Śmiertelny wypadek na K-33 w Międzylesiu

sobota, 12.9.2015 19:31 449925 139

12 września ok. godz. 18.45 na drodze krajowej nr 33 w Międzylesiu doszło do tragicznego w skutkach wypadku.

Ze wstępnych ustaleń policji wynika, że kierująca samochodem osobowym marki Opel, 60-letnia mieszkanka gminy Międzylesie, chcąc skręcić na stację paliw nie ustąpiła pierwszeństwa przejazdu i doprowadziła do zderzenia z motocyklem, którym kierował 25-letni mieszkaniec gm. Międzylesie.

Μężczyzna pomimo reanimacji zmarł. Kobieta została przewieziona do szpitala. 

Fot. P. Ziemacki 

Przeczytaj komentarze (139)

Komentarze (139)

Ewelina poniedziałek, 14.09.2015 06:57
to chodzi o Piotrka z Międzylesia? :(
Olga sobota, 19.09.2015 13:48
Witam. Czy mogłabyś powiedzieć mi czy znałaś osobiście Piotrka? Walczę o sprawiedliwość i chcę by zapłacono za tą bezsensowną śmierć. Będę wdzięczna za odpowiedź na maila olenionok.ob@gail.com
zzz poniedziałek, 14.09.2015 08:09
ta
OsK piątek, 18.09.2015 03:25
Wyrazy Współczucia dla całej rodziny. My motocykliści stale poszukujemy ryzyka ale PAMIETAJCIE 70% wypadków z udziałem motocyklistów jest z winy kierujących samochodami.

Patrz uważnie Motocykle są Wszędzie
Damian środa, 16.09.2015 23:00
Szkoda Go jako czlowieka, ale jako motocyklisty to wogole. To co oni wyprawiaja na drodze prosi o pomste. Przy tych uszkodzeniach ona nie m9gla go zobaczyc. A ktos kto twierdzi inaczej musi jeszcze duzo pojezdzic i sie nauczyc. Wspolczucia dla bliskich
czwartek, 17.09.2015 19:47
Drogi, Damianku! Piszę do ciebie bo mnie szlag trafia! Po pierwsze pisać... Słabo ci to wychodzi,albo słabo widzisz? Albo jest tak tępy, że nie wiesz jak pisać. Natomiast na prawie o ruchu drogowym uchodzisz prawie za eksperta. Wytłumacz mi jak możesz ocenić z jaką prędkością zbliża się pojazd z przeciwka, czy masz może radar w oczach i wiesz kto ile jedzie? Proponuję, ci poznać dokładnie przepisy ruchu drogowego, kto i kiedy ma pierwszeństwo. Siadaj na motocykl i zobacz jak inni kierowcy przestrzegają przepisy ruchu drogowego w stosunku jak jedzie motocykl. Zawsze te same tłumaczenie bo jechał za szybko. Na swoim doświadczeniu, dodam, że dwa razy bym nie żył bo kilka metrów przed motorem stary trypel skręca i zjeżdża mi drogę. Po chwili się pozbierałem, kulejąc idę do gościa, mówię co ty facet robisz a o na to bo za szybko jechałem, powinienem zwolnić a nawet się zatrzymać bo musiałem go przecież widzieć, że on skręca w lewo, na zegarku miałem mozr
czwartek, 17.09.2015 19:55
Może 60/h i co ty na to! Teraz z drugiej półki, jeżdżę samochodem ciężarowym masa całkowita 40 ton jak ty mi też zajdziesz drogę rozjadę,musisz uważać kto jedzie z naprzeciwka
Damian piątek, 18.09.2015 11:50
Drogi Kolego! Tez jezdze ciezarowka i zawsze zwracam uwage kto jedzie z naprzeciwka. Odnosnie predkosci tego motocyklisty, to zwroc uwage na uszkodzenia obu pojazdow i juz mozna stwierdzic, ze predkosc nie byla mala.
piątek, 18.09.2015 12:36
Ekspercie? Motocyklista widział napewno samochód, że ma włączony kierunkowskaz i zamierza skręcić w lewo, zapewne przyspieszył aby samochód nie czekał długo i w tym momencie baba dokonała skrętu... Co okazało się dla niego zgubne, nawet jak by jechał wolniej też doszło by do zderzenia
środa, 16.09.2015 21:38
Jak jechał by powoli to by zył szkoda wiem co czuja rodzice ja tez pochowałam dziecko
XX wtorek, 15.09.2015 23:45
Jechałem wtedy ta droga, nawet paliwo tam brałem. Po kilku kilometrach z przeciwka zobaczyłem motocykl, a właściwie tylko jego cień.Mignął w wielkim wyciem, nawet go w lusterku nie zobaczyłem. Po kolejnych kilku kilometrach wycie syren straż, policja pogotowie-wiedziałem do kogo.
Jazd 60 km/godz to 17 m/sek, 120 /godz to 8 m/ sek 180 5 m/sek.
Nawet jak jechał 120 km /godz to 100m przejechal w 12-13 sekund.
Ta niewiasta nawet go nie mogła zobaczyć, Pojawił się z nicości i w nicość wskoczył.
Biegli ocenia szybkość, miedzy innym z odległości na jaką poleciało ciało.
I i co wtedy jak się okaże że tylko on był winien bo za szybko jechał??
środa, 16.09.2015 20:07
Matematyk czy fizyk z ciebie? Jak nie można zauważyć czegoś co jedzie? Ubieraj okulary i dobrze aby baba w przyszłości też miała okulary, szkoda, że nie jechał pociąg.. Nic by z niej nie zostało... Pierwszeństwo przejazdu jest święte... Musisz stać i czekać czy ktoś jedzie 20 km /h czy 200 km /h bo patrząc nie jesteś w stanie ocenić z jaką szybkością zbliża się pojazd z naprzeciwka cymbale!
ula sobota, 19.09.2015 09:22
Nie wyzywaj ludzi od cymbałów ! Nie mierz wszystkich swoją miarą. O WYMUSZENIU PIERWSZEŃSTWA PRZEJAZDU MOŻEMY MÓWIĆ WYŁĄCZNIE WÓWCZAS KIEDY WYMUSZAJĄCY WIDZI POJAZD JADĄCY Z PRZECIWKA, A POMIMO TO WYKONUJE MANEWR. I ważne jest czy się jedzie przepisowe 90 km/h , czy 200 km/h. !!! To nie tor wyścigowy tylko byle jaka nawierzchniowo DK 33 !!!!!!!!!
sobota, 19.09.2015 19:59
A co baba nie widziała? Że ktoś jedzie, udaj się do lekarza na badania tylko zabierz ze sobą okulary co byś wynik badania mogła przeczytać tępa glowo!
