Nowy blok? Mieszkańcy osiedla mówią NIE!

środa, 14.2.2018 00:00 74486 126

Spółdzielnia Mieszkaniowa w Dzierżoniowie planuje budowę nowego bloku mieszkalnego przy postoju taxi na ul. Sikorskiego, pomiędzy budynkami os. Różane 1 i os. Różane 6. Inwestor 29 stycznia zorganizował konsultacje społeczne, które wzbudziły kontrowersje i sprzeciw znacznej części mieszkańców osiedla. Spółdzielcy wystosowali do władz spółdzielni pismo, w którym podważają przedstawione ustalenia.

Przeczytaj komentarze (126)

Komentarze (126)

bajarz czwartek, 15.02.2018 11:34
Opowiem wam bajkę, ale morał wywnioskujcie sami.
Życie pokazuje, że Ci, którzy są podzieleni i nie potrafią się zorganizować przegrywają.
W obecnej sytuacji (według mnie) bitwa z pewnością zostanie wygrana przez Zarząd Spółdzielni.
Sprawdzona od lat strategia działa nadal.
Te same metody organizacji i przeprowadzania spotkań, ograniczania frekwencji i eliminowania niepożądanych rozmówców.
Przebudzenie ludzi to tylko niegroźny-przewidziany początek rozgrywany prawie zawsze tak samo.
Ale ... . I właśnie to ale (niewiadome dla Zarządu) spędza im sen z powiek.
Co to za "Ale ..."? Powrócę do tego za chwilę.

Po obu stronach barykady dreszczyk emocji przed bitwą.
Wszyscy podkręcają nastroje i zachęcają się do walki.
Jedna i druga strona się mobilizuje.

Po stronie Zarządu jak w doborowej armii jest jeden generał (pomyślcie który, ale nie zważajcie na pozory).
Struktury organizacyjne aż kipią od formalnych i nieformalnych rozkazów.
Komunikacja oczywiście jest dwukierunkowa.
Do szeregowych napływają coraz to nowe rozkazy, a w drugą stronę biegną meldunki o poczynaniach wroga.
Piąta kolumna po stronie wroga składająca się ze świadomych i nieświadomych agentów rozgrywa od wnętrza przeciwnika.
(świadomi agenci pracują za drobne przysługi i udziały w różnej maści interesach, a nieświadomi to zazwyczaj głupcy, którzy robią to nieświadomie za zwykłe pochlebstwa lub w zgodzie ze swoją zasadą życiową, która nakazuje im przyklejanie się do mocniejszych w każdym sporze).
Zespół prawników opłacanych za pieniądze każdej ze stron barykady siedzi w obozie Zarządu, analizuje napływające meldunki i przygotowuje jak zespół odpowiedzialny za celność nowe możliwości działania.
Departament do spraw dywersyjnych przeprowadza prace remontowe i konserwacyjne na terenie wroga. Każdą sytuację można tutaj przekuć na drobinki ostatecznego sukcesu.
Przecież sukces jest sumą faktów.

Popatrzmy teraz na drugą stronę barykady.
Każdy z obrońców co chwilę się rozgląda.
Niektórzy pokrzykują i próbują jednoczyć siły.
To właśnie Ci doświadczają już działań piątej kolumny i departamentu do spraw dywersyjnych.
Ich życie stało się już udręką.
Jednoczyć siły - to hasło coraz mocniej tętni w ich sercach.
Czas upływa a liczba zjednoczonych przyrasta zbyt wolno.
I jeszcze ta trwoga - czy wszystkim powstańcom można zaufać?
Czy gdy nadejdzie ostateczna chwila bitwy staną mężnie przy boku czy ... (lepiej nie myśleć).
Pozostali zbroją się, ale sami. Przebierają się w kolorowe mundury generalskie i polerowane hełmy.
Meldunki i rozkazy pojawiają się w formie ogłoszeń, które są odczytywane publicznie i tak głośno, że druga strona barykady nie ma problemu z ich odsłuchaniem.
Piąta kolumna wroga rozpuszcza informacje, które dezorganizują powstańców.
Teraz zaczyna się podział.
Ci powstańcy w mundurach generalskich i polerowanych hełmach czują się coraz bardziej zawiedzeni.
Nikt ich nie słucha a oni właśnie chcieli stanąć na czele powstańczych oddziałów i w glorii chwały zwycięży wroga.
Teraz na barykady jak cenny budulec zaczynają trafiać porozdzierane mundury i polerowane hełmy.
I co będzie dalej ...

Może po latach mały chłopiec - Dawid, bawiący się swoją procą na spółdzielczym podwórku dowie się od swojej babci, że właśnie tu stała barykada. I właśnie tutaj poległ jego dziadek. Dziadek zginął bo jako powstaniec bronił się do końca.
Przez następne lata po upadku powstania nikt nie chciał z nim gadać.
Wszyscy jego rówieśnicy odwrócili się od niego. Każdy z nich mieszka teraz w nowym bloku i z pogardą wspomina to stare spółdzielcze podwórko na którym dorastali razem.
Babcia przypomniała chłopcu jak modlił się jego Dziadek: "Panie Boże, który rządzisz wszechświatem. Kładziesz przede mną dobro i zło. Wybieram dobro choć cena za to okrutna. Mam w Tobie nadzieję, że mnie tu nie zostawisz i nie pozwolisz bym pozostał w grobie. Ty Panie masz słowa życia wiecznego."
Chłopiec zapłakał nad swoim dziadkiem. ...

