich problemy. Oczywiście ktoś może powiedzieć, że to utopia, ale jest przecież w Bielawie wielu ludzi, którzy mają podobne spojrzenie na samorząd.

Klub Radnych Niezależnych jako jedyny przetrwał w pełnym składzie całą kadencję.
Tak to prawda, jako jedyny Klub pracowaliśmy w niezmienionym składzie do końca. To nasz sukces, który przełożył się na doskonałą współpracę z mieszkańcami i pracę dla nich. Duża ilość interpelacji, wniosków kierowanych do burmistrza i co najważniejsze - liczne spotkania z mieszkańcami - to było coś co dawało nam siłę do działania. Mam nadzieję, że poprzez naszą otwartość i zainteresowanie problemami Bielawian, udowodniliśmy mieszkańcom, że nasze intencje są szczere. Nie interesowały nas konflikty, bo tego niestety nasze miasto ma w nadmiarze. Słuchaliśmy Bielawian, a każdy składany przez nas wniosek, był konsekwencją potrzeb mieszkańców: przebudowa chodników i ulic, zadbanie o nocną i świąteczną opiekę medyczną czy po prostu drobne sprawy, których nie udawało się w Bielawie załatwić przez lata.


Był czas, że zrezygnowała Pani z funkcji przewodniczącej komisji rewizyjnej czy żałuje Pani tej decyzji?
Nie żałuję. To była przemyślana decyzja. Pełniłam tę funkcję przez ponad 3 lata. Wiele się nauczyłam, ponieważ była to ciężka i wymagająca praca. Tutaj nie można pozwolić sobie na gdybanie i należy opierać się na dostępnej dokumentacji. Rezygnując uznałam, że nadszedł czas aby inne osoby wykazały się w pełnieniu tej funkcji.

Obecnie pełni Pani funkcję przewodniczącej rady? Skąd ta decyzja?
W pewnym momencie większość radnych zdecydowała, że chce zmiany przewodniczącego. Moim zdaniem na tę decyzję składało się wiele czynników. Jednym z nich był chociażby narastający konflikt wewnątrz rady. Mówiąc żartobliwie doszło do sytuacji, w której pomału już sami nie wiedzieliśmy w jakich klubach są poszczególni radni. W pewnym momencie zamiast merytorycznych argumentów królowały emocje. Z grupą radnych chcieliśmy tę sytuację uzdrowić i pokazać, że nie o to nam chodziło w pracy na rzecz miasta. Można było tkwić w tej sytuacji albo spróbować czegoś innego i spróbowaliśmy. Jednocześnie jestem dumna, że radni obdarzyli mnie zaufaniem i powierzyli mi tę funkcję. Tym bardziej, że jestem pierwszą kobietą w historii bielawskiego samorządu, która została przewodniczącą Rady Miejskiej.

Przeczytaj komentarze (276)

Komentarze (276)

wtorek, 28.08.2018 15:21
Tylko Andrzej Hordyj jest odpowiednimi kandydatem na nowego burmistrza. Reszta może i dużo szczeka, ale realnie nie ma ani dobrych pomysłów ani umiejętności czy możliwości aby coś dla tego miasta zrobić. Za to armia hejterów gotowa, gratulacje, rozkręcacie się !!!
sobota, 01.09.2018 11:10
Jasne jakby był taki dobry to by założył swoja firmę zarabiał miliony i miałby wszystko w d...... A tak to przykleił się i udaje super samorządowca.
Poinformowany wtorek, 28.08.2018 16:20
Mial 10 lat juz nikt go nie chce tzn Pachura chce bo znow by placil krocie za jego uslugi
wtorek, 28.08.2018 16:25
Ile to Sudecka dostawała? 100.000 miesięcznie? Poważnie pytam, żadne hejty, jestem zwyczajnie ciekaw, jak pewnie 90% Bielawian. Ktoś mógłby to w końcu oficjalnie potwierdzić? Panie Łyżwa, proszę sięgnąć do wydatków na Sudecką za rządów Rysia i przedstawić je publicznie
wtorek, 28.08.2018 17:26
Andrzej "nie chcem ale muszem" Hordyj, jak to szło?: Nie muszę, ale uznałem, że powinienem ;)
Waga środa, 29.08.2018 16:48
Taki dobry ekonomista a przez te wszystkie lata nie potrafili zagospodarować terenu wokół zbiornika . Zobaczcie ile rodzin ilu ludzi spędza tam czas
środa, 29.08.2018 17:40
Polski ekonomista, nie zapomnij :)
żenada środa, 29.08.2018 11:09
Micha dla małżeństwa Masyków w Urzędzie im to się po prostu należy
wtorek, 28.08.2018 16:37
Nie wierzę, że Łyżwa wejdzie do drugiej tury. Liczy się tylko Rak i Hordyj, ale ja głosuję na Raka. Poza tym mam nadzieję, że oni się ostatecznie dogadają i razem będą rządzić. To byłoby najlepsze dla Bielawy rozwiązanie.
Wyborca wtorek, 28.08.2018 17:06
Ja też nie wierze bo Łyżwa wygra w I turze i drugiej nie bedzie
wtorek, 28.08.2018 17:24
hahaha, ale będzie ból "Sukcesu Bielawy" w październiku :)
Poinformowany wtorek, 28.08.2018 17:11
Przeciez Rak i PIS byl przeciwko Hordyjowi to teraz sie dogadaja to dopiero bedzie syf i hipokryzja ale to wiejscy politycy wiec wszystko mozliwe
Wyborca wtorek, 28.08.2018 12:11
Na Wikipedii Andrzej Hordyj - polski ekonomista. Zastanawiam się co to znaczy, każdy który skończył ekonomie i jest Polakiem jest polskim ekonomistom. A brzmi to jak by wyprowadził naród z niedoli albo co najmniej wynalazł lek na raka.
wtorek, 28.08.2018 13:01
Szukasz dziury w całym? Zajrzyj na spód części ciała na której siedzisz. Tam masz ją najbliżej :)
Zorientowany wtorek, 28.08.2018 13:07
Nie szukam dziury tylko wkurza mnie ta otoczka wspaniałego wybawiciela Bielawy facet 10 lat grzał stołek wicka i nic nie zrobił dla Bielawy oprócz bezsensownych inwestycji do których się tylko dokłada a dostawał dotację bo nikt na takie głupoty jak szkoła leśna nie brał. Łyżwa nawet jak nie dostanie to składa na potrzebne dla bielawy rzeczy i tu jest różnica Hordyj się tylko lansował a Łyżwa pracuje dla miasta więc nie wciskaj mi kitu akurat siedzę w tym już za długo żeby wierzyć w propagandę przedwyborczą
wtorek, 28.08.2018 13:33
Twoja wypowiedź świadczy o totalnym braku znajomości tematu. Zatem radzę się rozejrzeć i zobaczyć w czym tak naprawdę siedzisz "już za dlugo" i czy to się do Ciebie nie przyklei na stałe :)
Wyborca wtorek, 28.08.2018 13:53
No proszę mnie oświecić gdzie jest ten brak znajomości tematu bo ja tu widzę że ty nie masz pojęcia o co w tym wszystkim chodzi ale pewnie jesteś kolegą Hordyja i wypisujesz głupoty
wtorek, 28.08.2018 17:09
polski ekonomista ...haha, no właśnie co to oznacza?
