PRACA - specjalista pracy z rodziną
O G Ł O S Z E N I E
Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Świdnicy, ul. Wałbrzyska 15
ogłasza nabór kandydatów na stanowisko:
specjalista pracy z rodziną
Liczba etatów: 1
Wymiar etatu: pół etatu
Miejsce wykonywania pracy: Ośrodek Interwencji Kryzysowej, Świdnica ul. Żeromskiego 16/8,
Planowany początek zatrudnienia: styczeń 2018 r.
Główne obowiązki
-
udzielanie ofiarom przemocy oraz innym osobom znajdującym się w sytuacji kryzysowej pomocy w zależności od potrzeb, między innymi pomocy w załatwieniu spraw życiowych, sporządzaniu pism, wniosków, podań,
-
prowadzenie poradnictwa rodzinnego dla klientów OIK,
-
opracowywanie i gromadzenie indywidualnych programów wsparcia dla osób korzystających z mieszkania interwencyjnego,
-
prowadzenie nadzoru nad mieszkaniem interwencyjnym, w tym prowadzenie minitoringu jego wyposażenia,
-
prowadzenie współpracy z instytucjami działającymi w obszarze pomocy dziecku i rodzinie,
-
prowadzenie interwencji kryzysowych telefonicznych oraz oddziaływań terapeutycznych, w tym udzielanie wsparcia za pomocą strony internetowej www.media.zaufania.pl
Wymagania konieczne:
-
obywatelstwo polskie,
-
ukończone studia wyższe na kierunku psychologia, pedagogika, socjologia, nauki o rodzinie lub pokrewne,
-
udokumentowany co najmniej 3-letni staż pracy,
-
znajomość przepisów ustawy o pomocy społecznej oraz ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej oraz ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie,
-
znajomość zakresu zadań Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie,
-
wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie na potrzeby procesu rekrutacji,
-
wyrażenie zgody na umieszczenie danych osobowych zawartych w ofercie w Biuletynie Informacji Publicznej na potrzeby procesu rekrutacji,
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
-
kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku specjalisty pracy z rodziną,
-
umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych.
Wymagania dodatkowe:
-
predyspozycje osobowościowe: odpowiedzialność, komunikatywność, staranność, terminowość, cierpliwość, samodzielność, kreatywność, kultura osobista, umiejętność sprawnej organizacji pracy,
-
opanowanie i umiejętności pracy w sytuacjach stresowych,
-
zdolności interpersonalne,
-
swoboda komunikowania się w mowie i piśmie,
-
obsługa urządzeń biurowych,
-
prawo jazdy kat. B
Wymagane dokumenty:
-
list motywacyjny,
-
życiorys (CV),
-
kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (dyplom) oraz ewentualne dodatkowe uprawnienia i kwalifikacje,
-
kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego stażu pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia),
-
oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
-
oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
-
oświadczenie o braku prawomocnego skazania wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku specjalisty pracy z rodziną,
-
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla realizacji niniejszego procesu rekrutacji, zgodnie z ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016 r. poz. 922),
-
oświadczenie o wyrażeniu zgody na umieszczenie danych osobowych zawartych w ofercie w Biuletynie Informacji Publicznej na potrzeby procesu rekrutacji,
-
kserokopie zaświadczeń o ukończeniu szkoleń z zakresu interwencji kryzysowej oraz szeroko rozumianej pomocy rodzinie, jeśli takie posiada,
-
referencje z poprzedniego miejsca pracy, jeśli kandydat je posiada.
Warunki pracy:
-
Praca w wymiarze ½ etatu, w tym w części w godzinach popołudniowych,
-
praca w siedzibie jednostki przy ul. Żeromskiego 16/8, w obiekcie nieprzystosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych,
-
okres zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony przy założeniu możliwości przedłużenia umowy na czas określony lub nieokreślony w przypadku prawidłowej realizacji zadań na stanowisku,
-
wynagrodzenie ustalane zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2014 r. z poz. 1786 z późn. zm.) oraz Regulaminem wynagradzania pracowników Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Świdnicy, wypłacane 27 dnia każdego miesiąca.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznia ogłoszenia o naborze – wyższy niż 6%, przy zatrudnieniu powyżej 25 osób w przeliczeniu na pełny etat czasu pracy.
Dokumenty należy składać: w terminie do dnia 30 listopada 2017 r. osobiście lub przesłać pocztą (liczy się data wpływu), w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Konkurs na stanowisko specjalisty pracy z rodziną”.
Miejsce składania dokumentów: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Świdnicy ul. Wałbrzyska 15, II piętro, pokój nr 38, w godzinach od 715 do 1515.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.bip.powiat.swidnica.pl -Dział Praca/nabór w Jednostkach Powiatu oraz na tablicy informacyjnej Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Świdnicy ul. Wałbrzyska 15 (II piętro).
Inne informacje:
Osoba będzie zatrudniona na podstawie umowy na czas określony na podstawie art. 25 § 1 Kodeksu Pracy. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej. Przewidywany termin rozmowy kwalifikacyjnej - 4-5 grudnia 2017 r.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Oferty złożone lub wysłane po terminie nie będą rozpatrywane. Dodatkowe informacje można uzyskać pod telefonem 074 851 50 10.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r., poz.902 z późn. zm.). Podpis kandydata winien być złożony poniżej zamieszczonej klauzuli.
Oświadczenia, cv oraz list motywacyjny muszą być podpisane własnoręcznie przez kandydata.
Dodaj komentarz
Komentarze (0)