Komentarze (9)

ana wtorek, 14.11.2017 14:31
Taaak, super. Zwłaszcza jak co chwilę psują się pociągi i z Kłodzka do Kudowy jedzie się 3 godziny!!!! Albo jak nagle zapiernicza straż pożarna żeby gasić pociąg bo zamiast zezłomować szroty to na siłę je naprawiają i narażają pasażerów i pracowników. Tylko w tym roku kilka razy trafiłam na zepsuty pociąg i zamiast jechać kilkadziesiąt minut jechałam kilka godzin. Odradzam każdemu podróżowanie Kolejami Dolnośląskimi
. wtorek, 07.11.2017 17:03
KOLEJE DOLNOŚLĄSKIE planują ; po wyremontowaniu torowiska między Wrocławiem , a Jedliną Zdrojem, uruchomienie połączenia szynobusami WROCŁAWIA ,przez SOBÓTKĘ, ŚWIDNICĘ z JEDLINĄ ZDROJEM . Samorządowcy NOWEJ RUDY i KŁODZKA powinni JUŻ ZABIEGAĆ o to , aby powstało drugie alternatywne skomunikowanie KŁODZKA tą trasą z WROCŁAWIEM. Po PIERWSZE : mieszkańcy NOWEJ RUDY , GŁUSZYCY zyskają bezpośrednie połączenie z WROCŁAWIEM. Po drugie: mieszkańcy tych miejscowości dojadą bezpośrednio do SOBÓTKI. Po trzecie:powstanie NAJBARDZIEJ ATRAKCYJNA TURYSTYCZNIE linia kolejowa w POLSCE. WIADUKTY, TUNELE , PIĘKNE WIDOKI. Drugiej takiej w Polsce nie ma .
m wtorek, 07.11.2017 22:38
STOP bezmyślnym pomysłom marnowania POTENCJŁU kolejowego DOLNEGO ŚLĄSKA!
Po pierwsze: mieszkańcy zasługują na jak NAJSZYBSZE połączenia do Wrocławia, nikt mając do wyboru trzygodzinną jazdę pociągiem nie skorzysta z niej. Tylko modernizacja lini kolejowej do Międzylesie, docelowo do prędkości 160 km/h
Po drugie, Sobótka nie jest aż tak atrakcyjna aby wozić tam regularnie ludzi z Kłodzka
Po trzecie, są w Polsce ładniejsze trasy a ich potencjał jest większy. Daleko nie szukając: linia Kłodzko - Wałbrzych. O wiele ciekawsza pod względem infrastruktury a i zarabia na siebie dzięki przewozom kruszywa do lini magistralnych.
Kolej Doliny Bystrzycy to kosztowna zabawa, nie warto do niej powracać w obecnych czasach. Rozwój magistrali i kolei aglomeracyjnych, elektryfikacja lini Nysa - Legnica, budowa lini dutorowych - to powinny być priorytety samorządów. Dopiero gdy zostaną osągnięte te cele można pomyśleć o kolejce turystycznej.
. środa, 08.11.2017 11:54
Jedno nie wyklucza drugiego. Po pierwsze linia kolejowa z Wrocławia do Międzylesia będzie dostosowana do prędkości 160 km/ h. Po drugie : trasa do Wałbrzycha przez Nową Rudę, Jedlinę Zdrój to właśnie ta, która jest obecnie najatrakcyjniejszą turystycznie , a wzbogacona o odcinek z Jedliny Zdroju do Świdnicy i dalej do Wrocławia ; jako drugie połączenie Kłodzka, przez Nową Rudę,Jedlinę Zdrój, Świdnicę , Sobótkę
stanie się niekwestionowaną atrakcją turystyczną, jeszcze bardziej zyska. Żadna inna jej w Polsce nie przebije. Gdybyś jechał w przeszłości pociągiem z Jedliny do Świdnicy wiedziałbyś, że ten odcinek
jest atrakcyjniejszy niż ten z Jedliny do Wałbrzycha. Twoje wpisy psu na budę i zniechęcanie do przywrócenia pociągów tym odcinkiem nic ci da. Dlatego warto, aby samorządowcy NOWEJ RUDY i KŁODZKA wykorzystali tę sytuację .
PKS wtorek, 07.11.2017 11:58
A pociąg do Bielawy ?
. wtorek, 07.11.2017 16:23
Będą bezpośrednie pociągi z Wrocławia do Bielawy . Trochę to potrwa , bo PKP jest na etapie inwentaryzacji torowiska między Dzierżoniowem , a Bielawą, po tych działaniach mają przystąpić do remontu torowiska.
Wojtek wtorek, 07.11.2017 08:50
Za te poćiagi sama komunikacja zastępcza opóźnienia albo odwołane bez komunikacji zastepczej
mmm wtorek, 07.11.2017 00:32
Czekamy na reaktywacje do Stronia .
poniedziałek, 06.11.2017 18:15
FAJNIE, DROGI SIĘ ODCIĄŻĄ.