Odzież firmowa z nadrukiem - od czego zacząć?

czwartek, 28.10.2021 12:05 734

Sposób znakowania ubrań dobiera się je przede wszystkim do rodzaju materiału, a także wzoru, jaki ma się na nim znaleźć. Do najczęściej oferowanych należą: druk DTG, sitodruk, termotransfer (flex i flock), sublimacja i haft komputerowy. Każda z technologii wyróżnia się unikalnymi właściwościami, dającymi odmienny efekt. Dopasowując pod względem kolorystyki odzież do logo firmy, jesteś w stanie uzyskać ciekawy efekt, który wyróżni Ciebie i Twoich pracowników. Jednocześnie pokażesz, że odzież robocza nie musi być nudna.

Biznesowa odzież firmowa - haft komputerowy

Wytrzymały, efektowny i elegancki. Te trzy słowa najlepiej oddają charakter technologii, wykorzystującej program komputerowy i nici do stworzenia nadruku. Istnieje duża szansa, że sprawdzi się ona także w służbie reklamy Twojej firmy. Wyhaftowane logo lub imię pracownika buduje pozytywny wizerunek marki, dbającej o estetykę i schludny ubiór swoich podwładnych. Zapinana na guziki koszula z kołnierzykiem, zaopatrzona w znak firmowy, to strój na spotkania biznesowe, targi branżowe, a także odwiedziny u klientów. W szafach przedstawicieli handlowych, właścicieli firm i menedżerów to właśnie ona stanowi jeden z najważniejszych elementów roboczej garderoby. Podobną rolę pełnią także koszulki polo, łączące elegancję ze sportowym luzem i pasujące do wielu formalnych stylizacji. Ubrania robocze, takie jak bluzy z polaru, również stanowią bardzo dobry podkład dla tej metody znakowania.

Odzież firmowa z nadrukami DTG i sitodrukiem

Metod tych najczęściej używa się w przypadku t-shirtów i bluz dresowych. Gładka powierzchnia pokrywana jest farbą (sitodruk) lub tuszem (DTG). Obie technologie dają trwały rezultat, odporny na pranie. Dzięki temu ubrania można nosić podczas wykonywania intensywnych prac, bez obaw o szybką utratę jakości nadruku. W przypadku DTG tusz wnika głęboko we włókna tkaniny. Dzięki temu nie spiera się i nie łuszczy. Koszulki firmowe z logo wykonanym jedną z tych technik sprawdzają się m.in. w przypadku osób zajmujących się obsługą imprez, ochrony, czy trenerów.

Jednokolorowy wzór - zadanie dla termotransferu

Przeniesienie wzoru wyciętego na ploterze i wgrzanie go przy pomocy prasy w materiał to dobry wybór w przypadku grafik mających tylko jeden kolor. Może to być zarówno napis, jak i proste logo. Folię flex i flock stosuje się na koszulkach i bluzach, a także kurtkach. W ten sposób, obok ubrań do pracy, powstaje także odzież sportowa dla członków klubu piłkarskiego czy teamu motocyklowego. Nazwisko zawodnika, logo sponsora i numer - to wszystko pojawia się dzięki specjalnie wyciętej folii, którą naprasowuje się zarówno na tkaninę bawełnianą, jak i poliestrową.

Odzież reklamowa z nadrukiem na zamówienie

Ubrania dla pracowników kupisz, nie wychodząc z domu. Korzystając z oferty na stronie www.firmoweciuchy.pl nie tylko ubierzesz ich od stóp do głów, ale zlecisz od razu wykonanie nadruków na wybranych przez siebie tekstyliach. W ofercie znajdziesz wszystko - odzież firmowa, czapki, przez spodnie po obuwie robocze. Wśród dużego wyboru produktów stałe miejsce mają Fruit of the Loom, Russell, Henbury i inne marki, wiodące na rynku odzieżowym.