Bielawianka wtorek, 28.08.2018 17:12
Jak popatrzec na Polske to cienki ekonomista buhaha
wtorek, 28.08.2018 17:18
Same sukcesy na tej wiki, szkoła podstawowa nr 2 to informacja pierwszoplanowa. Można by szczycić się doktoratem, gdyby nie fakt, że doktorat na owej uczelni, zwłaszcza w roku 2005 (wiem bo osobiście się interesowałam), zdobywało się w następujący sposób: kończyło się prywatną szkołę typu Wyższa Szkoła...., gdzie za pieniążki przechodziło się z roku na rok (na licencjacie) bez nauki, ewentualnie magisterkę robiło się już na owej "prestiżowej" uczelni, zaocznie, żeby się nie przepracowywać, ponieważ się płaciło więc zaliczało się bez problemu (czyli bez nauki), następnie płaciło się ówcześnie 6.000 zł za studia doktoranckie, gdzie przyjmowali jak leci, byle by kaska się zgadzała, następnie żebrało się u jakiegoś laboranta lub ćwiczeniowca żeby dawał ci możliwość praktyk i po dwóch latach jesteś panem doktorem, nie ucząc się zbytnio. Pracę doktorancką pisząc na zasadzie kopiuj wklej, zmieniając nieco kolejność wyrazów. Nauki i wiedzy w tym wszystkim niewiele
poniedziałek, 27.08.2018 17:55
Najśmieszniejsze, że tylko pan Andrzej pojawił się w polityce i znów zaczyna się straszenie sądem...a był spokój i wolność słowa przez całe 4 lata...Tego nam będzie brakować (wolności słowa), gdy stara ekipa dobierze się do władzy, znów będzie tuba propagandowa telewizji Sudeckiej, a pozostałe media i komentujący będą zastraszani
poniedziałek, 27.08.2018 17:57
Pamiętam słynną sprawę jakiegoś urzędnika, który według swojej wiedzy napisał coś o Andrzejku, a był pewny tego co pisze, tylko że źródło okazało się niepewne. Biedaka chyba z rok ciągał Andrzejek po sądach
poniedziałek, 27.08.2018 21:53
Nie wybielaj typa bo zwyczajnie sobie na to zasłużył. A sądy są po to żeby można było dochodzić swoich praw. Ten "biedny urzędnik" wiedział co robi i jakie może podnieść konsekwencje.
poniedziałek, 27.08.2018 22:06
Tak jasne, wiedział i się tak wpakował w to bez pardonu, całe to latanie po sądach i przykrości które miał z tego powodu. Pisząc o Wielmożnym był pewien tego co pisze
wtorek, 28.08.2018 06:59
Nie rób z niego ofiary bo każdy kto go zna ma o nim swoją opinię.
wtorek, 28.08.2018 17:01
Bardzo dobry urzędnik, który pomógł mi bezinteresownie w skomplikowanej sprawie
poniedziałek, 27.08.2018 22:14
Sądy wzięły się stad że ludzie związani z obecną władza mówili nieprawdę. Nikt nie chce być oskarżany za coś czego nie zrobił. To ludzie bliscy obecnej władzy myślą że można opluwac ludzi bezkarnie. To od nich płynie fala hejtu i nienawiści. Dlaczego tyle osób się od obecnej władzy odsunelo i ci którzy 4 lata temu popierali Lyzwe i startowali z nim w wyborach teraz startować będą z innych list? Bo się poznali na tych co teraz są u władzy i odeszli
poniedziałek, 27.08.2018 22:44
Przecież nasz burmistrz to taki dobry i bogobojny człowiek, on nie mógłby komukolwiek zrobić krzywdę, dlaczego ludzie się od niego odsuneli ?
wtorek, 28.08.2018 06:57
To że ktoś pojawia się w kościele o niczym jeszcze nie świadczy. Świadczą czyny a to co robi Pan Łyżwa woła o pomstę.
wtorek, 28.08.2018 10:33
A co takiego robi , zamordował kogoś czy co
wtorek, 28.08.2018 10:58
A Ty coś taki ciekawski? Każdy widzi co robi ludzie nie są ślepi. Obecnie Łyżwa zaprzepaścił swoje szanse na ponowny wybór.
wtorek, 28.08.2018 11:58
Powtarzasz bzdury jak małpa... podaj przykład czym p. Łyżwa zaprzepaścił jakieś szanse!!! Wygra w I turze!!!
wtorek, 28.08.2018 11:06
Nie ciekawy tylko nie mogę czytać tych głupot , łyżwa nic złego nie robi a wy gadacie bzdury. To jest bardzo dobry człowiek który muchy nie skrzywdzi
wtorek, 28.08.2018 13:21
Muchy być może nie :) Ale inne jego działania budzą jednak moje wątpliwości. A najwięcej obaw mam w tym, że przez 4 lata zaledwie nieudolnie dokończył kilka tematów rozpoczętych lub zaplanowanych przez poprzedników. Nie ma pomysłu na to zwijajace się miasto i basenik tego nie zmieni. Jeżeli wygra wybory - Bielawa cofnie się do epoki kamienia łupanego. Już teraz nic tu nie ma. Sklepy padaja, ludzie jeżdżą po 100km dziennie do pracy. Noclegownia i enklawa emerytów. Takiej Bielawy chcecie?
wtorek, 28.08.2018 11:24
50% hejtu na pozostałych kandydatów to kłamstwa, ale tylko Andrzejek ciąga po sądach
i sprawiedliwość :) wtorek, 28.08.2018 13:23
ma do tego prawo
wtorek, 28.08.2018 12:01
Piotr Łyżwa gwarancją spokoju i wolności!!! Wygra w I turze!!!
wtorek, 28.08.2018 12:14
Może nie będzie startować
Hahaha wtorek, 28.08.2018 13:09
Czego gwarancją ? buahahaha
Czy to nowe hasło wyborcze ...
wtorek, 28.08.2018 13:27
Wytatuuj sobie te bzdury na czole i promuj w terenie. Powodzenia :)
wtorek, 28.08.2018 13:28
Gdyby tak nie było to teraz bałbyś się wypisywać te swoje hejty. Spróbuj tak z innymi kandydatami to się przekonasz
R wtorek, 28.08.2018 14:22
Wiesz dlaczego nie było hejtu na Lyzwe bo jego przeciwnicy a zarazem zwolennicy Hordyja to ludzie z klasą i błotem innych nie obrzucaja w przeciwieństwie do zwolenników Łyżwy
wtorek, 28.08.2018 14:38
żartujesz? wystarczy wejść na sudecką lub rzetelnego... pełna kulturka hahaha
Wyborca wtorek, 28.08.2018 13:09
Jak Bielawa będzie szła w tą stronę co chodzą Raki to czarno to widzę i jeszcze z PiSem to można liczyć razy dwa
Logicznie myślący wtorek, 28.08.2018 08:41
Proszę Państwa okazuje się że Pan Andrzej Hordyj urodził się jeszcze przed Mateuszem Morawieckim. Buhahaha
wtorek, 28.08.2018 09:07
Że na co chorujesz?
