Strajk Kobiet w Dzierżoniowie

wtorek, 3.10.2017 16:10 160199 267

"Dzieci z wyboru, a nie z terroru", "Życie jest kobietą", "Władza Chazana to mordercza zmiana". Z takimi hasłami i transparentami 3 października przybyły kobiety wraz z męskim wsparciem na dzierżoniowski Rynek. Zebrani przyłączyli się do Ogólnopolskiego Strajku Kobiet. W ramach akcji odbyła się również zbiórka podpisów pod projektem Ratujmy Kobiety 2017, który zakłada wprowadzenie edukacji seksualnej do szkół i liberalizację prawa aborcyjnego.

- Pogoda niestety nie dopisała. Rzeczywiście musieliśmy przynieść parasolki, które są symbolem czarnego protestu i walki o prawa kobiet. Może nie ma nas tak wiele, ale myślę, że z czasem będzie osób coraz więcej. O problemach kobiet trzeba mówić. Sam fakt poruszenia tematu powoduje, że ludzie zaczynają o nim myśleć, bardziej się nim interesować aż w końcu go dostrzegą. Kobiety muszą walczyć o swoje prawa, bo wystarczy posłuchać wypowiedzi profesora Chazana, który kiedyś dokonywał aborcji, a w tej chwili zasłania się klauzurą sumienia. Nie może być tak, że kobieta idzie do lekarza i jest odprawiona z kwitkiem, bo lekarz mówi, że jego poglądy nie pozwalają wykonać takiego czy innego badania lub zabiegu. W Polsce musi być również rozwiązana sprawa nielegalnych aborcji, a jest ich około 100 000 rocznie. Nie można zostawiać kobiet, zwłaszcza z małych miejscowości,  żeby z tym problemem sobie same radziły. Skorzystają one z usług ludzi, którzy nie mają podstawowych standardów medycznych przez co zagrożone będzie ich życie i zdrowie - powiedziała Doba.pl Renata Wester, organizator wydarzenia dodając że: przykre jest to, że w Polsce nie ma jedności wśród kobiet. Niestety kobiety kobietom gotują los tzn. kobiety są częściej zajadłe w stosunku do innych kobiet niż mężczyźni.

Przeczytaj komentarze (267)

Komentarze (267)

coma niedziela, 25.10.2020 20:40
co to za kraj gdzie ludzie chcą zmieniać obywatelstwo by z nich nie ściągali ciężko zarobionych pieniędzy,ludzie którzy wyjadą na zachód to wiedzą że jeśli masz prace to stać cie na wszystko po prostu żyje sie lżej. jeśli nie pracujesz jesteś ubogi u nas w Polsce jesli pracujesz na pełny etat jesteś ubogi
niedziela, 25.10.2020 20:33
kiedyś w Nemczech pewna grupa polityczna straszyła ludzi pewną grupą etniczną wywołała strach w społeczeństwie i wtedy z łatwością nimi manipulowała ,dzisiaj w Polsce pewna grupa polityczna straszy ludzi uchodzcami ,pandemią kupujcie kartą inwigilacja pełna państwo policyjne tak to się zaczyna żelazna kurtyna przepaść pomiedzy innymi krajami jesli chodzi o wynagrodzenie opowiesci o lepszym życiu tylko m
nasz żąd blokuje nasze wypłaty wysysając wszystko podadkami i jeszcze raz podatkami wielu polaków niejest w stanie nic odłożyć wszystko idzie na zycie
niedziela, 25.10.2020 20:26
do czego ta polska zmierza kiedyś politycy jeżdzili rowerami do sejmu dzisiaj mają auta i ochroniarzy przemykają tylko do sejmu wszędzie protesty rolnicy kobiety o chyba oznacza że zle rządzą zapomnieli że są dla ludzi skoro ludziom się to nie podoba znaczy żę coś nie tak komuna 2
Kiju do pierdla!!! sobota, 14.10.2017 09:10
DOŚĆ DYKTATURY KOBIET
Popierający kobiety czwartek, 05.10.2017 01:42
POPIERAM protesty kobiet i uważam , że każda powinna mieć wolność wyboru. Nikt nie ma prawa decydować za kogoś . Tylko fanatycy , ciemnogród oraz kler mocno krzyczy o zakazie aborcji . Każda POLKA ma prawo o decydowanie za siebie. Jej ciało należy do niej .
emi poniedziałek, 09.10.2017 19:28
A do kogo nal;eży ciało nienarodzonego dziecka?
wtorek, 10.10.2017 11:10
..plemniki też do niej należą? W jaki sposób je wyprodukowała? Może warto chociaż spytać dawcę ,co z tym fantem robimy.RAZEM! Bo gdy zdecyduje się jednak nie skrobać to ten plemniko dawca będzie niestety bulił,czy chce czy nie!
poniedziałek, 09.10.2017 02:13
wstyd
Wstyd czwartek, 05.10.2017 08:35
Masakra!!!!! Czytam i nie wierze :(
Do niektórych komentarzy nawet nie da się odnieść!!! Ciemna masa, która nie odróżnia podstawowych pojęć i nie rozumie na czym polega prawo wyboru w wolnym kraju!!!
Wstyd!!!
niedziela, 08.10.2017 23:43
a wstydź si, wstydź i na ulicę nie wychodź
autor czwartek, 05.10.2017 10:17
Faktycznie WSTYD, przeczytaj swój komentarz jeszcze raz. Czy tak wyraża się inteligentna osoba?. Nie sądzę.
piątek, 06.10.2017 22:43
Gratulacje dla wszystkich, którzy uczestniczyli w "czarnym proteście" . Brawo. Brawo. Brawo. Demokracji już niestety nie ma. Była. Skończyła się w 2014r. Chociaż Wy - protestujący ( na "czarnym marszu", pod sądami ...) jeszcze próbujecie mówić kiedy macie inne zdanie.
Pozostali to albo ślepi i nie widzą co się dzieje albo nie rozumieją i nie potrafią ocenić, że tzw. "dobre zmiany" to propaganda komunistyczna. Reszta to despoci...
Smutek, rozpacz,żal i tęsknota za demokracją...
niedziela, 08.10.2017 23:34
Śliwa , ale ty bredzisz. Komuna cię wyniosła na belfra i tęsknisz za tym co nie wróci.Oj beznadziejna bez blasku babo
Rafal Kowalik niedziela, 08.10.2017 02:23
Przegladam zdjecia i widze, ze wiekszosc osob bioracych udzial w tym protescie jest tuz przed menopauza lub po. Gdzie sa mlode kobiety w sile wieku, zdolne rodzic dzieci? Widze doslownie kilka. Panowie zachowali sie po rycersku wspierajac swoje wybranki. Najgorsze jest to, ze te wszystkie strajki sa nasiakniete frazesami, ideologiczna otoczka a tak na powaznie jest w tym drugioe dno. Akcje tego typu kierowane z zachodu. Drogie Panie, pojedzcie do Szwajcarii i wesprzyjcie akcje kobiet walczacych o prawo do mamografi ktora jest wycofana. Za moment posypia sie slowa krytyki, jestem na to gotowy.
niedziela, 08.10.2017 23:32
W sile wieku nie cierpią na demencję i shizę. Popieram, do Szwajcarii walczyć o kobiety i ich prawo do badań często ratujących życie
Autor wtorek, 03.10.2017 18:10
Wy się nie martwcie o aborcję.Wy się bójcie eutanazji.
KOBIETA wtorek, 03.10.2017 18:14
Hehe gratulacje, bardzo tranfe spostrzeżenie.
Pozdrawiam Autora
wtorek, 03.10.2017 22:36
mnie się też podobało
niedziela, 08.10.2017 22:50
brawo :)
sks niedziela, 08.10.2017 15:41
popieram
niedziela, 08.10.2017 07:35
Hihi, ale frekwencja. A wiek uczestników, hehehehe
środa, 04.10.2017 08:33
Rzetelna edukacja seksualna,to jeden z postulatów strajku kobiet.W nowej podstawie programowej, w podręczniku do życia w rodzinie,mają się znaleźć zapisy:
-prezerwatywy promują rozwiązłosć seksualną
-antykoncepcja prowadzi do rozpusty
-doustne środki antykoncepcyjne są główna przyczyną
śmiertelności
-dzieci z in vitro są zimne i pozbawione miłości.