Powróćmy teraz do początku tekstu.
Ale ... .
Ale czy Dawid jest w obozie powstańców?
Klon czwartek, 26.04.2018 08:28
Przypuszczam że to prawdziwa historia, a zarazem przykra. Ilu takich Dawidów znacie?
Malibu czwartek, 15.02.2018 16:38
Kapiatalne :) Masz pan polot
wujekb środa, 14.02.2018 18:50
Ja bym proponował zagospodarować ten wielki nieuzytek przy szkole od strony jasnego, Miejsce na blok i miejsca parkingowe jak znalazł. Miesjce o którym mowa powiększyc na parking i sprawa zalatwiona.
sobota, 17.02.2018 14:39
To jest miejsce na bieżnie, boisko lub nawet basen DLA SZKOŁY.
Nie po to utopiono miliony w ten obiekt, żeby zablokować bezmyślnie możliwość jego rozbudowy.
wujekb wtorek, 20.02.2018 22:20
No tak miejsce na rozbudowe,szkoda tylko że przez 20 lat nic sie niedzieje ztym terenem. Śmiem twierdzic ze przez nastepne 20 lat nic tu sie nie wydarzy.
czwartek, 15.02.2018 00:35
tęczowe 10 kolejnym budynkiem,który po nr 26 wyjdzie ze spółdzielni i utworzy wspólnotę,prezesikom i złomiarzowi z Fr już dziękujemy..
ddz czwartek, 15.02.2018 09:53
Poczekamy aż przyjdą remonty. Zobaczymy jak zapłaczecie :) Juz nie jedna wspólnota miała być zbawieniem
sobota, 17.02.2018 14:35
Remonty już przeprowadzone. Każdy już dawno spłacił własne remonty, a teraz z naszych składek remontowych funduje się budowy nowych bloków.
26 poniedziałek, 19.02.2018 23:08
Brawo, nie wahajcie się. Będą Was skłócać na każdym zebraniu , oczerniać tych odważniejszych. Pisma na klatkach itd.
26 uwolniło się i ma się dobrze. A pan prezesik może nas pocałować w d
aaa niedziela, 18.02.2018 09:31
Mieszkańcy Dzierżoniowa są za mało zorganizowani aby usunąć Zarząd. CYKORY. A oni już tak zapuścili korzenie , że się ich nie wykopie. ALFA I OMEGA
środa, 14.02.2018 10:27
PARKINGI Budujcie. Bo auta niema gdzie stawiać, Zróbcie duży konkretny parking podziemny. Pietrowy. Ludzie chetnie zostawia swoje samochody w suchym za pare złotych. Inwestycja szybko sie zwróci. a ludzie bedą mieli gdzie parkować. Aut przybywa a miejsc parkingowych coraz mniej Drogi coraz weższe. Tak jak ta niby obwodnica Dzierżoniowa. chyba raczej troche za wąska jak na kolejne lata.
juras sobota, 17.02.2018 17:51
Brawo racja . Budujcie parkingi a nie tylko bloki . To jest potrzebne i ti Wybudowaliście na rożanym blok to teraz porządny parking . A nie człowiek wraca z pracy do domu i nie ma gdzie zaparkować .
środa, 14.02.2018 19:56
Lamusie to sobie garaż kup
środa, 14.02.2018 20:49
Pokaż gdzie Pajacu to kupię !!!!
Norbi środa, 14.02.2018 19:10
Prezes i jego wice pieją z zachwytu,że budują bloki bez brania kredytów.Jasne,SM buduje za kasę z czynszów,za NASZE pieniądze.Fajnie zarządza się czyjąś kasą,co?Jednocześnie fundując ciągłe podwyżki.Jakiej wysokości są czynsze,wie każdy kto ma mieszkanie należące do SM.Przecież oddając nowe mieszkania,nie robią tego po kosztach tylko SPRZEDAJĄ je Z ZYSKIEM.Nie robią tego z filantropii.A co remontów prowadzonych przez SM,no chyba łaski nikomu nie robią.Cały czas na remonty wpłacają pieniądze LOKATORZY .Jeśli chcą budować nowe bloki to niech robią to w porozumieniu z mieszkańcami (chyba ,że nie jest to spółdzielnia,a towarzystwo wzajemnej adoracji) lub na obrzeżach miasta.Niech prezes i jego zastępca nie będą tacy mądrzy i aroganccy.Do stołka nie są przyspawani.Osobna sprawa to mówienie do zadłużonych mieszkańców o zamianie lub sprzedaży mieszkania.A ciekawe z ilu takich okazji skorzystali ludzie blisko związani z SM.
sobota, 17.02.2018 14:42
Nie tyle z czynszów co z funduszy remontowych.
Widać wyraźnie, że te składki są o wiele za duże, skoro już nie wiedzą jak je wydać na remonty i mają taką nadwyżkę na budowanie bloków.
Powtórzę jeszcze raz - Jak nie ma co remontować, ocieplać to PORA OBNIŻYĆ SKŁADKĘ NA FUNDUSZ REMONTOWY, bo sitwie SM w du*ach się przewraca i szastają naszymi pieniędzmi niezgodnie z ich przeznaczeniem, a czynsze z roku na rok wyższe.
wujekb czwartek, 15.02.2018 11:11
Panie prezesie proponuje zagospodarować ten wielki nieuzytek przy szkole od strony jasnego,(od wielu lat nic tam sie nie dzieje)drugi blok moze stanąć na skałkach między kościołem a domem pana Miazgi. Miejsca na bloki i miejsca parkingowe jak znalazł.
prawie prezes:) czwartek, 15.02.2018 11:58
"...drugi blok moze stanąć na skałkach między kościołem a domem pana Miazgi."