XX niedziela, 20.09.2015 23:06
Jakby widziała to by nie skręcała. A pojedź w tamto miejsce, obróć swój genialny łeb w lewo, w prawo, znowu w lewo i w prawo i oblicz ile sekund to zajmuje i le metrów przejechał w tym czasie ktoś jadący 20 m/sek.
I przypomnij sobie że ten motocyklista potrącił już raz dziecko robiąc z niego kalekę, potrącił starszą kobietę z tym samym skutkiem.Sam tez zaliczył lot w powietrzu wjeżdżąjąc z asfaltu na kostkę na początku Międzylesia. Jeździł jak wariat,wszyscy co go znają tak twierdzą.
I wyciągnij wnioski. Dla siebie też
poniedziałek, 21.09.2015 18:23
Stwierdzam, że łbem kręciłeś w lewo i w prawo i jeszcze raz w lewo i w prawo i co myślałeś, że ci rozmu przybędzie? Dlatego tą terapię proponujesz innym. W głowę zachodzę i pojąć nie mogę skąd ty wiesz ile jechał motocyklista? Skoro podajesz, że prędkość motoru wynosiła 20 m/s. 100 musiał przejechać w 5 sekund. 200 metrów w 10 s. 300 metrów w 15 s.400 metrów w 20 s. Informuję ciebie, że rekord świata w biegu na 100 metrów wynosi 9.58 sekund czyli prawie dwa razy więcej niż podajesz prędkość motocykla. Widziała czy nie widziała?, że jedzie motocykl.
poniedziałek, 21.09.2015 18:25
Dwa razy mniej
wtorek, 15.09.2015 19:58
Wyrazy spuczucia dla całej rodzinny
XX wtorek, 15.09.2015 23:53
Litości......orotgrafia
środa, 16.09.2015 20:10
Litości do do baby co drogę zajechala... Jak mogła tak zrobić? Mędrcu?
MZ4455 niedziela, 13.09.2015 18:50
PIOTREK BYL KIEROWCA ZAWODOWYM PRZEJECHAŁ MILION KILOMETRÓW W SWOIM ŻYCIU.WINA JEST EWIDENTNIE TEJ KOBIETY SA NA TO ŚWIADKOWIE.DARUJCIE SOBIE TE GLUPIE KOMENTARZE!!PIOTRKOWI TO ZYCIA NIE WRÓCI
Srebrna Góra wtorek, 15.09.2015 17:43
Wina tej kobiety bo wymusila pierwszenstwo! Pomysl takze ze gdy sie ona zdecydowala na skret w lewo motocyklista byl byc moze 100 metrów oddalony!!! Gdyby jechal powoli to zdazyl by zareagowac i nawet wyhamowac badz samochód ominac!!! Ze wzgledu na bardzo wysoka szybkosc motocykla nie zdazyl on nawet zareagowac i piernac!!! Wypadki i kolizje które mial nie nauczyly go niczego i dalej jezdzil bez wyobrazni i z wylaczonym mózgiem!!!
pablo niedziela, 13.09.2015 22:14
jezeli mial prawko od 18 roku zycia to nawet w polaczeniu z zawodowym jezdzeniem nie mogl miliona przejechac. chyba ze milion to przenosnia. szkoda chlopa i tej babki jak by nie bylo tez....
sobota, 12.09.2015 23:37
Bóg jest niesprawiedliwy i odbiera ludzi których powinien trzymać przy życiu jeszcze kilkadziesiąt lat kurde!
Tak czy nie??? wtorek, 15.09.2015 17:35
Bóg dal kazdemu rozum! Motocyklista mial juz kilka wypadków i kolizji na skutek swojej brawurowej jazdy! To byly dla niego ostrzezenia z góry których nie uszanowal i dalej jezdzil jak wariat...
moto poniedziałek, 14.09.2015 08:34
Proszę nie mieszać w to boga niestety brawura ludzka nie zna granic.....
wtorek, 15.09.2015 08:42
w 2011 roku w polanicy kobieta starsza wymusiła i zabiła faceta który wyjechał motocyklu z domu na chwile juz nie wrócił teraz po prawie 5 latach znów to samo przez starszą kobiete młody męszczyzna zostaje zabity na motocyklu bo jak zwykle stara babcia misiala nie przepuściła... kondolencje dla rodziny (*)
wtorek, 15.09.2015 16:58
Było to Dwa lata temu notariusz z Kłodzka była sprawca wypadku sprawa jest dalej w toku
Czytelnik wtorek, 15.09.2015 17:25
Ogladajac bok uszkodzonego samochodu i sile po której samochód zostal obrócony nalezy wnioskowac ze motocyklista jechal ze 120km/h!!! Gdyby motocyklista jechal 50km7h odniósl by on tylko lekkie obrazenia nóg ale by przezyl!
aaa wtorek, 15.09.2015 16:14
Czytając te wasze wypowiedzi nóż otwiera się w kieszeni. Najwięcej do powiedzenia maja Ci co go nie znaja, teraz pokazujecie jacy jesteście odważni wypisujac takie rzeczy po jego śmierci. Jednak w gdy Piotrek żył przechodzi liście nie oddzywajac się ani słowem. Był czy nie był doświadczonym kierowca tego nie wiem bo go nie znalem jednak wypisywanie takich smieci udowadnia ułomność ludzka. Dajcie mu odejść w spokoju. Wracając do wypadku z udziałem dziewczynki to mogę powiedzieć żeby gdyby rodzice się nią zajmowali należycie to nie byłoby niczego bo ich opieką była karygodna. Trzymaj się Piotrek, szerokości i przyczepności na tamtych trasach.
