Co zrobić, gdy hotel ma niski standard, do plaży jest za daleko, a posiłki dwa zamiast trzech? Czy możemy złożyć reklamację? [ZOBACZ WIDEO]

czwartek, 26.7.2018 05:00 5332

Wakacyjne urlopy mogą obfitować w różne niespodzianki. Zamówiony pokój może okazać się dużo poniżej oczekiwań, zamiast trzech posiłków mogą być dwa, a zamiast 200 metrów do morza być 700 metrów. Które z niedogodności i niezgodności z umową oraz w jakim terminie możemy reklamować wyjaśnia Powiatowy Rzecznik Konsumentów Katarzyna Łysak.

Miejsce urzędowania:
Starostwo Powiatowe w Dzierżoniowie,
ul. Świdnicka 38, pok. nr 4 (parter)
Telefon: 74 832 36 60
e-mail: rzecznikkons@pow.dzierzoniow.pl

Przyjęcia klientów:
poniedziałek, czwartek, piątek – godz. 8.00 – 14.30
wtorek – godz. 8.00 – 16.30
środa – dzień wolny od przyjęć