Jeżeli tak ma wyglądać edukacja młodzieży,to wyobraźcie jak rozkwitnie turystyka aborcyjna i podziemie aborcyjne,które już istnieją.
Łatwy dostęp do antykoncepcji,to następny postulat.Lekarz z klauzulą sumienia nie zapisze środków antykoncepcyjnych.Pozostaną średniowieczne,zawodne,prymitywne metody,jak kalendarzyk,czy stosunek przerywany.Pozdrawiam wszystkich myślacych inaczej.
piątek, 06.10.2017 16:17
Seksualność musi być wartością świadomą i to jest chyba podstawą rozsądnej edukacji seksualnej. Jeśli takie zapisy maja się znaleźć w nowej podstawie programowej, to są one odpowiednie i chyba niewiele odbiegają od prawdy. Prezerwatywy i antykoncepcja nie musi, ale może faktycznie prowadzić do rozwiązłości, środki antykoncepcyjne nie są obojętne dla zdrowia kobiet, itd. Nie wypowiadam się tylko na temat emocjonalnej " oziębłości dzieci z in vitro, bo one już są i nie należy im czynić krzywdy żadnymi ocenami.Naturalne metody regulacji poczęć nie są prymitywne, gdyż opierają się na poznaniu fizjologii kobiety. Oczywiście wymaga to wysiłku obu stron- mężczyzny i kobiety i wyklucza przypadkowość we współżyciu. Czy nie uczenie jednak świadomego korzystania z wartości jest podstawą edukacji ? Mam wrażenie ze tak, więc podstawa programowa nie powinna promować czego innego.
Pozdrawiam inaczej myślących....
niedziela, 08.10.2017 23:38
dziękuję za pozdrowienia i też pozdrawiam, szacun
autor piątek, 06.10.2017 09:05
Akurat to iż, stosowanie doustnych środków antykoncepcyjnych prowadzi do wielu chorób, także do śmierci jest prawdą. Stosowanie przez długi czas antykoncepcji, w wielu przypadkach prowadzi do bezpłodność. Zaczem coś napiszesz, przeczytaj parę naukowych artykułów, opartych na podstawie przeprowadzonych badań. To tak jak papierosy, jedni palą i im nie szkodzą, a drudzy umierają na raka i jest udowodnione że, szkodzą.
niedziela, 08.10.2017 23:37
brawo za trzeźwe myślenie, popieram
środa, 04.10.2017 14:49
Żądacie edukacji seksualnej w szkole, ale według waszych koncepcji. Na szczęście obecnie nie macie na t szans! Lewackie ręce precz od edukacji młodzieży!!!
czwartek, 05.10.2017 18:57
A jaka jest wasza koncepcja?
wtorek, 03.10.2017 16:56
Polka już jest półniewolnicą kleru,pod tym względem Polacy niewiele różnią się od arabów.Gdzie nam do cywilizowanych krajów.
środa, 04.10.2017 08:59
No i stoczyła się Polska do średniowiecza
środa, 04.10.2017 12:20
Kler doi i rządzi
j1 wtorek, 03.10.2017 17:22
:)))))))))))))))))))))))))))))))) jesteś d...e....b....i...l...e....m.
Autor wtorek, 03.10.2017 17:23
Niema problemu granice otwarte niepodoba się w Polsce w auto i do cywilizowanych krajów Francja,Niemcy ciapatych nie brak .Będziesz zadowoloną niewolnicą.
wtorek, 03.10.2017 18:01
A nie nie nie. To pisory muszą wyjechać.
wtorek, 03.10.2017 19:29
nie ma szansy..nikt ich nie przyjmie
wtorek, 03.10.2017 17:36
W cywilizowanych krajach kobieta decyduje do 12 tygodnia czy chce utrzymać ciążę a tabletki dzień po są powszechnie dostępne.W Katotalibanie i w Salwadorze ... w sutannach rządzą babskim brzuchem.Już niewiele Polska różni się od islamskiej dziczy gdzie też rządzą muzułmańscy duchowni.
środa, 04.10.2017 13:58
Dlaczego używasz eufemizmu. Napisz, ze do 12 tygodnia ma prawo decydować, czy zabić człowieka. Te cywilizowane kraje wymierają.
środa, 04.10.2017 14:41
zygota to jeszcze nie człowiek,fanatyku religijny z wypranym mózgiem
j1 środa, 04.10.2017 19:00
zygota 3-miesięczna? jesteś d e b i l e m ....
środa, 04.10.2017 19:17
Coś co waży ok.2,5 deko trudno nazwać płodem
autor czwartek, 05.10.2017 18:23
A co to jest to" deko", mnie w szkole uczyli o dekagramach.
czwartek, 05.10.2017 12:58
W jakiś sposób musisz zabijać sumienie, bo świadomość tego, ze to 2,5 deko to jednak człowiek, mogłaby być dla ciebie bardzo trudna.Jeśli dziecko rozwija się 9 miesięcy, to trudno, żeby od razu ważyło 3-4 kilogramy, prawda ?
err środa, 04.10.2017 10:10
ten cywilizowany kraj zamienia się w kraj muzułmański i kobieta za takie wyjście albo demonstracje to może kopa w dupe dostać. W Polsce jeszcze tego nie ma więc baby zacznijcie rodzić po pięcioro dzieci i zajmijcie się domem a nie łazicie i wymyślacie pierdoły
środa, 04.10.2017 12:36
W Czechach można?
wtorek, 03.10.2017 22:28
chyba w barbarzynskich krajach,bo tam jest cywilizacja śmierci i usmiercania
wtorek, 03.10.2017 22:56
USA,Canada,GB,Szwecja,Dania,Francja,Aust
ralia,Austria,wszyscy barbarzyńcy,tylko Polska,Salwador,Iran,Oman,Somalia dobre.
środa, 04.10.2017 07:48
Dlatego właśnie przyjmują ciapatych bo ich obywateli brakuje do pracy.Ale jak na tym wychodzą wszyscy widzą.
środa, 04.10.2017 14:42
fanatyzm religijny gorszy od faszyzmu i komunizmu
wtorek, 03.10.2017 17:53
walczcie,walczcie też popieram
środa, 04.10.2017 16:54
Potomkowie chłopów panszczyżnianych nadal mają naturę niewolnika
wtorek, 03.10.2017 18:52
Co za różnica czy rządzi biskup czy ajatollach,to samo niewolnictwo
środa, 04.10.2017 20:17
Jak dobrze że u nas w Kanadzie kler nie rządzi.
wtorek, 03.10.2017 23:07
Skansen Europy czyli ciemny lud,niewolnicy kleru,ha,ha
czwartek, 05.10.2017 10:46
Nie zamordyzm fanatyków ale prawo wyboru
środa, 04.10.2017 07:43
żałosny,ciemny kraj
autor środa, 04.10.2017 12:20
Jedź do tych oświeconych, tam prócz aborcji na życzenie, mają eutanazję też na życzenie .
Ija środa, 04.10.2017 20:09
No i tak powinno być w wolnym kraju!
Ale widać w Polsce niestety... pisowski kaczogród
czwartek, 05.10.2017 04:32
Strajk krytykują mężczyzni ,a jak urodzi się niepełnosprawne dziecko to co robicie ?w tył zwrot i was nie ma.
... czwartek, 05.10.2017 07:58
Kwestia jest boleśnie prosta - pytanie brzmi czy: czy mamy prawo zabijać dzieci poczęte... Inaczej można zapytać - czy jesteś za cywilizacją śmierci... Zwolennikom zabijania nienarodzonych dzieci trudno jest się przyznać wprost do tego, że są po ciemnej stronie mocy...
czwartek, 05.10.2017 08:22
Widziały gały co brały.
Daniel czwartek, 05.10.2017 07:55
Znowu lewackie nasienie...
To juz jest nudne!