wtorek, 28.08.2018 11:28
Andrzej Hordyj nawet stworzył sobie stronę na Wikipedii, taki to już zasłużony polityk :) haha. Dla niezorientowanych, każdy może stworzyć sobie stronę na Wikipedii, za darmo, własnoręcznie :) Ale śmiech z pana, Andrzeju
wtorek, 28.08.2018 11:45
Raczej z ciebie mały czlowieczku. Serio dopiero się zorientowałeś jak działa wikipedia? Żal... wyjdź kiedyś z grajdoła i zobacz że istnieje jeszcze coś na tym świecie oprócz twojego hejtowania na dobie :)
wtorek, 28.08.2018 11:53
Jak działa wiki wiem od dawna, ale dopiero dzisiaj nastąpiło olśnienie: oto wpis zasłużonego bielawianina Andrzeja Hordyja, hahahahah
wtorek, 28.08.2018 12:55
Nadal uważam że jesteś lekko nie na czasie bo ten wpis wisi tam od wielu lat. Też mi powód do ekscytacji. Zajmij się może czymś na czym się znasz a odkrycia zostaw archeologom :)
wtorek, 28.08.2018 11:31
Taki zasłużony, a wszyscy pamiętają aferę w Nowej Rudzie
wtorek, 28.08.2018 11:37
O ile mi wiadomo wójtowa która rozpętała to całe zamieszanie przegrała większość jeśli nie nawet wszystkie sprawy sądowe i musiała wypłacić wysokie odszkodowania. Ot i "afera".
Wyborca Pana Burmistrza Piotra Ł poniedziałek, 27.08.2018 10:52
Burmistrz Łyżwa wygra w I turze to co zrobił przez 4 lata aż bije po oczach.
Przede wszystkim:
1. Dług Bielawy spadł o 10.000.000,00zł
2. Odkupił Jezioro Bielawskie oraz zaczął zagospodarowanie na bardzo wysokim poziomie.
3. Wybudował pierwsze od 50 lat budynki komunalne.
4. Zaczął program rewitalizacji budynków komunalnych cała ul. Strażacka oraz w najbliższych dniach część ul. Wolności i Brzeżnej na co zostały pozyskane bardzo duże środki unijne.
5. Zaczął program naprawy podwórek co roku kilkadziesiąt podwórek jest odnawianych co w zeszłych kadencjach nie miało miejsca.
6. Remont targowiska ze środków unijnych
7. Remont terenów przylegających do jeziora też ze środków unijnych ul. Wysoka i Lotnicza.
8. Sprzedanie kilku działek w strefie ekonomicznej pod nowe firmy.
9. Rondo przy banku zachodnim
Nie mówiąc już o naprawach ulic w całej Bielawie jest zbyt dużo adresów żeby to wymieniać. Jak o czymś zapomniałem to proszę dopisywać. A hejterzy Pana Łyżwa czas start i tak się wami nikt nie przejmuje pozdrawiam i życzę miłego dnia :)
poniedziałek, 27.08.2018 11:11
Idź się leczyć gościu bo masz omamy
Nie zakłamiecie prawdy poniedziałek, 27.08.2018 11:28
Prawda w oczy kole klakierze Hordyjka albo Raka
podaj prawdę poniedziałek, 27.08.2018 13:02
Prawda ? A jakie jest realne zadłużenie miasta obecnie ? I jakie będzie po tych "cudownych" inwestycjach ?
Wyborca poniedziałek, 27.08.2018 13:42
10 milionów mniejsze niż za Hordyja
poniedziałek, 27.08.2018 15:38
Propaganda a kwota wzięta z sufitu
poniedziałek, 27.08.2018 11:17
Andrzej Hordyj by zrobił 3 razy więcej, zresztą Łyżwa jedynie dokończył małą część pomysłów Hordyja które przejął jak na tacy.
ANTY PIS ANTY SLD poniedziałek, 27.08.2018 11:27
To ja się pytam jak miał 16 lat to dlaczego tego nie robił wraz z Panem Ryszardem. A teraz na co liczy na poparcie czerwonych. SLD idzie z Panem Hordyjem - PiS z Panem Rakiem jedyny rozsądny wybór to Pan Łyżwa przykro mi komuszki i pisiory Bielawa nie będzie waszym poligonem doświadczalnym
poniedziałek, 27.08.2018 11:30
Łyżwa na emeryturę, niech młodzi rządzą a nie stare pryki co już się w życiu nachlapali
poniedziałek, 27.08.2018 14:40
Łyżwa idzie z PO, a w zasadzie z garstką z PO, bo nikt go już nie popiera.
poniedziałek, 27.08.2018 16:56
Czyli kto go jeszcze popiera ?
wtorek, 28.08.2018 11:03
Ja go popieram, modlę się z całego serca aby przegrał wybory i wrócił tam gdzie jego miejsce czyli do szkoly nieść kaganek oświaty.
wtorek, 28.08.2018 11:07
Do jakiej szkoły? Przecież już czas na emeryturę iść,
poniedziałek, 27.08.2018 13:31
... Budżet na jezioro pozyskał Andrzej H z Uni. Przed tym zanim przegrali wybory. Nowa władza dokonczyla transakcje. Uwierz mi że nikt o zdrowych zmyslach nie zagłosuje na lyzwe to była jego jedna jedyna i bardzo nie udana kadencja.
wtorek, 28.08.2018 12:00
Na jezioro Buczków Andrzej pozyskał pieniądze z Uni??? No to niezła afera korupcyjna!!! Do sądu Andrzeja, buhahaha
poniedziałek, 27.08.2018 13:41
Będą na niego głosować starsi ludzie z kościelnych ławek
poniedziałek, 27.08.2018 13:44
dlatego wazne jest aby mlodzi ludzie w tym roku poszli do wyborów.
poniedziałek, 27.08.2018 13:43
Bezczelne kłamstwo!!! jak mógł pozyskać Hordyj na jezioro jak zbiornik był prywatną własnością? Dla Buczków pozyskał? lecz się człowieku i nie pisz bzdur
Wyborca poniedziałek, 27.08.2018 13:44
Jak pozyskał z Unii ... jak to miasto płaciło za jezioro a nie żadne Unijne środki kto ci tych głupot nagadał chyba Pan Hordyj z Dźwinielem
poniedziałek, 27.08.2018 14:23
Brawo Burmistrz Piotr Łyżwa!!!
poniedziałek, 27.08.2018 14:26
Na emeryturę dziadki i młodym dać pracę!
poniedziałek, 27.08.2018 14:36
tą 9 punktowa wyliczanke napisał urzednik, który boi sie o utrate pracy po tym jak Łyzwa przegra wybory.
Punkt 1 - bzdura. Dlug bedzie znacznie wiekszy
Punkt 2 odkupił jezioro fakt ale za chore pieniadze bo az za 6 milionów.