Od kiedy spółdzielnia mieszkaniowa może budować na prywatnej własności? To po pierwsze, a o jaki nieużytek chodzi przy szkole? coś za blokiem Jasne 6, czy gdzie?
wujekb czwartek, 15.02.2018 12:26
Odnośnie terenu szkoły to tak za blokiem nr 6,od wielu lat nic tam się nie dzieje żadnego boiska,bieżni,nawet dzieci nie widać na przerwach żeby korzystały z terenu.Zawsze można kupić ten teren i zagospodarować pod budowe bloku czy parkingu.Pieniądze ze sprzedaży terenu szkoła mogłaby wykorzystać na nowe pomoce dydaktyczne,nowe pracownie,kolonie dla uczniów itp.Tak samo z terenem na skałkach,no chyba że własciciel stanowczo powie NIE.
czwartek, 15.02.2018 13:26
"...Pieniądze ze sprzedaży terenu szkoła mogłaby wykorzystać na nowe pomoce dydaktyczne,nowe pracownie,kolonie dla uczniów itp"

wujekb chyba cię pogło, albo wygło, czy cóś takiego. Piniądze, to dyrektory sobie niech wezmą, a nie na jakieś kolonie, pomoce dydaktyczne... Chłopie, coś ty nie dzisiejszy?
sobota, 17.02.2018 14:32
To jest teren na rozbudowę szkoły. To że obecnie nic się tam nie dzieje nie oznacza, że należy wszystko wyprzedać i zablokować rozbudowę szkoły w przyszłości.
Lokator SM piątek, 16.02.2018 12:26
W tej całej zadymie chodzi tylko i wyłącznie o miejsca parkingowe na placu na którym ma powstać nowy budynek. Ludzie będą się bić i obrażać aby tylko ich ukochany samochodzik stał centralnie pod oknem. Byle nie zrobić tych paru kroków więcej. Pal licho całą resztę. Aby moje było na górze. Brawo mieszkańcy Różanego (... i nie tylko).
sobota, 17.02.2018 14:28
Bzdura. Tu chodzi przede wszystkim o sensowne zagospodarowanie przestrzenne miasta. Osiedla to nie tylko bloki nas*ane jeden obok drugiego tak że sąsiad może zajrzeć do garna temu z naprzeciwka. Osiedla to też przestrzeń. Parki, place zabaw, PARKINGI też. Obecne osiedla nie powinny być zagęszczane jeszcze bardziej, bo ci ludzie też będą musieli gdzieś się pomieścić ze swoimi samochodami, znaleść jakieś place zabaw czy poprostu mieć normalny widok z okna na park, góry a nie kolejny blok.
obserwator szczegolnie w dni swi piątek, 16.02.2018 07:42
niech najpierw zadba prezes ochodniki dla mieszkancow rozane 16 a potem ododatkowe bloki,juz mamy osiedle tbs na naszym terenie wystarczy,wpieprzania sie na teren spoldzielni od ktorej nie mozna sie doprosic oznakowania wlasciciela terenu gdy w sasiedztwie tbs jest to konieczne bo maja za ciasno.i niech prezes nie klamie - obecie wcisnieta budowa bloku na rozanym miala byc ostatnia - wypowiedz prezesa przed zainicjowanem budowy -troche wiecei dbalosci o mieszkancow.
czwartek, 15.02.2018 00:23
na błękitnym za zakładem remon-budowlanym spółdzielni mieszkaniowej są garaże,cały zespół garaży,były sprzedawane na początku za ponad 35 tysi,sprawdzcie za ile kupił je pewien "pan" ze społdzielni za dobre parę tysi taniej,dokumenty do sprawdzenia w społdzieln iprzyziemia i lokale użytkowe nagle przekształcane na lokale mieszkalne,,kupowane za parę groszy,sprzedawane za grubą kasę,zgadnijcie kto robił takie interesy i gdzie teraz mieszka,no i oczywiście jaką funkcje teraz pełni w radzie nadzorczej spółdzielni,naszej nie jego,ich kolesi spółdzielni...
zwisa mi to czwartek, 15.02.2018 19:37
Tak, tak szanowna dobo.pl, jedyne sluszne gowno juz sie wylalo, nie tylko na caly kraj, ale na cala europe... Az dziwne, ze do nas dociera tak pozno, ale w Łagiewnikach już smierdzi, a w Świdnicy juz chlopa wykasowali. Was tez wkrotce wykasuja, tak jak wy kasujecie niewygodne komentarze. I na niewiele sie zdadza swieczki po sadem, bo jako opozycja jestescie zalosni. Moglabys byc dobo.pl prawdziwa szansa dla ludzi, lecz gnasz na oslep we wlasne prochno, w imie kolesiostwa. Niejaki Jaki juz sie z wizyta szykuje, moze przynajmniej dzierzoniowske kundle gryzc sie miedzy soba przestana...
czwartek, 15.02.2018 22:05
Nie strasz, bo się zesrasz.
piątek, 16.02.2018 03:06
Widzisz, bo cały problem jest w tym, że chcialabys byc jak Janda, a jestes jak babcia Józefina. Na straszenie jest juz za pozno...
