5 pomysłów na zdrowe przekąski

czwartek, 4.8.2022 22:18

Czekając na posiłek obiad czy kolację często jemy przekąski. Często są wybierane przed obiadem lub kolacją. Ponadto wielu ludziom trudno jest oglądać film i spędzać czas bez nich. Z tego powodu przekąski są częściej przy pustych kaloriach, które najlepiej wyeliminować. Trzeba jednak wiedzieć, że przekąski mogą być nie tylko smaczne, ale także niskokaloryczne i zdrowe.

Owoce 

Najlepiej chrupać je na surowo – plasterki jabłka, plasterki banana, a do tego można dodać jogurt naturalny, a także orzechy nerkowca. Jest to z pewnością smaczna przekąska i bardzo zdrowa.

Popcorn karmelowy

Popcorn karmelowy, do produkcji którego wykorzystuje się m.in. masło, miód i cukier, oprócz swojego wspaniałego smaku, ma wielu zwolenników. Popcorn prażony w oleju rzepakowym nie jest tłusty. Jeśli więc chcesz zjeść pyszny au popcorn bez konieczności samodzielnego przygotowywania go przez długi czas, zamów go w sklepie internetowym Crunchysnack.
Z pewnością będzie smaczny!

Nachosy

Kto z nas nie lubi chrupiących przekąsek podczas oglądania filmu czy serialu? Przekąska w postaci nachosów z dodatkiem dipów to idealny pomysł na wieczór filmowy, czy spotkanie z przyjaciółmi. Jeśli planujesz spotkanie w nieco większym gronie, koniecznie zamów większe zestawy. Nachosy to zawsze dobry wybór!

Zdrowa przekąska z masłem orzechowym

Batony musli z masłem orzechowym to pomysł pożywnej przekąski, którą można zjeść bez wyrzutów sumienia. To świetna alternatywa dla kupnych słodyczy. Ponadto prawdopodobnie będziesz mieć większość składników już w domu, więc istnieje duża szansa, że nie wydasz na nie nawet dodatkowej złotówki. Batony musli z masłem orzechowym można przygotować z dowolną pastą orzechową. Wybierz ten, który najbardziej Ci smakuje. Krem pistacjowy, masło orzechowe lub pasta z orzechów nerkowca zadziała najlepiej.

Płatki owsiane na drugie śniadanie

Owsianka na drugie śniadanie dodaje energii i jest bardzo zdrowa. Płatki owsiane są źródłem błonnika, witamin z grupy B oraz związków mineralnych, zwłaszcza magnezu i selenu. Fit owsianka, owsianka dietetyczna, płatki owsiane z jogurtem - propozycji na smaczne i zdrowe śniadanie jest mnóstwo. Dobrym pomysłem jest zrobienie ulubionego szejka z owoców i dodanie dwóch łyżek płatków owsianych, wówczas posiłek będzie bardziej odżywczy. Dla osób zabieganych poleca się przygotowanie nocnej owsianki - czyli zrobienie jej tradycyjnie z ulubionymi dodatkami i schowanie na noc do lodówki - rano wystarczy zabrać pojemniczek lub słoik owsianki i pomysł na smaczną przekąskę w pracy gotowy!