Punkt $ Za Hordyja i Dzwiniela tez były przeprowadzane rewitalizacje budynków
Punkt 8 gdyby Hordyj nie zbudował strefy ekonomicznej to lyzwa nie mial by co sprzedawac. Poza tym jakos poza domino nie widac zeby powstawały jakies fabryki na strefie. Dodam ze Domino to tylko magazyny wiec miejsc pracy nie przybedzie w naszym miescie
9 Rondo przy Banku to jest projekt Hordyja, który tylko zrealizował Łyzwa. Miał wszystko przygotowane na tacy.

To teraz moze wypowiedz sie o policji która była w urzedzie? Moze wypowiedz sie na temat wiaty? O molo? Za ile wybudowano szalet nad jeziorem. Dlaczeko park jest tak zniszczony? Dlaczego jak remontowaliscie ulice to na srodku miejsc postojowych stawialiscie lampy?
poniedziałek, 27.08.2018 15:11
Brawo , piszcie prawdę bo mohery są tak ciemne i nieświadome niczego że im wystarcza jak ktoś lata do kościoła i już będą na niego glosowac
poniedziałek, 27.08.2018 15:19
Jesteś tak Kur.a Tępy że, aż mi Cię szkoda. Budżet na jezioro pozyskał Andrzej H z Uni. Przed tym zanim przegrali wybory. Nowa władza dokonczyla transakcje. Uwierz mi że nikt o zdrowych zmyslach nie zagłosuje na lyzwe to była jego jedna jedyna i bardzo nie udana kadencja.
Piotrowicz wtorek, 28.08.2018 08:41
Przy takiej ilości kandydatów Piotr Łyżwa wygra w I turze, oczywiście jeżeli zdecyduje się kandydować, bo jeszcze nigdzie nie znalazłem takiej informacji
wtorek, 28.08.2018 09:11
Piotrowicz - autonomiczny kalkulator wyborczy typ II. Próg błędu +/- 100% :) Wycofany z użytku w 89'tym.
wtorek, 28.08.2018 10:35
Oby nie, już na emeryturę czas i młodym miejsce zwolnić, trzeba mieć trochę honoru i to wiedzieć
Al 47 niedziela, 26.08.2018 10:25
Andrzej Hordyj!!!
niedziela, 26.08.2018 11:02
super,że zdecydował się kandydować
niedziela, 26.08.2018 11:31
No nareszcie
niedziela, 26.08.2018 16:26
Najlepszy kandydat na burmistrza
Wyborca niedziela, 26.08.2018 11:48
A kto to?
realista niedziela, 26.08.2018 13:55
Dokładnie. Jeśli myśli, że nagle wyskoczy jak królik z kapelusza i zachwyci, to jest w błędzie. Na scenie politycznej trzeba istnieć. Nie widziałem tego pana na uroczystościach państwowych, a to odzwierciedla stosunek do kraju.
Jerzy niedziela, 26.08.2018 14:23
Andrzej Hordy nie musi się jak inni lansować na piknikach, pod pomnikami i na zawodach wentkarskich. On w porównaniu z innymi kandydatami woli solidnie pracować niż się lansować. To człowiek czynu a nie politycznego lansu
Wyborca niedziela, 26.08.2018 14:41
Buhaha czlowiek czynu padlem Bielawa za jego rzadow sie prawie zwinela a teraz pewnie brakuje kasy i znow do koryta ciagnie masakra nigdy wiecej tych ludzi na wlodarzy naszego miasta
niedziela, 26.08.2018 15:00
Prawda jest taka że Łyżwa (i to dosyć nieudolnie) dokończył część planów Hordyja, wiele rzeczy zwyczajnie zaprzepaścił. A kilka swoich pseudo sukcesów oparł wprost na tym co wcześniej Dźwiniel z Hordyjem zbudowali. Teraz się Łyżwa chwali basenikiem a miasto już ledwie zipie po jego szkodliwej kadencji. Tylko Hordyj jest w stanie jeszcze coś z tego uratować.
niedziela, 26.08.2018 15:21
Małe przypomnienie. Gdy Hordyj był wice burmistrzem to powstała obwodnica, strefa inwestycyjna, inkubator przedsiębiorczości i art inkubator w którym teraz jest piękna biblioteka, wyremontowano kinoteatr, powstała leśna szkoła z której co roku korzystają uczniowie Bielawskich szkół i przedszkoli. Park miejski został zmodernizowany Teraz żal patrzeć jak jest tam brudno bo obecne władze to zaniedbaly. Dodam, że Andrzej Hordyj pozyskał ogromne pieniądze da Bielawy. Tak więc jedni paraduja z wiencami pod omnikiem a inni pracują na rzecz miasta
niedziela, 26.08.2018 15:27
Tak, leśna szkoła, czyli chata o wartości 150 tyś. wybudowana za ponad 3 miliony...
niedziela, 26.08.2018 15:28
Inkubator przedsiębiorczości? Mega drogi obiekt świecący pustakami, bo nikogo nie stać na opłaty tam zaproponowane m.in za ochronę, sprzątaczki itp.
niedziela, 26.08.2018 15:29
Strefa inwestycyjna za grube miliony, świecąca pustkami, bo za Hordyja żaden z przedsiębiorców tam nie "inwestował"
niedziela, 26.08.2018 15:31
Odwodnica, na której niezłą kasę zarobili koledzy poprzedniej władzy, którzy poinformowani o planach budowy, wykupili od rolników ziemię za grosze, a później sprzedali miastu za miliony, gdy budowa miała się rozpocząć
niedziela, 26.08.2018 15:32
można wiele jeszcze wyciągnąć, żal że obecna władza nie pokazała tych nadużyć czarno na białym
niedziela, 26.08.2018 15:53
twoje pomówienia nadają się wprost do prokuratury masz tego świadomość?
niedziela, 26.08.2018 16:35
Tak, wiemy że lubisz ciągać ludzi po sadach, ale to akurat prawda
niedziela, 26.08.2018 18:10
Aktualnie to jedynie twoje oszczerstwa typowe dla działań obecnej władzy i jej poplecznikow
niedziela, 26.08.2018 16:58
Haha, czuję nosem powiew starej ekipy - zastraszanie
niedziela, 26.08.2018 17:51
Odnośnie działek pod obwodnicę, są to okoliczności, do ustalenia których konieczne są długotrwałe badania lub działania odpowiednich organów (np. prokuratury czy sądu), a uzasadniony interes społeczny wymaga ich niezwłocznego ujawnienia. Dlatego też czynię odpowiednie zastrzeżenie w tym przedmiocie, że chodzi o uzasadnione przypuszczenia wymagające ujawnienia przed ostatecznym potwierdzeniem.
niedziela, 26.08.2018 18:12
Nie pij przed komentowaniem :)
niedziela, 26.08.2018 20:21
nikt nie liczył, że to zrozumiesz
niedziela, 26.08.2018 16:15
Co?? Nie pisz głupot To miejsce tętni życiem. Biblioteka, kursy tańca, zajęcia plastyczne, wykłady uniwersytetu 3 wieku. Nie byłeś bo Twoje jedyne zajęcie to hejt na dobie
niedziela, 26.08.2018 16:48
Chyba piszesz o Art-inkubatorze? Przejedź się do Inkubatora na dolnej Bielawie i pogadaj z najemcami
niedziela, 26.08.2018 16:18
Bzdurne dane o kwocie wyssane z palca przez człowieka który boi się o stołek? Po co kłamiesz?0 przecież wiesz że szkoła leśna każdego dnia gości dzieci z całego powiatu. Jest to świetne miejsce do edukacji przez cały rok. Ale wiem Ty jesteś z tych którzy wyznają kult zbiornika jako jedynej słusznej inwestycji
niedziela, 26.08.2018 16:47
Każdy budowlaniec jest w stanie oszacować wartość tej chaty, a za 3 miliony można wybudować willę 1000metrową z basenem, murowaną, a nie drewnianą chatę o powierzchni kilkudziesięciu metrów
niedziela, 26.08.2018 18:20
Słuchajcie chlopaki ta płyta była już ogrywana przed poprzednimi wyborami i nikt już w nią nie wierzy bo przecież przez 4 lata dzielny Lyżwa by wyjaśnił tak poważne "afery". Ciekawe jednak czy każdy budowlaniec by wycenił naprawę mostu na wyspę tak wysoko jak nasi obecni specjaliści u władzy?
