[LIST CZYTELNICZKI] "Automat oszukuje i nie wydaje pełnej reszty"

środa, 11.10.2017 13:33 2093 1

- Byłam kolejny raz na zakupach w Galerii Świdnickiej i kolejny raz automat oszukuje i nie wydał mi pełnej reszty. Wcześniej było to 2 złote, teraz złotówka. Niby nie są to wielkie kwoty, ale jednak. Często na automatach przyklejone są też kartki, że nie wydawana jest reszta. Wtedy takiej nie było - mówi pani Agata.

Klienci świdnickiego centrum handlowego podczas parkowania na dachu galerii muszą pobrać bilet. Po zakończeniu zakupów, trzeba go opłacić. Według instrukcji kwota nie musi być odliczona, a automat wydaje resztę. Skąd zatem biorą się zauważone przez naszą Czytelniczkę nieprawidłowości?

- Automat co jakiś czas może po prostu się przyblokować, choć szczerze mówiąc takie sytuacje zdarzają się niezwykle rzadko, ale się zdarzają. Dla sprawnego rozwiązania takich sytuacji każdy automat jest wyposażony w komunikator do bezpośredniego połączenia z biurem obsługi parkingu w galerii, które jest czynne przez cały czas jego otwarcia. Jest to zwyczajnie przycisk z ikoną „i” i podpisem „informacja”, po naciśnięciu którego niezwłocznie zgłasza się operator i natychmiastowo rozwiązuje opisany przez redakcję problem - wyjaśnia Kamil Janicki, specjalista ds.marketingu Galerii Świdnickiej.

Jak zapewnia nas Kamil Janicki poinformowany zostanie o tym zdarzeniu również serwis kas parkingowych. 

Przeczytaj komentarze (1)

Komentarze (1)

ja środa, 11.10.2017 16:53
niewydaje reszty a pozatym zaraz po opłaceniu wyszedlem do auta z dwójką dzieci zapiąłem je w foteliki wsiadlem i podjechalem pod bramke zeby oddac bilet. Wsadzilem i co nieotwiera sie poczym Pani przez mikrofon informuje mnie ze musze isc doplacic bo zadlugo wyjezdzalem z parkingu. Smiech na sali wydajesz kase w sklepach i jeszcze z parkingu spokojnie niemozesz wyjechac tylko na biegu.