PRACA - specjalista pracy z rodziną

poniedziałek, 20.11.2017 10:16 2443 0

O G Ł O S Z E N I E


Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Świdnicy, ul. Wałbrzyska 15

ogłasza nabór kandydatów na stanowisko:

specjalista pracy z rodziną



Liczba etatów: 1

Wymiar etatu: pół etatu

Miejsce wykonywania pracy: Ośrodek Interwencji Kryzysowej, Świdnica ul. Żeromskiego 16/8,

Planowany początek zatrudnienia: styczeń 2018 r.

 

Główne obowiązki

  1. udzielanie ofiarom przemocy oraz innym osobom znajdującym się w sytuacji kryzysowej pomocy w zależności od potrzeb, między innymi pomocy w załatwieniu spraw życiowych, sporządzaniu pism, wniosków, podań,

  2. prowadzenie poradnictwa rodzinnego dla klientów OIK,

  3. opracowywanie i gromadzenie indywidualnych programów wsparcia dla osób korzystających z  mieszkania interwencyjnego,

  4. prowadzenie nadzoru nad mieszkaniem interwencyjnym, w tym prowadzenie minitoringu jego wyposażenia,

  5. prowadzenie współpracy z instytucjami działającymi w obszarze pomocy dziecku i rodzinie,

  6. prowadzenie interwencji kryzysowych telefonicznych oraz oddziaływań terapeutycznych, w tym udzielanie wsparcia za pomocą strony internetowej www.media.zaufania.pl

 

Wymagania konieczne:

  1. obywatelstwo polskie,

  2. ukończone studia wyższe na kierunku psychologia, pedagogika, socjologia, nauki                               o rodzinie lub pokrewne,

  3. udokumentowany co najmniej 3-letni staż pracy,

  4. znajomość przepisów ustawy o pomocy społecznej oraz ustawy o wspieraniu rodziny                  i systemie pieczy zastępczej oraz ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie,

  5. znajomość zakresu zadań Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie,

  6. wyrażenie zgody  na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie na potrzeby procesu rekrutacji,

  7. wyrażenie zgody na umieszczenie danych osobowych zawartych w ofercie w Biuletynie Informacji Publicznej na potrzeby procesu rekrutacji,

  8. pełna  zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

  9. kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  10. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku specjalisty pracy z rodziną,

  11. umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych.

 

Wymagania dodatkowe:

  1. predyspozycje osobowościowe: odpowiedzialność, komunikatywność, staranność, terminowość, cierpliwość, samodzielność, kreatywność, kultura osobista, umiejętność sprawnej organizacji pracy,

  2. opanowanie i umiejętności pracy w sytuacjach stresowych,

  3. zdolności interpersonalne,

  4. swoboda komunikowania się w mowie i piśmie,

  5. obsługa urządzeń biurowych,

  6. prawo jazdy kat. B

 

Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny,

  2. życiorys (CV),

  3. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (dyplom) oraz ewentualne dodatkowe uprawnienia i kwalifikacje,

  4. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego stażu pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia),

  5. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

  6. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,

  7. oświadczenie o braku prawomocnego skazania wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  8. oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku specjalisty pracy z rodziną,

  9. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla realizacji niniejszego procesu rekrutacji, zgodnie z ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016 r. poz. 922),

  10. oświadczenie o wyrażeniu zgody na umieszczenie danych osobowych zawartych w ofercie w Biuletynie Informacji Publicznej na potrzeby procesu rekrutacji,

  11. kserokopie zaświadczeń o ukończeniu szkoleń z zakresu interwencji kryzysowej oraz szeroko rozumianej pomocy rodzinie, jeśli takie posiada,

  12. referencje z poprzedniego miejsca pracy, jeśli kandydat je posiada.

 

Warunki pracy:

  1. Praca w wymiarze ½ etatu, w tym w części w godzinach popołudniowych,

  2. praca w siedzibie jednostki przy ul. Żeromskiego 16/8, w obiekcie nieprzystosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych,

  3. okres zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony przy założeniu możliwości  przedłużenia umowy na czas określony lub nieokreślony w przypadku prawidłowej realizacji zadań na  stanowisku,                       

  4. wynagrodzenie ustalane zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2014 r. z poz. 1786 z późn. zm.) oraz Regulaminem wynagradzania pracowników Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Świdnicy, wypłacane 27 dnia każdego miesiąca.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznia ogłoszenia o naborze – wyższy niż 6%, przy zatrudnieniu powyżej 25 osób w przeliczeniu na pełny etat czasu pracy.

Dokumenty  należy składać: w terminie do dnia 30 listopada 2017 r.  osobiście lub przesłać pocztą (liczy się data wpływu), w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Konkurs na stanowisko  specjalisty pracy z rodziną”.

Miejsce składania dokumentów: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Świdnicy  ul. Wałbrzyska 15, II piętro,  pokój nr 38, w godzinach od 715 do 1515.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.bip.powiat.swidnica.pl -Dział Praca/nabór w Jednostkach Powiatu oraz na tablicy informacyjnej  Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Świdnicy ul. Wałbrzyska 15 (II piętro).

Inne informacje:

Osoba będzie zatrudniona na podstawie umowy na czas określony na podstawie art. 25 § 1 Kodeksu Pracy. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej. Przewidywany termin rozmowy kwalifikacyjnej  - 4-5 grudnia 2017 r.

Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Oferty złożone lub wysłane po terminie nie będą rozpatrywane. Dodatkowe informacje można uzyskać pod telefonem  074  851 50 10.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r., poz.902 z późn. zm.).  Podpis kandydata winien być złożony poniżej zamieszczonej klauzuli.

Oświadczenia, cv oraz list motywacyjny muszą być podpisane własnoręcznie przez kandydata.

 

Dodaj komentarz

Komentarze (0)