niedziela, 26.08.2018 20:20
Łyżwa się za to nie zabrał, bo nie jest dzielny. Poza tym co tu wyjaśniać? Gołym okiem widać na ile można wycenić budowę leśnej szkoły i to że w papierach się zgadza, nie znaczy że my nie widzimy co jest grane. Podobnie z Inkubatorem. W pierwszym roku płacisz czynsz 25% ale opłaty dodatkowe 500zł. W następnych latach jest już tylko drożej. Kwestia zakupu działek do wyjaśnienia, ale może dla Łyżwy nieistotna: a wystarczy sprawdzić właścicieli sprzed powiedzmy 2005 roku, po 2005 roku, po 2008 roku itd. Można przyjąć inne lata bazowe.
niedziela, 26.08.2018 20:23
Pomówienia i ta sama płyta koleś
niedziela, 26.08.2018 20:30
Pomówieniem nazywasz fakt wartości leśnej szkoły znacznie poniżej (ponad 10-krotnie poniżej) kwoty którą kosztowała? Czy też pomówieniem nazywasz horrendalne czynsze w Inkubatorze? Przepraszam, nie czynsze, a tzw. "opłaty za media"
niedziela, 26.08.2018 20:31
Zresztą kto tu wysunął te tematy? Jakiś sympatyk Andrzeja zdaje się odbębnił sukcesy inwestycyjne, to sprostowujemy
niedziela, 26.08.2018 21:03
Pomówienia i co tu więcej powtarzać skoro bawisz się w katarynkę bo nic innego nie potrafisz
niedziela, 26.08.2018 21:09
nie rozumiesz definicji słowa pomówienia, więc doszkolić się radzę, a później komentować
niedziela, 26.08.2018 21:12
Znalazł się mistrz słownika, a nie potrafi sklecić zdania :) Idź już spać dziadku.
niedziela, 26.08.2018 21:24
argumenty na miarę starej ekipy
niedziela, 26.08.2018 20:55
dobra, weźmy ten most; za ile? 200tysięcy? tam była ruina i naprawdę dużo roboty i teraz porównaj drewnianą chatkę za 3 miliony, kumasz już?
niedziela, 26.08.2018 21:04
Tyle kasy za wymianę kilku desek? Daruj sobie
niedziela, 26.08.2018 21:08
Co byś mógł sobie wybudować za 3mln?
niedziela, 26.08.2018 21:14
Z czego zrobione są deseczki za setki tysięcy?
niedziela, 26.08.2018 21:27
Za dobre deski na podłogę do mieszkanka zapłacisz kilka tysięcy, więc przelicz na most, a później dodaj robociznę. Ale zaraz zaraz, od kilku miesięcy zdaje się Elek jest przewodniczącym Komisji Rewizyjnej? Tak naciskał na Masykową wraz z niejaką Julką, że doprowadził do jej rezygnacji. I co zrobił od tego czasu w sprawie kontroli komisji rewizyjnej mostu?
niedziela, 26.08.2018 22:18
Chyba tylko medialny szum i nic więcej. To w końcu Elek też kandyduje czy nie ?
niedziela, 26.08.2018 22:20
Sprawa mostu to temat dla sądu a nie lipnych komisji
niedziela, 26.08.2018 22:26
a złożył już Elek zawiadomienie do prokuratury?
niedziela, 26.08.2018 22:27
czy ktokolwiek złożył? Nie? Ciekawe dlaczego...
wtorek, 28.08.2018 07:41
zadajesz pytanie i jeszcze sam błędnie sobie na nie odpowiadasz mądralo
niedziela, 26.08.2018 16:26
Najlepszy kandydat na burmistrza Bielawy
Jacek poniedziałek, 27.08.2018 07:28
A ja zagłosuję na Marcina Raka ..
Z całym szacunkiem do pana Andrzeja.
Nie interesuje mnie kto popiera pana Marcina,bo na tle Bielawy polityka krajowa nie ma większego znaczenia.
Łyżwę popierali P.O PiS OBS i jakieś stowarzyszenie cieni Bielawa plus.
Wówczas nikomu to nie przeszkadzało.
Taka ta lokalna polityka,a teraz ktoś tu wypisuje, że jak ma poparcie P.i.S to go dyskwalifikuje.Dla kogoś kto nie ma pojęcia o czym pisze to może i tak.
Polityk poniedziałek, 27.08.2018 08:31
Bardzo się mylisz tam gdzie rządzi PiS dostają pieniądze patrz na Pilawe .Wszędzie działa układ .I polityka krajowa ma wielkie znaczenie
poniedziałek, 27.08.2018 20:41
A ile jeszcze porządzi PIS? Góra rok, do wyborów 2019, gdzie wspólną listę tworzy zjednoczona opozycja. I wtedy sytuacja się odwróci o 180 stopni, bo gminy rządząne przez PIS zostaną zepchnięte na margines. Poleganie na poparciu partii politycznych to stąpanie po niepewnym gruncie: http://www.newsweek.pl/polska/polityka/w
ybory-parlamentarne-2019-bedzie-wielka-k
oalicja-opozycji-,artykuly,425343,1.html
poniedziałek, 27.08.2018 09:33
Dyskwalifikuje bo 4 lata temu jeszcze nie wiedzieliśmy co oznacza "dobra zmiana" PiS a po drugie cieniem to ty jesteś skoro uważasz, że politycy lokalni to odrębna organizacja pod szyldem PiS. Nawet nie ma o czym gadać, Rak nie dostanie naszych głosów
poniedziałek, 27.08.2018 09:50
A mój i mojej rodziny głos dostanie.
Abc poniedziałek, 27.08.2018 18:50
Mój również oraz moich bliskich również wielu przyjaciół.
Marcin na burmistrza
poniedziałek, 27.08.2018 19:47
Mojego, mojej rodziny, sąsiadów i znajomych Marcin Rak głosu NIE DOSTANIE!!!!!
Wyborca poniedziałek, 27.08.2018 20:00
Mój głos ma!!!!!
I wielu wielu innych !!!!!
wtorek, 28.08.2018 00:34
A mój i całej mojej rodziny jak najbardziej tak!Trzeba trochę myślec a nie ślepo iść za nieudolną propagandą "sukcesu"..
poniedziałek, 27.08.2018 23:23
Dlaczego Elek nie kandyduje ?
poniedziałek, 27.08.2018 23:53
Ponieważ przeczytał komentarze na dobie
wtorek, 28.08.2018 00:22
Naprawdę tak się przejął tymi głupimi komentarzami ?
