Nie bądź żołądź. Wpadnij do Wro!

czwartek, 29.9.2016 10:39 2731 0

Europejska Stolica Kultury Wrocław 2016 ogłasza oficjalny początek złotej jesieni w kulturze i zaprasza na kilkadziesiąt wydarzeń z dziedziny muzyki, filmu, literatury, architektury, sztuk wizualnych i teatru. Kampania promocyjna targetowana na Wrocław oraz największe polskie miasta obejmie outdoor, internet, spoty radiowe i wideo.

- Od początku października na billboardach, scrollach i citylightach we Wrocławiu, Warszawie, Poznaniu, w Krakowie, Katowicach i Łodzi pojawią się kreacje promujące kulturalną złotą jesień w Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016. Kampania opiera się na grze słów i grafiki. To zabawa wieloznacznością z udziałem klasycznych atrybutów jesieni jak kasztany, dynie czy żołędzie – mówi Magda Kotowska, koordynator ds. komunikacji i promocji ESK Wrocław 2016. - Język polski pozwala bawić się znaczeniami słów i z tej możliwości skorzystaliśmy. Wypuszczamy w świat kreacje, na widok których trudno się nie uśmiechnąć – dodaje Kotowska. „Coś cię bierze? Kultura dostępna bez recepty” to jedno z mniej przekornych haseł kampanii. Większość z kreacji wyróżnia bowiem poczucie humoru: „Nie bądź żołądź. Wpadnij do Wro!”, „Taki jesteś kozak? Zmierz się z kulturą” czy „Rusz dynią. Kulturalne wyzwania we Wrocławiu”. Za kreację, copywriting i grafikę kampanii odpowiada wrocławska agencja Cięty Język.

Kampania promująca kulturalną jesień we Wrocławiu, prócz outdooru, obejmie również internet oraz radio (spoty promocyjne). Jej uzupełnienie stanowi spot wideo autorstwa agencji Karuzela emitowany w Kinie Nowe Horyzonty i promowany w kanałach social-media.

W letnich atrakcjach programu ESK Wrocław 2016 wzięło udział ponad milion wrocławian i turystów. Kulturalna złota jesień to kolejnych kilkadziesiąt propozycji, w tym wyjątkowy koncert Lecha Janerki na Ostrowie Tumskim, japońskie wydanie Avant Art Festivalu, Międzynarodowy Festiwal Opowiadania, Bruno Schulz. Festiwal i przyznanie Nagrody Literackiej Europy Środkowej ANGELUS, American Film Festival, Dolnośląski Festiwal Architektury, Play with Glass oraz Olimpiada Teatralna Wrocław 2016.

Koordynacja kampanii: Magda Kotowska, Jakub Mazur – Europejska Stolica Kultury Wrocław 2016
Copywriting, grafika: Paweł Majka, Karol Gołaj, Paweł Pawiński, Magdalena Stadnik – Cięty Język
Spot: Karuzela

Kreacje kampanii i spot: T U T A J
Spot yt: T U T A J
Więcej informacji: T U T A J

Dodaj komentarz

Komentarze (0)