Grupa Europa ogłasza konkurs technologiczny dla studentów

wtorek, 10.10.2017 11:32 698 0

34 tys. zł – tyle wynosi pula nagród w konkursie Grupy Europa dla studentów na zaprojektowanie rozwiązań wspierających zdalną sprzedaż ubezpieczeń.
Grupa Ubezpieczeniowa Europa otwiera się na współpracę z uczelniami wyższymi. W tym celu ogłasza konkurs dla studentów, w którym łączna pula nagród wynosi 34 tys. zł. Osoba lub zespół, który zaprojektuje najlepsze rozwiązanie technologiczne lub biznesowe, wspierające sprzedaż ubezpieczeń w kanałach zdalnych, otrzyma główną nagrodę w wysokości 20 tys. zł i zostanie zaproszony do rozpoczęcia współpracy z ubezpieczycielem.

Konkurs jest organizowany we współpracy z Politechniką Wrocławską i Uniwersytetem Ekonomicznym we Wrocławiu. Mogą jednak wziąć w nim udział studenci uczelni wyższych z całego kraju. Grupa Europa postawiła przed uczestnikami dwa zadania:

  •  stworzenie aplikacji webowej lub mobilnej, korzystającej z API, która będzie mogła być zastosowana w procesie dystrybucji ubezpieczeń lub obsługi klientów;
  •  stworzenie modelu biznesowego, wykorzystującego API, z naciskiem na rozwiązania stawiające na sprzedaż ubezpieczeń w Internecie.

- W młodych ludziach drzemie olbrzymi potencjał do tworzenia nowych modeli biznesowych oraz rozwiązań technologicznych, które je wspierają. Chcielibyśmy zachęcić studentów do aktywności w zakresie rozwiązań dla branży ubezpieczeniowej. Uczestnicy konkursu otrzymują do dyspozycji platformę API opracowaną przez Grupę Europa. Wierzę, że pojawią się inspirujące rozwiązania, które będą mogły być zastosowane w praktyce. Dla osób rozpoczynających karierę zawodową wygrana w konkursie może stanowić ciekawy start w przyszłość - mówi Rafał Mońka, dyrektor Departamentu Informatyki w Grupie Europa.

Ze szczegółowymi zasadami konkursu i jego regulaminem oraz specyfikacją API można zapoznać się na stronie internetowej: https://contest.tueuropa.pl/ Zgłoszenia do konkursu za pośrednictwem tej
witryny można składać do 17 listopada 2017 roku.

Grupa Europa przewiduje, że konkurs zostanie rozstrzygnięty do końca listopada, a wręczenie nagród jest zaplanowane na 20 grudnia. Zgłoszenie do konkursu będą oceniane przede wszystkim pod kątem potencjału rynkowego aplikacji lub modelu biznesowego. Jury weźmie także pod uwagę takie kryteria jak: wartość merytoryczna i techniczna zgłoszonych prac oraz profesjonalizm w ich przygotowaniu.

Konkurs technologiczny dla studentów wpisuje się w strategię Grupy Europa, która kładzie nacisk na innowacyjność i nowe technologie. Ubezpieczyciel szuka nowych sposób na dystrybucje produktów, z naciskiem na wykorzystanie do tego kanałów zdalnych – własnych lub partnerów biznesowych.
W ostatnich miesiącach Grupa Europa z powodzeniem zrealizowała takie projekty jak: sprzedaż ubezpieczeń turystycznych w kanale zdalnym dla sieci handlowej Lidl, dystrybucję ubezpieczeń za pośrednictwem aplikacji mobilnej SkyCash (korzysta z niej 1,5 mln osób) czy też sprzedaż produktów w kanale internetowym dla programu lojalnościowego Payback. Produkty ubezpieczyciela są także dostępne w ponad siedmiu tysiącach bankomatów sieci Euronet i Planet Cash.

W pierwszej połowie 2017 roku ubezpieczyciel zebrał blisko 900 mln zł składki przypisanej brutto.