AntyCzarnyProtest czwartek, 05.10.2017 00:36
Wsparcie mężczyzn , którzy chcą *****ć i usuwać skutki ;) Już znam kobiety , które tam chodziły ;) Największe szony ze szkoły. Wstyd :)
MH środa, 04.10.2017 21:30
http://fakty.interia.pl/raporty/raport-z
rabowane-dzieci/artykuly/news-niepotrzeb
ne-dzieci-likwidowano-zastrzykiem-z-feno
lu,nId,2437808
środa, 04.10.2017 19:22
Kazda kobieta powinna mieć szanse wyboru,nie Ci w sejmie,którzy chca decydować za nas,lecz kazda z nas osobno.
środa, 04.10.2017 21:13
Nawiazujac do wypowiedzi powyzszego autora i Pani Wester: kazdy lekarz również ma prawo wyboru i kim jesteś człowieku że masz prawo nakazać drugiemy by zabił?
czwartek, 05.10.2017 18:44
No i masz rację
Szkoda gadać środa, 04.10.2017 01:42
TATO, gdzie jest mama?
Tatuś środa, 04.10.2017 20:24
Mama poszła na manifestację, żeby mogła ciebie legalnie usunąć
Rozbawiona środa, 04.10.2017 19:49
żal mi tych kobiet...jakby żył Jan Paweł II też by stały z balonikami, tylko w kolorach papieskich i byłyby za ochroną życia poczętego.
jo Anka środa, 04.10.2017 19:37
Dość Dyktatury Kobiet !!!
Iwona środa, 04.10.2017 18:09
To hasło winne być skierowane do panów. Więcej odpowiedzialności , mniej alimentów!
mateusz kodomita środa, 04.10.2017 18:58
Alimenty - przyjemność taty rozłożona na raty.
środa, 04.10.2017 17:58
BĘDZIECIE KIEDYŚ PŁAKAĆ
gość wtorek, 03.10.2017 21:27
no tak same starsze panie i dziadkowie ,to ci to maja akurat najwiecej do powiedzenia-tacy ludzie tym wieku to juz nawet nie powinni glosowac ,bo juz nam we wczesniejszych latach burdel zrobili w kraju i jeszcze im mało
starsza pani i dziadek środa, 04.10.2017 17:37
starsze panie i dziadkowie mają córki i wnuczki- nie zapominaj o tym
czwartek, 05.10.2017 14:50
Też mam córkę i nie chciałbym nigdy żeby się skrobała
starsza pani i dziadek piątek, 06.10.2017 18:25
przecież to jest walka o prawo do aborcji a nie o obowiązek przerywania ciąży!!!! a sumienie każdy ma własne
Marta piątek, 06.10.2017 07:44
kobieto mając 48 lat urodziłaś piękną córkę a teraz masz prawie 70 i chcesz skrobac???????? Chyba ziemniaki....
autor środa, 04.10.2017 17:56
Tak i te córki i wnuczki za jakiś czas wyjdą i będą domagać się, aby starszym skracać życie bo w domu przeszkadzają. Nie zdziwcie się, taki dajcie przykład. Słabe, chore, bezradne, stare do unicestwienia.
autor środa, 04.10.2017 11:30
To prawda , w wiekszosci starsi ludzie za aborcją. To może młodzi wyjdą na rynek , aby domagać się eutamazji dla starszych. Czytałem tutaj wypowiedzi, że dzieci chore , upośledzenie potrzebują opieki, dużych środków finansowych. Tak samo jest ze starszymi, opieka medyczna( w wielu przypadkach całodobowa) , leki, to też koszt. W Holandii eutanazja jest już normą, chcecie być tacy nowocześni , światowi " staruszkowie", pomyślcie do czego ten wilczy pęd prowadzi.
środa, 04.10.2017 16:19
Nie byłam, ale popieram
nie wyskrobany środa, 04.10.2017 12:12
Więcej zdjęć niż uczestników. Zastanawia mnie jakiego męskiego wsparcia tym "kobietom" udzielił ten młody jeszcze emeryt, eks kapitan służby więziennej.Jedno jest pewne Celę mają zapewnoną.
WOLNY środa, 04.10.2017 16:03
To pantoflarze bojący się rozdartej baby !!! Wystarczy , że postawi szlaban i już taki kołek leci ośmieszać się ...
środa, 04.10.2017 16:30
macho się znalazł, chi , chi, chi
środa, 04.10.2017 14:11
Batman jest gicio.
smutek środa, 04.10.2017 15:45
Nieudane życie, nieszczęśliwe kobiety.
Kk środa, 04.10.2017 10:04
Dobo jak umieszczasz pewne informacje to potrafisz blokowac komentarze.zablokuj juz to bo jest w nim sam jad i nienawzc.ludzie pluja na siebie nawet piszac.Dosc po prostu dosc!!!! Dobo nie pizwalaj na takie walki na slowa bo to jest okropne .Jeden podzega drugiego i prosze o isuniecie i zablokowanie tych wszystkich chorych i pelnych nienawsci komentarzy
autor środa, 04.10.2017 11:15
Jest demokracja, jedni mogą protestować, inni mogą komentować!!!!!!!.
środa, 04.10.2017 18:23
Czy komentarz w demokratycznym kraju polega na plugawieniu osób,które wyrażają swoje poglądy manifestując je w sposób prawny?Czy demokraci,za którego myślę,że uważa się komentujący, mają prawo ubliżać tym ludziom nadając im wulgarne przydomki?Jeżeli tak postrzegasz demokrację,to znaczy,że nie masz o niej zielonego pojęcia.Szafujesz tylko słowem...
autor środa, 04.10.2017 22:19
Czy ja pisząc o prawie do komentowania, kogoś obraziłem?. Sądzę że nie. A tutaj czytając te komentarze, to niestety obie strony używają plugawych słów. I jeszcze jedno , plugawe też były te hasła , którymi tak wymachiwaliście na rynku. Niestety " kto sieje wiatr, ten zbiera burzę".
środa, 04.10.2017 15:45
Przecież wystarczy nie umieszczać takich idiotycznych artykułów...
TW środa, 04.10.2017 15:26
Kłócicie się no i jest ok tak jak planowano
Ania środa, 04.10.2017 15:18
Ogromne tłumy protestowały hahah!
środa, 04.10.2017 14:36
BRAWO DZIEWCZYNY!
HM środa, 04.10.2017 14:32
O co wam chodzi? Aborcja, to zabijanie, jeszcze trochę czasu upłynie i będziecie za eutanazją, wstyd!
Sumienie środa, 04.10.2017 13:31
Polska,chrześcijański kraj,ale chyba tylko na pokaz.Morale już wypaczone na Amen
środa, 04.10.2017 13:22
Nie rozumiem o co im chodzi ???!!! Przecież patrząc na te protestujące to sex im nie grozi a co dopiero ciąża !!!
środa, 04.10.2017 07:10
Paweł Jeżak nie kompromituj się
środa, 04.10.2017 13:19
Wymieniasz kogoś z nazwiska to miej odwagę podpisać się swoim....
Jurek środa, 04.10.2017 12:36
Soros płaci jest impreza...
pancio wtorek, 03.10.2017 20:49
O Halinka K. i Sławka W. z ubecją ale wstyd nawet myszka jest
środa, 04.10.2017 12:27
i ruda dama z targu jest , skacze do klientek opryskliwa, jakby z darmo kupowały niby za kobietami a odgania je skutecznie od zakupów
ANIA środa, 04.10.2017 12:57
Nic nie stoi na przeszkodzie aby tej rudej damie wprost powiedzieć co się o niej myśli,anonimowo każdy odważny
wtorek, 03.10.2017 21:12
Pytam kto pancia upoważnił do wstydu. Wstydź się za siebie,że piszesz anonimowo.
Zacznij opinie ,ale rzetelną zawsze i to zawsze OD SIEBIE.
Pozdrawiam.
środa, 04.10.2017 08:08
Podpisałaś się?
tesa środa, 04.10.2017 11:34
Pozdrawiam wszystkie Panie, biorące udział w Strajku Kobiet. Brawo!!!
środa, 04.10.2017 09:47
MAMO JESTEM CHORYM DZIECKIEM ALE CHCĘ PRZYJŚĆ NA ŚWIAT I ŻYĆ KOCHAM CIEBIE!
mama środa, 04.10.2017 09:49
Dziecko, bez płuc nie pożyjesz długo. Lepiej żebyś umarło zanim rozwinie ci się układ nerwowy i poczujesz co to ból.
