Komunikacja wizualna, czyli klucz do sukcesu marki

wtorek, 20.3.2018 12:15 563 0

Komunikacja wizualna stanowi istotny element strategii marek. Pozwala wyróżnić się na tle konkurencji oraz budować atrakcyjny wizerunek poprzez demonstrację wyznawanych wartości. O tym jak sprawić, żeby komunikacja wizualna przyczyniła się do sukcesu firmy, 27 marca we wrocławskim Idea Hub opowie Bogumił Mateja, doświadczony projektant.

Podczas spotkania prowadzący przedstawi dlaczego żadna firma nie powinna zapominać o komunikacji wizualnej. Wskaże jakie są główne zasady jej tworzenia. Omówi dlaczego w skutecznym budowaniu wizerunku marki niezbędny jest system identyfikacji wizualnej. Uczestnicy dowiedzą się także jakie są korzyści z budowania spójnej i świadomej komunikacji wizerunkowej. Ponadto, na zgromadzonych czekają praktyczne porady oraz przykłady dobrych praktyk.

Prowadzący warsztaty, Bogumił Mateja to entuzjasta kreatywnego podejścia w designie oraz biznesie, projektant oraz dyrektor kreatywny. Odpowiada za kompleksowe kreacje dziesiątek kampanii reklamowych realizowanych na potrzeby klientów z różnych branż. Obecnie specjalizuje się w budowaniu i projektowaniu komunikacji wizualnej marek prowadząc studio BMD oraz współtworząc projekt Relation.

Warsztaty „Komunikacja wizualna, czyli ostatni krok w procesie budowania silnej marki” odbędą się 27 marca w Idea Hub przy ul. Świętego Mikołaja 72 we Wrocławiu.

Informacje o zapisach znajdują się na profilu Idea Hub Wrocław na Facebooku oraz w serwisie Evenea pod adresem: www.komunikacjawizualnawhubie.evenea.pl. 

Dodaj komentarz

Komentarze (0)