czwartek, 15.02.2018 05:35
Jesli to prawda to prokurator powinien sie tym interesom przyjrzeć
obywatelKa czwartek, 15.02.2018 09:22
To dlaczego Pan takich informacji nie przekazał wtedy i teraz??? Dla CBA byłaby to bezcenna wskazówka. Gdzie Pana obywatelska postawa???
mieszkanka osiedla czwartek, 15.02.2018 14:41
Witam ------------sprawa mieszkan jest wazna.ale jakze wazna jest sprawa zieleni - mam pytanie gdzie rodzice maja pojsc na spacer i pooddychać swiezym powietrzem jak każdy skrawek zieleni będzie zabrany pod budowę domow wielorodzinnych albo marketow . Pytanie wiec czy budowac ??oczywiście za kotlownia wielki teren z wszelkimi doprowadzeniami / swiatlo . gaz . woda / ale stoi tam tylko jeden budynek - czy Spoldzielnia nie może odkupić gruntow i tam budowac budynki ???????przecież uważam ,ze osiedle ROZANE jest i tak zagracone budynkami - sąsiad sąsiadowi zaglada w okna a gdy wybuduje się budynek który Prezes proponuje ,to już żadne zaluzje nie pomoga mieszkańcom tych już istniejących budynkow . UWAZAM,ZE TAM STAWIANIE BUDYNKU JEST NONSENSEM .
czwartek, 15.02.2018 05:37
A sprawdźcie sobie diete radnych....masakra kwota za jedna godzine w miesiacu
czwartek, 15.02.2018 06:44
Zerowe pojęcie tematu...
czwartek, 15.02.2018 07:20
Uderz w stół a radny sie odezwie
czwartek, 15.02.2018 08:15
Nie radny tylko zorientowany. Masz problem z wiedzą? Przyjdź na sesję lub komisje. Są otwarte dla wszystkich. Ja byłem - a Ty?
czwartek, 15.02.2018 09:04
Bylem radnym pare lat temu wiem ile robilem a ile bylo wtedy diety i o ile ona urosla
czwartek, 15.02.2018 09:50
Więc to tylko świadczy o Tobie jakim byłeś radnym...
czwartek, 15.02.2018 13:03
Pracy jest malo i dieta byla odpowiednia teraz przekracza granice przyzwoitosci
czwartek, 15.02.2018 13:25
To ile radny ma pracy zależy od jego zaangażowania. Są tzw. radni dietetyczni i radni zaradni.
Łukasz czwartek, 15.02.2018 12:30
Mam super propozycje rozwalić inne bloki na tym waszym osiedlu i zrobić parking skoro tak bardzo brakuje wam miejsc dla waszych samochodow
ZAINTERESOWANY. czwartek, 15.02.2018 10:52
Przewodniczący Rady nie zna problemów Spułdzielców bo sam mieszka w domku jednorodzinnym.
Piotrek środa, 14.02.2018 20:48
Jeden blok na osiedlu Różanym udało się już po cichu wybudować. Prezes spółdzielni nie liczy się z opinią spółdzielców i ma ich gdzieś. Gwarancja budowy nowych parkingów nie poprawi sytuacji.
Obecny parking posiadający 42 miejsca, zostanie zlikwidowany, a na jego miejscu stanie kilkuklatkowy blok. W dzisiejszych czasach prawie każdy z mieszkańców posiada samochód, co spowoduje, że nawet wybudowanie wokół niego takiej samej ilości miejsc parkingowych nie zmieni nic, a wręcz pogorszy sytuację. Co z ludźmi którzy aktualnie zostawiają swoje samochody na istniejącym parkingu? Według SM jedynym wyjściem z sytuacji jest zabranie mieszkańcom z bloków 10 i 11 ostatnich skrawków zieleni i budowa nowych parkingów . Jedyna droga dojazdową dla karetek i straży do bloków nr 2 i 4 jest istniejący parking, a stawiając kolejny blok zostaną one otoczone blokami z każdej strony.
Czy ktoś z osób które tak bardzo są za budową bloku chciałby mieszkać w takich warunkach ?
Popieram budowę nowych bloków, ale róbmy to z głową, a nie kierując się chęcią łatwego zarobku, zmuszając mieszkańców pobliskich bloków do życia na budowie
Pomysł budowy bloku w środku tak zaludnionego terenu to moim zdaniem bardzo kiepski pomysł, który utrudni życie bardzo dużej ilości ludzi.
środa, 14.02.2018 22:25
Dokładnie tak jak piszesz, jeden z niewielu konkretnych komentarzy do tego tematu.
czwartek, 15.02.2018 10:30
TAK 100




















100% TAK .
środa, 14.02.2018 22:51
a w jaki sposób zostały wydane pieniążki z zysków z budowania tych budynków bo to ponoć takie "miliony" jakoś nie widać...
środa, 14.02.2018 22:54
z z funduszu rezerwowego ponad 3 mln
antypislamista czwartek, 15.02.2018 09:50
Co za bzdety??? Jak można wybudować budynek po cichu? Przecież to WY jako członkowie mogliście się nie zgodzić. Mogło się odbyć głosowanie na walnym zgromadzeniu i jeżeli większość byłaby na nie to budynku by nie było. Odzywają się stare dewoty pewnie pisowskie i ujadają! A won stąd i cieszyć się jeden z drugim, że ludzie mają gdzie mieszkać! Pewnie was boli bo przez całe życie nic nie osiągnęliście i nie stać was na nowe! Typowe polskie - pies ogrodnika. Nie stać cię - zmień pracę, weź kredyt. Bałwany
BEATA środa, 14.02.2018 16:23
PS.SPOLDZIELCY,KTORZY CHODZA NA ZEBRANIA,TO WIEDZA,ZE WSZYSTKIE ZEBRANIA W SM TAK SIE ODBYWAJA.CZLONKOWIE SM SA NIEDOPUSZCZANI DO GLOSU.ZAKRZYKIWANI PRZEZ LUDZI PREZESA.LEKCEWARZENI I WYSMIEWANI.....CIEKAWE ILE P.PREZES BIERZE PENSJI.CZAS Z TYM SKONCZYC.