Zoroentowamy niedziela, 26.08.2018 21:21
Tylko Rak lub Hordyj mają szansę .Rak bo ma poparcie PiS u a to da pieniądze Bielawie i taki punkt widzenia ma jakiś sens a Hordyj bo umie pisać skuteczne wnioski o kasę unijną .Reszta straci kasę na kampanię i będzie szukać pracy aby wyjść z długów jak taki jeden co też chciał być burmistrzem o kim mowa każdy wie .
niedziela, 26.08.2018 22:22
tylko nie Irka
niedziela, 26.08.2018 22:58
O wnioskach unijnych gada ten co nie ma o tym zielonego pojęcia! m.in. Bielawa do 2020 roku nie skorzysta z konkursów bo ich już po prostu nie będzie. Zorientowani wiedzą ile kasy jest dla wszystkich OSI i nie mydlcie oczu ciemnemu ludowi!
niedziela, 26.08.2018 23:17
A po 2020 będzie jeszcze gorzej, o ile cokolwiek uda się wyciągnąć z Unii i święty boży Endriu nie pomoże
poniedziałek, 27.08.2018 05:55
Jesteś ciemny jak tabaka w rogu i powtarzasz farmazony które gdzieś słyszałeś piąte przez dziesiąte. Jak się wie skąd pozyskać to się pozyska. Pan Andrzej wie i ja mu zaufam.
poniedziałek, 27.08.2018 23:24
,,Najwierniej podtrzymują mity - najmici."
niedziela, 26.08.2018 23:00
Jakie pieniądze da Rak Bielawie i na co? dzięki PiS-owi??? Chyba nawet ciemnota tych bzdur nie kupi!!!
niedziela, 26.08.2018 23:19
póki co, to pis samorządom odbiera; https://www.psl.pl/pis-ograbilo-samorzad
y-pieniedzy-inwestycje-sportowe/
Zoroentowany poniedziałek, 27.08.2018 08:34
A SKĄD BYŁY PIENIĄDZE NA WIATĘ MADRALO .
poniedziałek, 27.08.2018 09:38
Jak byś nie mydlił oczu to RPO WD 2014 - 2020 kończy się finansowaniem dla Polski w 2020 roku!!! a pieniędzy z jakiejś niemieckiej fundacji i kolejny nikomu niepotrzebny ekobudyneczek nie jest Bielawie potrzebny!!! więc daj spokój człowieku, bo 16 lat rządów poprzedniej ekipy jeszcze długo będzie się nam czkawką odbijać. I nie dawaj Piławy za przykład bo pilawianie za głowę się łapią z rozpaczy na takie banialuki
poniedziałek, 27.08.2018 10:36
Twój brak wiedzy w temacie na który się wypowiadasz jest przerażający. Nawet nie ma co się wdawać w dyskusję.
niedziela, 26.08.2018 21:53
Pieniądze z Unii już się kończą i raczej ten temat idzie do lamusa
niedziela, 26.08.2018 22:17
Powiedział znawca który nie ma zielonego pojęcia o czym mówi :)
poniedziałek, 27.08.2018 23:35
Kończą się przez kogo?
niedziela, 26.08.2018 22:15
A łyżwa będzie znów startować?
poniedziałek, 27.08.2018 22:48
Zarejestrowane są komitety Marty Masyk, Andrzeja Hordyja, Piotra Łyżwy i Marcina Raka.
poniedziałek, 27.08.2018 23:06
A co z Elkiem ? Przecież miał kandydowac
sobota, 25.08.2018 08:07
To co zrobił rak idąc z pisem to chyba przebija wszystko. Wstyd po prostu wstyd. Chłopie przy obecnej sytuacji w Polsce iść z pisem sorry Musierowicz jak miski
sobota, 25.08.2018 19:15
Marcin to mądry człowiek a PiS to najlepsza partia w kraju . Może kiedyś i Ty jeszcze zmadrzejesz i przejrzysta na oczy . Na razie się nie udzielają i nie kompromituj
Nowy sobota, 25.08.2018 19:22
Ani pis ani po!! Jedno i drogie to dno i margines
Nowy sobota, 25.08.2018 19:22
Drugie*
Thug life niedziela, 26.08.2018 14:52
Żebyś się nie zesrał, i przejrzał na oczy może troche. Bo ten pisuar wydoi z ciebie pieniądze żeby dać np Rydzykowi
niedziela, 26.08.2018 20:54
W KOŃCU coś mądrego
sobota, 25.08.2018 20:53
Szkoda. Układ z Irką dyskwalifikuje Pana w moich oczach.
realista sobota, 25.08.2018 21:58
Marcin mądrze wybiera. Układ z Irką da pieniądze miastu. Piotr to zepsuł i teraz ma cieniuśko z kasą :)
niedziela, 26.08.2018 09:14
Panie Marcinie, pakt z Irką skutkuje tym, że zyska p.Łyżwa
niedziela, 26.08.2018 18:17
Sorry. Głosuje na człowieka nie partię. Jeśli popiera go PiS to bardzo mi przykro. Nie oddam na tę partię głosu. Wybieram Hordyja
niedziela, 26.08.2018 22:25
O moim wyborze tez zdecydował układ z Irką i Goską, dlatego NIE dla p, Marcina. Wybieram p. Hordyja
niedziela, 26.08.2018 18:53
A ja oddam głos na Marcina Raka i będę głosować na PiS. Tak jak zresztą wszyscy mądrzy obywatela a jest ich na szczęście większość.
niedziela, 26.08.2018 19:07
PiS i PO jedno zło tylko inaczej nazwane
Hgh niedziela, 26.08.2018 19:07
Pis jak pis, ale w Bielawie pis to same dziadki, zero mlodych działaczy i jeszcze Skibniewska na czele...
poniedziałek, 27.08.2018 22:13
tak jak SLD i PO same Januszki i Grażynki
b niedziela, 26.08.2018 19:20
ciekawe jakie stanowisko dla p greiner pis załatwil popierając raka???
Karina poniedziałek, 27.08.2018 21:37
W tych wyborach głosuje się na człowieka, a nie na partię. I choć nie jestem zwolennikiem PiS, to na pewno zagłosuję na Marcina Raka.
sobota, 25.08.2018 03:44
A dlaczego nie wspomina że do Rady dostała się z polar ia SLD i sympatyków partii. Tu powinna złożyć podziękowania temu elektoratowi pomimo że zawiodła ten elektorat jak i pozostali co zostali radnymi. Teraz pompuje inny elektorat. Nie mam do niej zaufania.
pamięć wyborcza poniedziałek, 27.08.2018 10:56
Dostała się z listy Dzwinela a którego rzecznikiem był jej mąż zatrudniony w UM Bielawa a po zmianie burmistrza dalej na stanowisku rzecznika co widać jest naturalne. Dalej chcą i pracują na to aby być. Co chwila w internecie czytamy jakim dobrem jest obecność Marty, myślę że trzeba o tym przypominać bo szary człowiek jakoś tego nie zauważa. Ale jak zobaczy że zbiera śmieci nad zbiornikiem ( nomen omen utraconym przez poprzedniego burmistrza) to od razu kojarzy kim jest ta pani . Czekamy na nowe promocje w nowym opakowaniu.
