Problem z dostarczaniem listów w Dzierżoniowie?
Zapraszamy do zapoznania się z listem Czytelnika Doba.pl i odpowiedzią Poczty Polskiej S.A.
List Czytelnika Doba.pl
Witam serdecznie.
Bardzo proszę, żeby Doba zainteresowała się problemem korespondencji, która nie jest dostarczana przez dzierżoniowską Pocztę. Mieszkam niedaleko poczty, i w tym miejscu całymi tygodniami nie pojawia się listonosz (oczywiście poza dniami dostarczania emerytur, ale wtedy również nie roznosi zwykłej korespondencji). Dodać trzeba, że w czasach gdy listonosz pojawiał się codziennie, zawsze w którejś ze skrzynek była korespondencja. Od początku stycznia listonosz przychodzi raz na kilka tygodni (za każdym razem inny, wygląda to na „łapankę” z innych rejonów), ale nawet wtedy przynosi jakieś pojedyncze listy. Pytanie co dzieje się z pozostałą korespondencją? Podobna sytuacja miała miejsce w okresie od października 2016 roku do końca lutego 2017 roku. Pytałem sąsiadów z innych budynków, i wszyscy potwierdzają brak listonosza. Czy istnieją jakieś terminy na dostarczenie korespondencji? Poczta Polska pobiera spore opłaty, należy więc wywiązywać się z przyjętych na siebie obowiązków!
Z pozdrowieniami
Czytelnik portalu
Odpowiedź Poczty Polskiej S.A.
Panie Redaktorze,
dziękujemy za zgłoszenie, przeanalizowaliśmy zarówno sytuację kadrową jak i terminowość doręczeń. Według naszych informacji placówka w Dzierżoniowie nie ma problemów w obsłudze rejonów w lutym br. Korespondencję doręczamy na bieżąco.
W celu doskonalenia jakości naszych usług, chcielibyśmy otrzymywać informacje o konkretnych przypadkach niedogodności. W sytuacji stwierdzenia jakichkolwiek, prosimy naszych klientów o pilny kontakt pod numerami telefonów: 801333444 z aparatów stacjonarnych lub (+48) 438420600 z telefonów komórkowych. Przyjmujemy również zgłoszenia pod adresem e-mailowym skargi@poczta-polska.pl lub w placówkach pocztowych.
Biuro Prasowe
Poczta Polska S.A.
Komentarze (78)