Debata nad raportem o stanie Gminy Piława Górna za rok 2024
Przewodniczący Rady Miejskiej w Piławie Górnej informuje, że 24 czerwca 2025 r. (wtorek) o godz. 8.30 w Sali Narad Urzędu Miasta, ul Piastowska 69 rozpocznie się sesja, podczas której Rada będzie rozpatrywała raport o stanie gminy, a następnie podejmowała uchwałę w sprawie udzielenia wotum zaufania oraz udzielenia absolutorium Burmistrzowi.
Burmistrz Piławy Górnej przedstawił Radzie Miejskiej Raport o stanie Gminy Piława Górna za 2024 rok, który obejmuje podsumowanie działalności Burmistrza w 2024 roku, a w szczególności realizację polityk, programów, strategii i uchwał Rady.
Na tej sesji przeprowadzona zostanie debata nad raportem, w której mogą zabierać głos mieszkańcy. Liczba mieszkańców mogących zabrać głos w debacie to maksymalnie 15 osób. Mieszkańcy są dopuszczani do głosu według kolejności otrzymania zgłoszenia przez Przewodniczącego Rady Miejskiej w Piławie Górnej.
Pisemne zgłoszenie mieszkańca do udziału w debacie, poparte podpisami co najmniej 20 osób, należy złożyć w Biurze Rady Miejskiej, w budynku Urzędu Miasta, I piętro, pok. nr 35, w godzinach pracy urzędu.
Zgłoszenie należy złożyć najpóźniej w dniu roboczym poprzedzającym sesję tj. do 23 czerwca (poniedziałek) 2025 r. do godz. 12.00.
UM Piława Górna
Komentarze (1)