Max środa, 04.10.2017 09:57
Ale nie wyląduję w kiblu, tylko zostanie po mnie pamięć miłość i świeczka na grobie maleńki niedouczony
ja środa, 04.10.2017 11:15
Dlaczego w kiblu? Ksiądz ochrzci, będzie pogrzeb przecież.
czwartek, 05.10.2017 10:08
To np osoby sparaliżowane w wyniku wypadków też niech idą w odstawkę. Taka wasza logika?
mgr. środa, 04.10.2017 09:42
do pracy by się zabrali, a nie im strajki w głowie..... ps tych paru panów o ile można ich tak nazwać, to też kobiety????
środa, 04.10.2017 09:17
aaa
wtorek, 03.10.2017 16:25
Kasia, miałam Cię za bystrą i inteligentną kobietę, jak to się stało, że tam stoisz...
ja środa, 04.10.2017 08:49
Do wszystkich hejterów: życzę Wam kochani, żebyście przestrzegali nauk kościoła i nie stosowali antykoncepcji i żeby co roku urodziło Wam się dziecko, albo bliźniaki. I wszystkie dzieci żebyście przyjmowali z radością i miłością. I żebyście swoje córki i synów uchronili przed edukacją seksualną, aby i oni wystrzegli się stosowania antykoncepcji. I żebyście zostali szybciutko dziadkami i mieli kupę wnuków. Hejtować na Dobie, a pokątnie się skrobać jest łatwo, a żyć zgodnie z tym co się wypisuje to już nie.
Kasia(nie ze zdjęcia) wtorek, 03.10.2017 16:35
Też jestem w szoku. Osoba znana mi z kościoła chce wolnej aborcji. Porażka. czego dziś uczą na religii w szkole i w kościołach?!
autor wtorek, 03.10.2017 16:57
Pani Agnieszka też dzieci do " Salezjanek" prowadzała, rodzina zaprzyjaźniona z " plebanem", a tytaj pierwsze skrzypce gra. Wszystko za mamonę: matki, babcie.Żałosne kobiety.
wtorek, 03.10.2017 22:36
Co za ciemny naród!!! Kobiety nie protestują za aborcją, ale za wyborem!!!. Pani Agnieszka ma dzieci i możliwe, że każda z tych kobiet ma dzieci. Miały wybór...i nie żałują, że urodziły. Każdy jest mądry, jak ma zdrowe dziecko, sama jest zdrowa i nie musi wybierać czy dziecko ma żyć, czy ona sama. Każdego wybór i sumienie. Wolałabym, żeby taka matka wyrodna (raczej nie matka), która stosuje przemoc wobec dziecka, pozwala na gwałty ze strony partnera (ojca, konkubenta itp)- usunęła, zanim zgotowała taki okrutny los dla dzieci. Jeszcze raz:: Kobieta ma prawo do wyboru!!!! A jeszcze pytanie: co każdy z Was lub każda z Was (do niektórych autorów poniższych komentarzy) zrobiłby/zrobiłaby w przypadku zgwałcenia Waszej córki przez zwyrodnialca. Córka z urazem psychicznym, po ogromnej traumie zachodzi w ciążę. Założyłabym się, że jako rodzic sam/sama wykrzyczysz USUŃ. Po brutalnym gwałcie, wasza ta piękna i młodziutka córka ma urodzić i dziecko ma być ta okropna bolączką całej rodziny
wtorek, 03.10.2017 22:59
za ,, ciemny naród '' można się zdenerwować , ale mniejszość ,, nie ciemne '' , nie mogą obrazić , są jak nie świeże powietrze
s czwartek, 05.10.2017 12:05
Dlaczego nie protestujecie przeciwko gwałtom, molestowaniu, dyskryminacji kobiet np. poprzez niższe zarobki? Powszechna dostępność aborcji może spowodować, że kobieta będzie kierować się naciskami lub sugestiami innych osób. Nie ma idealnych rozwiązań.
wtorek, 03.10.2017 17:09
o to to
Pisiorek wtorek, 03.10.2017 17:35
99%skrobichy 100 ubecja a fe.
Monika Blukacz środa, 04.10.2017 08:40
Badania CBOSu z 2014 pokazały, że najwięcej aborcji dokonują katoliczki. Dlaczego ? Bo nie używają antykoncepcji.
wtorek, 03.10.2017 18:03
Baranie zapytaj starego ile miał wytrysków za kanapę.
Pisiorek wtorek, 03.10.2017 18:51
Co dorabia sie do zdradzieckiej emerytury ?Ruska Palo.
. środa, 04.10.2017 08:38
Pani Agnieszko , dzieci pani są dumne że się urodziły !
wtorek, 03.10.2017 21:50
Czy te "mamusie" wyjaśniły córkom, że tylko przez przypadek ich nie wyskrobały? Na taką hańbiącą imprezę przychodzić z małymi dziećmi - dno!!!
ja środa, 04.10.2017 08:38
Polacy od 15 roku mogą uprawiać seks, więc tematy edukacji, antykoncepcji jak najbardziej dotyczą tych dziewczynek.
Ekspiacja wtorek, 03.10.2017 16:19
Dwadzieścia dwa lata temu św. Jan Paweł II pisał, że „stoimy tu w rzeczywistości wobec obiektywnego «spisku przeciw życiu», w który zamieszane są także instytucje międzynarodowe, zajmujące się propagowaniem i planowaniem prawdziwych kampanii na rzecz upowszechnienia antykoncepcji, sterylizacji i aborcji. Nie można na koniec zaprzeczyć, że również środki społecznego przekazu biorą często udział w tym spisku, utwierdzając w opinii publicznej ową kulturę, która uważa stosowanie antykoncepcji, sterylizacji, aborcji, a nawet eutanazji za przejaw postępu i zdobycz wolności, natomiast postawę bezwarunkowej obrony życia ukazują jako wrogą wolności i postępowi” (Evangelium Vitae, 17)... A tu w Dzierżoniowie napis: Aborcja POtrzebna na gwałt"...
Monika Blukacz środa, 04.10.2017 08:34
Badania WHO z 2012 wykazały, że zakaz aborcji w żadnym kraju nie zmniejszył jej ilości. Także w Polsce. Ostatnie oficjalne dane z '93 roku mówią o 60 tys. aborcji rocznie. W tej chwili mamy 100-150 tys NIELEGALNYCH aborcji rocznie. Co czwarta Polka miała aborcję, z tego 36% to zagorzałe katoliczki (chodzące kilka razy w tygodniu do kościoła). Jedyny sposób na zmniejszenie ilość aborcji to edukacja i tania, dostępna antykoncepcja.
wtorek, 03.10.2017 16:46
Jak widzę te gęby to jestem za aborcją.
wtorek, 03.10.2017 17:00
Gdyby nie USA i ich służby specjalne to JP papieżem by nie został. Polityka i najsłabsze ogniwo - PRL w układzie zadecydowało, kto i gdzie będzie. Kto nie ma skrystalizowanych poglądów na religie nigdy tego nie pojmie. Nie pojmie też tego, że człowiek pochodzi od małpy i że ziemie odwiedzili przybysze z kosmosu.
wtorek, 03.10.2017 17:11
Pieprzysz milicyjny dziadku.
wtorek, 03.10.2017 17:52
Na oazach Cię ogłupili.
wtorek, 03.10.2017 22:08
jeździłem na oazy i nigdy nie wystarczyło mi kondomów
autor wtorek, 03.10.2017 17:15
A , to już wiemy co to i skąd się wzięło dzisiaj na rynku. Potomkowie małp i kosmici.
wtorek, 03.10.2017 17:51
Nie ma się czego wstydzć.