środa, 14.02.2018 17:45
No to trzeba się zorganizować i pokazać prezesowi kto jest dla kogo.
środa, 14.02.2018 19:39
Nawet w jakiejkolwiek rozmowie z prezesem to on może mieć tylko rację! Żadna z nim gadka nie ma sensu. Buc!!!
borys środa, 14.02.2018 20:51
Pensja prezesa jest jawna i musi pokazac członkom SM ile zarabia
czwartek, 15.02.2018 00:07
15.000 pln brutto plus nagrody o przewodniczącego.....
czwartek, 15.02.2018 00:11
a przewodniczący rady chojny,to przecież nie jego tylko Wasze pieniądze....społdzielnia obchodziła 60-lecie prezesi którzy są parę lat dostali nagrody za nic,pracownicy nie zasłużyli,a poprzedni prezesi nie zasłużyli?chyba troche bardziej...grzesiak vs kolin 10:0
I love Dzierżoniów czwartek, 15.02.2018 00:53
Daniel jest magistrem budownictwa, harata w siate jak wariat, do tego dostal order od Darka aka 'infrastruktura, mala architektura, smietniki, przajscia, place zabaw...' w zeszlym roku, wiec pieniadze sie jemu naleza! Beverly hills na chmielu jest dla prezezesow, burmistrzow i innych vicekomendantow, dla holoty prakingi z DBO jak sobie wychodzicie. Jest jeden blisko, piekny, nowy, wychodzony przy aleji gwiazd bajkowych, naszej nowoczesnej, miejskiej perelce. Zielen, woda, Slawomir prosto z Zakopanego, czyli kulura przez duze S... Tutaj czworaki sie postawi jak na brzegowej i bedzie nowoczesnie, prawie jak we wrocku. Nie rozumiesz, nie pisz, pomysl, wsluchaj sie! To wszystko dla was... Mamy to!
Łukasz środa, 14.02.2018 19:50
Nie no to już jest bezczelne ludzie nie mają gdzie mieszkać a te niby ludzie martwią się o parking dla swoich gratów normalnie nie wychowane samoluby h wam w dupe
antypislamista czwartek, 15.02.2018 09:51
bo to debile są i zazdrośnicy
BEATA czwartek, 15.02.2018 09:00
DROGI p.PREZESIE I RADO NADZORCZA SM.ZEBRANIE JUZ BYLO 29.01.SPRAWOZDANIE Z ZEBRANIA JEST POWYZEJ.WYKAZAL PAN SIE JAK ZWYKLE IGNORANCJA,CO WIDAC W 427 PODPISACH.CZLONKOWIE SM TO NIE SA LUDZIE NA PANA POSYLKI.MAJA ZOSTAWIC WSZYSTKO I LATAC CO TUDZIEN SPELNIAC PANA ZACHCIANKI .ZLEKCEWAZYL PAN ICH.TERAZ PROBLEM.
BEATA środa, 14.02.2018 15:40
PAN PREZES POWINIEN WYBUDOWAC BLOKI NA OS. TECZOWYM BO TO BYL TEREN SM ALE SAM SIE TAM WYBUDOWAL A LUDZIOM CHCE ROBIC GETTO.PANIE PREZESIE CZYICH INTERESOW PAN BRONI,BO NA PEWNO NIE SPOLDZIELCOW..
ddz środa, 14.02.2018 20:44
jesteś pewna, że to tereny Spółdzielni? Bo ja akurat mieszkam w bloku nr 29 i ten teren ma użytkowanie wieczyste od Miasta więc jak to jest?
BEATA czwartek, 15.02.2018 08:44
PO CHMIELU,TAM GDZIE WYBUDOWAL SIE PREZES I INNI MIEJSCOWI PROMINENCI BYL GRUNT SM.CIEKAWE ZA ILE KUPILI SOBIE DZIALKI.CBALOBY CO ROBIC NIE TYLKO W LAGIEWNIKACH.HA.HA ALE Z LAGIEWNIK DO DZIERZONIOWA JEST JUZ BLISKO.
diorowiec środa, 14.02.2018 20:48
Prezesa można wymienić.podczas zebrania członków spółdzielni mo żna wymienić cały zarząd i rade nadzorcza.Członkowie spółdzielni maja do tego prawo!
czwartek, 15.02.2018 00:14
Mają prawo, ale o tym nie wiedzą, lub boją się korzystać. Prezes też ma swoich wiernych "głosowaczy" którzy zawsze chętnie stawią się na głosowanie i przegłosują każdą uchwałę zgodnie z wolą prezesa. Normalni ludzie nie mają czasu ani sił walczyć samemu z tą biurokracją.
as czwartek, 15.02.2018 07:47
CBA w gminie Łagiewniki,
czwartek, 15.02.2018 00:43
ogłoszenie o wynajmie garażu na błekitnym jest w pasku po prawej stronie na dobie...
