Doradcy klienta w PUP

czwartek, 12.3.2015 08:43 2225 2

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów zmieniliśmy nieco formę współpracy z nimi. Każdy zgłaszający się do nas klient zostaje objęty opieką przydzielonego mu doradcy klienta. Jest to opiekun, który wyznaczony jest do utrzymywania kontaktów i udzielania mu pomocy aż do zakończenia współpracy – informuje dyrektorka Powiatowego Urzędu Pracy w Dzierżoniowie Agnieszka Walawska.

W dzierżoniowskim PUP-ie jest łącznie 28 doradców klienta (instytucjonalnego i indywidualnego). Firmy czy instytucje, które do tej pory współpracowały z urzędem, w większości otrzymały już informacje o przydzielonym im opiekunie. Podczas regularnie organizowanych spotkań z przedsiębiorcami (najbliższe już 5 marca o godz. 10.00 w sali 213 Starostwa Powiatowego przy ul. Świdnickiej 38 w Dzierżoniowie ), podczas których PUP informuje o nowych i ciekawych formach wsparcia, przedstawiani są także doradcy. Jeśli jeszcze to nie nastąpiło, to w najbliższym czasie przedsiębiorcy mogą się spodziewać kontaktu ze strony doradcy. – Bardzo pozytywnie oceniam tę zmianę. Obecnie mamy jednego opiekuna, z którym załatwiamy wszystkie tematy, a nie z kilkoma różnymi osobami, jak bywało wcześniej. To duże udogodnienie logistyczne – chwali wprowadzenie doradców klienta w PUP Robert Gulka, dyrekor Ośrodka Sportu i Rekreacji w Dzierżoniowie. OSiR często korzysta ze wsparcia Powiatowego Urzędu Pracy, głównie z programów stażowych. Tworzył też stanowiska dla osób niepełnosprawnych przy wsparciu tej instytucji. – W tym roku też z pewnością będziemy współpracować z dzierżoniowskim PUP-em. Interesują nas na przykład szkolenia finansowane z Krajowego Funduszu Szkoleniowego dla osób powyżej 45 lat. Będziemy aplikować o takie środki – dodaje dyrektor OSiR-u.

 

Dorota Czeladzka, Doradca Klienta Instytucjonalnego w PUP w Dzierżoniowie nie ukrywa, że klienci PUP zauważają pozytywną zmianę w obsłudze po wprowadzeniu doradców klienta


Dorota Czeladzka
, Doradca Klienta Instytucjonalnego w Powiatowym Urzędzie Pracy w Dzierżoniowie nie ukrywa, że początkowo klienci są zaskoczeni wprowadzoną zmianą obsługi, ale potem następuje bardzo miła reakcja i owocna współpraca. – Klienci chętnie korzystają z naszej pomocy, są z nami w stałym kontakcie, dopytują o różne formy wsparcia oferowanego przez PUP. Aktualnie dużym zainteresowaniem cieszą się bony, dedykowane osobom poniżej 30. roku życia. Zwłaszcza bony stażowy i zatrudnieniowy – mówi Dorota Czeladzka.

Przeczytaj komentarze (2)

Komentarze (2)

czwartek, 12.03.2015 10:46
są tak samo potrzebni jak straż miejska ,nastepna banda urzędasów...
s czwartek, 12.03.2015 18:49
I odsyłanie od jednego do drugiego... aż ten być może...