poniedziałek, 27.08.2018 18:17
Zastanawiam się o co wam chodzi z tym Dźwinielem? Z jego komitetu KWW Ryszarda Dźwiniela dostało się wielu radnych m.in Pajda, Wojciechowski, Jazowski... Czy któryś z nich został w klubie pod nazwą Dźwiniel i spółka czy coś w tym stylu? Nie, Dzwiniel nie został burmistrzem, więc jego radni utworzyli swoje kluby, podobnie jak ci wymienieni utworzyli klub Klub Radnych Ponad Podziałami, który oznacza tyle, że są niezależni od żadnej opcji politycznej i podejmują decyzje niezależnie. Czyli tak samo jak utworzony przez M Masyk klub radnych niezależnych, który również nie podlega pod żadne opcje polityczne i nigdy nie współpracował z żadną opcją, a rzekoma współpraca z Łyżwą to jakaś bzdura, wystarczy przeanalizować sobie raporty z sesji i widać że niejednokrotnie głosowali przeciwko Łyżwie. Czyli że niby na co przefarbowała się Masyk? Na niezależność? Czytacie samych siebie?
poniedziałek, 27.08.2018 18:52
Baba ma parcie na szkło, chorą jest na władze i dlatego mieszkańcy za nią nie przepadają. Tak słyszę jak ludzie mówią.
poniedziałek, 27.08.2018 19:17
Odpowiedź na temat jak zwykle. Tylko byle by jadem plunąc
sobota, 25.08.2018 10:16
ja ją znam to jest sprzedajna baba łgarstwo ma na ustach przez takich ludzi mamy w polsce jak mamy
zniesmaczony poniedziałek, 27.08.2018 07:48
po trupach do celu,zapytajcie radnych z koalicji Łyżwy jak rozegrała odwołanie z-cy M.G., potem jechała na dyra OSIR-u a na koniec rozwalenie koalicji i odwołanie Przewodniczącego rady. Brutus w spódnicy.
poniedziałek, 27.08.2018 09:52
To ona maczała w tym swoje paluchy ? O to niedobra człowiek z niej .........
poniedziałek, 27.08.2018 10:04
wiesz co to pomówienie?
poniedziałek, 27.08.2018 20:37
art. 212 KK
sobota, 25.08.2018 11:10
dobrze prawisz źle jej z oczu patrzy
sobota, 25.08.2018 11:28
Całkowita prawda, farbowany lis.
niedziela, 26.08.2018 23:16
Wredne spojrzenie
Bielawianin poniedziałek, 27.08.2018 17:46
Pani Marto tak nasycila pani swoją osobą Bielawian ze ignorują panią i piszą na temat innych kandydatów .To powinno dac pani do myślenia .
poniedziałek, 27.08.2018 17:53
Nie tak to wygląda. Ja widzę to jako desperackie próby zaistnienia pod artykułem o pani Marcie
poniedziałek, 27.08.2018 18:04
To źle widzisz. Załóż okulary
poniedziałek, 27.08.2018 18:06
Słaby argument, nie przekonałeś mnie, a okulary noszę od 10 lat
poniedziałek, 27.08.2018 18:16
Widocznie masz je źle dobrane . Zdarza się, zła diagnoza to i zle leczenie.
poniedziałek, 27.08.2018 18:23
dyskusja level: załamka, ale dzięki ci za te cenne rady...
poniedziałek, 27.08.2018 18:49
Nie ma za co Ziom )))
głos dla Marcina poniedziałek, 27.08.2018 16:19
Wybrałem. Głosuję na Marcina Raka.
Elektorat poniedziałek, 27.08.2018 15:09
Taaaak?? To zobaczycie ile Hordyj zrobi. Dajcie mu szansę.
Wyborca poniedziałek, 27.08.2018 15:12
Miał ja przez 16 lat juz drugiej szansy nie bedzie
Marel poniedziałek, 27.08.2018 14:03
Hordyj Andrzej, to jedyne i sensowne wyjście z tego bagna.
poniedziałek, 27.08.2018 14:22
Z bagna wyszliśmy 4 lata temu a pan Hordyj jak taki fachowiec to niech gdzie indziej poszuka pracy. Bielawa już podziękowała zgranemu zespołowi
Anty Sld anty PiS poniedziałek, 27.08.2018 14:13
Wiecie dlaczego w Uni Europejskie brakuje środków ? Bo Andrzej Hordyj pozyskał wszystkie . Buhahaha
poniedziałek, 27.08.2018 10:00
Jak czytam komentarze, że trzeba wybrać Raka to Bielawa będzie dostawała pieniądze bo ma poparcie PiS to ręce mi opadają. To ma być ta uczciwość, jasność i przejrzystość i brak układów politycznych i kolesiostwa??? Ludzie, wam rozum odjęło a bezczelność pisiorów przekracza wszelkie granice przyzwoitości. NIE dla takiego kandydata!!!
poniedziałek, 27.08.2018 10:35
PiS to stan umysłu a nie polityka...
E poniedziałek, 27.08.2018 07:34
Unijna kasą będzie bo jest kolejna perspektywa na następne lata mozdzki
niedziela, 26.08.2018 23:15
Ale ciągną świnie do koryta .......
niedziela, 26.08.2018 22:27
Super się obrzucacie gównem wiejscy mistrzowie hejtu tylko wam temat zarzucić, no brawo!!!!
Tron niedziela, 26.08.2018 20:38
Jacek Gmoch. Bardzo dobry trener. Buahahaha
niedziela, 26.08.2018 20:28
Kto w końcu będzie kandydować na burmistrza ? Ile osób?
niedziela, 26.08.2018 14:32
Zaskakujące... Promuje się tym, że kolejny raz zdradziła swoją grupę polityczną na rzecz chwilowego lansu na stołku przewodniczącej. To przewodniczenie na dwa miesiące przed wyborami, uwłacza powadze tego stanowiska i jasno pokazuje, że z Martą Masyk nie warto współpracować. I tak zrobi po swojemu, bez względu na składane obietnice.
mieszkaniec niedziela, 26.08.2018 20:22
To bardzo ciekawe i intrygujące :)
niedziela, 26.08.2018 19:57
brawo pani Marto
niedziela, 26.08.2018 18:27
To jest wątek o Marcie nie zapominajcie o dziewczynie bo się zapłacze a wy tylko Hordyj Rak Łyżwa no nieładnie. Chciała wzbudzić zainteresowanie, nie wyszło. Zróbcie coś !
niedziela, 26.08.2018 18:57
A kiedy Masykowa ogłosi swój start a wyborach ? Czy zamierza startować czy nie ? Wie ktoś?
niedziela, 26.08.2018 19:23
Zarejestrowala komitet więc niestety ale odpowiedź brzmi tak. Pytanie tylko o co z tym chodzi. Osobiście uważam że to może być V kolumna obecnych władz. Np. gdyby Łyżwie się nie powiodło to zza Masykowej wyskoczy... Runo :) Albo jeszcze ktoś inny. Za nią nie nadążysz bo ciagle zmienia front.
KOLEGA niedziela, 26.08.2018 18:48
Torba znowu się pcha,mam jej dosyć czerwona nie ma szans.
Thug life niedziela, 26.08.2018 14:54
Oj Martusia z tego co widzę to większość ludzi cię nie lubi, wiem też że osobiście pod sufitem równo też nie masz, wystarczy rozmowa z twoimi znajomymi
niedziela, 26.08.2018 17:17
No bo ona zwyczajnie nie da się lubić. Twarz i oczy wiele mówią o człowieku.
Thug life niedziela, 26.08.2018 17:40
True story
Opolo niedziela, 26.08.2018 16:17
Słabo się to czyta. Inkubator- 90% zajetych lokali. Strefa inwestycyjna- potrzeba czasu. Dzierzoniow jest atrakcyjniejszy, ale za 10 lat też będą firmy. Szkoła Leśna- bez przerwy odwiedzana przez dzieci i ludzi z innych miast. Wtedy się działo, a TERAZ? Sami widzicie. Nic A nic.