34 tys. zł – tyle wynosi pula nagród w konkursie Grupy Europa dla studentów na zaprojektowanierozwiązań wspierających zdalną sprzedaż ubezpieczeń.Grupa Ubezpieczeniowa Europa otwiera się na współpracę z uczelniami wyższymi. W tym celuogłasza konkurs dla studentów, w którym łączna pula nagród wynosi 34 tys. zł. Osoba lub zespół,który zaprojektuje najlepsze rozwiązanie technologiczne lub biznesowe, wspierające sprzedażubezpieczeń w kanałach zdalnych, otrzyma główną nagrodę w wysokości 20 tys. zł i zostaniezaproszony do rozpoczęcia współpracy z ubezpieczycielem.Konkurs jest organizowany we współpracy z Politechniką Wrocławską i UniwersytetemEkonomicznym we Wrocławiu. Mogą jednak wziąć w nim udział studenci uczelni wyższych z całegokraju. Grupa Europa postawiła przed uczestnikami dwa zadania: stworzenie aplikacji webowej lub mobilnej, korzystającej z API, która będzie mogła byćzastosowana w procesie dystrybucji ubezpieczeń lub obsługi klientów; stworzenie modelu biznesowego, wykorzystującego API, z naciskiem na rozwiązaniastawiające na sprzedaż ubezpieczeń w Internecie.- W młodych ludziach drzemie olbrzymi potencjał do tworzenia nowych modeli biznesowych orazrozwiązań technologicznych, które je wspierają. Chcielibyśmy zachęcić studentów do aktywności wzakresie rozwiązań dla branży ubezpieczeniowej. Uczestnicy konkursu otrzymują do dyspozycjiplatformę API opracowaną przez Grupę Europa. Wierzę, że pojawią się inspirujące rozwiązania, którebędą mogły być zastosowane w praktyce. Dla osób rozpoczynających karierę zawodową wygrana wkonkursie może stanowić ciekawy start w przyszłość - mówi Rafał Mońka, dyrektor DepartamentuInformatyki w Grupie Europa.Ze szczegółowymi zasadami konkursu i jego regulaminem oraz specyfikacją API można zapoznać sięna stronie internetowej: https://contest.tueuropa.pl/ Zgłoszenia do konkursu za pośrednictwem tejwitryny można składać do 17 listopada 2017 roku. Grupa Europa przewiduje, że konkurs zostanierozstrzygnięty do końca listopada, a wręczenie nagród jest zaplanowane na 20 grudnia.Zgłoszenie do konkursu będą oceniane przede wszystkim pod kątem potencjału rynkowego aplikacjilub modelu biznesowego. Jury weźmie także pod uwagę takie kryteria jak: wartość merytoryczna itechniczna zgłoszonych prac oraz profesjonalizm w ich przygotowaniu.Konkurs technologiczny dla studentów wpisuje się w strategię Grupy Europa, która kładzie nacisk nainnowacyjność i nowe technologie. Ubezpieczyciel szuka nowych sposób na dystrybucje produktów, znaciskiem na wykorzystanie do tego kanałów zdalnych – własnych lub partnerów biznesowych.W ostatnich miesiącach Grupa Europa z powodzeniem zrealizowała takie projekty jak: sprzedażubezpieczeń turystycznych w kanale zdalnym dla sieci handlowej Lidl, dystrybucję ubezpieczeń zapośrednictwem aplikacji mobilnej SkyCash (korzysta z niej 1,5 mln osób) czy też sprzedaż produktóww kanale internetowym dla programu lojalnościowego Payback. Produkty ubezpieczyciela są takżedostępne w ponad siedmiu tysiącach bankomatów sieci Euronet i Planet Cash.W pierwszej połowie 2017 roku ubezpieczyciel zebrał blisko 900 mln zł składki przypisanej brutto.

Dodaj komentarz

Komentarze (0)