E.B. wtorek, 15.09.2015 07:13
Jesteście bezduszni... Jak możecie takie rzeczy pisać i oceniać...
Piotrusiowi już nic niestety życia nie wróci i rozpatrywanie czyja wina co i jak lepiej zostawić tym do których to należy... Pomyślcie o rodzinie i ich bólu !!!
Czy ktoś z was pomyślał co oni teraz przeżywają..?
Ma...... poniedziałek, 14.09.2015 00:27
WIDZĘ ŻE TY ZNAWCÓW DUŻO PRĘDKOŚCI JEST TYLKO NIKT NIE LICZY MASA RAZY PRĘDKOŚĆ RÓWNA SIĘ SIŁA UDERZENIA WIĘC 100 RAZY 230KG RÓWNA SIĘ 2300KG I NAGŁE UDERZENIE BYŁO BO NAWET PIOTREK NIE ZDĄŻYŁ ZA CHAMOWAC A UDERZYŁ PRAWIE PRZY ŚRODKU JEZDNI, CHCIAŁ OMINĄĆ JESZCZE ALE NIE DAŁ RADY. A po drugie zobaczcie gdzie stoi samochu, kto tak wjeżdża tam przy samej lewej krawędzi większość zajeżdża od prawej bardziej, więc kierowca samochodu chciał zdążyć widocznie jeszcze przed nim. Źle obliczył tylko odległość a on nie jechał tam naprawdę szybko. 2300KG zrobiły swoje jak uderzył w tył auta automatycznie obróciło samochód.
poniedziałek, 14.09.2015 18:04
cały wywód do d..y 100 x 230 = 23000 a skoro jechał 200 to razy 2 to trudno przeżyć zajechała drogę to fakt ale w takim przypadku kładzie się motocykl wiem łatwo powiedziec .................. wyrazy współczucia
moto poniedziałek, 14.09.2015 08:23
czy jechać 150 to nie jest szybko ???? dopuszczalna 90 w tym miejscu
motocyklista niedziela, 13.09.2015 11:23
Wina kierującej ewidentna.... nie można jednak zapominać, że przy 100 km/h przejeżdżamy 28 metrów w jednej sekundzie. Po zniszczeniach Zafiry i jej położeniu oceniam, że motocyklista jechał ok. 150 km/h lub więcej...
poniedziałek, 14.09.2015 17:43
sami fachowcy
Raf niedziela, 13.09.2015 11:29
Kierująca pewnie myślała ze zdąży, mogła poczekać motocykl jechał dość szybko ok.150 km także nie miał żadnych szans, wyrazy współczucia dla rodziny
zdrowy rozsądek poniedziałek, 14.09.2015 16:22
Niech pierwszy rzuci kamien, ten który tam jeździ 90km/h. Mi tam nie raz ktoś się wpierdolil. "A zdążę". ****a zdążysz. Nie prędkość jest przyczyną wypadków, ale glupota. A 90% komentujacych tu, w mojej opini nigdy nie siedzialo za kierownica.

Ps. Nie znałem ani chlopaka ani tej kobiety.
axax poniedziałek, 14.09.2015 17:12
Masz racje ja znam i jedna i druga strone ale nie mi jest kogokolwiek oceniac. WIERZCIE ZE TYM PUSTYM GADANIEM NIKOMU NIE POMOZECIE A TYLKO NAKKRECACIE LUDZI DO NIENAWISCI .
axax poniedziałek, 14.09.2015 16:14
Ludzie dajcie spokuj rodzinie zmarlego i tej kobiecie. Nie macie prawa nikogo oceniac. NIE OSADZAJCIE INNYCH BO SAMI BEDZIECIE OSADZENI. wspolczuje rodzinie chlopaka,ale takze pani. To tragedia dla obu rodzin
kosmita niedziela, 13.09.2015 12:18
kondolencje dla całej rodziny:( a ci co nie znają prawdy niech zamkną te mordy!!!!! Stara ślepa baba jedzie i młody chłopak ginie żadna kara nie odda rodzicom dziecka!!!!!! i dajcie już spokój z tymi tępymi wypowiedziami bo rzygac się chce
stop wariatom poniedziałek, 14.09.2015 11:22
Jednego bandyty mniej ,,już kiedyś skrzywdził na drodze dziecko i nie poniósł za to żadnych konsekwencji !
K... poniedziałek, 14.09.2015 14:25
Jakby dziecka pilnowali to by nie skrzywdzil bo tamto wydarzenie nie bylo jego wina ale pijanych i kompletnie nie odpowiedzialnych rodzicow!!!! Wiec skoro nie wiesz to sie nie wpierdalaj z łaski swojej !!!!
poniedziałek, 14.09.2015 16:44
dziecko to dzieco babcia też nie była fer,,, jak sie nie jezdzi to sie nie trafi
Pppfff środa, 16.09.2015 15:37
TY CWELU!
niedziela, 13.09.2015 13:35
Tak masz przerost rozumu powinieneś nadmiar sprzedać widząc opla stwierdzam ze motocykl poruszał 50 km na godzinę
poniedziałek, 14.09.2015 10:40
Szczęśliwej drogi !!!
https://www.youtube.com/watch?v=fX_
rpjz2o5w
poniedziałek, 14.09.2015 10:00
On pedził jak błaskawica a jak bylo tam dziecko tez by zabił
poniedziałek, 14.09.2015 10:03
Po co tak jechał niby taki rajdowiec a sam sie zabił
Pppfff środa, 16.09.2015 15:38
JAKI RAJDOWIEC TY DEBILU?