czwartek, 15.02.2018 05:34
A zgadnijcie kto ten garaz wynajmuje .....chyba juz tu o nim piszecie
mieszkaniec osiedla środa, 14.02.2018 09:33
jest prezes który zaczyna robic cos z tymi osiedlami naprawia dachy robi drenaźe ocieplenia elewacji parkingi chodniki buduje bloki to nie w ddz wszystko jest złe zawsze stare komuchy narzekają zapłacie za wynajm po 1400 zl to zrozumiecie ze te mieszkania sa wazne ale nie za komuny ma 3 mieszkania i zyje z młodych co wynajmują SBnakradli za komuny to poco budowac młodzi niech płaca za wszystko a ci ****a protesty
czwartek, 15.02.2018 00:24
On niczego nie robi za swoje. Spółdzielcy płacą wysokie sumy na fundusze remontowe i to żadna łaska, że robi się remont. Poprzedni prezesi też to robili - od tego są i to jest ich zasra**m obowiązkiem. Natomiast budowanie nowych budynków to już jest kwestia dyskusyjna. On nie robi tego za kredyt i nowi lokatorzy nie spłacają tego kredytu. On buduje te bloki za nasz fundusz remontowy, który z roku na rok jest coraz wyższy.
Ja dobrze pamiętam jak mi podwyższono czynsz dodając ratę na spłatę ocieplenia budynku. Jak raty za ocieplenie zbliżały się do końca to nagle stał się cud i rata za ocieplenie połączyła się z funduszem remontowym, żeby ludzie zapomnieli że coś takiego płacili i że po spłacie mieli już tego nie płacić. Tak działa SM. Zamiast obniżyć składki na fundusze remontowe, skoro większość bloków jest ocieplona i wyremontowana na wszelkie sposoby, to szukają nowych sposobów na wydanie tych pieniędzy, byle by tylko nie oddać ich spółdzielcom.
Łukasz środa, 14.02.2018 08:13
Budować a nie jakieś stare baby będą tu decydować jak sobie wykupią te działki to niech sobie rządzą a teraz niech całują w dupę prezesa i chce tam nowy blok!
środa, 14.02.2018 08:35
Te "stare baby", jak to brzydko napisałeś, to są spółdzielcy, czyli przełożeni pana prezesa. Oni są u siebie i to oni decydują o sprawach spółdzielni. A pan prezes jak nadal będzie taki arogancki to może wkrótce sobie szukać innej roboty. Jeśli ktoś kogoś ma całować w d czy gdzie indziej to nie mieszkańcy prezesa tylko odwrotnie.
czwartek, 15.02.2018 00:10
Spółdzielcy nie znają statutu, nie rozumieją jak działają głosowania, ani jak odwołać prezesa. Ta sitwa dobrze zdaje sobie z tego sprawę i dlatego od tylu lat wymieniają się stołkami i mają w du*ie zdanie spółdzielców. Brak jest grupy osób z determinacją, które dałyby radę zorganizować w większy opór w spółdzielni i zrobić porządki z tą samowolą w spółdzielni.
środa, 14.02.2018 08:41
Nie buduje - źle. Buduje - źle. Typowe narzekanie fana partii jedynie słusznej. ;-) Ponarzekać i Spieprzyć. W skrócie :-)
środa, 14.02.2018 22:05
To powiedz mi POpaprańcu gdzie ludzie będą parkować samochody skoro już teraz jest problem z miejscem parkingowym?
czwartek, 15.02.2018 00:04
Pora zrobić porządek w SM. To towarzystwo za bardzo obrosło w piórka i wydaje im się, że mają zagwarantowaną dożywotnią pracę w SM i nie muszą się liczyć ze zdaniem spółdzielców.
Przydałaby się tam taka "Dobra zmiana" i wykopać tą sitwę na zbity pysk raz i na zawsze.
Rrrr środa, 14.02.2018 11:02
Napchają bloków A miejsc parkingowych brak... Lepiej by się zainteresowali ile aut jest. Parkingi budować A nie kolejne bloki. Ktoś przemyślał tą inwestycję? Żenada....
on środa, 14.02.2018 18:35
malo ci miejsca na zaparkowanie auta????Na parkingu kolo cmentarza komunalnego jest miejsca w brud.Mozesz nawet na dwoch miejscach zaparkowac auto....
Ten powyżej mnie to debil środa, 14.02.2018 22:22
To może lepiej tam wybudować blok skoro tyle miejsca? A może nawet wybudować dwa bloki?
środa, 14.02.2018 20:51
co za burak... może u Twojej starej bedziemy parkowac w dupie?
Anka środa, 14.02.2018 11:00
Lepiej wykorzystywac puste miejsca i budować w mieście a nie na obrzeżach ( a nowe tęczowe ma wszędzie daleko) Jako młoda osoba jestem na tak. Miasto to maisto, tendencja do wykorzystania zieleni jest wszędzie. Obok jest park, nie wystarcza? A mzoe parking podziemny pod nowym blokiem, jak robią w dużych miastach?
środa, 14.02.2018 22:19
Mieszkam na nowym tęczowym i wcale nie uważam, żebym wszędzie miał daleko, ale jak Tobie nie chce się dupy ruszyć to po co chcesz nowy blok w środku osiedla skoro i tak swój samochód postawisz na obrzeżach miasta?
Ja mam swój własny kurnik środa, 14.02.2018 10:40
Kolejny KURNIK dla leszczy!
