Wroclavia najlepszym centrum handlowym powstałym w Europie Środkowo-Wschodniej?

wtorek, 20.2.2018 16:21 1779 0

Wroclavia została uznana za najlepsze centrum handlowe powstałe w Europie Środkowo-Wschodniej w 2017 r. Nagrodę „Retail Project of the Year” przyznano Wroclavii w prestiżowym konkursie CEE Retail Real Estate Awards, który od dziesięciu lat wyróżnia najwyższej klasy profesjonalistów z rynku nieruchomości komercyjnych.

Właściciel i zarządca Wroclavii, firma Unibail-Rodamco została okrzyknięta wielkim zwycięzcą tegorocznej edycji CEE Retail Real Estate Awards, zdobywając cztery nagrody w kluczowych kategoriach konkursu, m.in. jako „Deweloper roku”. – Tworząc Wroclavię, mieliśmy na celu wykreowanie unikalnego, dostosowanego do potrzeb projektu, który wykorzystuje całe nasze międzynarodowe doświadczenie. Jako deweloper, inwestor i zarządca nie budujemy obiektów na sprzedaż, ale stosujemy długoterminową strategię. Dzięki temu możemy zaoferować mieszkańcom Dolnego Śląska najwyższą jakość zakupów, nowy standard usług, przyjemną atmosferę, unikalną architekturę i rozrywkę na najwyższym poziomie. Niezwykle cieszy nas uznanie i tytuł „Retail Project of the Year” zdobyty w okresie obfitującym w Europie w ciekawe, wartościowe realizacje – mówi Jakub Skwarło, dyrektor operacyjny Unibail-Rodamco na Europę Centralną.

CEE Retail Real Estate Awards

Organizowany przez wydawcę portalu EuropaProperty konkurs to jedno z najważniejszych wydarzeń na środkowoeuropejskim rynku nieruchomości komercyjnych. Niezależni profesjonaliści, działający aktywnie w branży oceniają w nim projekty pod kątem innowacyjnych rozwiązań wyznaczających rynkowe trendy. Lutowa, jubileuszowa gala zgromadziła rekordową liczbę uczestników z Polski, Czech, Słowacji, Austrii, Węgier, Ukrainy, Litwy, Łotwy i Estonii.

CIJ Awards oraz Property Design Awards

Wroclavia została uznana za najlepsze centrum („Best Retail Development and Developer”) również w innym prestiżowym konkursie – CIJ Awards, który organizowany jest od 16 lat przez wydawcę magazynu CIJ Europe. Zdobyła także nominację czytelników w konkursie Property Design Awards, który wyróżnia obiekty o wyjątkowej architekturze i inspirującym designie (za bryłę oraz design wnętrza).

Pierwsze miesiące działalności Wroclavii

Otwarta 18 października Wroclavia cieszy się niezmienną popularnością odwiedzających – w pierwszym miesiącu działania odwiedziło ją 1,25 mln osób. Jej najemcy wciąż odnotowują wysokie obroty w skali całej Polski. Kartę stałego klienta Wroclavii posiada już ponad 50 tysięcy klientów i każdego dnia przybywa kolejnych. Jej wyrobienie jest bezpłatne, upoważnia ona do atrakcyjnych zniżek, ofert specjalnych w sklepach i restauracjach, a także udziału w dedykowanych atrakcjach i skorzystania z bezpłatnych porad stylisty. 

Źródło: Informacja prasowa 

Dodaj komentarz

Komentarze (0)