E. poniedziałek, 14.09.2015 12:14
Ty bezduszny bydlaku zajmij się swoim zyciem, a nie komentujesz cudze tragedie frajerze‼ poziom kultury i i inteligencji jaki sobą reprezentujesz jest na poziomie krawężnika, szerokości bracie, Piotr na zawsze w naszych sercach
Ot i wszystko! wtorek, 15.09.2015 17:33
Tragedia tragedia ale gdyby jechal normalnie zyl by nadal!!! On juz mial kolizje i wypadki czyli byl z góry ostrzegany lecz nadal jezdzil jak bezmózgowiec!!! Kierujaca kobieta jest winna wypadku poniewaz wymusila pierwszenstwo jazdy ale gdyby motocyklista jechal wolno a nie jak bezmózgowiec po amputacji mózgownicy zyl by nadal!!!
Pppfff środa, 16.09.2015 15:39
TY SOBIE AMPUTUJ MÓZGOWNICE ZEBYS SE TU WIECEJ NIE WYPOWIADAŁ POPIERDOLEŃCU!
stop wariatom poniedziałek, 14.09.2015 12:19
Bezduszne bydlaki to jeżdżący jak szaleńcy młodzi bandyci na motocyklach i za k
niedziela, 13.09.2015 17:51
Starą k.., ę do piachu żywcem zakopać
poniedziałek, 14.09.2015 07:51
Ciekawa jestem, jak będziesz mówić, jesli ktoś z Twojej rodziny będzie w podobnej sytuacji ja ta Pani, a może tak być, bo los jest mściwy, ZAPAMIĘTAJ SOBIE.
poniedziałek, 14.09.2015 12:32
Jak jesteś ciekawa to kto ma pierwszeństwo, jest niestrzeżony przejazd kolejowy kto ma kogo przepuścić? Pociąg samochód czy samochód poczekać aż przejedzie pociąg. I tak samo w tym przypadku stara k.. A się spieszyła, niech spróbuje jak jest z pociągiem czy też szybko jedzie
Taka prawda... wtorek, 15.09.2015 17:49
Kobieta zawinila poniewaz wymusila pierwszenstwo przejazdu! Ta kobieta nie mogla wiedziec ze ten bezmózgowy motocyklista nadjezdza z szybkoscia 150km/h czy wiecej i nie myslala ze nie zdazy bo napewno gdy zaczela wykonywac manewr skretu motocyklista byl 100 albo 150 metrów oddalony!!! Po uszkodzeniach samochodu mozna stanowczo stwierdzic ze uderzenie motocykla bylo ogromnie silne i nastapilo napewno przy szybkosci conajmniej 150km/h!!! Gdyby motocyklista jechal normalnie albo nawet spacerowo kobieta zdazyla by wykonac manewr skretu a on zyl by nadal!!!
środa, 16.09.2015 20:18
Po c..u j skręcała jak widziała?
niedziela, 13.09.2015 20:07
ale pierwszego Ciebie palancie..........
MZ4455 niedziela, 13.09.2015 20:14
Niech sie nie pcha za kierownice jak pojecia nie ma!
niedziela, 13.09.2015 20:37
Ciekawy jestem czy tak samo zwracasz się do własnej Matki tępa strzało, a jak już jesteś takim kozakiem to idź i to powiedz jej rodzinie prosto w oczy chyba że potrafisz być orłem tylko w internecie.
x niedziela, 13.09.2015 20:45
Motocyklista też jest winny pośrednio wypadku w którym zginął, za prędkość.
MZ4455 niedziela, 13.09.2015 20:52
Skad wiesz jaka mial predkosc???
x niedziela, 13.09.2015 20:58
Wystarczy spojrzeć na zniszczenia auta i motocykla.
MZ4455 niedziela, 13.09.2015 21:03
Przy 50 czy 90 byly by te same.Nie byl debilem zeby w auto wjechac z predkoscia 200/h.
x niedziela, 13.09.2015 21:44
Im większa prędkość tym większe zniszczenia. Nie mòwię że wjechał przy 200km/h w auto ale musiała to być nie mała prędkość. Przy małej prèdkości koła by nie odpadły z auta.
Ooo niedziela, 13.09.2015 21:53
Sam motor dużo ważył przy tych dwoch prędkościach nie ma co sie dziwic ze odpadły.Po prostu ta kobieta wie najlepiej co zrobila nikt normalny zbliżając sie do krzyzowki i widzac skrecajace auto nie rozwija coraz wiekszej predkosci.On jezdzil tirami mial pojecie o jezdzie.
poniedziałek, 14.09.2015 06:31
Szkoda chłopaka nawet jeśli miał kiedyś wypadek i potrącił ta dziewczynkę to wiózł pizzę i to był wypadek w pracy więc nie do niego pretensje może by się wzięli za właścicieli pizzeri ? Bo maja takie auta że szkoda gadac a zresztą kazdy z okolicy wie o co chodzi
Mieszkaniec M-lesia niedziela, 13.09.2015 17:10
W takich momentach to widać że Bóg jest jednak sprawiedliwy i o wszystkim pamięta... Fakt szkoda chłopaka, bo młody i mógł jeszcze mieć wiele przed sobą, ale napewno każdy z M-lesia wie ze to nie 1sza jego taka akcja była... Bo czy to nie on potrącił parę lat temu mała dziewczynkę rozwiązać pizze???? Widać nic go tamten wypadek nie nauczył, bo dalej jeździł szybko. Większość z was zwala winę na kierowcę osobowej, gdyby jechał przepisowo do takiej tragedii by nie doszło.
Paweł niedziela, 13.09.2015 18:33
Ty baranie dziewczynkę potrącił ponieważ nie dopilnowali jej pijani rodzice i wybiegła mu za stojącego kombajnu gratuluje pamięci. Piotrek był zawodowym kierowcą prowadził 40 tonową ciężarówkę którą robił 12 tysięcy kilometrów miesięcznie ty tyle osobówką nie robisz za rok więc komentuj dale specjalisto.
poniedziałek, 14.09.2015 16:45
rodzice w w trakcie wypadku nie byli z dzieckiem tylko babcia
niedziela, 13.09.2015 20:43
Pawle dobrze piszesz wiem ,że Piotrek jeździł tirem mógł nawet robić 100 tys ale motocykl to nie tir i napisz mi ile kilometrów zrobił tym motocyklem bo miał go od ok 3 miesięcy a wcześniej nie widziałem go żeby jeździł motorem i to go zabiło brak doświadczenia i umiejętności.