środa, 14.02.2018 22:09
Ale Twoją kurkę obracają wszystkie koguty :D
środa, 14.02.2018 09:15
Niech budują w stronę Świdnicy a nie pchają bloki między bloki i człowiek z okna widzi jak sąsiad z żoną się ****
środa, 14.02.2018 22:08
Dokładnie.
środa, 14.02.2018 10:20
ale po co w tej dziurze budować blok, jak i tak wszyscy przy pierwszej lepszej okazji uciekają z niej.
środa, 14.02.2018 22:07
Takich jak Ty nam nie potrzeba, więc pozdrowię Cię bardzo ładnym staropolskim słowem: WY*******AJ !!!
środa, 14.02.2018 21:58
Ale Wy spółdzielcy jesteście bogaci.Utrzymujecie z własnych pieniędzy taka "armię" a oni robią co chcą i to za wasze pieniądze.
Spódzelca środa, 14.02.2018 22:05
Niestety , to prawda
A środa, 14.02.2018 21:36
I tak zrobią co będą chcieli a spółdzielcy nie podskoczą. Najbardziej krzyczących tylko sięgnie słodka zemsta
środa, 14.02.2018 08:35
Wolne żarty z argumentem o wywiadzie z prezesem w sudeckiej!!! czy spółdzielcy mają obowiązek oglądania kablówki? te wywiady są takie beznadziejne, że chyba nikt już tej kablówki nie ogląda
środa, 14.02.2018 11:06
a kto ogląda ten badziew???
środa, 14.02.2018 19:34
Chyba tylko prezesunio
Coma środa, 14.02.2018 16:29
Niestety zarówno na zebrania, jak i tutaj na formum większość ludzi to zwykli pieniacze. Rozsądnym ludziom szkoda czasu i zdrowia.
"I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego."
Malibu środa, 14.02.2018 17:06
Lizodupiec , śpiewasz jak ci prezes zagra. Pokaz buźkę to ci wybije durnia ze łba
Coma środa, 14.02.2018 19:30
Uderz w stół.....bu ha ha
xxx środa, 14.02.2018 19:19
skrót od słowa "osiedle" poprawnie zapisany to "os." nie "oś." barany...
środa, 14.02.2018 10:16
WINA TUSKA
obiektywna środa, 14.02.2018 11:25
Ty to chyba masz etat bo wszędzie pod każdym artykułem ten sam komentarz wymyśl idioto cos nowego bo jest to już nudne.
Max środa, 14.02.2018 11:27
To jest dowcip absolwenta wyższej szkoły gotowania ziemniaków na gazie.Przynajmniej to umie.
środa, 14.02.2018 18:37
Masz mózg wielkości tik-taka
Członek Spółdzielni środa, 14.02.2018 18:34
Budować nie słuchać wichrzycieli ,ludzie czekają na mieszkania.
środa, 14.02.2018 17:07
Najłatwiej to nic nie robić, bo komus to się nie podoba. Byłam na tym zebraniu i tyle jadu i krzyku ile rzucało kilku mieszkańców, a nic merytorycznego nie mówili,to żal i wstyd było słuchać. Spółdzielnia jest od budowania budynków dla ludzi. Dzięki temu mamy gdzie mieszkać. Trzymam kciuki za nowy budynek na Rózanym. Dobrze, że młodzi będą mieli gdzie mieszkać. A parkingi jak zawsze było, jedni chcą żeby powstawały, a drudzy krzycza.
polskie piekiełko i liberum veto.
środa, 14.02.2018 17:43
Dobrze piszesz, że spółdzielnia jest od budowania budynków dla ludzi. Tylko pytanie, czy taka gęsta zabudowa bez elementów towarzyszących takich jak parkingi, zieleń czy place zabaw to nadal jest miejsce do życia dla ludzi? To nie obóz koncentracyjny żeby ludzi tak gęsto upychać.
środa, 14.02.2018 16:43
parkingi trzeba budowac w góre (lub w dół) a nie robic wielkie betonowe place - w polsce na śląsku jest firma produkująca parkingi karuzelowe - zajmują tyle co 3 miejsca parkingowe a da sie tam trzmać 20 samochodów - czyli 1 blok (30 mieszkań) -1 parking - proste i cenowo 15% droższe rozwiązanie -ale gwarantuje mieszkańcom zieleń wokół ich bloków
a budowanie następnego bloku tam gdzie jet miejsca bez tak istotnych badań jak np ewakuacja, czy dojazd karetki, staży i innych służbo jest godne wywalenia prezesa ze stołka. Co by nie powiedział i jak się wykręcał podstawowym i nadrzędnym prawem jest prawo do bezpieczeństwa na osiedlu. Obecny prezes chce budowac bo to wypełnia również jego kieszeń. tyle że nalezy zakupić tereny pod inwestycje a nie działać jak rydzyk - moje i robię z tym co chcę a barany mają sie słuchać
środa, 14.02.2018 15:45
Pomysł za wprowadzeniem na walnym zgromadzeniu do porządku
posiedzenia pkt.o odwołanie zarządu,oraz rady-bardzo dobry,ale należałoby
do tematu podejść profesjonalnie tz.rozpocząć od zorganizowania grupy
inicjatywnej,która to poprowadzi.
Domekmamhheheatynie środa, 14.02.2018 09:28
Blogerzy to syf dobrze że mam domek hehe leszcze
Sam jesteś leszczem. środa, 14.02.2018 11:31
Masz domek? Chyba taki dla lalek.
środa, 14.02.2018 11:45
Blokersi - głąbie. To Ci co mieszkają w blokach. Blogerze - to Ci co piszą blogi.
