Simply Contact – partner w outsourcingu obsługi klienta otworzył biuro w Poznaniu
Prowadzenie działalności wymaga elastycznego podejścia i kreatywności. Zmieniające się warunki gospodarcze i rosnące oczekiwania klientów skłaniają przedsiębiorców do korzystania z usług outsourcingu. Simply Contact to partner dla firm, którym zależy na poprawie obsługi klienta i optymalizacji kosztów operacyjnych. Ma przedstawicielstwa w 6 europejskich krajach – Polsce, Wielkiej Brytanii, Bułgarii, Rumunii, Ukrainie i Mołdawii.
Simply Contact – dla zapewnienia wielotorowego rozwoju obsługi klienta
Simply Contact to firma założona w 2013 roku, która wypełnia misję budowania solidnych więzi na linii marka-konsument poprzez dostarczanie skutecznych usług wsparcia klienta. Pełni funkcję partnera wielu wiodących światowych przedsiębiorców, w tym z branży małych i średnich firm oraz startupów. Pomaga w poprawianiu doświadczenia klientów i w stopniowym zwiększaniu wydajności.
Zajmuje się tworzeniem ukierunkowanego centrum obsługi klienta w ramach usług outsourcingowych. Ma ponad 600 zatrudnionych agentów i ponad 10 mln zapytań klientów otrzymywanych rocznie. Oferuje wielojęzyczne wsparcie dla firm na całym świecie – w 20 językach. Współpracuje z takimi markami jak: Wizz Air, Yves Rocher, METRO i Bolt.
Ekspansja na nowe rynki
Otwarcie nowej placówki w Poznaniu jest kolejnym etapem ekspansji na rynki europejskie. Firma podejmuje strategiczne działania na nowych i już rozwiniętych rynkach. Wchodząc na rynek brytyjski, wzmocniła swoją kadrę zarządzającą i stała się członkiem The UK Contact Centre Forum, czyli prestiżowej platformy dla profesjonalistów z branży call center i obsługi klienta. Źródłem jej sukcesu w regionie jest John Cole, który dostał angaż na stanowisko Regional Head of CX Client Solutions na Wielką Brytanię i Irlandię. Dysponuje on szeroką wiedzą w zakresie nie tylko obsługi klienta, ale i logistyki, finansów, handlu detalicznego czy technologii.
Równocześnie Simply Contact pogłębiała swoją obecność w Europie Środkowo-Wschodniej poprzez otwarcie nowego biura w Bukareszcie w Rumunii. Każdy z tych punktów ekspansji wspiera misję firmy, którą jest dostarczanie najwyższej jakości, skalowalnych, możliwych do wdrożenia u każdego partnera, rozwiązań w zakresie obsługi klienta.
Szeregi Simply Contact zasiliła Anna Bielikova, która zajęła stanowisko Chief Operating Officer. Ma doświadczenie w zarządzaniu operacjami centrów kontaktowych i wiedzę w zakresie zarządzania relacjami z klientami i procesami biznesowymi. Weźmie odpowiedzialność za strategię operacyjną Simply Contact oraz zapewnienie skalowalności oferowanych usług.
Dlaczego warto zaufać Simply Contact?
Kompetencje Simply Contact potwierdzają certyfikaty i zdobyte nagrody. W kwietniu 2023 roku firma zdobyła dwie nagrody Silver Stevie Awards, w 17. edycji konkursu. Została doceniona za sprzedaż i obsługę klienta. Wyróżniono ją w kategoriach Centrum Kontaktowe lub Dostawca Outsourcingu Obsługi Klienta Roku oraz Centrum Kontaktowe Roku.
To najwyższe w skali światowej wyróżnienie dla profesjonalistów z branży obsługi klienta, centrum kontaktowego, rozwoju biznesu i sprzedaży. Taki wynik w konkursie jest dużym sukcesem, zwłaszcza że kapituła wybierała spośród ponad 2300 zgłoszeń z 49 krajów i terytoriów.
Simply Contact jest niezawodnym partnerem outsourcingowym, który pomaga w tworzeniu rozwiązań dostosowanych do celów front-office i back-office.