Pawel niedziela, 13.09.2015 20:59
Motor mial co najmniej 2 sezon...Nie wiesz to nie pisz...Pfff 3 miesiace...Jezdzil wcześniej i miał doswiadczenie.Byl zawodowym kierowca to innym brak umiejetnosci.Pewnie sie zatrzymala ze strachu zobacz gdzie bylo uderzenie...
niedziela, 13.09.2015 21:16
I ty uważasz ,że osoba która jeździ motorem 2 sezony jest doświadczonym kierowcom to idź i zapytaj się tych co jeżdżą po 10 i więcej lat czy oni uważają się za extra super kierowców i wtedy pisz o doświadczeniu.
em poniedziałek, 14.09.2015 10:17
Dokładnie tak masz rację kolego...
czarna niedziela, 13.09.2015 21:49
Ty debilu rodzice tej dziewczynki byli trzeźwy jak nie wiesz to nie pisz do tej pory to dziecko przez niego cierpi miał nauczkę ale nic go to nie nauczylo
niedziela, 13.09.2015 23:13
To dlaczego nie miał konsekwencji tego wypadku wyroku lub nie płaci renty bo to nie była jego wina tak jak tutaj zresztą fakty mówią same za siebie a wy szczekajcie wasze mądrości pogadać tyle możecie zrobić
poniedziałek, 14.09.2015 16:16
dlaczego nie mial kary bo nie chcialam mu robic kolo dupy i on dobrze o tym wiedzial wiec jak nie wiesz to nie pisz
pawel niedziela, 13.09.2015 22:26
no i jesli robil tirem 12000 km za miesiac a chlopak 25l to ile mogl tym motorem przejechac? z czystej matematyki czyli mial na to teoretycznie dwa dni w miesiacu. ps mam prace podobna do kolegi, ktory juz mi nic nie powie nigdy przez radio wiec wiem ile mial czasu na motor. kondolencje dla rodziny. szkoda kazdego ale taki mlody....
Mieszkaniec M-lesia poniedziałek, 14.09.2015 09:58
Widzę że tobie też pamięć zawodzi bo to był traktor a nie kombajn...gdyby to był kombajn to do wypadku by nie doszło bo w tamtym miejscu jest strasznie wąsko i nie wyprzedzal by. A rodzice pijani Nie byli. Za to to dziecko będzie miało konsekwencje jego brawurowej jazdy do konca życia...
kierowca niedziela, 13.09.2015 18:08
masz rację tylko szkoda,że nauka tak dużo kosztuje, a na miejscu tej Pani każdy mógł być z nas
Klaudia. niedziela, 13.09.2015 19:17
Kur** gowno wiecie o tamtym wypatku a prawicie takie mądrosci ze az rzygac sie chce!!! Akurat wtedy jechal za kombajnem wiec napewno jechal bardzo szybko !!!! Kretyny nie mam do was słów!!! Jak macie pisac publicznie takie bzdury to lepiej zamknijcie laskawie swoje mordy i nie piszcie nic!! Bo tak naprawde żaden z was go nie znal a wypowiadacie sie jakbyscie przezyli z nim cale zycie!!! Piotrek niestety odszedł od nas wiec dajcie mu juz swiety spokój!!! Niech spoczywa w pokoju...:(((
MZ4455 niedziela, 13.09.2015 19:34
WYPATKU-naucz sie pisac debilko !I tez sie nie wypowiadaj
Klaudia. niedziela, 13.09.2015 21:41
Ja sie pisac naucze a ty sie lepiej nie wypowiadaj skoro nie wiesz jak bylo bo ja w przeciwienstwie do Coebie go znalam bardzo dobrze a ty widocznie jestes ulomna skoro piszesz tutaj takie bzdury Piotrek nie zyje!!! Nic nie wroci mu zycia wiec dajcie juz swiety spokoj ze swoimi komentarzami !!! Ktore sa nie na moejscu!!!!!!!!
monia poniedziałek, 14.09.2015 00:00
ludzie pomyślcie co piszecie !!!!!!! Pan Piotrek i tak tego już nie zobaczy ale może byście pomyśleli o jego rodzinie co teraz czuje i przechodzi!!!!!!!!!!!!!!! i zgadzam się z Panią Klaudia., ip: nie było nas na miejscu wypadku wiec nie wiemy jak było czyja wina od tego są specjalne służby od ustaleń a nie wy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! a jak tak bardzo chcecie sobie wymyślać to róbcie to tylko dla siebie lub napiszcie sobie jakąś książkę jak tak lubicie wymyślać !!!!!! a Panu Piotrkowi dajcie już spokój niech spoczywa w pokoju każdego z nas czekam przejście na drugą stronę i każdy z nas nie wiem kiedy nas to spotka i w jakich okolicznościach
mario niedziela, 13.09.2015 22:41
ta droga w nocy czy w dzień bywa zdradliwa w ubiegłym roku niedaleko tego tragicznego wypadku zgineła młoda kobieta
gość niedziela, 13.09.2015 13:04
Po wyglądzie opla widać ,że kobieta kończyła manewr skrętu, a motocyklista musiał widzieć jak opel zaczyna skręcać -skręca i moim zdaniem miał czas na reakcje ( ominięcie?wyhamowanie?).
międzylesianin niedziela, 13.09.2015 22:37
Zdecydowanie. Tylko ze na forach siedzą młodzi którzy znali wszyscy Piotrka i wiadomo ze swojego się broni. Tez bym pewnie bronił swojej rodziny czy przyjaciół. Sam bardzo go lubiłem ale żeby motor urwał kolo to potężna siła i to 50 czy 90 na pewno nie było. A przy takiej prędkości zdążył by minąć albo się gdzieś przewrócić na ziemię. Spójrzcie na zdjęcia i obiektywnie na sytuację.