Antek wtorek, 03.10.2017 22:24
Ty popaprany pajacu piszesz takie pierdy że się chce w mordę ci napluc
wtorek, 03.10.2017 18:22
Była Polska jest KATOTALIBAN
wtorek, 03.10.2017 23:52
obłudnik
środa, 04.10.2017 08:02
Zobaczcie jak prawicowcy potrafią namieszać ludziom w głowach. Patrząc wstecz to w PRL żyło się lepiej pomimo tego, że prawicowa tz. inteligencja nie mogła dorwać się do koryta robiła wszystko by nie było w sklepach towaru i wzrastało niezadowolenie klasy robotniczej. Napuszczali robotników na strajki i zacierali ręce jak rosły niepokoje i rzucano kamieniami.Teraz miedzy sobą walczą o koryto.
ja środa, 04.10.2017 08:28
Mi się żyło gorzej za PRLu, ale na pewno światopoglądowo byliśmy wtedy bardziej nowocześni.
środa, 04.10.2017 08:05
I jeszcze jedno! Jeden i drugi prawicowiec pluje na siebie i wyzywa od komucha i esbeka. To się w głowie nie mieści, a ludzie tyrają na nich.
wtorek, 03.10.2017 22:44
Niewiele potrzeba czasu,żeby poczytać,czego dotyczył protest.Hasło "aborcja potrzebna na gwałt"było mocno dwuznaczne.Prostak przeczytał to jednoznacznie.Wyobraź sobie i zastanów sie nad tym,co napiszę:wyobraź sobie,że twoja nastoletnia córka w wyniku gwałtu przez jakiegoś oprycha zachodzi w ciążę.Przyszły tatuś okazuje się narkomanem,alkoholikiem i zrobił to po dopalaczach.Blady strach padł na przyszłych dziadków,trzeba zrobić badania prenatalne,ale te też wg. ustawy Pis są zakazane.Szukasz w panice lekarza,który po cenie "czarnorynkowej" je zrobi.Wynik jest przerażający-płód jest głeboko uszkodzony.Chodzisz od lekarza do lekarza,ale żaden nie dokona aborcji,gdyż oficjalnie podpisał klauzulę sumienia.Owszem,zrobi to ,ale po cenie "czarnorynkowej".Niestety,to przerasta twoje możliwości finansowe.Córka rodzi dziecko głęboko upośledzone,które całe życie bedzie roślinką.I co dziadku gratulować ci ,czy składac wyrazy współczucia?Nie,ja bym życzyła ci wytwałosci w wychowywaniu wnuka,bo młodociana córka na pewno nie zajmie sie takim dzieckiem,a i tobie pewnie sił nie starczy.Zrozumiałeś teraz hasło?
środa, 04.10.2017 07:19
To jest sytuacja ekstremalna.
Dziecko z gwałtu można urodzić i oddać do adopcji. Chodzi o to, żeby nie dawać przyzwolenia na zabijanie.
Nie rozumiem hasła. Jestem prostakiem.
samodzielna środa, 04.10.2017 16:18
To życzę ci aby jakiś trzech brudasów przełożyło Cię przez pół nocy, potem w szpitalu doprowadzą cię do porządku, następnie dowiesz się że 9 miesięcy ponosisz ciąże i na koniec dla uczczenia tego pięknego aktu urodzisz małego Ahmeda , rozetną krocze żeby wyszedł. A potem odasz mulatka do adopcji. Masz córki, czy Ty wiesz co piszesz, ja wiem co to gwałt i nie nawidzę takich ludzi jak Ty w kapciach przed laptopem piszących bzdury. Jestem dwa lata na terapiach , mąż spiepszył jak się dowiedział , przyjaciele udają ze nie mają czasu . Pomyśl o mnie jak będziesz pisać znowu takie bzdury i o tej turystce z Rimini, bo może ona tez już wie ze nosi dzieciaka tych brudasów
autor środa, 04.10.2017 21:01
Trochę dziwne, ze mąż odszedł jak się dowiedział i przyjaciele, tak nagle wszyscy. Nie , nie osądzam Cię ale trochę manipulacji jest w tym co napisałaś. Zresztą osoba w takim stanie, jak się przedstawiłaś, nie pójdzie na taki "capstrzyk".
środa, 04.10.2017 08:13
Bardzo bzdurnie napisane
środa, 04.10.2017 08:20
Badania prenatalne nie sa zakazane aborcja do 24 tyg ciąży przy chorobach genetycznych o co ten protest ? Nie rozumiem?
Monika Blukacz środa, 04.10.2017 08:23
100 tys- 150 tys Polek rocznie dokonuje nielegalnej aborcji. Tylko 15% z nich w zagranicznych klinikach. Reszta robi to w podziemiu - łykają pigułki kupione przez internet, osoby bez uprawnień wykonują zabiegi po domach itp. Wiele kobiet traci przez to zdrowie. Naprawdę tego chcemy ? Obecna ustawa w ogóle nie działa. Rocznie w Polsce jest 30 tys. gwałtów, a ciąż z gwałtów usuwa się 2 szt. Reszta dzieci się rodzi? Nie wierzę w to.
szary wtorek, 03.10.2017 22:53
BRAWO !!!! Bardzo dobrze napisane. Warto zauważyć kto jest przeciwny... stare dziadki i babki pomarszczone.Swoje przeżyli, wyskrobali, a teraz chcą młodym mówić jak żyć. Ja nie jestem za aborcją, bo nigdy nie byłam w takiej sytuacji aby ją rozważać, ale nie mam prawa odbierać WOLNEJ WOLI, którą dał nam chyba Bóg
środa, 04.10.2017 07:09
Na pewno Bóg ci ją- wolną wolę, dal, ale za wybory niezgodne z jego wolą, bo przykazanie " Nie zabijaj" to Jego pomysł,odpowiada się już tu na ziemi, a potem we Wieczności, w którą wierzysz, skoro się na Niego powołujesz.
szary środa, 04.10.2017 11:11
Ale sam Bóg dał nam przykład. Zgadza się, było przykazanie nie zabijaj, a sam skrzętnie zaplanował śmierć Swojego syna, i to już przed jego narodzeniem. Wplątał w ten plan, jeszcze wielu ludzi, którzy wg. nauk kościoła będą sądzeni jak mordercy.... Jeśli jesteśmy stworzeni na podobiznę Boga, to czyż nie powinniśmy postępować jak On (?) Nikt nie chce, żeby inni mówili mu jak żyć, bo nikt za nikogo nie umrze,a na pewno za nikogo nie pójdzie na Sąd Ostateczny (jeśli taki oczywiście będzie, bo nikt tak na prawdę tego nie wie)
środa, 04.10.2017 07:45
Nie bądz smieszna/ny,trzeba tak dzieci wychowywac zeby wiedziały z kim nie powinny się zadawać i uświadamiać jak unikać sytauacji zagrozenia.
środa, 04.10.2017 08:16
Czekam cierpliwie kiedy prawicowcy skoczą sobie do grdyk. Moje zadowolenie rośnie.
środa, 04.10.2017 06:24
Dzierżoniów i okolice jak zwykle zacofany co widać po komentarzach.Wiekszosc tych kobiet nie będzie już miała dzieci ze względu na wiek .Walczą o prawa dla następnych pokoleń.
środa, 04.10.2017 07:48
Młode, piękne kobiety nie czują jakoś potrzeby manifestowania? Tylko stare skapceniałe zołzy i poczuły zew zabijania. Przypomniały sobie swoją młodość? Pewnie dawały na lewo i prawo, a potem skrobu.
środa, 04.10.2017 07:51
Gdyby Twoja Matka była nowoczesna to bys tu bzdur nie wypisywał.
środa, 04.10.2017 07:05
sporo twarzy resortowych, komuchy i przybłędy z PO
Luki wtorek, 03.10.2017 23:19
Konwencja antyprzemocowa, opieka okołoporodowa, edukacja seksualna, prawo do decydowania, obrona programów finansowania zabiegów in vitro, które dają szansę tym, którzy walczą o to, by być rodzicami, dostępność do nowoczesnych metod antykoncepcji. O to toczy się walka. Nie o aborcję. Nikt dla przyjemności nie podejmuje tak drastycznych kroków.
Pozdrawiam
środa, 04.10.2017 06:31
No, bardzo przepraszam. gdzie te hasła są umieszczone w artykule ? Proszę go przeczytać ze zrozumieniem..........
----------------
----------------------------------------
-----------------------
Szanuje więc postulaty pań- macie prawo do własnego zdania, ale moje poglądy są inne- na in vitro, prawo wyboru, itd.
