Dzielą swoją pasję do piłki z firmą KiK

wtorek, 28.6.2016 16:26 700 0

„Z pasji do piłki…” – to nazwa, ale i powód, dla którego firma KiK postanowiła przekazywać odzież sportową dla klubów piłkarskich z całej Polski. Przez 2 lata trykoty trafiały do drużyn juniorów, młodzików i seniorów, które aktualne i przyszłe spotkania będą rozgrywać już w nowych strojach. Projekt nie tylko połączył tysiące zawodników z całej Polski, ale również zachęcał fanów do kibicowania lokalnym drużynom. 

Inspiracją do stworzenia przez firmę akcji „Z pasji do piłki…” była fascynacja piłką nożną, która niewątpliwie dzielona jest z milionami Polaków. KiK w ciągu 2 lat trwania projektu przekazał stroje 150 klubom sportowym, w tym dwudziestu z Dolnego Śląska. Każdy z nich ukierunkowany jest na promowanie aktywności fizycznej oraz rozwoju dzieci i młodzieży. W ten sposób właściciele marki chcieli podkreślić zaangażowanie w sprawy lokalnych społeczności oraz umocnić z nimi więź. Trykoty trafiły między innymi do: MKS Nysa Kłodzko, Konfeks Legnica, KKS Olimpia Kamienna Góra, Burza Lipki, Akademia Piłkarska Oleśnica czy AZS Wałbrzych

fot. Zawodniczki AZS PWSZ Wałbrzych w strojach od KiK

Zadbano, aby każdy piłkarz był ubrany od stóp do głów. Przygotowane dla drużyn stroje składały się z koszulek, spodenek i getrów dla piłkarzy. Zestawy dostępne były w kilku rozmiarach i wariantach kolorystycznych, aby trykoty odpowiadały każdemu, a przy tym były zgodne z barwami klubowymi. Do dyspozycji oddano komplety w kolorach: czerwonym, niebieskim, zielonym, czarnym i ich kombinacjach z odcieniem białym i żółtym. Zadbano również o 2 warianty długości rękawów, aby stroje można było wykorzystywać także przy niesprzyjającej aurze. Każdy z nich opatrzony był logiem sieci KiK. 

- Akcja miała na celu rozwijanie pasji u dzieci i młodzieży. Chcieliśmy je zachęcić do aktywności fizycznej, która dla nich jest przecież szczególnie istotna. W związku z tym wręczaliśmy stroje piłkarskie w  różnych rejonach Polski. Projekt cieszył się ogromnym zainteresowaniem, a my, ku naszej radości, rozdaliśmy prawie 25.000 kompletów odzieży. Zadbaliśmy o to, aby każdy z nich odpowiadał nie tylko na potrzeby, ale także oczekiwania klubów i ich podopiecznych – mówi Mariusz Kulik, Dyrektor Generalny sieci KiK. Projekt, który przybrał ogólnopolską skalę wymagał współpracy wielu osób - każda z nich niewątpliwie przyczyniła się do sukcesu tej akcji. Dodatkowo mamy nadzieję, że nasze wsparcie przyczyni się do wielu ligowych awansów – dodaje. 

Piłka nożna jest niezwykłym sportem, który uczy współpracy i zasad fair play. Piłka nożna daje Ci życie lub przynajmniej sens życia – powiedział Gerard Piquè. Niewątpliwie firma KiK podpisuje się pod tymi słowami, wierząc, że poprzez stworzenie odpowiednich warunków można zarazić pasją niejednego młodego człowieka!

 

Dodaj komentarz

Komentarze (0)