międzylesianin niedziela, 13.09.2015 22:28
Trzeba spojrzeć obiektywnie a nie tylko tak że wina babki i juz, bo znaliśmy Piotrka. Oby był szczęśliwy w niebie,bede się za niego modlił bo dobry chłopak był i to ogromna tragedia dla rodziny. Ale już Piotrek miał parę wypadków i dalej jeździł dość szybko. Nie nauczył się nic z nich. Tam jest ograniczenie do 90km ale tak naprawdę to jest tak newralgiczne miejsce, że powinno się jeździć wolniej i zachować szczególną ostrożność. Kobieta wymusiła pierwszeństwo, ale nie była na pewno taka tępa żeby szybko się wepchac jak on był 10-20m od niej. Piotrek musiał jechać naprawdę szybko jeśli nie zdołał zareagować. Wina jest na pewno po obu stronach. Po błędach za kierownicą auta człowiek się uczy a u motocyklisty ten błąd jest przeważnie ostatnim. Nie nawidze motocykli, są dużo mniej bezpieczne niż auto ale naprawdę osoby które lubiały i znały Piotrka tez muszą spojrzeć obiektywnie. Ja go też lubiłem bo naprawdę go się nie dało nie lubić. Przecież kobieta nie chciała go zabić..
xxx niedziela, 13.09.2015 21:40
Mario ale wypadek byl w dzień a nie w nocy. A ogólnie ludzie mielibyście troche godności a nie potraficie się tylko wyzywać i dogryzać dlatego w naszym kraju jest tak ****owo bo sami dla siebie jesteśmy straszni traktujemy się jak śmiecie jeden na drugiego tylko gada wy chcecie lepszej Polski ?!!! To zacznijcie zmiany od siebie ale nie my jesteśmy POLACY i wszystko wiemy i robimy naljepiej. mamy wszystkie fachy w ręku a czy śp Piotrek miał doświadczenie odpowiednie czy nie to nie zmienia faktu że mu ta stara krowa wymusiła. Ale niestety to jest na porządku dzienym w tym ******m kraju a każdy kto jeżdzi zawodowo tak jak jeździł Piotrek wie o co chodzi że na kazdym kroku trzeba uważac na takich ludzi i myślec za nich.
MZ4455 niedziela, 13.09.2015 21:48
Dlatego nie wierze ze jechal z przesadns prędkością.Nie byl glupi na tyle...Po prostu ta kobieta nie dala mu szans ona wie najlepiej co zrobila...Musiala go widziec przeciez nie bylo ciemno.Powinna ustapic tak czy siak i nie wazne ile wtedy mial na liczniku.Musiala go zaskoczyc swoim manewrem bo nie zdazyl nic juz zrobic.
XX niedziela, 20.09.2015 23:17
Jak ona MUSIAŁA go widzieć to on jadąc też MUSIAŁ ja widzieć.
I gdyby jechał normalnie to by zdążył wyhamować. W końcu droga hamowania mniej więcej odpowiada szybkości a w nowych motocyklach nawet mniej . Czyli nawet z 40 metrów jadąc 60/godz powinien zdążyć a nawet gdyby nie to by ja tylko pacnął A jak jechał to widać ze stanu motocykla i dziury w samochodzie.. Ile siły trzeba aby urwać oba koła z widelcami i zawieszeniem, wyrąbac dziure wielkości drzwi..widelcami i zawieszeniem???.
yyy niedziela, 13.09.2015 22:22
xxx - gdzie konsekwencja Twojej wypowiedzi ??? najpierw piszesz że się nie szanujemy , dogryzamy, wyzywamy , a za chwilę piszesz " mu ta stara krowa wymusiła " - faktycznie chcesz zmian to zacznij od siebie ...
mario niedziela, 13.09.2015 21:29
ta droga powinna być doświetlona na całym odcinku az do Rostok latarnie świecące na stacji benzynowej rozpraszają światła pojazdów jadących na wprost dlatego kierowcy jadący poza tą luką mogą błędnie określic odległość zbliżajacych sie pojazdów ale to jest tylko moja teoria.
pytanko niedziela, 13.09.2015 21:28
Jaki motocykl typu WSK czy podobny poleci więcej niż 100 km/h nawet tyle chyba nie poleci
mario niedziela, 13.09.2015 20:58
co się stało już sie nie odstanie ale czarny punkt na tym odcinku drogi powinien tam już być postawiony jako przestroga dla innych kierowców niezależnie od wieku
MZ4455 niedziela, 13.09.2015 21:01
On dobrze wiedzial co jest w tym miejscu.Zwalnial tam...Ale nie mial szans
Kamil niedziela, 13.09.2015 18:48
Wypadek spowodowała kierująca oplem ale zabił się motocyklista.Dlaczego?Prędkość co widać po zdjęciach,tam jest ponad 500 metrów prostej drogi.Jakiej siły potrzeba aby urwać koło i aby z motocykla został tylko korpus?
MZ4455 niedziela, 13.09.2015 18:53
BO MU STARA ****** DROGE ZAJECHALA...NO WŁAŚNIE PROSTA DRODA TO CO NIE WIDZIELI GO???Z RESZTĄ JUZ TA KWESTIA JEST ROZWIAZANA
niedziela, 13.09.2015 19:02
Oczywiście wina za spowodowanie kolizji jest kobiety (starej ******)jak to ująłeś,ale za spowodowanie śmierci raczej nie jeśli opublikują prędkość z którą poruszał się motocyklista.
MZ4455 niedziela, 13.09.2015 19:42
Spowodowala kolizje wiec spowodowala smierc.Tak to by przejechal i nie wazne czy 200/h czy 100/h mial pierwszeństwo przejazdu a ona nie wiem co myslala ze zdąży?!Licznik zatrzymal sie na 60km/h zdazyl tylko raz zredukowac...Nie mial szans!!!
niedziela, 13.09.2015 20:32
Kolego drogi zapomniałeś dodać chyba jedynki z przodu,bo przy takiej prędkości jak piszesz to by nie było takich zniszczeń ani auta ani motocykla a jak najbardziej myślała i miala prawo myśleć bo nikt nie jest nostradamusem i nie jest w stanie przewidzieć ,że przejechanie 3 metrów drogi może zająć więcej czasu niż 150 metrów.Szkoda i Piotrka i Kobiety z Opla bo znam i Jego i Ją.