środa, 04.10.2017 06:41
Jeśli ktoś nie zna postulatów ruchu, to z artykułu wynika, ze tu głównie o prawo do aborcji chodzi.O edukacji seksualnej to tam są dokładnie dwa słowa. Przepraszam tez panie za tych, którzy obrzucają Was błotem, bo w ruchu obrony życia tez nie o to chodzi. Pozdrawiam....
An środa, 04.10.2017 06:39
Więcej mózgu dla tej garstki pseudomanifestantek !!!
Ben środa, 04.10.2017 05:08
Jesli sie nie podoba ...... droga wolna
Aparat wtorek, 03.10.2017 18:36
A ile płacili za tą parodie??We Wrocku 100 dawali za protest ale nie dowozili i jeszcze padało no i dzisiaj bez obiadku było. A ci sie dzieje z malwersantem kijowskim?
środa, 04.10.2017 04:56
tak a ja slyszalem ze szmatlawiec polski placi owsikami z dupy prezersa za uczestnictwo w miesiecznicach::)
Bzik środa, 04.10.2017 00:02
To przykre że nie było tam nikogo z włodarzy. Do kościółka to biegną maryjkę ubierać w fatałaszki a jak trzeba konkretów to ich nie ma. No cóż polityka cieplej wody w kranie dalej na topie.
wtorek, 03.10.2017 23:32
Nowoczesna antykoncpepcja, edukacja seksualna na wysokim poziomie powodują zmniejszenie liczby niechcianych ciąż, a co za tym idzie zmniejszenie liczby aborcji w podziemiu. Edukujmy zatem.
wtorek, 03.10.2017 22:10
Zaraz mnie tu zakrzyczycie, ale wszystkie te panie to chyba osoby ochrzczone, wiec na jakiejś katechezie, w której pewnie uczestniczyły, powinny się otrzeć o prawdę, ze Bóg w momencie poczęcia daje dziecku duszę. Jeśli zabija się życie poczęte, zabija się w pewnym sensie Boga, bo zarazem Bóg jest jednak Nieśmiertelny. Ta prawda wraca do kobiet przy tej czy innej okazji budząc wyrzuty sumienia, powodując chorobę poaborcyjna, itd,
Straszne są te czarne stroje, czarne baloniki, To są kolory aborcji, bo kolory śmierci Żyjcie Panie na tym świecie jak najdłużej- do nawrócenia, bo Bóg, do którego zmierzamy- po tamtej stronie, to wielkim Miłośnikiem życia jest. Dał wam udział w dziele stwarzania przez płodność i zapyta, co z nim zrobiłyście... i co odpowiecie ?

I smutne jakies takie wszystkie jesteście...
wtorek, 03.10.2017 22:48
Może zapytaj się, czy zabiły dziecko lub zamierzają zabić. Życzę Tobie, by przyszedł dzień podjęcia decyzji czy ja, czy dziecko. Czy moja córka, czy wnuk. Rozumiesz, co to jest prawo wyboru???? Czy na protestach znalazłaś hasło: Jestem za aborcją, Chcę zabijać itp ? Dlaczego w Was tyle jadu, nienawiści.
środa, 04.10.2017 06:07
Nikt nie zarzuca strajkującym paniom, ze zabiły dziecko czy chciały zabić.O GŁOSZONE HASŁA chodzi.Życie jest święte od poczęcia.Nie ma prawa wyboru.Są matki, które rodzą kosztem własnego życia. Z drugiej strony mają panie jednak prawo do manifestowania swoich przekonań- nikt wam tego nie odbiera. Może jednak hasła te bardziej przedzierałyby się do ogółu, chociażby jako informacja, gdyby nie forma - czarne stroje, czarne baloniki, transparenty o treści " Aborcja na gwałt", itd. Najpierw odbiera się to, co się najbardziej rzuca w oczy.
Pozdrawiam...
xxx wtorek, 03.10.2017 22:55
Księża i zakonnice, też ubierają się na czarno... jak mam to rozumieć ???????????????????????????
środa, 04.10.2017 05:53
Ze względów praktycznych.
Ja wtorek, 03.10.2017 23:14
Skoro tak jest to dlaczego ksiądz nie ochrzczony ani nie pochowa poronionego zarodka?
wtorek, 03.10.2017 22:24
Dlaczego nie domagano się liberalizacji za czasów PO, a próbuje się ją wymusić na konserwatywnym PiS? Ma to jakiś sens, gdzie były czarne protesty w latach 2007-15? Wniosek - nie chodzi o aborcje, tylko polityczną zawieruchę, a te organizacje to agenturalne komórki, które wywołują protesty na zlecenie i jeszcze się chwalą finansowaniem z zagranicy.
wtorek, 03.10.2017 22:54
Ta ustawa była dobra i ten protest dotyczył właśnie tego,żeby w takim kształcie została.To nie był protest za aborcją na żądanie,ale za możliwość aborcji w trzech przypadkach:gdy ciaża jest wynikiem gwałtu,kiedy płód jest głeboko uszkodzony i gdy ciąża zagraża życiu matki.I chodzi tu o możliwość,nie przymus-WOLNOŚC WYBORU!!!
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx wtorek, 03.10.2017 17:42
Apel ważne czytaj: Babo jedna druga trzecia !!! twoje miejsce jest przy garach!!! weź się za robote jak się nie chciałaś uczyc!!!!
wtorek, 03.10.2017 18:05
O! Pisor się nakręcił.
wtorek, 03.10.2017 22:42
Baba do garów? Marzy się Islam? Niedoczekanie
wtorek, 03.10.2017 22:16
Jak u Barei. Klawisz i b.gliniarz pilnują parówek, które "zwinął'' sędzia przed sądem. A tak byli czujni przed budynkiem sądu.
wtorek, 03.10.2017 22:09
tylko czkeac jak bolszewicy z psi zaczna swoej madrosci pisac
obserwator życia wtorek, 03.10.2017 22:06
Przeczytajcie artykuł z Doby: Bielawa: piknik pt."Kolorowa Jesień" - który jest też na głównej stronie i porównajcie go z tą "błazenadą" . Pomyślcie co wolicie - Rodzinę, czy czarną błazenadę.
gość wtorek, 03.10.2017 21:24
z tego to nawet nie powinno się robić reportaża...........
wtorek, 03.10.2017 17:24
Te same twarze co pod Sądem stały. Potomki UB-eków. Kasa spłynęła to postać trzeba i porobić z siebie pajaca. Nie dojdziecie już do władzy. Emeryturki już przycięte, to siedzieć cicho komuchy. :)
wtorek, 03.10.2017 17:33
Posłuchaj burku łańcuchowy.Otóż widać,że nosa poza Dzierżoniów nie wyściubiłeś,o podróżach do innych krajów już nie wspomnę.Wbij więc sobie w ten pusty łeb,że w tzw.kraju demokratycznym (podobno w takim żyjemy) każdy ma prawo do manifestowania swoich poglądów.Jeżeli ci się to nie podoba,to wypad na Białoruś lub do Rosji.Tam będziesz miał spokój-nie będą cię męczyły manifestujący.
wtorek, 03.10.2017 17:39
popieram
autor wtorek, 03.10.2017 17:52
Powtarzasz się inteligencie powiatowy.
wtorek, 03.10.2017 17:59
Co Ty baranie piszesz. Kapitaliści ograbograbiają Cię codziennie i nie rozumiem z czego się cieszysz.
wtorek, 03.10.2017 21:20
Nie bądź wulgarny i nie obrażaj moich rodziców.
Zastanów się czyim jesteś potomkiem?
Przycięty to twój mózg autorze anonimowy.
Nie stać cię podpisać z imienia i nazwiska.
wtorek, 03.10.2017 21:15
Pani z napisem "Aborcja potrzebna na gwałt" nie grozi już raczej ani gwałt ani aborcja. hahaha
Bbbbb wtorek, 03.10.2017 20:13
Niestety nie macie pojęcia czego dotyczył protest .To smutne że doba nawet nie wysiliła się żeby przedstawić rzetelnie materiał. Mowa była o niezaostrzaniu prawa aborcyjnego ale też był to protest m.in przeciwko zniesieniu standardów okoloporodowych i odebraniu dofinansowania centrum pomocy kobiet i niebieskiej linii stygmatyzowania dzieci z invitro ....masakra komentujcie a nie wiecie o co chodzi....to jest Polska rzeczywistość
wtorek, 03.10.2017 20:20
do arabi saudyjskiej jedż , tam się szanuje kobiety
Się Panie Częstują wtorek, 03.10.2017 20:29
Na szczęście mamy ciebie. Oświeć nas ciemniaków.
