Czy warto inwestować w przypinki z logo firmy?
Kalendarze, długopisy, podkładki pod myszy, a może przypinki z logo firmy? Te ostatnie akcesoria, mmio niewielkich rozmiarów, stanowią dobrą alternatywę dla innych gadżetów reklamowych. Jeśli zastanawiasz się, czy warto w nie inwestować, przeczytaj ten artykuł.
Przypinki z logo – co to takiego?
Przypinki z logo, które znajdziesz w ofercie firmy Caprea, na stronie: https://www.caprea.com.pl/kategoria-produktu/breloki-i-smycze/przypinki-z-logo/, to niewielkie, ale przykuwające uwagę gadżety. Mogą być one wykonane z różnych materiałów, takich jak: metal, korek czy bambus. Wybór konkretnego tworzywa warto dopasować do rodzaju wydarzenia, branży lub marki, jaką mają promować te akcesoria. I tak na przykład, przypinki bambusowe to dobry pomysł na reklamę firmy sprzedającej ekologiczne produkty.
Dlaczego warto zdecydować się na zakup przypinek opatrzonych logo firmy?
Jak widzisz, mimo niewielkiej powierzchni, piny z logo mogą mieć różne odsłony. To proste, a przez to nienachalne gadżety reklamowe. Ta cecha przekłada się na ich skuteczność. Warto zainwestować w tego rodzaju formę promocji co najmniej z kilku powodów:
- Zauważalność – nie musisz kupować drogich banerów umieszczanych na autobusach czy tramwajach, by cieszyć się z korzyści reklamy mobilnej. Noszone na ubraniach i torbach przypinki z logo także są formą takiego rodzaju promocji. Mało tego: noszące je osoby można śmiało nazwać ambasadorami Twojej marki.
- Niskie koszty – w porównaniu do innych narzędzi reklamowych, przypinki z logo są niedrogie. Nawet jeśli zdecydujesz się na modele wykonane w technologii nowoczesnego druku, takie jak gadżety dostępne w sklepie Caprea.
- Personalizacja – zamawiając przypinki, możesz wybrać nie tylko hasło czy grafikę, którą będą przedstawiać, ale też ich kształt i materiał, z jakiego zostaną wykonane.
- Uniwersalność – przypinki to sposób na promocję firmy, targów branżowych, imprez sportowych i koncertów.
- Prosta dystrybucja – przypinki z logo są niewielkie, więc bez problemu dołączysz je do innych materiałów promocyjnych rozdawanych klientom czy kontrahentom. A jeśli wolisz, możesz przesłać je do nich pocztą – zmieszczą się nawet w małej kopercie.
Przypinki z logo i ich zastosowanie
Lista zalet przypinek z logo jest długa, podobnie jak możliwości ich zastosowania. Najważniejsze z nich to:
- Promocja marki – poprzez rozdawanie takich gadżetów reklamowych swoim potencjalnym klientom na targach i konferencjach branżowych.
- Pamiątka dla uczestników określonego wydarzenia – koncertu, festiwalu czy wystawy.
- Wewnętrzna identyfikacja firmowa – przypinki oznaczone nie tylko logo przedsiębiorstwa, ale także imieniem, nazwiskiem i stanowiskiem pracownika są nieodzowne zwłaszcza w większych firmach.
- Wsparcie idei – przypinki mają zastosowanie w kampaniach społecznych, na przykład na rzecz ochrony środowiska i walki o prawa kobiet.
- Kampanie polityczne – to łatwy sposób na zwiększenie rozpoznawalności kandydata.
- Edukacja – przypinki z logo mogą być rozdawane zarówno uczniom, absolwentom, jak i kandydatom do danej placówki oświatowej.
Popraw widoczność swojej marki, zamawiając przypinki z logo
Tani, skuteczny, uniwersalny i jednocześnie dyskretny gadżet reklamowy? Wszystkie te kryteria spełniają przypinki z logo, które są niedocenianym, ale efektywnym narzędziem do promocji Twojej marki lub organizowanego przez Ciebie wydarzenia. Różnorodne, personalizowane modele pinów zamówisz w sklepie z akcesoriami reklamowymi Caprea.