Eeee debiluuuuuuu niedziela, 13.09.2015 20:56
Prosze cie...Nie wiesz to nie pisz...Taaaa 1 z przodu
x niedziela, 13.09.2015 20:24
Z taką prędkością się nie jeździ, gdyby jechał prawidłowo to mógłby przeżyć pomimo błędu kobiety.
MZ4455 niedziela, 13.09.2015 20:54
Z jaka predkoscia??Wiesz??Prosze cie skoncz
niedziela, 13.09.2015 21:07
eee debiluuu bo tak się podpisałeś skąd ty masz takie wiadomości że przy uderzeniu w auto miał 60 k/h jego motor nie był skuterem co widać na zdjęciu i przy takiej prędkości nie przeleciał by taki kawał w powietrzu i przestań ty wciskać ludziom takie głodne kawałki z całym SZACUNKIEM dla PIOTRKA przegiął z prędkością i tyle w temacie a na przyszłość nie ubliżaj innym bo tobie nikt nie ubliza.
Eeee debiluuuuuuu niedziela, 13.09.2015 21:16
Miej szacunek dla Piotrka i nie komentuj.
niedziela, 13.09.2015 20:32
Kolego drogi zapomniałeś dodać chyba jedynki z przodu,bo przy takiej prędkości jak piszesz to by nie było takich zniszczeń ani auta ani motocykla a jak najbardziej myślała i miala prawo myśleć bo nikt nie jest nostradamusem i nie jest w stanie przewidzieć ,że przejechanie 3 metrów drogi może zająć więcej czasu niż 150 metrów.Szkoda i Piotrka i Kobiety z Opla bo znam i Jego i Ją.
ewka marchewka niedziela, 13.09.2015 15:54
ludzie zatrzymajcie się na chwilę, zginął młody chłopak niech was to zmusi to do zastanowienia nad ludzkim sensem życia!wasze jadliwe komentarze nie zwrócą mu życia. to tragedia dla wszystkich więc pomyślcie co przezywa rodzina! niech to będzie przeslanie dla nas wszystkich nie kasa, nie cele ani wakacje się liczą ale wyrozumiałość dla tych co przezywaja tak ciężkie chwile. spoczywaj w pokoju będę za Toba tęsknić!!! niech milosc będzie z wami czy w niego wierzycie czy nie!!!
Siwy niedziela, 13.09.2015 06:01
Wyrazy współczucia dla całej rodziny. Masakra młody chlopak , jeszcze tyle życia było przed nim. Ciekawe jaki wyrok będzie dla tej baby. Moim zdaniem osoby po 50 rokiem życia powinni przejść jakieś testy ogólne +psycho testy, wiadomo na starość odbija i niedowidza. Albo odrazu zabrać prawo jazdy. Raz miałem przygodę ale naszczeacie nic się nie stało, jechalem za fiatem uno kierowca napewno po 50 jedziemy droga z pierwszeństwem po jakiś 300 m skrzyżowanie a tu nagle gwałtownie zachamowal choć nic nie jechało i mieliśmy pierwszeństwo. Nie zbawilo by jej poczekać chwile. Tak mały błąd a duży ból dla rodziny i znajomych. Teraz Bóg ma go pod swoja opieka. Będzie nam go bardzo brakować. Jeszcze raz bardzo wspolczuje rodzinie. Kierowco patrz dobrze w lusterka teraz mnie nie ma ale zaraz mogę być blisko. Uczcijmy to minuta ciszy o 9 rano licze na was wszystkich. Szerokości widły w góre ¥ Paweł W.
szesciesieciolatek niedziela, 13.09.2015 09:48
taaa ? a osoby przed 30 to dopiero na testy bym wyslal i to od razu do dula !!! mam kilkanascie nagran moge udostepnic jak mlode debile jezdza ,bez wyobrazni na luku ,na wzniesieniu na ciaglej aby tylko wyprzedzic nic tylko wyjsc dopasc i wp...lic !!!
niedziela, 13.09.2015 10:33
tylko że takie starocie jak ty- jak wyjadą tymi swoimi powozami w soboty i niedziele na drogi - to rzeczywiście nic tylko spierd...ć. mistrzowie kierownicy .
wyrazy współczucia dla rodziny
joper niedziela, 13.09.2015 14:40
http://www.poboczem.pl/naszym-zdaniem/ne
ws-patrz-w-lusterka-to-bzdura,nId,336801 - eee młodzi niezniszczalni , poczytajcie sobie !!!!
pablo niedziela, 13.09.2015 22:05
to dogon i wpierdol kozaku. albo udostepnij filmy policji-po co filozofujesz jak jest po fakcie. mlody chlopak zginal i nie wiadomo z czyjej winy do konca i jaka byla predkosc a dozwolone 90 to bardzo duzo. to pokaze badanie bieglych ktorzy skonczyli pare ladnych klas wiecej od ciebie. kondolencje dla rodziny...
kioki niedziela, 13.09.2015 15:15
To wy zwolnijcie !!!!! Ja nie mam zamiaru czekać aż ty dojedziesz 300 na godzinę , a lusterka nie są do wyglądania piratów drogowych !!! Kup sobie słownik poprawnej polszczyzny !!!
M niedziela, 13.09.2015 15:15
Najszczersze wyrazy współczucia dla całej rodziny. Spoczywają w spokój kolego.