... wtorek, 03.10.2017 20:35
Nie widziałem aby ktoś tłumaczył na zbiegowisku, że "aborcja POtrzebna na gwałt" to żart albo pisowska prowokacja...
miro wtorek, 03.10.2017 20:23
Te kobiety, które uczestniczyły w tym spotkaniu niech się cieszą, że ich matki były rozsądniejsze i mogą cieszyć się życiem. A ustawę, którą chce podpisać Sejm obejmuje dzieci chore nienarodzone, które już można leczyć a te które będą obciążone genetycznie i z różnymi chorobami nie do wyleczenia będą objęte opieką państwa. Ciekawe kto z was weźmie nóż i zabije dziecko a ono jest w łonie matki. A na tym spotkaniu były kobiety, które raczej dzieci już mieć nie będą. Balonikami
dzieci nie uratujecie.
Się Panie Częstują wtorek, 03.10.2017 20:26
W punkt. Krótko i zwięzle.
Anna N. wtorek, 03.10.2017 20:22
Fotografii więcej niż protestujących
Się Panie Częstują wtorek, 03.10.2017 20:24
Jak to na Nowośmiesznej Dobie. Sieroty po Palikocie.
niedoinformowany. wtorek, 03.10.2017 18:17
Brawo Kobiety !!! Walczcie o swoje prawa ,a nie o prawo zbliżone do kleru i tworzone przez Kaczora. Wywalcie , jak stoi w waszym haśle, tego co go tworzy . Jestem z Wami !!!
Diagnosta wtorek, 03.10.2017 20:23
Winieneś podpisywać się nie do je pany.
miro wtorek, 03.10.2017 20:22
Te kobiety, które uczestniczyły w tym spotkaniu niech się cieszą, że ich matki były rozsądniejsze i mogą cieszyć się życiem. A ustawę, którą chce podpisać Sejm obejmuje dzieci chore nienarodzone, które już można leczyć a te które będą obciążone genetycznie i z różnymi chorobami nie do wyleczenia będą objęte opieką państwa. Ciekawe kto z was weźmie nóż i zabije dziecko a ono jest w łonie matki. A na tym spotkaniu były kobiety, które raczej dzieci już mieć nie będą. Balkonami dzieci nie uratujecie.
wtorek, 03.10.2017 19:39
No to SZONY są...
wtorek, 03.10.2017 20:21
Szpiony
wtorek, 03.10.2017 20:19
To wszystko jest żałosne,mądrzy ludzie tam nie bywają.Oooo Lesiu mieszka bliski zawsze jest haha
zenek z pieszyc wtorek, 03.10.2017 20:16
jedyne rozwiązanie dla tych niezadowolonych potworów ,przywież im trochę kolorowych chłopaków z Rimini oni im pokażą gdzie diabeł robi spustoszenie,wszystkie dewoty z pow.dzierżoni.ustawiałyby się w kolejce po te czarne 35 cm.o to apelujcie puste dzierżonio.pały
rysiu wtorek, 03.10.2017 19:01
Kto to finansuje ?????
prawdziwek wtorek, 03.10.2017 19:37
ten sam co kupił PSG w paryżu ,
ik wtorek, 03.10.2017 19:16
A jaka to partia organizuje?
... wtorek, 03.10.2017 19:28
Polska Zjednoczona Partia Mengele...
wtorek, 03.10.2017 19:34
kurdowie z kurdystanu
wtorek, 03.10.2017 18:37
Z jednej strony domaganie się prawa do aborcji a z drugiej strony ci sami domagają się prawa do darmowego in vitra.Kompletna paranoja.Ja można chcieć z jednej strony prawa do zabijania dzieci w łonie matki a z drugiej strony domagać się prawa do dziecka za wszelką cenę z in vitro.A tak naprawdę to w jednym i drugim wypadku giną niewinne dzieci.Jako,że w metodzie in vitro stwarza sie wiele ludzkich żywych zarodków z których mogłyby się urodzić dzieci ale przeważnie tylko jeden ma szanse na przeżycie.
... wtorek, 03.10.2017 19:21
No i ci sami co demonstrują w obronie żabiego skrzeku i korników - domagają się także zabijania ludzi nienarodzonych... Trudno to POjąć...
wtorek, 03.10.2017 19:27
to pomyśl tak ile nienarodzonych dzieci się morduje przy każdym wytrysku..tylko jeden plemnik ma szanse a reszta??? Zbrodnia!!
autor wtorek, 03.10.2017 19:11
Utrzymanie osoby starszej też kosztuje, to co też aktualizować?. Połowa ludzi na zdjęciach to osoby starsze, niech pomyślą ile kosztuje lub niedługo bedzie kosztować rodzinę opieka nad nimi. Już był taki jeden w historii, który eliminował starych , chorych, upośledzonych i co z tego wyszło; ludzka tragedia. Dzisiaj na przekór temu jego potomkowie sami się powoli eliminują. Mówicie że , tylko dzieci upośledzenie, czy człowiek to robot, maszyna, ma być piękny, lśniący i bez usterek, inaczej na złom. Skąd w tych kobietach tyle arogancji, nienawiści do tej małej istoty. Gdzie jest napisane, że te protestujący nie są upośledzenie, może ich mamy się w odpowiednim czasie nie przekazały.
autor wtorek, 03.10.2017 19:12
Miało być aktualizować ,błąd.
aaa wtorek, 03.10.2017 18:51
TA NA 4 ZDJĘCIU TO TA WZORCOWA MAMA ???? Na wszystkich imprezach ją widzę i kościelnych procesjach też
Kobiety 2017 wtorek, 03.10.2017 18:30
Kto to finansuje ? Jaka stawka ?Może to się opłaca .
wtorek, 03.10.2017 18:29
Brak mi słów!!!! Bez komentarza!!!!Miłej zabawy,hejtujcie się nawzajem!!!!!!!!
angelika wtorek, 03.10.2017 18:28
chcemy tańszych podpasek i prezerwatyw
wtorek, 03.10.2017 18:24
Ratujmy dzieci przed takimi kobieciskami !!!
cenzor wtorek, 03.10.2017 18:03
Pani na 4 zdjęciu etatowa na wszystkich protestach.
wtorek, 03.10.2017 17:59
Czy naprawę potępiający czarny protest kobiet sądzą ,że ustawa załatwi problem, że nie będzie aborcji, porzucania byle gdzie niechcianych dzieci? Ustawa zmieni tylko tyle albo aż tyle, że będą aborcje pokątne wykonywane nie tylko przez medyków, obarczone wielkim ryzykiem dla kobiety, zaś bardziej majętne będą wykonywały zabiegi poza granicami kraju. W statystykach będzie pięknie. A teraz mądrale niech mi ktoś odpowie ,czy państwo jest przygotowane na sprawowanie opieki nad urodzonymi dziećmi z poważnymi wadami, które zostaną porzucone przez rodziców, czy państwo w dostateczny sposób pomaga rodzinom które takie dzieci wychowują? Jeszcze jedno - kalendarzyk i tym podobne metody na pewno sprzyjają odpowiedzialnemu rodzicielstwu(?). A i żeby nie było wątpliwości, jestem kobietą , która walczyła z naturą o utrzymanie ciąży.
wtorek, 03.10.2017 18:02
Właśnie chodzi o to że utrzymanie chorego dziecka Kosztuje państwo naprawdę bardzo dużo ,moja sąsiadka ma chore dziecko i dostaje na nie od państwa 1.700 zł miesięcznie!!!