środa, 14.02.2018 12:29
blokersi jeśli już.
Obaj jesteście matołami.
środa, 14.02.2018 14:43
To był sarkazm profesorze. ;-)
środa, 14.02.2018 06:12
Nie rozumiem. Niedługo samochodami będziecie wjeżdżać do mieszkania. Nie jestem przeciwna budowie budynku, ludzie muszą mieć gdzie mieszkać. W tym miejscu mogłyby powstać dwa budynki, ale już pomysł budowy parkingów pod balkonami zakrawa na jakiś żart. Powinno się wprowadzić zakaz parkowania dużych samochodów przed domami,iwtedy starczy miejsc dla samochodów osobowych. Pomyślcie. . Wyrzucono pieniądze w błoto - przecież zorganizowanie parkingu między 1 a 6 kosztowało niemało.
środa, 14.02.2018 08:38
Terenów pod budowę jest w mieście pod dostatkiem, natomiast nadmierne zagęszczanie zabudowy powoduje, że życie w takim miejscu staje się nieznośne, więc gdzie tu sens? Ludzie to nie zwierzęta hodowlane, potrzebują więcej przestrzeni, zieleni, infrastruktury towarzyszącej itd.
Majka środa, 14.02.2018 11:30
Brawo ,jedyna sensowna wypowiedz i na temat
Maxidriver środa, 14.02.2018 11:09
Podejrzewam,że tu wcale nie chodzi o parking.Tu chodzi o to,że to pod "naszymi" blokami będzie budowa. Ciekawy jestem czy grono tych samych mieszkańców protestowałoby gdyby podjęto decyzje o wyburzeniu "pawilonów" i budowie bloku po drugiej stronie postoju-nie pod "ich" oknami.Zwyczajny egoizm i polska durnota.Tak samo mam problem z parkowaniem ale dzięki tym blokom nie mam podwyżek czynszu po stronie SM
Adam środa, 14.02.2018 09:56
Fajnie jest zbudować blok bez zakupu gruntu pod budowę.Wciśnięcie kolejnego budynku i zabranie parkingu, oczywiście SM ma rozwiązanie wcisnie auta pod blok 10 i 11 innym mieszkanca na nowym parkingu. W dodatku sprzeda miejsca po 10 zł miesięcznie - BRAWO WY. Rada nadzorcza to fikcja przychodzą tylko po 800 zł co miesiąc i nic dla mieszkańców nie robią. Poza tym to sami kolesie z jednej firmy. SM niech kupi grunt dopiero buduje i sprzedaje. Bawią się w dewelopera po kosztach mieszkańców.
środa, 14.02.2018 10:43
W takim razie na najbliższym walnym zgromadzeniu członków spółdzielni w kwietniu wprowadzić należy do porządku posiedzenia punkty o odwołaniu zarządu oraz rady to takie proste nie udzielić absolutorium i nie przyjąć sprawozdań a więc do roboty spółdzielcy..
Xyshdj środa, 14.02.2018 00:33
Na zebraniu również była informacja o tym że będą rozbudowywane parkingi, ja jestem jak najbardziej za budowaniem , potrzebne są mieszkania, bo teraz jest popyt, coraz więcej ludzi się zasiedla tutaj. ( Strefa pracy itp) ale oczywiście nie przetłumaczy się tego starszym mieszkańcom, brakuje parkingów to przecież zrobią, ale też nie pasuje oczywiście najważniejsze żeby bylo jak jest. ..
mm środa, 14.02.2018 10:43
Ciekawe gdzie te pakingi zrobią?Zburzą bloki?Czy poza miastem?
jkjl środa, 14.02.2018 05:32
a czasem próbowałeś zaparkować na Różanym po 17, czy noże jesteś jednym z tych co zostawia auto gdzie chce zastawiając przy okazji 3 inne
środa, 14.02.2018 05:55
Na wszystkich osiedlach jest ten sam problem. Więc po co te dyskusje. Na rower tyłek i zaparkujesz gdzie chcesz.
środa, 14.02.2018 08:39
Skoro jest problem to należy go rozwiązywać a nie pogarszać sytuacji.
środa, 14.02.2018 09:42
chyba pan prezes musi się zacząć pakować
JaN środa, 14.02.2018 09:35
Kolejny market lepiej postawic by było gdzie 500+ przepuścić
Członek SM środa, 14.02.2018 09:19
SM od każdego mieszkania ma swoją dolę, a pózniej zarabia na obsłudze bloku i mieszkań.To czysty biznes i zysk dla SM. Budować tak ale nie blok na bloku bez dostępu do parkingów które zaczynają być w większości PŁATNE bo SM z naszych pieniędzy z funduszu remontowego buduje parkingi a następnie stawia blokady i za 10 zł. miesięcznie można parkować.To jest przegięcie.Ciekawe czemu Pan Prezes nie liczy się z głosem mieszkańców i za wszelką cenę chce tam postawić blok, może też coś z tego ma?
Spoldzielca środa, 14.02.2018 07:12
Budują? Źle! Nie budują - też źle. W tym miejscu w zagospodarowaniu przestrzennym jest budynek a nie parking, więc o co chodzi?
NIE PISAĆ GŁUPOT JAK SIE NIE ZNA środa, 14.02.2018 08:10
Słabo zorientowany spółdzielca. Na osiedlu NIE MA MPZP.!!!!!!!!TRZEBA NAJPIERW UZYSKAĆ DECYZJĘ O WARUNKACH ZABUDOWY!!!!