Dzierżoniów: nabór w urzędzie – szukamy specjalistów od finansów
Rozpoczęła się procedura naboru na trzy stanowiska do Urzędu Miasta w Dzierżoniowie. Jedno dotyczy czasowo zastępstwa, dwa związane są odejściem pracowników na emeryturę.
Wszystkie szczegółowy dotyczące ogłoszeń o naborach dostępne są Biuletynie Informacji Publicznej dzierżoniowskiego urzędu, w zakładce „Praca w urzędzie”.
Poniżej najważniejsze informacje o charakterze pracy na poszczególnych stanowiskach i wymagania stawiane kandydatom.
Nabór na stanowisko podinspektora ds. ewidencji na kartach szczegółowych dochodów
Zakres obowiązków na stanowisku objętym naborem:
- ewidencja księgowa i egzekucja należności w zakresie opłaty skarbowej;
- ewidencja księgowa i rozliczanie należności z tytułu realizacji zadań zleconych gminie;
- ewidencja na kartach szczegółowych i windykacja opłaty od posiadania psów;
- opracowywanie projektów decyzji w sprawie opłaty skarbowej;
- rozliczanie kwitariuszy poboru opłaty skarbowej;
- opracowywanie projektów decyzji w sprawie udzielania ulg indywidualnych w zakresie prowadzonych należności;
- dekretowanie dochodów w wyciągach bankowych.
Charakter wymagań na stanowisku pracy:
Wykształcenie: wyższe
Wymagania konieczne:
- 3 letni staż pracy w księgowości;
- obywatelstwo polskie;
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia;
- doświadczenie w pracy w księgowości;
- biegła znajomość obsługi komputera i pakietów biurowych MS Office (Word, Excel), Open Office, poczty elektronicznej.
Nabór na stanowisko podinspektora ds. obsługi klientów w zakresie podatków i opłat lokalnych
Zakres obowiązków na stanowisku objętym naborem:
- udzielanie informacji w zakresie podatków i opłat lokalnych oraz ewidencji księgowej tych należności;
- przyjmowanie druków informacji, deklaracji, podań i załączników do podań oraz oświadczeń w sprawach podatku od nieruchomości, podatku rolnego, podatku od środków transportowych, opłaty od posiadania psa oraz zwrotu podatku akcyzowego;
- wydawanie zaświadczeń z akt podatkowych;
- ewidencja na kartach szczegółowych i windykacja dochodów z tytułu podatku od środków transportowych, opłaty targowej, obowiązku szkolnego i mandatów karnych;
- prowadzenie postępowań w zakresie udzielania indywidualnych ulg i zwolnień w zakresie prowadzonych spraw.
Charakter wymagań na stanowisku pracy:
Wykształcenie: wyższe - kierunek: prawo, administracja
Wymagania konieczne:
- 3 letni staż pracy w administracji;
- obywatelstwo polskie;
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia;
- doświadczenie w zakresie stosowania przepisów ustawy o podatkach i opłatach lokalnych;
- biegła znajomość obsługi komputera i pakietów biurowych MS Office (Word, Excel), Open Office, poczty elektronicznej.
Nabór na zastępstwo - specjalista ds. płac
I. Zakres obowiązków na stanowisku objętym naborem:
- sporządzanie list płac pracowników Urzędu i Straży Miejskiej;
- sporządzanie sprawozdań z funduszu płac;
- sporządzanie list do umów o dzieło, zlecenia, udziału w posiedzeniach Komisji ds. Przeciwdziałania Alkoholizmowi, Społecznej Komisji Mieszkaniowej;
- prowadzenie kart wynagrodzeń;
- prowadzenie dokumentacji zasiłków rodzinnych i pielęgnacyjnych;
- prowadzenie kart zasiłków chorobowych;
- naliczanie i sporządzanie deklaracji ZUS – składki na ubezpieczenia społeczne, zdrowotne oraz na Fundusz Pracy;
- naliczanie i rozliczanie podatku dochodowego od płac od osób fizycznych.
- naliczanie ryczałtów za paliwo;
- naliczanie ekwiwalentu za pranie odzieży, nagród jubileuszowych, odpraw emerytalnych;
- prowadzenie ewidencji ubezpieczenia PZU dla pracowników Urzędu i sporządzanie sprawozdań w tym zakresie wg obowiązujących terminów.
- sporządzanie listy diet dla radnych;
- obsługa korespondencji przychodzącej w systemie Sidas;
- prowadzenie rocznych kartotek zarobkowych dotyczących przychodów z tytułu ZFŚS;
- obsługa finansowa nagród sportowych, naliczanie, roczne PIT-ów, PIT 8S, PIT 8C;
- prowadzenie korespondencji z ZUS oraz sporządzanie zaświadczeń o wynagrodzeniach i zarobkach ZUS Rp-7;
- gromadzenie, właściwe przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązujących przepisów.
Charakter wymagań na stanowisku pracy:
Wykształcenie: wyższe
1. Wymagania konieczne:
- co najmniej 2 letni staż pracy na stanowisku ds. kadr i płac;
- obywatelstwo polskie;
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia;
- znajomość przepisów ustawy Kodeks Pracy;
- znajomość przepisów ustawy o pracownikach samorządowych;
- znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym;
- umiejętność naliczania wynagrodzeń i sporządzania list płac;
- znajomość obsługi programu Płatnik;
- umiejętność sporządzania deklaracji ZUS, PIT;
- komunikatywność werbalna i pisemna;
- biegła znajomość obsługi komputera i pakietów biurowych MS Office (Word, Excel), Open Office, poczty elektronicznej.
Źródło: UM Dzierżoniów
Dodaj komentarz
Komentarze (0)