KOBIETA wtorek, 03.10.2017 18:18
Masz rację problemów czy zagadnień do rozwiązania jest bardzo dużo, ale należy z tym coś zrobić, a nie pójść po najmniejszej linii oporu i ZABIĆ problem.
wtorek, 03.10.2017 17:59
Tak ,tak mądrzycie się, a gdyby podczas badania genetycznego wyszło że wasze dziecko ma nieodwracalną wade genetyczną i będzie funkcjonować jako roślinka to zdecydowałybyście się urodzić i skazać je i siebie na mękę? Absolutnie jestem za zakazem aborcji jeżeli chodzi o zdrowy płód.
wtorek, 03.10.2017 17:55
BRAWO DZIEWUCHY!!!
wtorek, 03.10.2017 16:55
Brawo kobiety. Szacun
wtorek, 03.10.2017 17:51
Szacun za Co? Za usunięcie dziecka bo mieszkanie było za Małe? Wy plugawe świnie!
wtorek, 03.10.2017 18:34
Nie obrażaj mnie. Bo ja nie obrażam ciebie. Urodziłam dużo dzieci. Wychowałam. Nauczyłam żyć uczciwie. Straciłam pracę, bo rządzącym się nie podobam. Jesteśmy z mężem apolityczni. Chodzimy do kościoła. Nikogo nie obrażam. Teraz jest gorzej niż za PZPR. Czuję że żyję w państwie policyjnym
wtorek, 03.10.2017 20:28
A co.mnie obchodzą twoje odczucia? To w imię twojej apolityczności ma być mordowane dziecko, bo ona straciła pracę. Chcesz pracować to idź do amazona. Będziesz miała dobra wypłatę, umowę jak należy, obiad za złotówkę. Ale wiem.jak to jest. Przyzwyczajona do jednego stanowiska i nicnierobienia nie ruszysz tyłka tylko będziesz narzekać.
wtorek, 03.10.2017 22:30
i w panstwie POlicyjnym piszesz te brednie
wtorek, 03.10.2017 17:41
Te komentarzy świadczą o tym że nie macie pojęcia o co chodzi w tym wszystkim,a chodzi o to aby kobieta miała prawo decydować o tym czy może urodzić chore dziecko czy po prostu usunąć ciążę. Chore z wadami genetycznymi ,nieuleczalnie chore ! Aż może chcielibyście mieć takie dziecko ?
wtorek, 03.10.2017 17:45
Twoją mamusię jednak nie męczyły takie dylematy.
wtorek, 03.10.2017 17:49
Jeżeli "urodzić chore dziecko", to również "usunąć chore dziecko" a nie "usunąć ciążę". Morderczyni!!!!
olo wtorek, 03.10.2017 17:47
POPIERAM postulaty " Strajku kobiet" !!!!!!!!!!!!!!!!
Weronika wtorek, 03.10.2017 17:46
Widzę że wypowiada się wiele niedoczytanych osób. Jestem mamą dwóch córek i nie popieram aborcji. Ale chce aby kobieta mogła sama decydować. Bo nie wiem czy jeśli zostanę ja czy moje córki zgwałcona będzie chęć urodzenia dziecka. Jasne że mogę oddać ale najpierw cierpienie przy gealcie a potem 9 miesięcy traumy i poród. Chyba chce mieć prawo wyboru bo to straszny wybór
H.W wtorek, 03.10.2017 17:45
nie wywalicie Kaczora i nie obrażajcie prezesa PISu PO już nigdy nie wygra obiecuje:)!:D
Riki wtorek, 03.10.2017 16:34
Widzę panowie, że przyszliście po eutanazję bo aborcji sobie nie zrobicie. Niektóre panie z tabliczkami to już tylko na gwałt mogą liczyć, aborcji w ich przypadku na pewno nie będzie.
wtorek, 03.10.2017 17:40
komentarz poniżej dna
Ciekawski wtorek, 03.10.2017 17:49
Jeżeli komentarz jest poniżej kwasu dezoksyrybonukleinowego (z ang.deoxyribonucleic acid) to co jest powyżej?
wtorek, 03.10.2017 20:55
och profesorze DNA to nie to samo co "dna" będące odmianą słowa "dno"
Ciekawski wtorek, 03.10.2017 22:42
Nie miałem wiedzy, upadłem z wrażenia. Dziękuję
autor wtorek, 03.10.2017 17:45
Takie komentarze, jaki strajk.
autor wtorek, 03.10.2017 16:42
Tym ludziom w większości to geriatra potrzebny.
wtorek, 03.10.2017 16:48
Aborcja i eutanazja dla gorszego sortu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
xxl wtorek, 03.10.2017 17:37
puknijcie się w główkę i nie róbcie siary w naszym rynku, za dobrze wam się zrobiło.
wtorek, 03.10.2017 17:39
czyim rynku?
wtorek, 03.10.2017 16:52
ta zbieranina kilku osób nie ma problemów w domu, pracy ,wszyscy w domu zdrowi , nie mają obowiązków szukaja rozgłosu wrażeń!!!!!!!!
wtorek, 03.10.2017 17:37
Posłuchaj burku łańcuchowy.Otóż widać,że nosa poza Dzierżoniów nie wyściubiłeś,o podróżach do innych krajów już nie wspomnę.Wbij więc sobie w ten pusty łeb,że w tzw.kraju demokratycznym (podobno w takim żyjemy) każdy ma prawo do manifestowania swoich poglądów.Jeżeli ci się to nie podoba,to wypad na Białoruś lub do Rosji.Tam będziesz miał spokój-nie będą cię męczyć manifestujący.
autor wtorek, 03.10.2017 17:49
Tylko nie zapominaj że, w kraju demokratycznym: jedni mogą demonstrować, a drudzy komentować.BURAKU.
środa, 04.10.2017 10:22
To nie są komentarze tylko agresywne obelgi...Na to cie tylko stać...no i może jeszcze na zastraszanie...
wtorek, 03.10.2017 17:38
dobrze ujęte
wtorek, 03.10.2017 17:40
Jak się nudzą to niech sobie spacerują!
mel wtorek, 03.10.2017 17:42
...te burku od lancucha..wlasnie wbij sobie w ten pusty leb...takie teksty to do swego szefostwa albo...domownikow.....qmasz?
wtorek, 03.10.2017 16:54
Jestem pełen nadziej widząc, że są ludzie trzeźwo myślący. Niedający się ogłupić pisiorom i innej maści nawiedzonym.
wtorek, 03.10.2017 17:12
Ciebie ogłupia szechter i tvn.
wtorek, 03.10.2017 17:40
ta,TVN,boli cię bolszewio wolna amerykańska stacja
genek wtorek, 03.10.2017 17:09
Ja też popieram wszelkie postępowe ruchy kobiet pod warunkiem że będą to ruchy rytmiczne.
wtorek, 03.10.2017 17:01
Ogólnie inicjatywa fajna, ale mężczyźni zrobiliby to dużo lepiej.
as wtorek, 03.10.2017 16:57
Czarny protest i czarne baloniki to właśnie znak żałoby po biednych zabitych dzieciątkach!
Andrzej wtorek, 03.10.2017 16:52
A na Rajd Pieczonego Ziemniaka przyjechało 500 turystów
Nowoczesny wtorek, 03.10.2017 16:48
Same brzydkie foczki
dfdd wtorek, 03.10.2017 16:43
Co to za kobiety jak tam wiecej chłopów????? Chłopy pi.y!!!
Kasia wtorek, 03.10.2017 16:29
Szkoda że wasze matki nie zrobiły waszej aborcji. Nie musiały byście obawiać się niechcianej ciąży. A nawet w tak trudnych życiowych sytuacjach Bóg zło przemienia w dobro. Kto was namówił do propagowania hasła:aborcja potrzebna na gwałt"? Skandal. Idźcie w niedzielę do kościółka i oczekujcie na na dobro choć same zabiły byście stworzenie Boże.
autor wtorek, 03.10.2017 16:40
Szkoda mówić, te panie to Panu Bogu świeczkę, a diabłowi ogarek. Jedna z tych pań niedawno uchwaliła się chrztem prawnusi, a dziś poszla na taki , " spęd". Żałosne i jeszcze ta kobieta która przyprowadziła dziecko.
Tyle w temacie wtorek, 03.10.2017 16:38
Taki dobrobyt, nowoczesność, aborcja, eutanazja.... człowiek wszystkiego by spróbował ;)
wtorek, 03.10.2017 16:27
większość protestujących młodych kobiet jak widzę