Alop niedziela, 26.08.2018 16:13
HORDYJA!!!
Wiem bo ją widziałem niedziela, 26.08.2018 16:00
Ta dziewczyna chodziła do szkoły zawodowej w Pieszycach.
niedziela, 26.08.2018 11:49
Zero kompetencji, tylko lans.
niedziela, 26.08.2018 09:34
fajna dziewczyna :)
niedziela, 26.08.2018 09:53
Daj już sobie spokój przecież każdy widzi jak jest naprawdę
niedziela, 26.08.2018 10:08
Brzydka ale na plus ma to że nie jest gruba i tylko tyle . Coś jak chodakowska - twarz masakra a figura ok
Totalna opozycja sobota, 25.08.2018 23:12
Skarżyła się że nie ma ludzi na jej listę . Po prostu nie ma chętnych
niedziela, 26.08.2018 06:18
Nie ma się co dziwić tylko naiwny by się zgodził
niedziela, 26.08.2018 08:03
ha ha ha ona już odmawia zainteresowanym :) może wam kogoś podwsłać
niedziela, 26.08.2018 08:04
nie sądze ona ma fajnych ludzi na listach wiem bo jestem jednym z nich:)
niedziela, 26.08.2018 09:15
Jak to się mówiło, naiwnych nie sieją, kiedyś sam się przekonasz czy warto było tak wdepnąć
niedziela, 26.08.2018 09:33
zobaczymy
sobota, 25.08.2018 20:48
Marta do Warszawy na prezydenta
niedziela, 26.08.2018 09:25
Krowy doić
Bielawianin niedziela, 26.08.2018 08:12
Zagłosuję na Marcina Raka !!!
niedziela, 26.08.2018 09:02
Każdy byle nie Łyzwa i Masykowa bo to jedna klika. Przecież jej mąż pracuje w urzędzie dla Łyżwy.
obywatel Reinchenbachu niedziela, 26.08.2018 08:34
Jakże mi ta kobieta przypomina Barbarę Nowacką ...
wielbiciel sobota, 25.08.2018 15:20
Pani Marta jest bardzo atrakcyjna kobieta .
sobota, 25.08.2018 15:41
chyba niedowidzisz koleś
sobota, 25.08.2018 19:27
To tylko przejściowa zaćma:)
wielbiciel sobota, 25.08.2018 22:20
śliczna tyle w tym temacie !!
Cezar sobota, 25.08.2018 23:05
De gustibus non est disputandum :)
niedziela, 26.08.2018 00:32
Chyba żartujesz
Ojciec sobota, 25.08.2018 19:09
W ostatecznosci wole tego mula od babc w UM DDZ.
Mieszkam tu sobota, 25.08.2018 17:06
Dziś wystarczy pokazać się na zawodach PZW zrobić 2 festyny i ogarnąć sobie kilka artykułów reklam na Doba.pl żeby zostać radnym A nawet burmistrzem. To jest przykre
sobota, 25.08.2018 17:41
???
Bielawianin sobota, 25.08.2018 16:18
Ja osobiście, mam tej pani dość....
obywatel Reinchenbachu sobota, 25.08.2018 12:49
Czy ta pani jest z Klubu Radnych Niezależnych Partii PO ?
sobota, 25.08.2018 13:55
Jest z klubu PnSiOC (Parcie na Szkło i Obiecanki Cacanki)
An piątek, 24.08.2018 22:06
Powodzenia p. Marto!!!!!
Na najbliższą przyszłość życzę Pani, żeby Pani w końcu zrobiła porządek z tym kumoterstwem panującym w dalszym ciągu w MZBM.
An sobota, 25.08.2018 13:42
Zlikwidować bute i arogancje urzędników w stosunku do lokatorów
Beztroski piątek, 24.08.2018 22:09
Weźmie miotły i pozamiata .Ha ha
pfjdn sobota, 25.08.2018 13:27
Pani Masyk wszędzie się pcha...Niedobrze się aż robi
Bambo sobota, 25.08.2018 08:56
Pierwsza kobieta Tl argyment ?
Feministka to nie kobieta
sobota, 25.08.2018 12:43
Nie wiem czy ona jest feministką, ale argument faktycznie z dudy.
sobota, 25.08.2018 09:29
Feministka?? oj to jej nie znasz
sobota, 25.08.2018 12:24
A może Pani Przewodnicząca za wnioskuje aby pozbawić jednego radnego tytułu Honorowego Obywatela Miasta,bo to jest wstyd dla między innymi Pani przyszłych wyborców.Przecież Pani wie o kogo chodzi.To będzie test na Pani wiarygodność.
sobota, 25.08.2018 11:56
BEKA Z BIELAWY I TYCH PSEUDO LUDZI PCHAJĄCYCH SIĘ DO KORYTA
sobota, 25.08.2018 10:27
Marta głowa do góry
sobota, 25.08.2018 05:53
Znowu pociska ciemnotę ludziom ta masykowa no dalaby już spokój
sobota, 25.08.2018 05:55
chyba raczej podsumowuje cztery lata pracy :)
sobota, 25.08.2018 09:47
czyli tak jak mówiłem wciska ciemnotę
sobota, 25.08.2018 09:28
Marta brawo
piątek, 24.08.2018 22:15
Pani Marto da pani radę mimo wszystko
Mieszkaniec piątek, 24.08.2018 22:21
Mimo co ?
sobota, 25.08.2018 09:13
mimo wad.
xyz sobota, 25.08.2018 09:11
Psy szczekają, karawana idzie dalej. Marta nie przejmuj się ujadaniem kundelków. Rób swoje!!
potencjalny wyborca sobota, 25.08.2018 07:38
Czyli tak realni to z jakiej opcji ta Pani jest ?
sobota, 25.08.2018 07:09
Jak tam reforma Straży Miejskiej? Nie ma wstydu przed ludźmi?
jerzy sobota, 25.08.2018 07:03
Marta co robisz wieczorem?
kandydat piątek, 24.08.2018 23:36
Dobo. ile kosztuje taki artykuł ?
sobota, 25.08.2018 03:33
Coś około 600 zł ale Marta pewnie ma gratis...
sobota, 25.08.2018 01:09
Czyta się przed publikacją ;) ale dobrze, że tylko kilka osób zobaczyło .....
piątek, 24.08.2018 23:48
Znowu lans?! Marta daj odpocząć od siebie. Nie narzucaj się tak. To jest już nieprzyzwoite.
Głosodawca piątek, 24.08.2018 22:47
Robi Pani zakupy w biedronce?
piątek, 24.08.2018 22:50
jasne
piątek, 24.08.2018 22:32
Marta fajnie
Bielawianin piątek, 24.08.2018 22:25
A może jako mieszkańcy ignorujmy TAKIE osoby nie komentujemy może coś wtedy do nich dotrze .O tej pani chyba już wszystko zostało powiedziane .Tej pani juz dziękujemy
piątek, 24.08.2018 22:32
ok
Ignas piątek, 24.08.2018 22:10
Biedna ta Bielawa , sami karierowicze i dupostolki!!!
Bielawianin piątek, 24.08.2018 22:05
Uhahaha :)))