Kuba niedziela, 13.09.2015 14:41
Ludzie co wy gadacie ewidentna wina tej baby nawet jak jechał za szybko jechał swoim pasem miał pierwszeństwo. Naprawdę szkoda tak młodego i wspaniałego chłopaka każdy ko go znał chyba wie o czym mówię . Najszczersze wyrazy współczucia dla całej rodzinny. A ta stara wścibska baba która głowe nosi wyżej chmur powinna pójść za to siedzieć ale jak to w naszym kraju nic jej nie zrobią ale sumienie że przez nią nie żyje tak zajebisty chłopak myślę że nie pozwoli jej dalej spokojnie żyć
Kupcie sobie motorynki niedziela, 13.09.2015 14:51
Jedynie z czym się mogę zgodzić w Twojej wypowiedzi to że Piotrek był spoko gość. Jednak obiektywnie patrząc na foty widać na nich ,że kierująca Oplem już kończyła manewr lewoskrętu, bo dostała uderzenie za tylnymi drzwiami ! Zważając na fakt iż motor przy 150 km/h w 2 sek pokonuje dystans ponad 80 metrów, to tak zarówno wg. ciebie ta " stara" jak i ty - pewnie młody , bystry i wogóle zarąbisty nie MIELIBYŚCIE ŻADNYCH SZANS aby taki znikający punkt zobaczyć !
niedziela, 13.09.2015 18:42
tam jest co najmniej kilometr prostej i ona go widziała a on nawet nie zdążył zahamować więc więc jak to było mądralo
Kupcie sobie motorynki niedziela, 13.09.2015 14:52
Jedynie z czym się mogę zgodzić w Twojej wypowiedzi to że Piotrek był spoko gość. Jednak obiektywnie patrząc na foty widać na nich ,że kierująca Oplem już kończyła manewr lewoskrętu, bo dostała uderzenie za tylnymi drzwiami ! Zważając na fakt iż motor przy 150 km/h w 2 sek pokonuje dystans ponad 80 metrów, to tak zarówno wg. ciebie ta " stara" jak i ty - pewnie młody , bystry i wogóle zarąbisty nie MIELIBYŚCIE ŻADNYCH SZANS aby taki znikający punkt zobaczyć !
Aga niedziela, 13.09.2015 11:29
Sądząc po tym co zostało z motoru kierowca motocykla na pewno nie jechał przepisowo. Niestety ale w miejscach takich jak skrzyżowania czy CPN-y trzeba zachowywać szczególną ostrożność a nie gnać ile fabryka dała. Na tej drodze często młodzi ludzie z Międzylesia rozpędzają się i jadą i bardzo szybko do ronda w Domaszkowie i z powrotem. Mistrzowie prostej, szczyt głupoty i nic więcej. Ci o których piszę dobrze wiedzą i mam nadzieje, że ten wypadek będzie dla nich lekcją dojrzałości. Może pomyślcie zanim wsiądziecie następnym razem zrobić szybki przelot do ronda. Szkoda chłopaka :(
Senior młodszy !!! niedziela, 13.09.2015 14:34
STARA - to jest Kopalnia Soli w Wieliczce ! 60 lat - to stara , ślepa !!! E młodzi !!!! Nie przeginajcie , nie jesteście nieśmiertelni i też kiedyś będziecie mieli 60 lat !!! A teraz co z waszej młodości, zazwyczaj lecicie na kredytach, albo na garnuszku rodziców ( też wg. was niejednokrotnie staruchów) ! tak więc szacunku trochę !!!!!!
jerry niedziela, 13.09.2015 09:59
Cóż każdy musi się liczyć z tym że jak jedzie szybko może szybciej zginąć.
To ryzyko wpisane w jazdę motocyklem.
Raf niedziela, 13.09.2015 11:25
Szkoda ze nie udało się jej ominąć albo położyć motocykla wcześniej ale starsza pani tez za kierownicą powinna się rozglądać dwa razy więcej bo wiek juz nie ten sam i refleks.
motonita niedziela, 13.09.2015 21:25
Przy prędkości z jaką on jechał nie miał szans jej ominąć a położenie się nic by mu nie dało bo by się na niej zatrzymał... Manewr skrętu w lewo trwał pewnie ze dwie sekundy więc miał ze 120 metrów na reakcję. Uderzył w tył więc ona manewr juz kończyła. Zafira waży 1600 kg a obróciła się o 180 stopni... Po tym i po zniszczeniach pojazdów widać, że motocykl poruszał się szybciej niż 160 km/h...
Pawel niedziela, 13.09.2015 21:41
Dokladnie ale nie mial na to widocznie szans...Tak malo brakowalo zeby ja ominac i nie bylo by dla mnie dziwne jak by ona sie mu na pasie zatrzymala bo na to wyglada...
Gosia sobota, 12.09.2015 23:28
"Bóg" jest niesprawiedliwy. Odbiera tych których kochamy...:((
niedziela, 13.09.2015 10:01
Nie Bóg odbiera życie , tylko to jest efekt łamania przepisów ruchu drogowego.
Ignacy niedziela, 13.09.2015 00:30
Najszczersze wyrazy wspikx dla rodziny. Wiem co czuja
Kris sobota, 12.09.2015 23:54
Jejku! Czemu tak mlodzi ludzie odchodz
sobota, 12.09.2015 22:46
Jedna sekunda. Podeszłym do niego a przez 40 min nie wiedziałam że to Piotr. Masakra ;( [*]
Gość sobota, 12.09.2015 21:22
Byłem przy tym masakra co zostało z opla i motocykla szkoda chłopaka taki młody.
Gosia sobota, 12.09.2015 21:27
Dajcie spokój z komentarzami. Zginął chłopak mojej siostry.:(((
Pppfff niedziela, 13.09.2015 21:43
Chlopak Twojej siostry??Jasne
gosia poniedziałek, 14.09.2015 18:04
gowno ci do tego. jak nie wiesz to sie nie udzielaj
Pppfff środa, 16.09.2015 15:34
TERAZ KAZDA CHCE ZROBIC Z SIEBIE GWIAZDE...I BEDE SIE UDZIELAC...TRZEBA TĘPIC TAKIE LASKI JAK WY
xxx środa, 16.09.2015 15:48
o co Ci chodzi? daj spokój, Jego sprawa z kim był i jak żył
ja sobota, 12.09.2015 22:43
Najszczersze współczucie